Материалдар / «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»

«Білім алушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі заманда туындап отырған көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерт

1 слайд
ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»

1 слайд

ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»ЖобаЖоба ТақырыбыТақырыбы : : «Білім алушының «Білім алушының отбасылық және тұрмыстық отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу»жағдайын зерттеу»

МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – м

2 слайд
МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастырутұлғаны қалыптастыру ..

2 слайд

МақсатыМақсаты : : Бүгінгі заманда Бүгінгі заманда туындап отырған туындап отырған көкейкесті мәселе – көкейкесті мәселе – мектеп оқушыларының мектеп оқушыларының әлеуметтік ахуалын әлеуметтік ахуалын зерттеу арқылы жеке зерттеу арқылы жеке тұлғаны қалыптастырутұлғаны қалыптастыру ..

ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

3 слайд
ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

3 слайд

ІІ – топ «Қамқорлық» тобы Мәншүк, Гүлзат, Жанар, Рыскүл, Раушан

Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие ж

4 слайд
Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие жұмысыЖоба жоспары Мәлімет жинақтау Зерттеу және анықтау актісі Материалдық көмектер бағыты

4 слайд

Оқушының отбасылық және тұрмыстық жағдайын зерттеу Әлеуметтік жағдайларына орай топтастыру Оқу- тәрбие жұмысыЖоба жоспары Мәлімет жинақтау Зерттеу және анықтау актісі Материалдық көмектер бағыты

Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

5 слайд
Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

5 слайд

Мәлімет жинақтау Акт жасау Топтастыру Жұмыс жоспары Ж о б а ж о с п а р ы Материалдық көмектер

Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі; 

6 слайд
Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі;  Мәліметтерді өңдеу;Мәліметтерді өңдеу;  Хаттама, бұйрық;Хаттама, бұйрық;  Бекіту ( комиссия мүшелері, Бекіту ( комиссия мүшелері, жергілікті әкімшілік);жергілікті әкімшілік);  Мәліметті ұжымға хабарлау.Мәліметті ұжымға хабарлау.

6 слайд

Мәлімет жинақтау Мәлімет жинақтау  Сынып жетекшілерімен;Сынып жетекшілерімен;  Тұрағына бару кестесі;Тұрағына бару кестесі;  Мәліметтерді өңдеу;Мәліметтерді өңдеу;  Хаттама, бұйрық;Хаттама, бұйрық;  Бекіту ( комиссия мүшелері, Бекіту ( комиссия мүшелері, жергілікті әкімшілік);жергілікті әкімшілік);  Мәліметті ұжымға хабарлау.Мәліметті ұжымға хабарлау.

Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жан

7 слайд
Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жанұя құрамы;Жанұя құрамы;  Табыс көзі;Табыс көзі;  Сангигиеналық жағдайы;Сангигиеналық жағдайы;  Ортамен қарым-қатынасы;Ортамен қарым-қатынасы;  Оқушы бөлмесі,бұрышы.Оқушы бөлмесі,бұрышы.

7 слайд

Зерттеу және анықтау актісіЗерттеу және анықтау актісі  Мекені;Мекені;  Ата-анасы,қамқоршысы;Ата-анасы,қамқоршысы;  Жанұя құрамы;Жанұя құрамы;  Табыс көзі;Табыс көзі;  Сангигиеналық жағдайы;Сангигиеналық жағдайы;  Ортамен қарым-қатынасы;Ортамен қарым-қатынасы;  Оқушы бөлмесі,бұрышы.Оқушы бөлмесі,бұрышы.

Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалы

8 слайд
Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалылар;  Жетімдер; Жетімдер;  Толық емес отбасылар;Толық емес отбасылар;  Мүмкіндігі шектеулілер;Мүмкіндігі шектеулілер;  Аз қамтылғандар;Аз қамтылғандар;  ““ ИДН” есепте ИДН” есепте тұрғандар;тұрғандар;  Жәрдемақы алатындар;Жәрдемақы алатындар;

8 слайд

Материалдық-әлеуметтік жағдайларына Материалдық-әлеуметтік жағдайларына қарай топтауқарай топтау  Көпбалалылар;Көпбалалылар;  Жетімдер; Жетімдер;  Толық емес отбасылар;Толық емес отбасылар;  Мүмкіндігі шектеулілер;Мүмкіндігі шектеулілер;  Аз қамтылғандар;Аз қамтылғандар;  ““ ИДН” есепте ИДН” есепте тұрғандар;тұрғандар;  Жәрдемақы алатындар;Жәрдемақы алатындар;

Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бо

9 слайд
Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бос уақыты;Бос уақыты; Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс;Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс; Қоғамдық жұмыстарға тарту;Қоғамдық жұмыстарға тарту; Медкөмектер ұйымдастыру;Медкөмектер ұйымдастыру; Тұрағына рейдтер жасау;Тұрағына рейдтер жасау; Жазғы демалысын ұйымдастыру;Жазғы демалысын ұйымдастыру;

9 слайд

Оқу-тәрбие жұмыстарыОқу-тәрбие жұмыстары CC абаққа абаққа қатысуы;қатысуы; Оқу үлгірімі;Оқу үлгірімі; Бос уақыты;Бос уақыты; Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс;Ата-анасы,қамқоршысымен байланыс; Қоғамдық жұмыстарға тарту;Қоғамдық жұмыстарға тарту; Медкөмектер ұйымдастыру;Медкөмектер ұйымдастыру; Тұрағына рейдтер жасау;Тұрағына рейдтер жасау; Жазғы демалысын ұйымдастыру;Жазғы демалысын ұйымдастыру;

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

06 Ақпан 2023
450
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі