«Білім алушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Білім алушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі заманда туындап отырған көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерт

#1 слайд
ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»

1 слайд

ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»

МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – м

#2 слайд
МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастырутұлғаны қалыптастыру ..

2 слайд

МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастырутұлғаны қалыптастыру ..

ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

#3 слайд
ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

3 слайд

ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие ж

#4 слайд
Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие жұмысыЖоба жоспары Мәлімет жинақтау Зерттеу және анықтау актісі Материалдық көмектер бағыты

4 слайд

Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие жұмысыЖоба жоспары Мәлімет жинақтау Зерттеу және анықтау актісі Материалдық көмектер бағыты

Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

#5 слайд
Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

5 слайд

Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі; 

#6 слайд
Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі;  Мәліметтерді өңдеу;Мәліметтерді өңдеу;  Хаттама, бұйрық;Хаттама, бұйрық;  Бекіту ( комиссия мүшелері, Бекіту ( комиссия мүшелері, жергілікті әкімшілік);жергілікті әкімшілік);  Мәліметті ұжымға хабарлау.Мәліметті ұжымға хабарлау.

6 слайд

Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі;  Мәліметтерді өңдеу;Мәліметтерді өңдеу;  Хаттама, бұйрық;Хаттама, бұйрық;  Бекіту ( комиссия мүшелері, Бекіту ( комиссия мүшелері, жергілікті әкімшілік);жергілікті әкімшілік);  Мәліметті ұжымға хабарлау.Мәліметті ұжымға хабарлау.

Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жан

#7 слайд
Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жанұя құрамы;Жанұя құрамы;  Табыс көзі;Табыс көзі;  Сангигиеналық жағдайы;Сангигиеналық жағдайы;  Ортамен қарым-қатынасы;Ортамен қарым-қатынасы;  Оқушы бөлмесі,бұрышы.Оқушы бөлмесі,бұрышы.

7 слайд

Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жанұя құрамы;Жанұя құрамы;  Табыс көзі;Табыс көзі;  Сангигиеналық жағдайы;Сангигиеналық жағдайы;  Ортамен қарым-қатынасы;Ортамен қарым-қатынасы;  Оқушы бөлмесі,бұрышы.Оқушы бөлмесі,бұрышы.

Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалы

#8 слайд
Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалылар;  Жетімдер; Жетімдер;  Толық емес отбасылар;Толық емес отбасылар;  Мүмкіндігі шектеулілер;Мүмкіндігі шектеулілер;  Аз қамтылғандар;Аз қамтылғандар;  ““ ИДН” есепте ИДН” есепте тұрғандар;тұрғандар;  Жәрдемақы алатындар;Жәрдемақы алатындар;

8 слайд

Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалылар;  Жетімдер; Жетімдер;  Толық емес отбасылар;Толық емес отбасылар;  Мүмкіндігі шектеулілер;Мүмкіндігі шектеулілер;  Аз қамтылғандар;Аз қамтылғандар;  ““ ИДН” есепте ИДН” есепте тұрғандар;тұрғандар;  Жәрдемақы алатындар;Жәрдемақы алатындар;

Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бо

#9 слайд
Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бос уақыты;Бос уақыты; Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс;Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс; Қоғамдық жұмыстарға тарту;Қоғамдық жұмыстарға тарту; Медкөмектер ұйымдастыру;Медкөмектер ұйымдастыру; Тұрағына рейдтер жасау;Тұрағына рейдтер жасау; Жазғы демалысын ұйымдастыру;Жазғы демалысын ұйымдастыру;

9 слайд

Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бос уақыты;Бос уақыты; Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс;Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс; Қоғамдық жұмыстарға тарту;Қоғамдық жұмыстарға тарту; Медкөмектер ұйымдастыру;Медкөмектер ұйымдастыру; Тұрағына рейдтер жасау;Тұрағына рейдтер жасау; Жазғы демалысын ұйымдастыру;Жазғы демалысын ұйымдастыру;

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
ppt
06.02.2023
476
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі