Материалдар / Білім бекіту сабағы "Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу" 6 сынып

Білім бекіту сабағы "Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгі сабақ презентацияны жас мамандарға көмегі болады деген оймен салып отырмын. Білім толықтыру сабағында сыни тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдандым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
328
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу. Пәні: Математика. Сыныбы: 6. Пән мұғалімі:Шаянбай Ү

1 слайд
Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу. Пәні: Математика. Сыныбы: 6. Пән мұғалімі:Шаянбай Ү

1 слайд

Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу. Пәні: Математика. Сыныбы: 6. Пән мұғалімі:Шаянбай Ү

2 слайд

2 слайд

Қазақстан ұлттық құрама командасының мүшесі, шаңғышы Ердос Ахмадиев Сочидегі ХХІІ Қысқы Олимпиада кезінде еліміздің туын көтер

3 слайд
Қазақстан ұлттық құрама командасының мүшесі, шаңғышы Ердос Ахмадиев Сочидегі ХХІІ Қысқы Олимпиада кезінде еліміздің туын көтеріп шығу құрметіне ие болғаны жұртшылыққа жақсы мәлім. Бұл – спорт әлеміндегі жаңа есім. Ердос , Шығыс Қазақстан облысының Үржар ауданы орталығындағы спорт мектебінің түле г і. Үржар жерінен шыққан ту көтеруші шаңғымен жүгіруден спорт шебері, топ жарып көзге түсе қоймаса да көрсеткіштері айтарлықтай нәтижелі. Болашағынан үлкен үміт күтуге болады.

3 слайд

Қазақстан ұлттық құрама командасының мүшесі, шаңғышы Ердос Ахмадиев Сочидегі ХХІІ Қысқы Олимпиада кезінде еліміздің туын көтеріп шығу құрметіне ие болғаны жұртшылыққа жақсы мәлім. Бұл – спорт әлеміндегі жаңа есім. Ердос , Шығыс Қазақстан облысының Үржар ауданы орталығындағы спорт мектебінің түле г і. Үржар жерінен шыққан ту көтеруші шаңғымен жүгіруден спорт шебері, топ жарып көзге түсе қоймаса да көрсеткіштері айтарлықтай нәтижелі. Болашағынан үлкен үміт күтуге болады.

4 слайд

4 слайд

Біліміңді сынап көр. І. 1.Теңсіздікті шешу деген не? 2.Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді қалай шешеміз ? 3.Теңсіздіктің

5 слайд
Біліміңді сынап көр. І. 1.Теңсіздікті шешу деген не? 2.Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді қалай шешеміз ? 3.Теңсіздіктің қандай қасиеттерін білесіңдер ? 4 .Қандай сан аралықтарын білесіңдер ? ІІ.Теңсіздіктердің шешімдерін сан түзуінде кескіндеңдер: а) х - 4 ә) х 3 б)х 8 в) х -6

5 слайд

Біліміңді сынап көр. І. 1.Теңсіздікті шешу деген не? 2.Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді қалай шешеміз ? 3.Теңсіздіктің қандай қасиеттерін білесіңдер ? 4 .Қандай сан аралықтарын білесіңдер ? ІІ.Теңсіздіктердің шешімдерін сан түзуінде кескіндеңдер: а) х - 4 ә) х 3 б)х 8 в) х -6

Математикалық диктант . 1. Сан аралығындағы бүтін сандарды жаз. а) ә ) б) в)

6 слайд
Математикалық диктант . 1. Сан аралығындағы бүтін сандарды жаз. а) ә ) б) в) 2. Бер і лген сан аралығындағы ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар. 3. Теңсіздіктерді шешіңдер: 3х 12 -5х 15 8х 4 - 0,7 1,4

6 слайд

Математикалық диктант . 1. Сан аралығындағы бүтін сандарды жаз. а) ә ) б) в) 2. Бер і лген сан аралығындағы ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар. 3. Теңсіздіктерді шешіңдер: 3х 12 -5х 15 8х 4 - 0,7 1,4

Білгенге маржан. ( Электрондық оқулықпен жұмыс) Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.

7 слайд
Білгенге маржан. ( Электрондық оқулықпен жұмыс) Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.

7 слайд

Білгенге маржан. ( Электрондық оқулықпен жұмыс) Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.

Шығармашылық тапсырма. Жазбалардың қайсысы берілген кубтың жазбасы ?

8 слайд
Шығармашылық тапсырма. Жазбалардың қайсысы берілген кубтың жазбасы ?

8 слайд

Шығармашылық тапсырма. Жазбалардың қайсысы берілген кубтың жазбасы ?

Оқулықпен жұмыс. № 1016 Квадратты ң периметрі 26см-ден артық,бірақ 30см-ден кем. Квадраттың қабырғасының ұзындығын баға

9 слайд
Оқулықпен жұмыс. № 1016 Квадратты ң периметрі 26см-ден артық,бірақ 30см-ден кем. Квадраттың қабырғасының ұзындығын бағалаңдар. .

9 слайд

Оқулықпен жұмыс. № 1016 Квадратты ң периметрі 26см-ден артық,бірақ 30см-ден кем. Квадраттың қабырғасының ұзындығын бағалаңдар. .

Үйге тапсырма:№1014(2),1017.

10 слайд
Үйге тапсырма:№1014(2),1017.

10 слайд

Үйге тапсырма:№1014(2),1017.

Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау.

11 слайд
Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау.

11 слайд

Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау.

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ