Материалдар / Бес нәрседен қашық бол,бес нәрсеге асық бол.

Бес нәрседен қашық бол,бес нәрсеге асық бол.

Материал туралы қысқаша түсінік
психологиялық тренинг сабақ.Ашық тәрбие сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Адамгершілік, әділдік, азаматтық қасиетті бойымызға сіңіру. Психологиялық жұмыс барысында, адам болу, білім алу ж

2 слайд
Адамгершілік, әділдік, азаматтық қасиетті бойымызға сіңіру. Психологиялық жұмыс барысында, адам болу, білім алу жолындағы кездесетін кедергілерге қарсы күресу. Оқу-білімді тек қана еңбекпен жеңіп алуға болатынын түсініп, оған жол ашу.

2 слайд

Адамгершілік, әділдік, азаматтық қасиетті бойымызға сіңіру. Психологиялық жұмыс барысында, адам болу, білім алу жолындағы кездесетін кедергілерге қарсы күресу. Оқу-білімді тек қана еңбекпен жеңіп алуға болатынын түсініп, оған жол ашу.

Өсек, өтірік, мақтаншақ Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның білсеңіз . Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойл

3 слайд
Өсек, өтірік, мақтаншақ Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның білсеңіз . Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой - Бес асыл іс көнсеңіз.

3 слайд

Өсек, өтірік, мақтаншақ Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның білсеңіз . Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой - Бес асыл іс көнсеңіз.

І кезең - Мақал-мәтелдерді аяқта, олар қай қасиетке жатады? ІІ кезең - Ырым-тыйым сөздер. Мағынасын аш. ІІІ кез

4 слайд
І кезең - Мақал-мәтелдерді аяқта, олар қай қасиетке жатады? ІІ кезең - Ырым-тыйым сөздер. Мағынасын аш. ІІІ кезең - Психологиялық тренинг А) Біздің қоғамға қандай адамдар керек? Ә) Мен қандаймын? «Семантикалық картаны» толтыру. Б) Өзін-өзі жетілдіру зебрасы ІV кезең - Ой толғаныс. «Өзім үшін жазу» стратегиясын орындау. «Өзіме хат» V кезең «Жақсы сөз-жарым ырыс» ойыны

4 слайд

І кезең - Мақал-мәтелдерді аяқта, олар қай қасиетке жатады? ІІ кезең - Ырым-тыйым сөздер. Мағынасын аш. ІІІ кезең - Психологиялық тренинг А) Біздің қоғамға қандай адамдар керек? Ә) Мен қандаймын? «Семантикалық картаны» толтыру. Б) Өзін-өзі жетілдіру зебрасы ІV кезең - Ой толғаныс. «Өзім үшін жазу» стратегиясын орындау. «Өзіме хат» V кезең «Жақсы сөз-жарым ырыс» ойыны

Мақал-мәтелдерді аяқта, олар қай қасиетке жатады?

5 слайд
Мақал-мәтелдерді аяқта, олар қай қасиетке жатады?

5 слайд

Мақал-мәтелдерді аяқта, олар қай қасиетке жатады?

Білекті бірді жығар Еңбек қылсаң ерінбей Еңбектің наны тәтті Білімді мыңды жығар Тояды қарның тіленбей Жалқаудың жаны тәтті

6 слайд
Білекті бірді жығар Еңбек қылсаң ерінбей Еңбектің наны тәтті Білімді мыңды жығар Тояды қарның тіленбей Жалқаудың жаны тәтті

6 слайд

Білекті бірді жығар Еңбек қылсаң ерінбей Еңбектің наны тәтті Білімді мыңды жығар Тояды қарның тіленбей Жалқаудың жаны тәтті

өсек еріншек Бекер мал шашпақ өтірік мақтаншақ Ғылымның жауы рақым қанағат Терең ой еңбекталап Адамгершілік белгісі

7 слайд
өсек еріншек Бекер мал шашпақ өтірік мақтаншақ Ғылымның жауы рақым қанағат Терең ой еңбекталап Адамгершілік белгісі

7 слайд

өсек еріншек Бекер мал шашпақ өтірік мақтаншақ Ғылымның жауы рақым қанағат Терең ой еңбекталап Адамгершілік белгісі

Ырым-тыйым сөздер Мағынасын аш .

8 слайд
Ырым-тыйым сөздер Мағынасын аш .

8 слайд

Ырым-тыйым сөздер Мағынасын аш .

• Нанды бір қолыңмен үзбе! • Ақты төкпе! • Жаман сөз айтпа! • Жалғыз ағашты кеспе! • Қайда барасың деме! • Кісі мініне күлме! •

9 слайд
• Нанды бір қолыңмен үзбе! • Ақты төкпе! • Жаман сөз айтпа! • Жалғыз ағашты кеспе! • Қайда барасың деме! • Кісі мініне күлме! • Құмырсқаның илеуін бұзба! • Нанды баспа! • Көгалды таптама!

9 слайд

• Нанды бір қолыңмен үзбе! • Ақты төкпе! • Жаман сөз айтпа! • Жалғыз ағашты кеспе! • Қайда барасың деме! • Кісі мініне күлме! • Құмырсқаның илеуін бұзба! • Нанды баспа! • Көгалды таптама!

Психологиялық тренинг А) Біздің қоғамға қандай адамдар керек?

10 слайд
Психологиялық тренинг А) Біздің қоғамға қандай адамдар керек?

10 слайд

Психологиялық тренинг А) Біздің қоғамға қандай адамдар керек?

Менің ойымша, қазіргі заманымызға байланысты біздің қоғамға ата-ананы сыйлайтын, үлкендерді құрметтейтін, өмірдің ақ пен қар

11 слайд
Менің ойымша, қазіргі заманымызға байланысты біздің қоғамға ата-ананы сыйлайтын, үлкендерді құрметтейтін, өмірдің ақ пен қарасын ажырата білетін, өтірік айтпайтын, бекер мақтанбайтын,сыпайы, білімді адам керек. Өйткені сыпайы, инабатты, ізетті болу адамға тән ең ізгі қасиеттер. (Айдарханова Мөлдір)

11 слайд

Менің ойымша, қазіргі заманымызға байланысты біздің қоғамға ата-ананы сыйлайтын, үлкендерді құрметтейтін, өмірдің ақ пен қарасын ажырата білетін, өтірік айтпайтын, бекер мақтанбайтын,сыпайы, білімді адам керек. Өйткені сыпайы, инабатты, ізетті болу адамға тән ең ізгі қасиеттер. (Айдарханова Мөлдір)

Біздің қоғамға алдына мақсат қоя білетін, барды қанағат етіп, рақымшылықпен қарай алатын, жауапкершілікпен еңбек ететін,

12 слайд
Біздің қоғамға алдына мақсат қоя білетін, барды қанағат етіп, рақымшылықпен қарай алатын, жауапкершілікпен еңбек ететін, алған білімін өз елінің болашағына жұмсайтын Адам керек деп ойлаймын . (Жабаев Қайдар)

12 слайд

Біздің қоғамға алдына мақсат қоя білетін, барды қанағат етіп, рақымшылықпен қарай алатын, жауапкершілікпен еңбек ететін, алған білімін өз елінің болашағына жұмсайтын Адам керек деп ойлаймын . (Жабаев Қайдар)

Біздің қоғамға еңбекқор, мейірімді, өнерпаз, ақылды, кішіпейіл және білімді адамдар керек деп ойлаймын. (Жұмабае

13 слайд
Біздің қоғамға еңбекқор, мейірімді, өнерпаз, ақылды, кішіпейіл және білімді адамдар керек деп ойлаймын. (Жұмабаева Арайлым)

13 слайд

Біздің қоғамға еңбекқор, мейірімді, өнерпаз, ақылды, кішіпейіл және білімді адамдар керек деп ойлаймын. (Жұмабаева Арайлым)

Ә) Мен қандаймын «Семантикалық карта» толтыру Адам қасиеттері Әрқашан Кейде Ешқашан үй де мек теп

14 слайд
Ә) Мен қандаймын «Семантикалық карта» толтыру Адам қасиеттері Әрқашан Кейде Ешқашан үй де мек теп те кө ше де қо нақ та үй де мек теп те кө ше де қо нақ та үй де мек теп те кө ше де қонақ та Еңбекқор Білімқұмар Әдепті, кішіпейіл Шыншыл Мейірімді Мақтаншақ Өтірікші ?

14 слайд

Ә) Мен қандаймын «Семантикалық карта» толтыру Адам қасиеттері Әрқашан Кейде Ешқашан үй де мек теп те кө ше де қо нақ та үй де мек теп те кө ше де қо нақ та үй де мек теп те кө ше де қонақ та Еңбекқор Білімқұмар Әдепті, кішіпейіл Шыншыл Мейірімді Мақтаншақ Өтірікші ?

Б) Өзін-өзі жетілдіру зебрасы Ақ тізім Менің жағымды қасиеттерім Қара тізім Менің кемшіліктерім Мен жинақы, таза жүрген

15 слайд
Б) Өзін-өзі жетілдіру зебрасы Ақ тізім Менің жағымды қасиеттерім Қара тізім Менің кемшіліктерім Мен жинақы, таза жүргенді ұнатамын. Өзімнің іні-сіңлілеріме үлгі болуға тырысамын. Достарымды ренжітпей, оларға ренжімей, түсінушілікпен қарауға тырысамын. Мені көбіне (үйдегілер) ұрысқақ тауық деп атайды. Күлкінішті әрине,бірақ мен шынында да, көп ұрысады екенмін. Бірақ мен соны көбіне-көп байқамай қаламын. Тағы бір кемшілігім сабақта алдыға жылжымауым. Тырысамын, бірақ қолымнан келмейтін секілді. Сонда да болса, мен берілмеймін.Оразақынова Айжан

15 слайд

Б) Өзін-өзі жетілдіру зебрасы Ақ тізім Менің жағымды қасиеттерім Қара тізім Менің кемшіліктерім Мен жинақы, таза жүргенді ұнатамын. Өзімнің іні-сіңлілеріме үлгі болуға тырысамын. Достарымды ренжітпей, оларға ренжімей, түсінушілікпен қарауға тырысамын. Мені көбіне (үйдегілер) ұрысқақ тауық деп атайды. Күлкінішті әрине,бірақ мен шынында да, көп ұрысады екенмін. Бірақ мен соны көбіне-көп байқамай қаламын. Тағы бір кемшілігім сабақта алдыға жылжымауым. Тырысамын, бірақ қолымнан келмейтін секілді. Сонда да болса, мен берілмеймін.Оразақынова Айжан

« Өзім үшін жазу» стратегиясын орындау

16 слайд
« Өзім үшін жазу» стратегиясын орындау

16 слайд

« Өзім үшін жазу» стратегиясын орындау

Айдар, сен алдыға ұмтылуың қажет. Бір «төртке» мәз болып жүресің бе? Білім өмір шырағы, сондықтан сабағыңды оқы.

17 слайд
Айдар, сен алдыға ұмтылуың қажет. Бір «төртке» мәз болып жүресің бе? Білім өмір шырағы, сондықтан сабағыңды оқы. Әлімханов Айдар

17 слайд

Айдар, сен алдыға ұмтылуың қажет. Бір «төртке» мәз болып жүресің бе? Білім өмір шырағы, сондықтан сабағыңды оқы. Әлімханов Айдар

Рүстем, сен өте ашуланшақ адамсың. Мұғалімдермен көп ерегісесің. Ол жаман іс. Сені мұғалімнің сөзі әрқашан дұрыс деп үйре

18 слайд
Рүстем, сен өте ашуланшақ адамсың. Мұғалімдермен көп ерегісесің. Ол жаман іс. Сені мұғалімнің сөзі әрқашан дұрыс деп үйретті ғой! Жөн-жоқ елге айқайлап, шу жасама! Байсақов Рүстем

18 слайд

Рүстем, сен өте ашуланшақ адамсың. Мұғалімдермен көп ерегісесің. Ол жаман іс. Сені мұғалімнің сөзі әрқашан дұрыс деп үйретті ғой! Жөн-жоқ елге айқайлап, шу жасама! Байсақов Рүстем

Мөлдір, сенің көңіл-күйің болмағанда, өзіңнен-өзің құрбыларыңа ашуланып, оларды ренжітесің. Сондықтан босқадан-босқа

19 слайд
Мөлдір, сенің көңіл-күйің болмағанда, өзіңнен-өзің құрбыларыңа ашуланып, оларды ренжітесің. Сондықтан босқадан-босқа оларды ренжітпе. Айдарханова Мөлдір

19 слайд

Мөлдір, сенің көңіл-күйің болмағанда, өзіңнен-өзің құрбыларыңа ашуланып, оларды ренжітесің. Сондықтан босқадан-босқа оларды ренжітпе. Айдарханова Мөлдір

1.Дәл бүгіннен бастап – мейірімді, сыпайы боламын. 2. Дәл бүгіннен бастап – мен өз кемшілігімді байқап жүремін. 3. Дә

20 слайд
1.Дәл бүгіннен бастап – мейірімді, сыпайы боламын. 2. Дәл бүгіннен бастап – мен өз кемшілігімді байқап жүремін. 3. Дәл бүгіннен бастап – мұғалімдермен ерегеспеуге, сөз қайтармауға уәде беремін. 4. Дәл бүгіннен бастап – сабаққа кешікпеймін, ерте тұрамын. 5. Дәл бүгіннен бастап – сабақ оқимын.БҮГІНГЕ БЕС ТАПСЫРМА

20 слайд

1.Дәл бүгіннен бастап – мейірімді, сыпайы боламын. 2. Дәл бүгіннен бастап – мен өз кемшілігімді байқап жүремін. 3. Дәл бүгіннен бастап – мұғалімдермен ерегеспеуге, сөз қайтармауға уәде беремін. 4. Дәл бүгіннен бастап – сабаққа кешікпеймін, ерте тұрамын. 5. Дәл бүгіннен бастап – сабақ оқимын.БҮГІНГЕ БЕС ТАПСЫРМА

21 слайд

21 слайд

ЖАҚСЫ СӨЗ – ЖАРЫМ ЫРЫС I топ II топ 1. Ассалаумағалейкум ... ... 2.Ұлыс құтты болсын! (Уағалейкумассалам) (Ақ мол болсын!

22 слайд
ЖАҚСЫ СӨЗ – ЖАРЫМ ЫРЫС I топ II топ 1. Ассалаумағалейкум ... ... 2.Ұлыс құтты болсын! (Уағалейкумассалам) (Ақ мол болсын!) 3. Қош келдіңіз, төрге шығыңыз ... (Рахмет) ... (Айтсын) 4. Іске сәт

22 слайд

ЖАҚСЫ СӨЗ – ЖАРЫМ ЫРЫС I топ II топ 1. Ассалаумағалейкум ... ... 2.Ұлыс құтты болсын! (Уағалейкумассалам) (Ақ мол болсын!) 3. Қош келдіңіз, төрге шығыңыз ... (Рахмет) ... (Айтсын) 4. Іске сәт

5. Жол болсын, жолдасың қыдыр болсын! ... (Әлей болсын!) 6.Апчу!... (Сау бол!) (Жараһмаллла!) Үһ-үһ-үһ..., шашалып қалу 7.

23 слайд
5. Жол болсын, жолдасың қыдыр болсын! ... (Әлей болсын!) 6.Апчу!... (Сау бол!) (Жараһмаллла!) Үһ-үһ-үһ..., шашалып қалу 7. ... (Май қап) 8. Орта толсын!... Кемісі сізбен толсын!

23 слайд

5. Жол болсын, жолдасың қыдыр болсын! ... (Әлей болсын!) 6.Апчу!... (Сау бол!) (Жараһмаллла!) Үһ-үһ-үһ..., шашалып қалу 7. ... (Май қап) 8. Орта толсын!... Кемісі сізбен толсын!

Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң, арқалан. Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тап та, бар, қалан! Абай

24 слайд
Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң, арқалан. Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тап та, бар, қалан! Абай

24 слайд

Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң, арқалан. Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тап та, бар, қалан! Абай

1. Абайдың адами қасиетті айқындар айшықты, ғылым мен білімге бағыттар мазмұнды өлеңі оқушының көкірегін оятты, санасын аша тү

25 слайд
1. Абайдың адами қасиетті айқындар айшықты, ғылым мен білімге бағыттар мазмұнды өлеңі оқушының көкірегін оятты, санасын аша түсті. 2. Оқушының өзін-өзі зерттеп, әлеуметтенуіне жол ашты. 3. Балалармен қарым-қатынасым жақсара түсті. 4. Оқушылар шынайы шындықты жазуға тырысты. 5. Өз кемшіліктерінен қорықпай, ұялмай жазуға сенім ортасы туды. 6. Семантикалық карта өздеріне диагностика жазуын жеңілдетті. 7. “ Өзім үшін жазу” стратегиясы өздеріне кеңес беруге өте пайдалы болды. 8. Тығырықтан жол іздеп, өзін-өзі тәрбиелеуге түрлі амалдар қарастыра алды.

25 слайд

1. Абайдың адами қасиетті айқындар айшықты, ғылым мен білімге бағыттар мазмұнды өлеңі оқушының көкірегін оятты, санасын аша түсті. 2. Оқушының өзін-өзі зерттеп, әлеуметтенуіне жол ашты. 3. Балалармен қарым-қатынасым жақсара түсті. 4. Оқушылар шынайы шындықты жазуға тырысты. 5. Өз кемшіліктерінен қорықпай, ұялмай жазуға сенім ортасы туды. 6. Семантикалық карта өздеріне диагностика жазуын жеңілдетті. 7. “ Өзім үшін жазу” стратегиясы өздеріне кеңес беруге өте пайдалы болды. 8. Тығырықтан жол іздеп, өзін-өзі тәрбиелеуге түрлі амалдар қарастыра алды.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ