Материалдар / «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Білім алушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі заманда туындап отырған көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
346
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерт

1 слайд
ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»

1 слайд

ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»

МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – м

2 слайд
МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастырутұлғаны қалыптастыру ..

2 слайд

МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастырутұлғаны қалыптастыру ..

ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

3 слайд
ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

3 слайд

ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие ж

4 слайд
Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие жұмысыЖоба жоспары Мәлімет жинақтау Зерттеу және анықтау актісі Материалдық көмектер бағыты

4 слайд

Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие жұмысыЖоба жоспары Мәлімет жинақтау Зерттеу және анықтау актісі Материалдық көмектер бағыты

Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

5 слайд
Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

5 слайд

Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі; 

6 слайд
Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі;  Мәліметтерді өңдеу;Мәліметтерді өңдеу;  Хаттама, бұйрық;Хаттама, бұйрық;  Бекіту ( комиссия мүшелері, Бекіту ( комиссия мүшелері, жергілікті әкімшілік);жергілікті әкімшілік);  Мәліметті ұжымға хабарлау.Мәліметті ұжымға хабарлау.

6 слайд

Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі;  Мәліметтерді өңдеу;Мәліметтерді өңдеу;  Хаттама, бұйрық;Хаттама, бұйрық;  Бекіту ( комиссия мүшелері, Бекіту ( комиссия мүшелері, жергілікті әкімшілік);жергілікті әкімшілік);  Мәліметті ұжымға хабарлау.Мәліметті ұжымға хабарлау.

Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жан

7 слайд
Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жанұя құрамы;Жанұя құрамы;  Табыс көзі;Табыс көзі;  Сангигиеналық жағдайы;Сангигиеналық жағдайы;  Ортамен қарым-қатынасы;Ортамен қарым-қатынасы;  Оқушы бөлмесі,бұрышы.Оқушы бөлмесі,бұрышы.

7 слайд

Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жанұя құрамы;Жанұя құрамы;  Табыс көзі;Табыс көзі;  Сангигиеналық жағдайы;Сангигиеналық жағдайы;  Ортамен қарым-қатынасы;Ортамен қарым-қатынасы;  Оқушы бөлмесі,бұрышы.Оқушы бөлмесі,бұрышы.

Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалы

8 слайд
Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалылар;  Жетімдер; Жетімдер;  Толық емес отбасылар;Толық емес отбасылар;  Мүмкіндігі шектеулілер;Мүмкіндігі шектеулілер;  Аз қамтылғандар;Аз қамтылғандар;  ““ ИДН” есепте ИДН” есепте тұрғандар;тұрғандар;  Жәрдемақы алатындар;Жәрдемақы алатындар;

8 слайд

Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалылар;  Жетімдер; Жетімдер;  Толық емес отбасылар;Толық емес отбасылар;  Мүмкіндігі шектеулілер;Мүмкіндігі шектеулілер;  Аз қамтылғандар;Аз қамтылғандар;  ““ ИДН” есепте ИДН” есепте тұрғандар;тұрғандар;  Жәрдемақы алатындар;Жәрдемақы алатындар;

Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бо

9 слайд
Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бос уақыты;Бос уақыты; Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс;Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс; Қоғамдық жұмыстарға тарту;Қоғамдық жұмыстарға тарту; Медкөмектер ұйымдастыру;Медкөмектер ұйымдастыру; Тұрағына рейдтер жасау;Тұрағына рейдтер жасау; Жазғы демалысын ұйымдастыру;Жазғы демалысын ұйымдастыру;

9 слайд

Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бос уақыты;Бос уақыты; Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс;Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс; Қоғамдық жұмыстарға тарту;Қоғамдық жұмыстарға тарту; Медкөмектер ұйымдастыру;Медкөмектер ұйымдастыру; Тұрағына рейдтер жасау;Тұрағына рейдтер жасау; Жазғы демалысын ұйымдастыру;Жазғы демалысын ұйымдастыру;

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд