Материалдар / Берел қорымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Берел қорымы

Материал туралы қысқаша түсінік
МҰҒАЛІМДЕРГЕ ПАЙДАЛЫ ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипатт

1 слайд
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ тақырыбы : Оқу мақсаты:

1 слайд

Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? 2 сабақ 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ тақырыбы : Оқу мақсаты:

Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде 4-уі

2 слайд
Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы : Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы : Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. Бағалау критерийлері:

2 слайд

Білу және түсіну дағдысы: тұрақ, оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар, көсем, грифон ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы : Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы : Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. Бағалау критерийлері:

Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Нешінші оба аса ма

3 слайд
Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - Обада екі адам және неше жылқы табылған? Жоғарғы билік иесі- Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – Мәйіт қима ағашты табыт- Оба асты суық- Сондықтан не жақсы сақталып қалған- Бальзамдау дегеніміз-

3 слайд

Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - Обада екі адам және неше жылқы табылған? Жоғарғы билік иесі- Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – Мәйіт қима ағашты табыт- Оба асты суық- Сондықтан не жақсы сақталып қалған- Бальзамдау дегеніміз-

«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2.

4 слайд
«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?   2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?   3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?  

4 слайд

«Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?   2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?   3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?  

«Адасқан әріптер» әдісі .Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады.

5 слайд
«Адасқан әріптер» әдісі .Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады.

5 слайд

«Адасқан әріптер» әдісі .Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады.

БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Берел.Зейнолла Самаш

6 слайд
БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Берел.Зейнолла Самашев 3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар

6 слайд

БЕЙНЕРОЛИК КӨРСЕТУ Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді 2-Берел.Зейнолла Самашев 3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар

СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта

7 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта

7 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ суретті аяқта

Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. О

8 слайд
  Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. Смайликтермен бағалайды.

8 слайд

  Жұптық жұмыс: Диалог құру ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. Смайликтермен бағалайды.

Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні • 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Бере

9 слайд
Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні • 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? • 3.Сақ тобы. • Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет)

9 слайд

Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні • 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? • 3.Сақ тобы. • Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет)

« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бой

10 слайд
« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады.

10 слайд

« Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады.

«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев

11 слайд
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев

11 слайд

«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев

Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ

12 слайд
Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ

12 слайд

Өз жетістігіңді бағала ТАЗАЛЫҚ ӘДІСІ

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау

13 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау

13 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. 3.4 2 САБАҚ БЕРЕЛ ҚОРЫМЫ МЕН Бесшатыр қорымыдарына венн диаграммасын жасау