Биквадрат теңдеуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы:
«Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу.
Биквадрат теңдеулер»
Сынып: 8 «А»
Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы,
педагог-модератор
1 слайд
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер» Сынып: 8 «А» Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы, педагог-модератор
2 слайд
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы:
«Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу.
Биквадрат теңдеулер»
Сынып: 8 «А»
Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы,
педагог-модератор
2 слайд
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер» Сынып: 8 «А» Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы, педагог-модератор
3 слайд
« Өзіңе ұнаған кәсібіңмен
шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын
көкке көтере алсаң – бақыт деген
осы! ».
Асқар Жұмаділдаев .
3 слайд
« Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы! ». Асқар Жұмаділдаев .
4 слайд
Асқар Серқұлұлы Жұмаділдаев
белгілі қазақстандық ғалым және қоғам
қайраткері, физика - математика
ғылымдарының докторы (1988),
профессор
(1990), Қазақстан ҰҒА -ның
академигі, 12-шақырылған Қазақ КСР
Жоғары Кеңесінің және 13-шақырылған
Қазақстан Республикасы Жоғары
Кеңесінің депутаты.
Туған күні : 25 ақпан 1956 жылы ,
Қызылорда облысы
,
Шиелі ауданы
4 слайд
Асқар Серқұлұлы Жұмаділдаев белгілі қазақстандық ғалым және қоғам қайраткері, физика - математика ғылымдарының докторы (1988), профессор (1990), Қазақстан ҰҒА -ның академигі, 12-шақырылған Қазақ КСР Жоғары Кеңесінің және 13-шақырылған Қазақстан Республикасы Жоғары Кеңесінің депутаты. Туған күні : 25 ақпан 1956 жылы , Қызылорда облысы , Шиелі ауданы
5 слайд
•
Үй тапсырмасын тексеру:
•
№ 10.45
•
1) = x(x²-2x-8); 3) = (x²+4)(x-2)
•
2) = (x-1)(x²-x+1);
•
№ 10.46
•
1) 3)
•
2)
5 слайд
• Үй тапсырмасын тексеру: • № 10.45 • 1) = x(x²-2x-8); 3) = (x²+4)(x-2) • 2) = (x-1)(x²-x+1); • № 10.46 • 1) 3) • 2)
6 слайд
Теңдеуді шешіңіз:
•
х 4
+ 5 х 2
= 126;
•
( х 2
– 1) 2
–18( х 2
– 1) + 45 = 0.
6 слайд
Теңдеуді шешіңіз: • х 4 + 5 х 2 = 126; • ( х 2 – 1) 2 –18( х 2 – 1) + 45 = 0.
7 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Квадрат теңдеуге келтірілетін
теңдеулер.
Биквадрат теңдеулер.
Оқу мақсаты:
•
8.2.2.7 квадрат теңдеуге келтірілетін
теңдеулерді шешу
7 слайд
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер. Биквадрат теңдеулер. Оқу мақсаты: • 8.2.2.7 квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу
8 слайд
•
, мұндағы а ≠ 0, түріндегі теңдеу
биквадрат деп аталады.
Б ерілген теңдеу
Ж аңа айнымалы енгізу
К вад рат теңдеу
К вадрат теңдеудің
түбірлері
Б ұрынғы айнымалыға
қайта келу
А лмастырумен
анықталған
теңдеу
Т еңдеудің
түбірлері
8 слайд
• , мұндағы а ≠ 0, түріндегі теңдеу биквадрат деп аталады. Б ерілген теңдеу Ж аңа айнымалы енгізу К вад рат теңдеу К вадрат теңдеудің түбірлері Б ұрынғы айнымалыға қайта келу А лмастырумен анықталған теңдеу Т еңдеудің түбірлері
9 слайд
Би …- күрделі сөздің бөлігі, ол: екі
бөліктен тұрады, екі белгісі бар, екі рет
алынған т.б. білдіреді.
9 слайд
Би …- күрделі сөздің бөлігі, ол: екі бөліктен тұрады, екі белгісі бар, екі рет алынған т.б. білдіреді.
10 слайд
Бұрыштың би ссектрисасы ( bi s – екі рет seco -
қиямын) – бұрыштың төбесінен шығып, оны қақ
екіге бөлетін сәуле.
Би атлон ( bi … және athlon - жарысу) – қысқы спорт
түрі, белгілі бір қашықтық сайын шаңғы үстінде
мылтықпен нысанаға оқ ата отырып жарысу.
Би нокль ( bi ni – жұп және oculus - көз) – алыстағы
нәрселерді ұлғайтып көруге арналған оптикалық
прибор .
10 слайд
Бұрыштың би ссектрисасы ( bi s – екі рет seco - қиямын) – бұрыштың төбесінен шығып, оны қақ екіге бөлетін сәуле. Би атлон ( bi … және athlon - жарысу) – қысқы спорт түрі, белгілі бір қашықтық сайын шаңғы үстінде мылтықпен нысанаға оқ ата отырып жарысу. Би нокль ( bi ni – жұп және oculus - көз) – алыстағы нәрселерді ұлғайтып көруге арналған оптикалық прибор .
11 слайд
Би квадрат теңдеулер: Квадрат теңдеулер:
ax 2
+bx+c=0 , a ≠0
a(x 2
) 2
+b(x) 2
+c=0 , a≠0
ax 4
+bx 2
+c=0 , a≠0
11 слайд
Би квадрат теңдеулер: Квадрат теңдеулер: ax 2 +bx+c=0 , a ≠0 a(x 2 ) 2 +b(x) 2 +c=0 , a≠0 ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0
12 слайд
Биквадрат теңдеулерді шешу :
ax 4
+bx 2
+c=0 , a≠0
х 2
=y, y ≥ 0 болсын
ay 2
+by+c=0
y
1 =…
y
2 =…
Кері алмастыру.
12 слайд
Биквадрат теңдеулерді шешу : ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0 х 2 =y, y ≥ 0 болсын ay 2 +by+c=0 y 1 =… y 2 =… Кері алмастыру.
13 слайд
№ Есептер
1 х 4
-22х 2
-75=0
2 х 4
-4х 2
-45=0
3 (х 2
-8) 2
+3,7 (х 2
-8)+2,1=0 •
1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі.
•
Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау
Дескриптор:
•
жаңа айнымалы енгізеді
•
квадрат теңдеулерді шешеді
•
алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады.
•
табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
•
1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі.
№ Есептер
1 х 4
-22х 2
-75=0
2 х 4
-4х 2
-45=0
•
Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау
Дескриптор:
•
жаңа айнымалы енгізеді
•
квадрат теңдеулерді шешеді
•
алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады.
•
табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
13 слайд
№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады. • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. № Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
14 слайд
№ Есептер
1 х 4
-22х 2
-75=0
2 х 4
-4х 2
-45=0
3 (х 2
-8) 2
+3,7 (х 2
-8)+2,1=0 •
1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі.
•
Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау
++
+
+
Дескриптор:
•
жаңа айнымалы енгізеді
•
квадрат теңдеулерді шешеді
•
алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады.
•
табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
•
1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі.
№ Есептер
1 х 4
-22х 2
-75=0
+
2 х 4
-4х 2
-45=0
+
•
Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау
Дескриптор:
•
жаңа айнымалы енгізеді
•
квадрат теңдеулерді шешеді
•
алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады.
•
табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
14 слайд
№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау ++ + + Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады. • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. № Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 + 2 х 4 -4х 2 -45=0 + • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
15 слайд
Биквадрат теңдеулерді
шешіңіз :
1) x 4
-7x 2
+12=0;
2) 9x 4
+5x 2
-4=0;
3) 1-4z 4
=0;
4) 0,1y 4
-1,6y 2
=0 .
Қосымша тапсырма:
а ) (x-1) 4
-5(x-1) 2
+4=0 ;
б ) (x+5) 4
+8(x+5) 2
-9=0 . Биквадрат теңдеудің
неше нақты түбірі
болады ?
15 слайд
Биквадрат теңдеулерді шешіңіз : 1) x 4 -7x 2 +12=0; 2) 9x 4 +5x 2 -4=0; 3) 1-4z 4 =0; 4) 0,1y 4 -1,6y 2 =0 . Қосымша тапсырма: а ) (x-1) 4 -5(x-1) 2 +4=0 ; б ) (x+5) 4 +8(x+5) 2 -9=0 . Биквадрат теңдеудің неше нақты түбірі болады ?
16 слайд
- не білдің, не үйрендің;
- не түсініксіз;
- немен жұмыстану керек. Рефлексия
16 слайд
- не білдің, не үйрендің; - не түсініксіз; - немен жұмыстану керек. Рефлексия