Материалдар / “Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогтың жұмыс жүйесі”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогтың жұмыс жүйесі”

Материал туралы қысқаша түсінік
мектептегі әлеуметтік педагогтерге арналған презентация.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2020
812
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Ақтүбек ЖОББ мектептін Әлеуметтік педагогы: А.К.Исабекова

2 слайд
Ақтүбек ЖОББ мектептін Әлеуметтік педагогы: А.К.Исабекова

3 слайд

Б іл ім б е р у м е к е м е л е р ін д е г і ә л е у м е т т ік п е д а г о г б а л а н ы ң ә л е у м е т т ік қ ұ қ ы

4 слайд
Б іл ім б е р у м е к е м е л е р ін д е г і ә л е у м е т т ік п е д а г о г б а л а н ы ң ә л е у м е т т ік қ ұ қ ы ғ ы н қ о р ғ а п ж ә н е б а л а н ы ң д а м у ы н а ж а ғ д а й ж а с а п , м е к т е п п е н о т б а с ы а р а с ы н д а ғ ы қ а р ы м - қ а т ы н а с ы н ж а қ с а р т у

• білім беру мекемесінде балалардың әлеуметтік жағдайын және жеке проблемаларын шешу. • әлеуметтік кө

5 слайд
• білім беру мекемесінде балалардың әлеуметтік жағдайын және жеке проблемаларын шешу. • әлеуметтік көмек пен қорғаншылықты қажет ететін балаларға уақытымен әлеуметтік көмек көрсету. әлеуметтік педагогтың құжаттармен жұмысы.

Ж е к е ж ұ м ы с о р ы н д а р ы н ы ң б о л м а у ы ж ә н е т е х н и к а л ы қ ж а ғ ы н а н ж а б д ы қ т а л м а

6 слайд
Ж е к е ж ұ м ы с о р ы н д а р ы н ы ң б о л м а у ы ж ә н е т е х н и к а л ы қ ж а ғ ы н а н ж а б д ы қ т а л м а у ы . Қ а з а қ т іл ін д е г і б а с ы л ы м д а р д ы ң ж е т іс п е у ш іл іг і. Ә д іс т е м е л ік қ ұ р а л д а р д ы ң а з б о л у ы .

О с ы м ін д е т т е р д і о р ы н д а у т а ғ ы б а с қ а ө м ір б а р ы с ы н д а т у ғ а н ә л е у м е т т ік п

7 слайд
О с ы м ін д е т т е р д і о р ы н д а у т а ғ ы б а с қ а ө м ір б а р ы с ы н д а т у ғ а н ә л е у м е т т ік п р о б л е м а л а р ы н д ұ р ы с ш е ш у ү ш ін с ү й е н іш б о л ы п , ә л е у м е т т ік к ө м е к к ө р с е т іп т ә л ім т ә р б и е м е н б а ғ ы т б а ғ д а р б е р іп о т ы р а д ы . Ә л е у м е т т ік қ о л д а у д ы ,қ а ж е т е т е т ін о қ у ш ы л а р ғ а ,о т б а с ы н а к е р е к т і к ө м е к т і, қ ұ ж а т т а р д ы ұ й ы м д а с т ы р ы п ,р е т т е й д і. Б а л а н ы ң ө з м ін д е т ім е н б ір г е қ ұ ы ғ ы н б іл у ін е а т с а л ы с а д ы .

Мектеп ұжымы Мектеп оқушылары Ата-аналар ұжымы -әлеуметтік педагогикалық білімнің шеберлігін жетілдіру негізіндегі ұстазда

8 слайд
Мектеп ұжымы Мектеп оқушылары Ата-аналар ұжымы -әлеуметтік педагогикалық білімнің шеберлігін жетілдіру негізіндегі ұстаздар ұжымы; -мектептің әлеуметтік педагогикалық іс – әрекетіне бағыттарын әлеуметтік педагогикалық қызметі; -сынып оқушылары; -әлеуметтік педагогикалық көмек қажет ететін оқушылар тобы; -әлеу-к пед-қ бейімдеуді қажет ететін ; -оқытып тәрбиелеуде қиындық туғызатын, -мінез-құлқында ауытқушылық бар оқушылар тобы -әлеуметтік педагогикалық көмекті қажет ететін отбасылар; -әлеум-к пед-қ бірлескен жұмысқа қатысушы ата- аналар тобы, -баланы тәрбиелеуде қиындық туғызатын ата- аналар тобы .

Әлеуметтанушы (социолог)Ә леумет т ік қызмет кер Бос уақыт т ы т иімді өт кізуді ұйымдаст ыруш ы Жантанушы (психолог)Оқу

9 слайд
Әлеуметтанушы (социолог)Ә леумет т ік қызмет кер Бос уақыт т ы т иімді өт кізуді ұйымдаст ыруш ы Жантанушы (психолог)Оқудан тыс іс- шаралар ұйымдастырушы Кез-келген жағдаядттарды , мәселелерді шешу үшін әлеуметтік педагог әр түрлі рөлдерді атқарады Ә діскер Қ ұқы қ қорғауш ы

 Әлеуметтік педагог- оқудан тыс іс-шараларды ұйымдастырушы – ретінде сынып жетекшісі сынып ұжымымен тәрбиелік істерді ұйымда

10 слайд
 Әлеуметтік педагог- оқудан тыс іс-шараларды ұйымдастырушы – ретінде сынып жетекшісі сынып ұжымымен тәрбиелік істерді ұйымдастырғанда, әлеуметтік –педагогикалық жұмыстарға негізгі бағыт бағдар береді:  Әлеуметтік педагог- жантанушы (психолог)- оқытуда , тәрбиелеуде қиындық туғызатын мұғалімдермен,сыныптастарымен қарым-қатынаста жиі кикілжіңге баратын оқушылармен мектеп психологмен бірлесе жұмыс жасайды.  Әлеуметтік педагог – бос уақытты тиімді өткізуді ұйымдастырушы - ретінде маманның көркем әдебиеттен, көркемөнерден хабары болуы керек.  Әлеуметтік педагог әдіскер ретінде мектептің әлеуметтік қызыметінде өзіндік беделін қалыптастырады. Ол үшін мұғалімдер , ата –ана, оқушылар алдында білім – біліктілігімен , тәжірибелігімен беделге ие болуы керек. Әдіскер ретінде әлеуметтік педаготың қызмет түріне мынаны жатқызуға болады: мұғалімдерге, ата –аналар , оқушыларға арналған жадынамалар шығару; әдістемелік отырыстарда баяндама жасау; тәжірибе алмасу; сабақтарға кіру , талдау; семинар , конференция өткізу, т.б.

 Әлеуметтік педагог – әлеуметтік қызметкер -қазіргі кезде кең тараған әлеуметтік қызметкер мен әлеуметтік педагог екі түрлі ма

11 слайд
 Әлеуметтік педагог – әлеуметтік қызметкер -қазіргі кезде кең тараған әлеуметтік қызметкер мен әлеуметтік педагог екі түрлі мамандық болып табылса да , жұмыстарында өзара ортақтастық көп. Әлеуметтік қолдауды , көмекті қажет ететін оқушыларға , жанұяға керекті көмектерді ұйымдастырады, реттейді. Құжаттарды туралауда , материалдық көмектер беруде, мүмкіншілігі шектеулі балаларға қажетті әлеуметтік – медициналық – материалдық көмектердің уақытында алынуына көмек береді. Мүгедек балалардың қоғамнан алыстамауына , өмір сүруге бейімделуіне , мемлекеттік жәрдемақыларына бақылау жасайды.  Әлеуметтік педагог құқық қорғаушы . Бала өмірін қорғау – ең басты қызметі болғандықтан , лауазымдық қызметіне сай заң-заңнама , қаулы- жарғыларды білуі керек. Құқықтық орындармен тығыз байланыста болады. Қоғамда балаларға бағытталған зорлық –зомбылықтың алдын алу, құқығының бұзылмауына қызмет етеді. Балаға деген ізгілікті қалыптастыру үшін ата –ана , мұғалімдермен түсінік жұмыстарын жүргізеді. Балалардың өз міндетімен бірге құқығын білуіне ат салысады.  Әлеуметтік педагог әлеуметтанушы ретінде мектептегі немесе сыныптағы туындаған әлеуметтік- педагогикалық ахуалдың шығу тетігін , мазмұнын, бағыттылығын, мектеп оқушыларына тигізетін жағымды –жағымсыз әсерін дер кезінде байқайды, бақылайды, зерттейді. Бұндай ақпарат мектеп әкімшілігіне мектепте туындаған мәселелерді оңтайлы шешуге себін тигізеді. Әлеуметтік қоғамда (социум) болып жатқан түрлі бағыттағы жағдайларға баға беріп, болжам жасау үшін де және алдын алу жадынамалық жұмыстар жүргізеді.

Күнделікті: 1. Оқушылармен және оның ата- аналарымен жеке жұмыс. 2. Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс, себебін анықтау.

12 слайд
Күнделікті: 1. Оқушылармен және оның ата- аналарымен жеке жұмыс. 2. Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс, себебін анықтау. 3. Пән мұғалімдерімен жұмыс. 4. Оқушылардың тамақтануын тексеру. Апта сайын: 1. Мектеп психологымен жұмыс. 2. Мектеп инспекторымен жұмыс. 3. Қиын оқушылардың үйлеріне бару. 4. Мектептен тыс мекемелерімен әрекеттестік. 5. Мектептегі кезекшілік. Ай сайын: 1. Сабақтарға қатысу. 2 . Педагогикалық консилиумнің жұмысына қатысу. 3. Жұмысты жоспарлау мәжілістеріне қатысу. 4. Рейдтерге қатысу. 5. Көп балалы отбасысынан шыққан балалардың іс-қағаздарын тексеру. 6. Тегін жолақы билеттеріне тапсырыс беру. Тоқсан сайын: 1. Әлеуметтік педагогтардың семинарларына қатысу. 2. Тоқсандық жоспардың орындалуына сұрыптама жасау. 3. Ата-аналар жиналыстарына қатысу . Жылында бір рет: 1. Ашық іс-шара өткізу. 2. Мектептің әлеуметтік паспортын жасау. 3. Жұмыс жоспарын құру және сұрыптау. 4. Статистикалық мәліметтер жинау

№ Жұмыс түрі Уақыт, сағат саны 1 Оқушылармен жеке жұмыс 4 2 Ұжымдық іс-шаралар дайындау және өткізу 4 3 Ата-аналармен жұмыс 6 4

13 слайд
№ Жұмыс түрі Уақыт, сағат саны 1 Оқушылармен жеке жұмыс 4 2 Ұжымдық іс-шаралар дайындау және өткізу 4 3 Ата-аналармен жұмыс 6 4 Диагностикалық және түзету-дамытушылық жұмыс 4 5 Әдістемелік мәжілістер мен семинарлар 2 6 Мектеп мұғалімдерімен жұмыс 2 7 Құжаттармен жұмыс 2 8 Ғылыми-әдістемелік жұмыс 4 9 Әр түрлі жұмыстар 4 10 Оқу немесе басқа жүктеме Аптасына 9-12 сағ

Мектептегі ыстық тамақпен қамтамасыз ету Көп балалы, аз қамтылған отбас. шыққан балаларға көмек ұйым-ру Каникулдық демалыс

14 слайд
Мектептегі ыстық тамақпен қамтамасыз ету Көп балалы, аз қамтылған отбас. шыққан балаларға көмек ұйым-ру Каникулдық демалысты ұйымд- да көмек көрсету Жетім балалармен, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмысӘлеуметтік педагог Бос уақытын ұйымдастыру Социумде жұмыс Диагностика жүргізу Әлеуметтік қорғау Алдын алу жұмыстарыӘлеуметтік педагогикалық қызыметінің жұмыс үлгісі Мектеп әкімшілігі Сынып жетекшілер Психолог -Үйірмелер мен спорт секцияларына -Мектептен тыс мекемелермен байланыс -Жазғы уақыттағы демалыс. -Рейдтер жүргізу, отбасындағы қиындықтарды жеңуге көмектесу -Отбасындағы қарым-қатынасты қажеттіліктерді қызығушылықтар ды зерттеу - Сауалнамалар, бақылау және әңгімелер өткізу. -мониторингті зерттеулер өткізу. диагностикалық жұмысқа мамандар шақыру. -құқықтық білім беруді ұйымдастыру. -жеке консультациялар оқушыларға көмек көрсету. - Бала құқығы туралы Конвенцияны оқып үйрету. - КТІЖБ мен бірге жұмысты ұйымдастыру

1.Оқушының аты - жөні_______________________________________________ Жынысы_____________________ Туған күні,айы,жылы____________

15 слайд
1.Оқушының аты - жөні_______________________________________________ Жынысы_____________________ Туған күні,айы,жылы____________________________________________ Мектебі__________________________________________________ Сыныбы_______________   2. Отбасы құрамы: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 3. Осы бала отбасында нешінші?___________________________ 4. Бала кіммен тұрады?   (ата -анасы,асыраушысы,өгей әкесі,немесе анасы, ата - әжесі) 5. Анасының аты- жөні___________________________________ Жасы______ Білімі___________ Мамандығы ___________________ Қазіргі таңдағы жұмысы_______________________________________ Әдеттері,қызығушылығы_____________________________________ 6.Әкесінің аты - жөні_____________________________________ Жасы______ Білімі___________ Мамандығы _________________ Қазіргі таңдағы жұмысы_________________________________________________ Әдеттері,қызығушылығы__________________________________________   7. Отбасындағы басқа балалар: Аты - жөні Жасы 1_______________________________________________________ 2_______________________________________________________ 3_______________________________________________________ 4_______________________________________________________   8. Отбасындағы тұрғын үй жағдайы_____________________________   9. Бала өміріне жасалған жағдай _______________________________   10. Егер ата- ана ажырасқан болса;______________________________   Аж ырасқан кездегі баланың жасы:____________________________   Бала ата- ананың қайсысымен қалды:_______________________________   Ажырасқаннан кейін бірге тұрмайтын ата-ананың біреуімен бала қарым - қатынаста ма және қандай?______________________________ 11.Туыстарының қайсысы баламен көп уақыт өткізеді? _______________________________________________________________________   (анасы, әкесі,ағасы,әпкесі,атасы,әжесі,көрші)   12.Үлкендердің қайсысы:_________________________________________________   Үй жұмысын орындауға көмектеседі, Ауырып қалған кезде баламен отырады Мектепке шығарып салып күтіп алады Баламен қыдырады: Түсініспеушіліктерді шешеді   13. Отбасының материалдық жағдайы_____________________________________ (мүмкін болса,отбасы табысын көрсетіңіз: төмен,орташа,жоғары) 14.Отбасы мүшелерінің қайсысы негізгі табыс көзі ________________________________________________________________________ (әкесі,анасы, әжесі, атасы)   15.Қосымша табыс көзі___________________________________________________   16. Отбасының тұрмыс ерекшелігі________________________________________ (көп балалы,аз қамтылған)   Сынып жетекші:_________________________________________________________     Айтушы адамның қолы: аты- жөні________________________________________        Әлеуметтік педагог ---------------------------------

Көпшіл болу Оңтайлы мінез-құлық Жан-жақты білімдар болуы керекҰстамды болу Түрлі ситуациядан өзінің мінез-құлқын аяғына де

16 слайд
Көпшіл болу Оңтайлы мінез-құлық Жан-жақты білімдар болуы керекҰстамды болу Түрлі ситуациядан өзінің мінез-құлқын аяғына дейін бірқалыпты деңгейде ұстау

Тақырыбы Мақсаты Міндеті Нәтиже Білім беру мекеме - леріндегі әлеуметтік педагогтың жұмыс жүйесі Білім беру мекемелері

17 слайд
Тақырыбы Мақсаты Міндеті Нәтиже Білім беру мекеме - леріндегі әлеуметтік педагогтың жұмыс жүйесі Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог баланың әлеуметтік құқығын қорғауы және баланың дамуына жағдай жасап, мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынасын жақсартуы. • білім беру мекемесінде балалардың әлеуметтік жағдайын және жеке проблемаларын шешу. • әлеуметтік көмек пен қорғаншылықты қажет ететін балаларға уақытымен әлеуметтік көмек көрсету. • әлеуметтік педагогтың құжаттармен жұмысы. Осы міндеттерді орындау тағы басқа өмір барысында туған әлеуметтік проблемаларын дұрыс шешу үшін сүйеніш болып, әлеуметтік көмек көрсетіп тәлім тәрбие мен бағыт бағдар беріп отырады. Әлеуметтік қолдауды қажет ететін оқушыларға ,отбасына керекті көмекті, құжаттарды ұйымдастырып, реттейді. Баланың өз міндетімен бірге құығын білуіне ат салысады.

Назар аударғандарыңызға рахмет!

18 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!