Берел қорымы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Берел қорымы

Материал туралы қысқаша түсінік
МҰҒАЛІМДЕРГЕ ПАЙДАЛЫ ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүни

#1 слайд
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ тақырыбы: Оқу мақсаты:

1 слайд

Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ тақырыбы: Оқу мақсаты:

Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде

#2 слайд
Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы: Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. Бағалау критерийлері:

2 слайд

Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы: Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. Бағалау критерийлері:

Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Не

#3 слайд
Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - Обада екі адам және неше жылқы табылған? Жоғарғы билік иесі- Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – Мәйіт қима ағашты табыт- Оба асты суық- Сондықтан не жақсы сақталып қалған- Бальзамдау дегеніміз-

3 слайд

Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - Обада екі адам және неше жылқы табылған? Жоғарғы билік иесі- Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – Мәйіт қима ағашты табыт- Оба асты суық- Сондықтан не жақсы сақталып қалған- Бальзамдау дегеніміз-

«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы

#4 слайд
«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?  2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?  3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?  

4 слайд

«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?  2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?  3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?  

«Адасқан әріптер» әдісі . Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзі

#5 слайд
«Адасқан әріптер» әдісі . Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады.

5 слайд

«Адасқан әріптер» әдісі . Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады.

БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Бере

#6 слайд
БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Берел.Зейнолла Самашев 3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар

6 слайд

БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Берел.Зейнолла Самашев 3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар

СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта

#7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта

7 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта

Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақ

#8 слайд
  Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. Смайликтермен бағалайды.

8 слайд

  Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. Смайликтермен бағалайды.

Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні •1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұра

#9 слайд
Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні •1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? •3.Сақ тобы. •Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет)

9 слайд

Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні •1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? •3.Сақ тобы. •Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет)

« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімні

#10 слайд
« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады.

10 слайд

« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады.

«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев

#11 слайд
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев

11 слайд

«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев

Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ

#12 слайд
Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ

12 слайд

Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау

#13 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау

13 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау

Файл форматы:
pptx
24.01.2019
502
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі