Материалдар / Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік қызметті ұйымдастыру жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік қызметті ұйымдастыру жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
ыафуукыявыудлкпдвкоптмдывльвжЙБФ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
420
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік қызметті ұйымдастыру жүйесі

1 слайд
Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік қызметті ұйымдастыру жүйесі

Әлеуметтік педагог өз қызметін үш бағытта жүргізеді:  Балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностикалық, пси

2 слайд
Әлеуметтік педагог өз қызметін үш бағытта жүргізеді:  Балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін негіздеп, сараптайды және өңдейді;  Социумдағы әлеуметтік жағдайды зерттеп және оған болжау жасау арқылы отбасы мен балаларға әлеуметтік – педагогикалық нақты көмек формаларын және түрлерін ұсынады;

 баланың жан – жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен тәрбиеге теріс көзқарасты жою, салауатты өмір салтына о

3 слайд
 баланың жан – жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен тәрбиеге теріс көзқарасты жою, салауатты өмір салтына оңды көзқарас қалыптастыру, бала тұлғасы дамуының бұзылу себептерін анықтап, алдын - ала сақтандыру шараларын жүргізу, үгіт - насихат жұмыстары арқылы педагогтар мен балалардың психологиялық, құқықтық біліктілігінің жоғары болуын қамтамасыз ету.

Міндеттері:  Жас ерекшелігінің әрбір кезеңіне байланысты жеке дамуына кешенді ықпал ету;  Өзара қарым – қатынаста, оқу бары

4 слайд
Міндеттері:  Жас ерекшелігінің әрбір кезеңіне байланысты жеке дамуына кешенді ықпал ету;  Өзара қарым – қатынаста, оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік – педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету;  Оқушы отбасының тәрбие жағдайын зерттеу;  Баланың жеке дамуындағы ауытқушылықтардың алдын – алу және болдырмау.

Әлеуметтік педагогтың жеке қызмет міндеттері:  Мектеп пен тұрғылықты мекен – жайда тұлғаны әлеуметтік қорғау, тәрбиелеу және

5 слайд
Әлеуметтік педагогтың жеке қызмет міндеттері:  Мектеп пен тұрғылықты мекен – жайда тұлғаны әлеуметтік қорғау, тәрбиелеу және оқу – ағартудың кешенді шараларын жүргізеді;  Тәрбиеленушілердің өмір сүру жағдайын, шағын ортаның психологиялық, медициналық, педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді;  Оқушының қызығушылығын, сұранысын, мінез ауытқушылығын, шиеленісті жағдайларын анықтап, мезгілінде әлеуметтік – педагогикалық көмек көрсетеді;

 Оқушы мен мекеменің, отбасының, әлеуметтік ортаның арасындағы келістіруші міндетін атқарады; - әлеуметтік ортадағы гуманисті

6 слайд
 Оқушы мен мекеменің, отбасының, әлеуметтік ортаның арасындағы келістіруші міндетін атқарады; - әлеуметтік ортадағы гуманистік, рухани – адамгершілік қатынастардың қалыптасуына ықпал етеді; - тәрбиеленушілердің өмірін қорғауды, қауіпсіздендіруді қамтамасыз етеді; - тәрбиеленушілерді қамқорлыққа алу, оларға көмек көрсету мәселесінде мұғалімдермен, ата – аналармен (оларды алмастырушылармен) әлеуметтік қызмет мекемесі мамандармен тығыз байланыс орнатады;

- оқушылардың демалысы мен оқу – тәрбие процесінің режиміне бақылау жасайды; - «медициналық - әлеуметтік тәуекелшілдер» тобына

7 слайд
- оқушылардың демалысы мен оқу – тәрбие процесінің режиміне бақылау жасайды; - «медициналық - әлеуметтік тәуекелшілдер» тобына жататын балаларды анықтайды; - санитарлық – ағартушылық қызмет жүргізеді; - тұлғаның қоғам өміріне тиімді кірігуіне, Отанды сүю, қоршаған табиғи ортаны аялауына және азаматтық тәрбие беру шараларына ықпал етеді; - тұлғаның дамуы мен тәрбие беру шараларына ықпал етеді; - тұлғаның дамуы мен тәрбие проблемаларын шешуде отбасылармен серіктестік, әріптестік қарым қатынастар орнатып, ынтымақтастықпен жұмыс жүргізеді; - социумдағы ресми емес қосымша білімнің дамуына әсер етеді.

Әлеуметтік педагогтың мәртебесі:  Әлеуметтік педагог – арнайы білімі бар маман, оның еңбек ақысы мен разряд деңгейі, еңбек

8 слайд
Әлеуметтік педагогтың мәртебесі:  Әлеуметтік педагог – арнайы білімі бар маман, оның еңбек ақысы мен разряд деңгейі, еңбек демалысы мектеп қызметкерлерімен теңгерілген;  Әлеуметтік педагогтың қызметін арнайы мамандық дайындық курстарынан өткен педагогтар атқара алады;  Әлеуметтік педагог 300 адамға қызмет көрсете алады (есебіне балалар да, ересектерде кіреді);  Мектептің әлеуметтік педагогтың күнделікті қызметін ұйымдастыруда әртүрлі жастағы балалармен, ересек адамдармен істелген практикалық жұмыстарда есепке алынады;

Әлеуметтік педагог қызметінің нәтижесі:  Әлеуметтік педагог төмендегі құқықтарғы ие:  Баланың педагогикалық және медициналық

9 слайд
Әлеуметтік педагог қызметінің нәтижесі:  Әлеуметтік педагог төмендегі құқықтарғы ие:  Баланың педагогикалық және медициналық құжаттарын пайдалануға;  Сабақтарға қатысып отыруға;  Мектеп әкімшілігінің, медициналық, педагогикалық қызметкерлерінің, балалар құқығы мен денсаулығын қорғау қоғамдық ұйымдарының алдына көкейтесті мәселелерді қоюға;  Медициналық - әлеуметтік мәселелер бойынша білім мекемелерінің эксперттік шешімдеріне араласуына;

- Отбасы мүшелерінің мектеп пен отбасындағы кепілдігін анықтау мәселесін (даулы жағдайда) қоюға; - қажетті кезде тиісті органд

10 слайд
- Отбасы мүшелерінің мектеп пен отбасындағы кепілдігін анықтау мәселесін (даулы жағдайда) қоюға; - қажетті кезде тиісті органдарға ата – ана құқығынан айыру мәселесін ұсынуға, балалар мүддесін сотта қорғауға.

Әлеуметтік педагог қызметінің нәтижесі:  Әлеуметтік педагогтың қызметі білім мекемесі әкімшілігінің ағымдағы және қорытынды те

11 слайд
Әлеуметтік педагог қызметінің нәтижесі:  Әлеуметтік педагогтың қызметі білім мекемесі әкімшілігінің ағымдағы және қорытынды тексеру нәтижелерімен маманның өзін - өзі бақылау – зерттеулері барысында бағаланады. Онда қажетті құжаттарының болуы басты рөл атқарады.  Әлеуметтік педагогтың қызметін бес жылда бір рет өткізілетін аттестация нәтижелері ынталандырып отырады.  Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік педагогикалық қызметінің нәтижесі негізінен қажетті мамандығының және кәсіби дайындық деңгейінің жоғары болуымен анықталады.

Әлеуметтік педагогтың әрекет ету кезеңдері:  Бірінші кезең – оқушылардың әлеуметтік өмірінің шынайы болмысын зерттеу.  Екін

12 слайд
Әлеуметтік педагогтың әрекет ету кезеңдері:  Бірінші кезең – оқушылардың әлеуметтік өмірінің шынайы болмысын зерттеу.  Екінші кезең – зерттеу материалдарының қорытынды құжаттарына сәйкес мақсат – міндеттерді анықтау (проблемалық шешілуге тиіс жағдайда);

Үшінші кезең - әрбір іс пен әлеуметтік- педагогикалық қызмет кезеңдеріндегі зерттеу нәтижелері мен жоспардың іске асырылу ба

13 слайд
Үшінші кезең - әрбір іс пен әлеуметтік- педагогикалық қызмет кезеңдеріндегі зерттеу нәтижелері мен жоспардың іске асырылу барысында жеткен жетістіктер -ді конструкциялау.

Әлеуметтік педагогтың,психологтың, педагогтың, дәрігерлердің бірлескен қызметі төмендегідей: - отбасына әлеуметтік - псих

14 слайд
Әлеуметтік педагогтың,психологтың, педагогтың, дәрігерлердің бірлескен қызметі төмендегідей: - отбасына әлеуметтік - психологиялық көмек көрсету; - отбасы мен балаларға дәрігерлік, пси - хологиялық, педагогикалық кеңес беру; - балаларды күйзелтетін даулы мәселе - лерді шешуге көмектесу; - мінезінде ауытқушылығы бар адамдар - ға психологиялық және диагностикалық коррекция жасау; -профилактикалық шаралар ұйымдасты - ру.

Әлеуметтік педагогтың “Тәуекел тобы” оқушыларымен жұмысының негізгі бағыттары: - ата -ана қамқорлығынан тыс қалған балалар;

15 слайд
Әлеуметтік педагогтың “Тәуекел тобы” оқушыларымен жұмысының негізгі бағыттары: - ата -ана қамқорлығынан тыс қалған балалар; - Мүгедек балалар; - Физиологиялық немесе психологиялық ауытқушылығы бар балалар; - Экологиялық, техногендік апаттардың, стихиялық нәубеттердің құрбаны болғандар; - Босқындар мен жер ауғандар отбасының балалары; - ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙҒА ҰШЫРАҒАНДАР;

- Бостандығынан айырылып, жазасын өтеуге тәрбие колонияларына жіберілген балалар; - арнайы о қу – тәрбие мекемелеріндегі ба

16 слайд
- Бостандығынан айырылып, жазасын өтеуге тәрбие колонияларына жіберілген балалар; - арнайы о қу – тәрбие мекемелеріндегі балалар; - әлеуметтік жағдайы төмен отбасылары - ның балалары; -мінез – құлқының ақауы бар балалар; - айрықша жағдайға байланысты өмір сүру мүмкіндігі объективті түрде бұзылған, оны өз бетімен немесе отбасы көмегімен жөндей алмайтын балалар .

Әлеуметтік педагогтың ата - аналармен жұмысы  Жанұяны жан - жақты зерттеу;  Ата - аналардың тәрбиеге көзқарасын жандандыру ма

17 слайд
Әлеуметтік педагогтың ата - аналармен жұмысы  Жанұяны жан - жақты зерттеу;  Ата - аналардың тәрбиеге көзқарасын жандандыру мақсатында ағарту шараларын өткізу;  Ата - аналардың тәрбиені ұйымдастыру шеберлігін жетілдіру;  Әлеуметтік педагог пен ата - ана бір - бірін әріптес ретінде толықтырады және т.б

Әлеуметтік педагог төмендегі ережелерді сақтауы тиіс:  Ата - аналар мен балалар өзін зерттеу объектісі ретінде сезінбеуі тиіс

18 слайд
Әлеуметтік педагог төмендегі ережелерді сақтауы тиіс:  Ата - аналар мен балалар өзін зерттеу объектісі ретінде сезінбеуі тиіс;  Зерттеу мақсатты, жоспарлы, үздіксіз және жүйелі жүргізілуі тиіс;  Зерттеу әдістері халықтық дәстүрлі тәрбие әдістерімен байланыста болуы тиіс;  Психологиялық - педагогикалық әдістер әртүрлі, санқилы және кешенді пайдаланылуы тиіс.

Әлеуметтік педагогтың атқаратын қызметтері:  Аналитикалық - диагностикалық;  Жорамалдық;  Ұйымдастырушылық - коммуникативтік

19 слайд
Әлеуметтік педагогтың атқаратын қызметтері:  Аналитикалық - диагностикалық;  Жорамалдық;  Ұйымдастырушылық - коммуникативтік;  Түзету (коррекциялық);  Үйлестірушілік;  Тәрбиеленушілерге әлеуметтік - педагогикалық қамқорлық және көмек көрсету қызметтері;  Қорғау;  Психотерапевтік;  Әлеуметтік - профилактикалық;  Реабилитациялық.

Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік қызметті ұйымдастыруға қажетті құжаттар:  Бала құқығын жүзеге асыру туралы ҚР заңдарыны

20 слайд
Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік қызметті ұйымдастыруға қажетті құжаттар:  Бала құқығын жүзеге асыру туралы ҚР заңдарының, бала құқығы туралы конвенцияның мәтіндері және осы мәселелер туралы заң актілері;  Әлеуметтік қызметті ұйымдастыру бойынша әдістемелік құрал;  Әлеуметтік педагогтың перспективалық жылдық және айлық жұмыс жоспарлары;  Мекеме басшысының бекітуімен циклограмма және жұмыс кестесі;  Жұмыс уақытының есеп беру журналы;

 Баланы қамқорлыққа алу, мекен -жайын тіркеуге алу сұрақтары бойынша, ІІМ және сот органдарындағы бала құқығын қорғау туралы

21 слайд
 Баланы қамқорлыққа алу, мекен -жайын тіркеуге алу сұрақтары бойынша, ІІМ және сот органдарындағы бала құқығын қорғау туралы сұрақтар бойынша құжаттар жинағы;  Оқушылар тізімі: а) КТІБ де есепте тұрғандар; б) мектепішілік есепте тұрғандар; в) қамқорлыққа алынғандар; г) көпбалалы және аз қамтылған жанұядан шыққан оқушылар; ғ) босқындар жанұясынан шыққан оқушылар;  Жәйсіз жанұя тізімі;  Мүмкіндігі шектеулі балалар тізімі;

 Қамқорлыққа алынған оқушылардың жеке әлеуметтік - педагогикалық патронажының карточкалары (немесе педагогикалық бақылау күн

22 слайд
 Қамқорлыққа алынған оқушылардың жеке әлеуметтік - педагогикалық патронажының карточкалары (немесе педагогикалық бақылау күнделіктері);  ББ мекемелері мен КТІБ - нің біріккен жұмыс жоспары;  Ата - аналарға арналған жаднамалар, әдістемелік пікірлер;  Бала өміріндегі әлеуметтік мәселелерді шешуде және өзара қарым - қатынаста дау - жанжалды шешуде сынып жетекшілерге арналған әдістемелік кеңестер;

 ата - аналар мен балаларға арналған мәселерді шешу жолдары туралы қалалық және аудандық қызметі бойынша анықтамалық ақпарат

23 слайд
 ата - аналар мен балаларға арналған мәселерді шешу жолдары туралы қалалық және аудандық қызметі бойынша анықтамалық ақпарат;  Кіріс және шығыс құжаттарының журналдары;  Ағымдағы оқу жылы бойынша әлеуметтік қызмет есебі.