Берел қорымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың
мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ тақырыбы :
Оқу мақсаты:
1 слайд
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ тақырыбы : Оқу мақсаты:
2 слайд
Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының
мағыналарының кемінде 4-уін біледі;
Қолдану дағдысы : Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды
Сыни ойлау мен талдау дағдысы : Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз
білімдерін қолдану.
Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. Бағалау критерийлері:
2 слайд
Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы : Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы : Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. Бағалау критерийлері:
3 слайд
Берел қорғаны туралы не білесіңдер?
Берел қорымы қай жерде табылды?
Берел қорымында нешеден астам қорым бар?
Нешінші оба аса маңызды болып саналады? -
Обада екі адам және неше жылқы табылған?
Жоғарғы билік иесі-
Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп
жазған –
Мәйіт қима ағашты табыт-
Оба асты суық-
Сондықтан не жақсы сақталып қалған-
Бальзамдау дегеніміз-
3 слайд
Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - Обада екі адам және неше жылқы табылған? Жоғарғы билік иесі- Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – Мәйіт қима ағашты табыт- Оба асты суық- Сондықтан не жақсы сақталып қалған- Бальзамдау дегеніміз-
4 слайд
«Миға шабуыл»
Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау.
Сұрақ:
1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?
2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?
3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?
4 слайд
«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар? 3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?
5 слайд
«Адасқан әріптер» әдісі
.Оқушыларға адасқан әріптер беріледі.
Әр оқушы қолындағы әріптен
сәйкестендіріп өзінің тобын табады.
Құрылған сөз бойынша топқа отырады.
5 слайд
«Адасқан әріптер» әдісі .Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады.
6 слайд
БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ
Әр топқа тапсырмалар беріледі.
1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің
түсіндіреді
2-Берел.Зейнолла Самашев
3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды
жәдігердің тізімдерін жазыңдар
6 слайд
БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Берел.Зейнолла Самашев 3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар
7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
суретті аяқта
7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта
8 слайд
Жұптық жұмыс: Диалог құру
( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы.
Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар
қояды.
Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді
2 сұрақ дайындайды
Жұптарды қалған оқушылар бағалайды.
Смайликтермен бағалайды.
8 слайд
Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. Смайликтермен бағалайды.
9 слайд
Постермен жұмыс
1-Грифон тобы: Грифон мүсіні
•
1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік
2- Берел тобы.
1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған
жылқы туралы не айта аласыздар?
•
3.Сақ тобы.
•
Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін
анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4
сурет)
9 слайд
Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні • 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? • 3.Сақ тобы. • Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет)
10 слайд
« Хат алмасу»
Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады.
Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топ эсселерін алмастырады да бір-
брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын
кері алады.
10 слайд
« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады.
11 слайд
«Синквейн» әдісі
1-топ Қорым
2-топ Көсем
3 топ З. Самашев
11 слайд
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев
12 слайд
Өз жетістігіңді бағала
ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ
12 слайд
Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ
13 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:
1. 3.4 2 САБАҚ
БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр
қорымыдарына венн диаграммасын
жасау
13 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау