Берел қорымы

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Берел қорымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Берел қорымы слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Берел қорғандары

#1 слайд
Берел қорғандары

1 слайд

Берел қорғандары

5.2.2.1. Археологиялық ескерткіштерді сипаттау; Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.1.2 Ежелгі тайпалардың дүниетан

#2 слайд
5.2.2.1. Археологиялық ескерткіштерді сипаттау; Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.1.2 Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

2 слайд

5.2.2.1. Археологиялық ескерткіштерді сипаттау; Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.2.1.2 Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

Берел қорымынан табылған олжалар, сақтардың мәдениеті туралы мәліметтер беру Сабақтың мақсаты

#3 слайд
Берел қорымынан табылған олжалар, сақтардың мәдениеті туралы мәліметтер беру Сабақтың мақсаты

3 слайд

Берел қорымынан табылған олжалар, сақтардың мәдениеті туралы мәліметтер беру Сабақтың мақсаты

1-топ Бесшатыр Жебелер арқылы 3 топқа бөлу 2-топ Шілікті 3-топ Берел

#4 слайд
1-топ Бесшатыр Жебелер арқылы 3 топқа бөлу 2-топ Шілікті 3-топ Берел

4 слайд

1-топ Бесшатыр Жебелер арқылы 3 топқа бөлу 2-топ Шілікті 3-топ Берел

Миға шабуыл әдісі 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Бүгінгі тақырыбымыз қандай?

#5 слайд
Миға шабуыл әдісі 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Бүгінгі тақырыбымыз қандай?

5 слайд

Миға шабуыл әдісі 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Бүгінгі тақырыбымыз қандай?

Тест тапсырмасы Жеке жұмыс

#6 слайд
Тест тапсырмасы Жеке жұмыс

6 слайд

Тест тапсырмасы Жеке жұмыс

Топтық тапсырмалар: ЖИГСО әдісі

#7 слайд
Топтық тапсырмалар: ЖИГСО әдісі

7 слайд

Топтық тапсырмалар: ЖИГСО әдісі

Бесшатыр тобы: Бесшатыр мен Берел қорғандарын Венн диаграммасына салады жауап

#8 слайд
Бесшатыр тобы: Бесшатыр мен Берел қорғандарын Венн диаграммасына салады жауап

8 слайд

Бесшатыр тобы: Бесшатыр мен Берел қорғандарын Венн диаграммасына салады жауап

Шілікті тобы: Шілікті мен Берел қорғандарын Венн диаграммасына салады

#9 слайд
Шілікті тобы: Шілікті мен Берел қорғандарын Венн диаграммасына салады

9 слайд

Шілікті тобы: Шілікті мен Берел қорғандарын Венн диаграммасына салады

Берел тобы: Ұяшықтардағы фактілердің ақиқат жалған екенін ажыратады. Шілікті жазығында қаншаға жуық ескерткіштер орналасқан

#10 слайд
Берел тобы: Ұяшықтардағы фактілердің ақиқат жалған екенін ажыратады. Шілікті жазығында қаншаға жуық ескерткіштер орналасқан? Ақиқат Жалған 200-ден аса 250-ден аса Саркофаг Ағаш бөренелер Қима ағашты табыт Дромос Обадағы жерасты дәліз Жерлеу камерасы Қорған Қабірлерді қоршап тұрған қоршау Ежелгі қабірлер үстіндегі тас немесе топырақ үйінділер Берел қорымнан қаншдан аса оба табылды? 40-тан аса 50-ден аса 1865 жылы Берел ескерткіштеріне алғаш рет зерттеу жүргізген? С.Сорокин В.Радлов 2003 жылы археологиялық қазба жұмыстарын жүргізген профессор Ә.Төлеубаев К.Акышев 1998-1999 жылдары № 11 обаны ашқан археолог-ғалым? В.Радлов З.Самашев Обада қанша адам мен жылқы көмілген Екі адам мен 13 жылқы 1 адам мен 12 жылқы Бальзамдау дегеніміз?Оба ішін суық етіп тұру үшін қолданылады Мәйітті ұзақ уақыт сақтау үшін қолданылады

10 слайд

Берел тобы: Ұяшықтардағы фактілердің ақиқат жалған екенін ажыратады. Шілікті жазығында қаншаға жуық ескерткіштер орналасқан? Ақиқат Жалған 200-ден аса 250-ден аса Саркофаг Ағаш бөренелер Қима ағашты табыт Дромос Обадағы жерасты дәліз Жерлеу камерасы Қорған Қабірлерді қоршап тұрған қоршау Ежелгі қабірлер үстіндегі тас немесе топырақ үйінділер Берел қорымнан қаншдан аса оба табылды? 40-тан аса 50-ден аса 1865 жылы Берел ескерткіштеріне алғаш рет зерттеу жүргізген? С.Сорокин В.Радлов 2003 жылы археологиялық қазба жұмыстарын жүргізген профессор Ә.Төлеубаев К.Акышев 1998-1999 жылдары № 11 обаны ашқан археолог-ғалым? В.Радлов З.Самашев Обада қанша адам мен жылқы көмілген Екі адам мен 13 жылқы 1 адам мен 12 жылқы Бальзамдау дегеніміз?Оба ішін суық етіп тұру үшін қолданылады Мәйітті ұзақ уақыт сақтау үшін қолданылады

Сергіту сәті

#11 слайд
Сергіту сәті

11 слайд

Сергіту сәті

Не? Не? Қандай? Әдісі арқылы ашық микрофон айдары. Не таңғалдырды? Не қиын болды? Қандай деректер қынжылтты?

#12 слайд
Не? Не? Қандай? Әдісі арқылы ашық микрофон айдары. Не таңғалдырды? Не қиын болды? Қандай деректер қынжылтты?

12 слайд

Не? Не? Қандай? Әдісі арқылы ашық микрофон айдары. Не таңғалдырды? Не қиын болды? Қандай деректер қынжылтты?

Кері байланыс Бәрін түсіндім Әлі де оқуым керек Ештеңе түсінбедім

#13 слайд
Кері байланыс Бәрін түсіндім Әлі де оқуым керек Ештеңе түсінбедім

13 слайд

Кері байланыс Бәрін түсіндім Әлі де оқуым керек Ештеңе түсінбедім

Файл форматы:
pptx
29.01.2025
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі