Биквадрат теңдеуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биквадрат теңдеуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға математика пәнінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалай қалыптастырып, оны қалай ары қарай жетілдіру керек екені көзделген д
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер»

#1 слайд
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер» Сынып: 8 «А» Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы, педагог-модератор

1 слайд

Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер» Сынып: 8 «А» Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы, педагог-модератор

Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер»

#2 слайд
Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер» Сынып: 8 «А» Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы, педагог-модератор

2 слайд

Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназия Сабақ тақырыбы: «Квадрат теңдеуіне келтірілген теңдеулерді шешу. Биквадрат теңдеулер» Сынып: 8 «А» Пән мұғалімі: Тлеулиева Айнұр Өмірбекқызы, педагог-модератор

« Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы! ». Асқар Жұмаділдаев .

#3 слайд
« Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы! ». Асқар Жұмаділдаев .

3 слайд

« Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы! ». Асқар Жұмаділдаев .

Асқар Серқұлұлы Жұмаділдаев белгілі қазақстандық ғалым және қоғам қайраткері, физика - математика ғылымдарының докторы (1

#4 слайд
Асқар Серқұлұлы Жұмаділдаев белгілі қазақстандық ғалым және қоғам қайраткері, физика - математика ғылымдарының докторы (1988), профессор (1990), Қазақстан ҰҒА -ның академигі, 12-шақырылған Қазақ КСР Жоғары Кеңесінің және 13-шақырылған Қазақстан Республикасы Жоғары Кеңесінің депутаты. Туған күні :  25 ақпан 1956 жылы , Қызылорда облысы , Шиелі ауданы

4 слайд

Асқар Серқұлұлы Жұмаділдаев белгілі қазақстандық ғалым және қоғам қайраткері, физика - математика ғылымдарының докторы (1988), профессор (1990), Қазақстан ҰҒА -ның академигі, 12-шақырылған Қазақ КСР Жоғары Кеңесінің және 13-шақырылған Қазақстан Республикасы Жоғары Кеңесінің депутаты. Туған күні :  25 ақпан 1956 жылы , Қызылорда облысы , Шиелі ауданы

• Үй тапсырмасын тексеру: • № 10.45 • 1) = x(x²-2x-8); 3) = (x²+4)(x-2) • 2) = (x-1)(x²-x+1); • № 10.46 • 1)

#5 слайд
• Үй тапсырмасын тексеру: • № 10.45 • 1) = x(x²-2x-8); 3) = (x²+4)(x-2) • 2) = (x-1)(x²-x+1); • № 10.46 • 1) 3) • 2)

5 слайд

• Үй тапсырмасын тексеру: • № 10.45 • 1) = x(x²-2x-8); 3) = (x²+4)(x-2) • 2) = (x-1)(x²-x+1); • № 10.46 • 1) 3) • 2)

Теңдеуді шешіңіз: • х 4 + 5 х 2 = 126; • ( х 2 – 1) 2 –18( х 2 – 1) + 45 = 0.

#6 слайд
Теңдеуді шешіңіз: • х 4 + 5 х 2 = 126; • ( х 2 – 1) 2 –18( х 2 – 1) + 45 = 0.

6 слайд

Теңдеуді шешіңіз: • х 4 + 5 х 2 = 126; • ( х 2 – 1) 2 –18( х 2 – 1) + 45 = 0.

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер. Биквадрат теңдеулер. Оқу мақсаты: • 8.2.2.7 квадрат теңдеуге кел

#7 слайд
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер. Биквадрат теңдеулер. Оқу мақсаты: • 8.2.2.7 квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу

7 слайд

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер. Биквадрат теңдеулер. Оқу мақсаты: • 8.2.2.7 квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу

• , мұндағы а ≠ 0, түріндегі теңдеу биквадрат деп аталады. Б ерілген теңдеу Ж аңа айнымалы енгізу

#8 слайд
• , мұндағы а ≠ 0, түріндегі теңдеу биквадрат деп аталады. Б ерілген теңдеу Ж аңа айнымалы енгізу К вад рат теңдеу К вадрат теңдеудің түбірлері Б ұрынғы айнымалыға қайта келу А лмастырумен анықталған теңдеу Т еңдеудің түбірлері

8 слайд

• , мұндағы а ≠ 0, түріндегі теңдеу биквадрат деп аталады. Б ерілген теңдеу Ж аңа айнымалы енгізу К вад рат теңдеу К вадрат теңдеудің түбірлері Б ұрынғы айнымалыға қайта келу А лмастырумен анықталған теңдеу Т еңдеудің түбірлері

Би …- күрделі сөздің бөлігі, ол: екі бөліктен тұрады, екі белгісі бар, екі рет алынған т.б. білдіреді.

#9 слайд
Би …- күрделі сөздің бөлігі, ол: екі бөліктен тұрады, екі белгісі бар, екі рет алынған т.б. білдіреді.

9 слайд

Би …- күрделі сөздің бөлігі, ол: екі бөліктен тұрады, екі белгісі бар, екі рет алынған т.б. білдіреді.

Бұрыштың би ссектрисасы ( bi s – екі рет seco - қиямын) – бұрыштың төбесінен шығып, оны қақ екіге бөлетін сәуле. Би атлон

#10 слайд
Бұрыштың би ссектрисасы ( bi s – екі рет seco - қиямын) – бұрыштың төбесінен шығып, оны қақ екіге бөлетін сәуле. Би атлон ( bi … және athlon - жарысу) – қысқы спорт түрі, белгілі бір қашықтық сайын шаңғы үстінде мылтықпен нысанаға оқ ата отырып жарысу. Би нокль ( bi ni – жұп және oculus - көз) – алыстағы нәрселерді ұлғайтып көруге арналған оптикалық прибор .

10 слайд

Бұрыштың би ссектрисасы ( bi s – екі рет seco - қиямын) – бұрыштың төбесінен шығып, оны қақ екіге бөлетін сәуле. Би атлон ( bi … және athlon - жарысу) – қысқы спорт түрі, белгілі бір қашықтық сайын шаңғы үстінде мылтықпен нысанаға оқ ата отырып жарысу. Би нокль ( bi ni – жұп және oculus - көз) – алыстағы нәрселерді ұлғайтып көруге арналған оптикалық прибор .

Би квадрат теңдеулер: Квадрат теңдеулер: ax 2 +bx+c=0 , a ≠0 a(x 2 ) 2 +b(x) 2 +c=0 , a≠0 ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0

#11 слайд
Би квадрат теңдеулер: Квадрат теңдеулер: ax 2 +bx+c=0 , a ≠0 a(x 2 ) 2 +b(x) 2 +c=0 , a≠0 ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0

11 слайд

Би квадрат теңдеулер: Квадрат теңдеулер: ax 2 +bx+c=0 , a ≠0 a(x 2 ) 2 +b(x) 2 +c=0 , a≠0 ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0

Биквадрат теңдеулерді шешу : ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0 х 2 =y, y ≥ 0 болсын ay 2 +by+c=0 y 1 =… y 2 =… Кері алмастыру.

#12 слайд
Биквадрат теңдеулерді шешу : ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0 х 2 =y, y ≥ 0 болсын ay 2 +by+c=0 y 1 =… y 2 =… Кері алмастыру.

12 слайд

Биквадрат теңдеулерді шешу : ax 4 +bx 2 +c=0 , a≠0 х 2 =y, y ≥ 0 болсын ay 2 +by+c=0 y 1 =… y 2 =… Кері алмастыру.

№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық

#13 слайд
№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады. • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. № Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

13 слайд

№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады. • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. № Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық

#14 слайд
№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау ++ + + Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады. • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. № Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 + 2 х 4 -4х 2 -45=0 + • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

14 слайд

№ Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 2 х 4 -4х 2 -45=0 3 (х 2 -8) 2 +3,7 (х 2 -8)+2,1=0 • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау ++ + + Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады. • 1-тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. № Есептер 1 х 4 -22х 2 -75=0 + 2 х 4 -4х 2 -45=0 + • Қалыптасатын дағды: бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау Дескриптор: • жаңа айнымалы енгізеді • квадрат теңдеулерді шешеді • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

Биквадрат теңдеулерді шешіңіз : 1) x 4 -7x 2 +12=0; 2) 9x 4 +5x 2 -4=0; 3) 1-4z 4 =0; 4) 0,1y 4 -1,6y 2 =0 . Қосымша тапсырма:

#15 слайд
Биквадрат теңдеулерді шешіңіз : 1) x 4 -7x 2 +12=0; 2) 9x 4 +5x 2 -4=0; 3) 1-4z 4 =0; 4) 0,1y 4 -1,6y 2 =0 . Қосымша тапсырма: а ) (x-1) 4 -5(x-1) 2 +4=0 ; б ) (x+5) 4 +8(x+5) 2 -9=0 . Биквадрат теңдеудің неше нақты түбірі болады ?

15 слайд

Биквадрат теңдеулерді шешіңіз : 1) x 4 -7x 2 +12=0; 2) 9x 4 +5x 2 -4=0; 3) 1-4z 4 =0; 4) 0,1y 4 -1,6y 2 =0 . Қосымша тапсырма: а ) (x-1) 4 -5(x-1) 2 +4=0 ; б ) (x+5) 4 +8(x+5) 2 -9=0 . Биквадрат теңдеудің неше нақты түбірі болады ?

- не білдің, не үйрендің; - не түсініксіз; - немен жұмыстану керек. Рефлексия

#16 слайд
- не білдің, не үйрендің; - не түсініксіз; - немен жұмыстану керек. Рефлексия

16 слайд

- не білдің, не үйрендің; - не түсініксіз; - немен жұмыстану керек. Рефлексия

Файл форматы:
pptx
29.04.2020
874
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі