Материалдар / Бердібек Соқпақбаев «Менің атым - Қожа»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым - Қожа»

Материал туралы қысқаша түсінік
Рольдегі оқушылар: 1.Сілтеме табушылар - мәтіннің қызық жерін табу. 2. Ізденуші - мәтінге қатысты ақпарат жинау. 3.Дәнекер - өмірмен ұштастыру. 4.Сұрақ қоюшы - әр топтан 1 оқушы. 5.Сөз тапқыш - мәтіннен мақал-мәтел, нақыл сөздерді табу. 6.Реттеуші - кезекпен сөйлету. 7.Кейіпкерлерді сипаттаушы. 8.Суреттеуші. 9. Баяндаушы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
918
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Бердібек Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» Сабақтың мақсаты: Білімділік Дамытушылы қ Тәрбиелік Оқушыларға

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Бердібек Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» Сабақтың мақсаты: Білімділік Дамытушылы қ Тәрбиелік Оқушыларға әңгіменің мазмұнын Жан- жақты іздендіре, жұмыс жасата отырып меңгерту. Оқушылардың өз ойын ортада еркін айтуына және де өз пікірін қорғай білуге еркін сөйлеуге дағдыландыру. Шығармадан талдауға алынған мысалдар оқушылардың бойына танымдық, эстетикалық, имандылық қасиеттерді сіңіруге баулу. Сабақтың әдісі Сабақтың түрі Сабақтың көрнекілі гі Пәнарал ық байланыс Зерттеу, талдау, сын тұрғысынан ойлау Тақырыпты бекіту сабағы. Слайд, суреттер, газет материалд ары математик а

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Бердібек Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» Сабақтың мақсаты: Білімділік Дамытушылы қ Тәрбиелік Оқушыларға әңгіменің мазмұнын Жан- жақты іздендіре, жұмыс жасата отырып меңгерту. Оқушылардың өз ойын ортада еркін айтуына және де өз пікірін қорғай білуге еркін сөйлеуге дағдыландыру. Шығармадан талдауға алынған мысалдар оқушылардың бойына танымдық, эстетикалық, имандылық қасиеттерді сіңіруге баулу. Сабақтың әдісі Сабақтың түрі Сабақтың көрнекілі гі Пәнарал ық байланыс Зерттеу, талдау, сын тұрғысынан ойлау Тақырыпты бекіту сабағы. Слайд, суреттер, газет материалд ары математик а

Сабақтың барысы: Ұйымдасты ру кезеңі Қызығушыл ықты ояту Мағынаны тану Ойтолғаныс сатысы Сабаққа даярлық. Рольдегі оқушы

2 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдасты ру кезеңі Қызығушыл ықты ояту Мағынаны тану Ойтолғаныс сатысы Сабаққа даярлық. Рольдегі оқушылар. Математика лық шегініс, сахналық көрініс. Концептуал ды кесте, академиял ық дау-дамай.

2 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдасты ру кезеңі Қызығушыл ықты ояту Мағынаны тану Ойтолғаныс сатысы Сабаққа даярлық. Рольдегі оқушылар. Математика лық шегініс, сахналық көрініс. Концептуал ды кесте, академиял ық дау-дамай.

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Сабақ тың сатысы Сабақ тың кезеңі Стра тегияМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті І Қ Ы З Ы Ғ У ш Ы Л Ы Қ Т ы О Я Т у С

6 слайд
Сабақ тың сатысы Сабақ тың кезеңі Стра тегияМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті І Қ Ы З Ы Ғ У ш Ы Л Ы Қ Т ы О Я Т у С Л А Й Д, Р О Л Ь Д Е Г І О Қ У Ш Ы Л А Р І Ұйымдастыру кезеңі: ІІ Үй тапсырмасын сұрау. Рольдегі оқушылар әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың салған фотороботын тақтаға ілу. Сабаққа даярлық. Рольдегі оқушылар: 1.Сілтеме табушылар - мәтіннің қызық жерін табу. 2. Ізденуші - мәтінге қатысты ақпарат жинау. 3.Дәнекер - өмірмен ұштастыру. 4.Сұрақ қоюшы - әр топтан 1 оқушы. 5.Сөз тапқыш - мәтіннен мақал- мәтел, нақыл сөздерді табу. 6.Реттеуші - кезекпен сөйлету. 7.Кейіпкерлерді сипаттаушы. 8.Суреттеуші. 9. Баяндаушы.

6 слайд

Сабақ тың сатысы Сабақ тың кезеңі Стра тегияМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті І Қ Ы З Ы Ғ У ш Ы Л Ы Қ Т ы О Я Т у С Л А Й Д, Р О Л Ь Д Е Г І О Қ У Ш Ы Л А Р І Ұйымдастыру кезеңі: ІІ Үй тапсырмасын сұрау. Рольдегі оқушылар әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың салған фотороботын тақтаға ілу. Сабаққа даярлық. Рольдегі оқушылар: 1.Сілтеме табушылар - мәтіннің қызық жерін табу. 2. Ізденуші - мәтінге қатысты ақпарат жинау. 3.Дәнекер - өмірмен ұштастыру. 4.Сұрақ қоюшы - әр топтан 1 оқушы. 5.Сөз тапқыш - мәтіннен мақал- мәтел, нақыл сөздерді табу. 6.Реттеуші - кезекпен сөйлету. 7.Кейіпкерлерді сипаттаушы. 8.Суреттеуші. 9. Баяндаушы.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

ІІ М А Ғ Ы Н А Н Ы Т А Н У С А Х Н А Л Ы Қ К Ө Р І Н І С, М А Т Е М А Т И К А Л Ы Қ Ш Е Г І Н І С, С Л А Й Д 1.Сахн

9 слайд
ІІ М А Ғ Ы Н А Н Ы Т А Н У С А Х Н А Л Ы Қ К Ө Р І Н І С, М А Т Е М А Т И К А Л Ы Қ Ш Е Г І Н І С, С Л А Й Д 1.Сахналық көрініс. Рольдегі оқушыларды айқындау. 2.Оқушылар дайындап келген ақпараттар бойынша Сабира Майқанованың ролінде ойнаған Раиса Мұқамедиярова атты актриса мен тілші әңгімесінен үзінді көрініс. «Ағаттықтың азабы» бөлімі бойынша оқушылар көрініс қояды. Мұғалім – Қайназаров Саят Қожа – Бағалы Нұрбол Сабира Майқанова – Аманбаева Назерке Анасы – Нұрбек Жансая Тілші – Жүкебай Айгерім Сәбира Майқанова – Алпысбай Динара Сұрақ қоюшы

9 слайд

ІІ М А Ғ Ы Н А Н Ы Т А Н У С А Х Н А Л Ы Қ К Ө Р І Н І С, М А Т Е М А Т И К А Л Ы Қ Ш Е Г І Н І С, С Л А Й Д 1.Сахналық көрініс. Рольдегі оқушыларды айқындау. 2.Оқушылар дайындап келген ақпараттар бойынша Сабира Майқанованың ролінде ойнаған Раиса Мұқамедиярова атты актриса мен тілші әңгімесінен үзінді көрініс. «Ағаттықтың азабы» бөлімі бойынша оқушылар көрініс қояды. Мұғалім – Қайназаров Саят Қожа – Бағалы Нұрбол Сабира Майқанова – Аманбаева Назерке Анасы – Нұрбек Жансая Тілші – Жүкебай Айгерім Сәбира Майқанова – Алпысбай Динара Сұрақ қоюшы

10 слайд

10 слайд

Берібек Соқпақбаевтың оқушылармен кездесудегі сөзі: «Балаларым,менің кейіпкерім аспаннан түскен адам емес. Осы өздеріңнің

11 слайд
Берібек Соқпақбаевтың оқушылармен кездесудегі сөзі: «Балаларым,менің кейіпкерім аспаннан түскен адам емес. Осы өздеріңнің араларыңда бірге ойнап-күліп жүргендер. Ендеше, Қожа маған қандай ыстық болса, сендер де сондай қымбатсыңдар».

11 слайд

Берібек Соқпақбаевтың оқушылармен кездесудегі сөзі: «Балаларым,менің кейіпкерім аспаннан түскен адам емес. Осы өздеріңнің араларыңда бірге ойнап-күліп жүргендер. Ендеше, Қожа маған қандай ыстық болса, сендер де сондай қымбатсыңдар».

Тілші - Жазып та көрдім мен де өлең, Жазып та көрдім қара сөз. Ерте ме, кеш пе мен де өлем, Өлмейді тек дана сөз – деген екен

12 слайд
Тілші - Жазып та көрдім мен де өлең, Жазып та көрдім қара сөз. Ерте ме, кеш пе мен де өлем, Өлмейді тек дана сөз – деген екен жазушы ағамыз. Иә, көзі жоқ болса да, артында тамаша туындылар қалдырған Бердібек ағамыздың сөзі тірі... Р.М. - Мен, бұл фильмге түскенде 23 жаста едім. Бір күні Абдолла Қарсақбаев шақырып алып: «Раиса, мен бір тамаша туындыны бастағалы отырмын. Бәкеңнің «Менің атым Қожасын» түсіремін. Сол фильмге өзің сияқты жас мұғалима қыз керек. Сен мұғалімнің бейнесін ойнап шығатыныңа сенімдімін». Мен сынақтан өттім, бұл үшінші фильмім болатын. «Менің атым Қожаны» Б.Соқпақбаев тамаша туындыға айналдырса, дарынды режиссеріміз А.Қарсақбаев қазақтың қара домалақ Қожасын кинолента арқылы көпшілік қауымға ұсынды. Бұл бір-бірін толықтырған классикалық дүниеге айналды. - Абдолланың бұл фильмі 1967 жылы Францияның Канн қаласында өткен жасөспірімдерге арналған халықаралық кинофестивальда жүлдеге ие болды. Бұл қазақ өнері үшін үлкен жетістік. Залдағы оқушы сұрағы: - Райса апай, Қожаның іс-әрекетін Майқанова жақтыра бермейді ғой. Өмірде қалай болды? Р.М. - Қожамен түсу өте қызықты болды. Қожаны жек көру мүмкін емес. Ол сондай тартымды, іші-бауырыңа кіріп кететін елгезек, ақылды бала болған. Тілші: - Бұл фильмді көргенде қандай сезімде боласыз? - Мен бұл фильмге түскеніме өзімді бақытты санаймын. Бұл қайталанбайтын, өлмейтін классикалық туынды. Осындай туындыны дүниеге келтірген Бердібек ағаға, Қожаны көз алдымда өшпестей етіп бейнелеген Абдолла ағамызға басымды, иемін. Фильмді көріп отырып, жастық шағымды, сол кездегі қарадомалақ Қожаларды еске түсіремін.

12 слайд

Тілші - Жазып та көрдім мен де өлең, Жазып та көрдім қара сөз. Ерте ме, кеш пе мен де өлем, Өлмейді тек дана сөз – деген екен жазушы ағамыз. Иә, көзі жоқ болса да, артында тамаша туындылар қалдырған Бердібек ағамыздың сөзі тірі... Р.М. - Мен, бұл фильмге түскенде 23 жаста едім. Бір күні Абдолла Қарсақбаев шақырып алып: «Раиса, мен бір тамаша туындыны бастағалы отырмын. Бәкеңнің «Менің атым Қожасын» түсіремін. Сол фильмге өзің сияқты жас мұғалима қыз керек. Сен мұғалімнің бейнесін ойнап шығатыныңа сенімдімін». Мен сынақтан өттім, бұл үшінші фильмім болатын. «Менің атым Қожаны» Б.Соқпақбаев тамаша туындыға айналдырса, дарынды режиссеріміз А.Қарсақбаев қазақтың қара домалақ Қожасын кинолента арқылы көпшілік қауымға ұсынды. Бұл бір-бірін толықтырған классикалық дүниеге айналды. - Абдолланың бұл фильмі 1967 жылы Францияның Канн қаласында өткен жасөспірімдерге арналған халықаралық кинофестивальда жүлдеге ие болды. Бұл қазақ өнері үшін үлкен жетістік. Залдағы оқушы сұрағы: - Райса апай, Қожаның іс-әрекетін Майқанова жақтыра бермейді ғой. Өмірде қалай болды? Р.М. - Қожамен түсу өте қызықты болды. Қожаны жек көру мүмкін емес. Ол сондай тартымды, іші-бауырыңа кіріп кететін елгезек, ақылды бала болған. Тілші: - Бұл фильмді көргенде қандай сезімде боласыз? - Мен бұл фильмге түскеніме өзімді бақытты санаймын. Бұл қайталанбайтын, өлмейтін классикалық туынды. Осындай туындыны дүниеге келтірген Бердібек ағаға, Қожаны көз алдымда өшпестей етіп бейнелеген Абдолла ағамызға басымды, иемін. Фильмді көріп отырып, жастық шағымды, сол кездегі қарадомалақ Қожаларды еске түсіремін.

1.Математикалық шегініс. Дәптермен жұмыс. Оқушыларға мынадай сұрақ қоямын. Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикая

13 слайд
1.Математикалық шегініс. Дәптермен жұмыс. Оқушыларға мынадай сұрақ қоямын. Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаяты қай жылдары жазылған? Қожаның әкесі соғысқа кеткенде ол 2 жаста еді. Соғыс 1941 жылы басталды. Қожа 5-6 сыныпта оқығанда, ол 13-14 жаста еді. Сендердің ойларың қандай? Оқушылар есебі: 1941 ж + 13 = 1954 ж 1941 ж + 15 = 1956 ж 1941 ж + 14 = 1955 ж Оқушылар есепті шығару жолын түсіндіреді. ІІІ О Й Т О Л Ғ А Н Ы С К Е З Е Ң І А К А Д Е М Я Л Ы Қ Д А У - Д А М А Й Концеп туалды кесте ІҮ. Ойтолғаны с сатысы. Академиялық дау- дамай оқушылар Қожамен Жантастың жағымды және жағымсыз қылықтарына байланысты 2- ге бөлінеді. Оқушылардың дау- дамайынан кейін екеуінің де ортақ қасиетін табу. Концетуалды кестені толтыру. 1 топ Жақтаушы: мейірімді, ақылды, намысшыл, пысық. 2 топ Даттаушы: мақтаншақ, қу, қорқақ, қызғаншақ. Ортақ: оқушы, өтірікші, бір сыныпта оқиды.

13 слайд

1.Математикалық шегініс. Дәптермен жұмыс. Оқушыларға мынадай сұрақ қоямын. Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаяты қай жылдары жазылған? Қожаның әкесі соғысқа кеткенде ол 2 жаста еді. Соғыс 1941 жылы басталды. Қожа 5-6 сыныпта оқығанда, ол 13-14 жаста еді. Сендердің ойларың қандай? Оқушылар есебі: 1941 ж + 13 = 1954 ж 1941 ж + 15 = 1956 ж 1941 ж + 14 = 1955 ж Оқушылар есепті шығару жолын түсіндіреді. ІІІ О Й Т О Л Ғ А Н Ы С К Е З Е Ң І А К А Д Е М Я Л Ы Қ Д А У - Д А М А Й Концеп туалды кесте ІҮ. Ойтолғаны с сатысы. Академиялық дау- дамай оқушылар Қожамен Жантастың жағымды және жағымсыз қылықтарына байланысты 2- ге бөлінеді. Оқушылардың дау- дамайынан кейін екеуінің де ортақ қасиетін табу. Концетуалды кестені толтыру. 1 топ Жақтаушы: мейірімді, ақылды, намысшыл, пысық. 2 топ Даттаушы: мақтаншақ, қу, қорқақ, қызғаншақ. Ортақ: оқушы, өтірікші, бір сыныпта оқиды.

КОНЦЕПТУАЛДЫ КЕСТЕ №Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіп керле р әреке тіне баға қою 1 ҚОЖА Ерс

14 слайд
КОНЦЕПТУАЛДЫ КЕСТЕ №Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіп керле р әреке тіне баға қою 1 ҚОЖА Ерсі қылықтарды қайталамауы, бастаған ісін аяқтайды. әжесі мен анасын құрмет тұтады. Тәртіпсіздікпен күресуі. Жақс ы 2 ЖАНТАС Сыныпта өзін белсенді көрсетуі. Әділетсіз, сыбырлап сыпсыңдағыш, қыршаңқы тілді. Орта 3 СӘБИРА МАЙҚАНОВ А Шәкірттерімен үздіксіз жұмыс жүргізуі. Балаларға тәрбие беру. Жақс ыҮ. Үйге тапсырма. «Менің досым» атты әссе жазу. ҮІ. Бағалау. Үш топ окушылары бір- бірін бағалайды.

14 слайд

КОНЦЕПТУАЛДЫ КЕСТЕ №Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіп керле р әреке тіне баға қою 1 ҚОЖА Ерсі қылықтарды қайталамауы, бастаған ісін аяқтайды. әжесі мен анасын құрмет тұтады. Тәртіпсіздікпен күресуі. Жақс ы 2 ЖАНТАС Сыныпта өзін белсенді көрсетуі. Әділетсіз, сыбырлап сыпсыңдағыш, қыршаңқы тілді. Орта 3 СӘБИРА МАЙҚАНОВ А Шәкірттерімен үздіксіз жұмыс жүргізуі. Балаларға тәрбие беру. Жақс ыҮ. Үйге тапсырма. «Менің досым» атты әссе жазу. ҮІ. Бағалау. Үш топ окушылары бір- бірін бағалайды.