Білім беру ұйымдарындағы буллинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Білім беру ұйымдарындағы буллинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру ұйымдарындағы буллинг: әлеуметтік педагогтың профилактикалық және әлеуметтік қолдау қызметі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Білім беру ұйымдарындағы буллинг: әлеуметтік педагогтың профилактикалық және әлеуметтік қолдау қызметі Мектеп атауы: «Қажы

#1 слайд
Білім беру ұйымдарындағы буллинг: әлеуметтік педагогтың профилактикалық және әлеуметтік қолдау қызметі Мектеп атауы: «Қажыкен Смайылов атындағы ЖББ №43 тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернат» КММ Әлеуметтік педагог: Мейрамқызы Айдана

1 слайд

Білім беру ұйымдарындағы буллинг: әлеуметтік педагогтың профилактикалық және әлеуметтік қолдау қызметі Мектеп атауы: «Қажыкен Смайылов атындағы ЖББ №43 тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернат» КММ Әлеуметтік педагог: Мейрамқызы Айдана

Implementation Plan Benefits and Impact Conclusion Our Team Introduction Company Overview 01 02 Market Analysis Prop

#2 слайд
Implementation Plan Benefits and Impact Conclusion Our Team Introduction Company Overview 01 02 Market Analysis Proposed Solution 03 04 05 06 08 07 Баяндаманың мақсаты: білім беру ұйымдарында буллингтің алдын алу мен жеңудегі әлеуметтік педагогтың рөлін қарастыру, сондай-ақ буллингке ұшыраған оқушыларды әлеуметтік қолдаудың тиімді әдістерін ұсыну. Әлеуметтік педагогтың ата- аналармен және мұғалімдермен қорқыту мәселелерінің алдын алу және шешу, сондай-ақ оқушылар арасында толеранттылық пен құрмет мәдениетін дамыту мәселелерінде ынтымақтастығының маңыздылығын атап өту. Буллингтің таралуын, оның формалары мен оқушыларға әсерін, оның ішінде эмоционалды, психологиялық және академиялық аспектілерді сипаттау Тренингтер, дәрістер, консультациялар және басқа да іс-шараларды өткізуді қоса алғанда, қорқытудың алдын алу үшін әлеуметтік педагог енгізуі мүмкін әдістер мен бағдарламаларды ұсыну және талқылау.

2 слайд

Implementation Plan Benefits and Impact Conclusion Our Team Introduction Company Overview 01 02 Market Analysis Proposed Solution 03 04 05 06 08 07 Баяндаманың мақсаты: білім беру ұйымдарында буллингтің алдын алу мен жеңудегі әлеуметтік педагогтың рөлін қарастыру, сондай-ақ буллингке ұшыраған оқушыларды әлеуметтік қолдаудың тиімді әдістерін ұсыну. Әлеуметтік педагогтың ата- аналармен және мұғалімдермен қорқыту мәселелерінің алдын алу және шешу, сондай-ақ оқушылар арасында толеранттылық пен құрмет мәдениетін дамыту мәселелерінде ынтымақтастығының маңыздылығын атап өту. Буллингтің таралуын, оның формалары мен оқушыларға әсерін, оның ішінде эмоционалды, психологиялық және академиялық аспектілерді сипаттау Тренингтер, дәрістер, консультациялар және басқа да іс-шараларды өткізуді қоса алғанда, қорқытудың алдын алу үшін әлеуметтік педагог енгізуі мүмкін әдістер мен бағдарламаларды ұсыну және талқылау.

заңнамалық негіздері қандай? Буллинг ұғымының Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы Қа

#3 слайд
заңнамалық негіздері қандай? Буллинг ұғымының Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы сол сияқты жария түрде немесе масс-медиа және (немесе) телекоммуникация желілері және (немесе) онлайн-платформалар пайдаланыла отырып жасалған дәл сол әрекеттер (кибербуллинг); Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер

3 слайд

заңнамалық негіздері қандай? Буллинг ұғымының Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы сол сияқты жария түрде немесе масс-медиа және (немесе) телекоммуникация желілері және (немесе) онлайн-платформалар пайдаланыла отырып жасалған дәл сол әрекеттер (кибербуллинг); Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер

Буллинг жағдайында әлеуметтік педагогтердің міндеті қандай? Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту тура

#4 слайд
Буллинг жағдайында әлеуметтік педагогтердің міндеті қандай? Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 Бұйрығы.  жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің мүдделері мен қажеттіліктерін, проблемаларын, жанжалды жағдайларын, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға әлеуметтік көмек пен қолдауды уақтылы көрсетеді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке басының құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек бойынша шаралар қабылдайды; 1 2 әлеуметтік ортада адамгершілік, адамгершілік сау қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді; 3 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ЖҰМЫСЫНЫҢ БЕС БАҒЫТЫ: Балалардың құқықтары мен заңды мүдделері туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау; Ата-аналар, оқушылар, мектеп мұғалімдері үшін кеңестер, тренингтер, диагностикалық жұмыстар; Тиісті ведомстволармен тығыз байланысты қолдау Әлеуметтік жетімдіктің алдын алу бойынша жұмыстар жүргізу; Балалардың бос уақытын ұйымдастыру

4 слайд

Буллинг жағдайында әлеуметтік педагогтердің міндеті қандай? Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 Бұйрығы.  жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің мүдделері мен қажеттіліктерін, проблемаларын, жанжалды жағдайларын, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға әлеуметтік көмек пен қолдауды уақтылы көрсетеді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке басының құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек бойынша шаралар қабылдайды; 1 2 әлеуметтік ортада адамгершілік, адамгершілік сау қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді; 3 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ЖҰМЫСЫНЫҢ БЕС БАҒЫТЫ: Балалардың құқықтары мен заңды мүдделері туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау; Ата-аналар, оқушылар, мектеп мұғалімдері үшін кеңестер, тренингтер, диагностикалық жұмыстар; Тиісті ведомстволармен тығыз байланысты қолдау Әлеуметтік жетімдіктің алдын алу бойынша жұмыстар жүргізу; Балалардың бос уақытын ұйымдастыру

Әлеуметтік педагогтің іс- қағаздары және нормативтік құқықтық актілер «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орт

#5 слайд
Әлеуметтік педагогтің іс- қағаздары және нормативтік құқықтық актілер «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хат. – Нұр-Сұлтан: Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2022. – 331 б. Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 Бұйрығы. Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы. Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы 25 тамыздағы № 377 бұйрығы.

5 слайд

Әлеуметтік педагогтің іс- қағаздары және нормативтік құқықтық актілер «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хат. – Нұр-Сұлтан: Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2022. – 331 б. Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 Бұйрығы. Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы. Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы 25 тамыздағы № 377 бұйрығы.

Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту, оның іші

#6 слайд
Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту, оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер, сол сияқты жария түрде немесе бұқаралық ақпарат құралдары және (немесе) телекоммуникация желілері пайдаланыла отырып жасалған дәл сол әрекеттер (кибербуллинг). Психологиялық - қорқыту, қорлау, өсек тарату, ауызша шабуыл, топтан әдейі шығару, бойкот Физикалық - физикалық шабуыл, ұрып-соғу, кез келген денеге жағымсыз жанасу, басқа адамдардың заттарын зақымдау және жасыру. Экономикалық - ақшаны, заттарды бопсалау Сексуалды қорқыту – жыныстық қудалаудың кез келген түрі, дененің интимдік бөліктеріне орынсыз тиісу, юбкаларды тарту, кеудешеден тарту және т.б., сыныптық чатқа порнографиялық фотосуреттерді жіберу, онлайн сабақтарда (сонымен қатар кибербуллинг)

6 слайд

Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту, оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер, сол сияқты жария түрде немесе бұқаралық ақпарат құралдары және (немесе) телекоммуникация желілері пайдаланыла отырып жасалған дәл сол әрекеттер (кибербуллинг). Психологиялық - қорқыту, қорлау, өсек тарату, ауызша шабуыл, топтан әдейі шығару, бойкот Физикалық - физикалық шабуыл, ұрып-соғу, кез келген денеге жағымсыз жанасу, басқа адамдардың заттарын зақымдау және жасыру. Экономикалық - ақшаны, заттарды бопсалау Сексуалды қорқыту – жыныстық қудалаудың кез келген түрі, дененің интимдік бөліктеріне орынсыз тиісу, юбкаларды тарту, кеудешеден тарту және т.б., сыныптық чатқа порнографиялық фотосуреттерді жіберу, онлайн сабақтарда (сонымен қатар кибербуллинг)

БУЛЛИНГКЕ БЕЙІМ, ЖӘБІРЛЕУШІ БАЛАЛАРДЫҢ БЕЛГІЛЕРІ ҚАНДАЙ? Басқаларға жанашырлық танытпауы Агрессивтілікті бағаласа жән

#7 слайд
БУЛЛИНГКЕ БЕЙІМ, ЖӘБІРЛЕУШІ БАЛАЛАРДЫҢ БЕЛГІЛЕРІ ҚАНДАЙ? Басқаларға жанашырлық танытпауы Агрессивтілікті бағаласа және көрсетсе Бұйрық беруді ұнатса Жеңілуді ұнатпаса Эмоциялармен күресе алмауы Басқаларға үстемдік орнату

7 слайд

БУЛЛИНГКЕ БЕЙІМ, ЖӘБІРЛЕУШІ БАЛАЛАРДЫҢ БЕЛГІЛЕРІ ҚАНДАЙ? Басқаларға жанашырлық танытпауы Агрессивтілікті бағаласа және көрсетсе Бұйрық беруді ұнатса Жеңілуді ұнатпаса Эмоциялармен күресе алмауы Басқаларға үстемдік орнату

Қатысушы әріптестерге сұрақ: •Сіз буллинг оқиғасының куәгері болдыңыз ба? •Болған жағдайда, агрессордың мінез-құлқы және

#8 слайд
Қатысушы әріптестерге сұрақ: •Сіз буллинг оқиғасының куәгері болдыңыз ба? •Болған жағдайда, агрессордың мінез-құлқы және іс-әрекетінен қандай белгілер байқадыңыз? •Ал жәбірленушінің ше?

8 слайд

Қатысушы әріптестерге сұрақ: •Сіз буллинг оқиғасының куәгері болдыңыз ба? •Болған жағдайда, агрессордың мінез-құлқы және іс-әрекетінен қандай белгілер байқадыңыз? •Ал жәбірленушінің ше?

Буллингтің алдын алу: профилактика Мектепте жағымды ахуал құру Ата-аналар және педагогтермен ынтымақтасу Әлеуметтік- пе

#9 слайд
Буллингтің алдын алу: профилактика Мектепте жағымды ахуал құру Ата-аналар және педагогтермен ынтымақтасу Әлеуметтік- педагогикалық қолдау Әлеуметтік педагогикалық диагностика - әлеуметтік ортаны, оқушының қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік факторларын зерделеуге бағытталған процесс. Диагностикалық жұмыстар әлеуметтік педагогке буллингке бейім оқушыларды анықтауға көмектеседі. Буллингтің алдын алуға бағытталған бағдарламалар мен іс-шараларды құру және іске асыру. Бұл сабақтар, тренингтер, буллинг деген не, оның салдары және оның алдын алу жолдары туралы дәрістер болуы мүмкін. Буллингтің құрбаны болған балаларға көмектесу. Бұған психологиялық қолдау көрсету, кеңес беру және қиындықтарды жеңудің жеке стратегияларын әзірлеу кіреді. Әлеуметтік педагог психологпен бірге мектепте жағымды атмосфераны қалыптастыруға, құрмет пен төзімділікті ынталандыруға бағытталған іс- шараларды өткізе алады. Ата-аналар мен мұғалімдерді буллингтің алдын алу жұмыстарына қосу, олармен қорқыту жағдайларына жауап беру және оның алдын алу үшін бірыңғай стратегия құру үшін кеңес беру маңызды. ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ ҚАНДАЙ? Әлеуметтік педагогикалық диагностика

9 слайд

Буллингтің алдын алу: профилактика Мектепте жағымды ахуал құру Ата-аналар және педагогтермен ынтымақтасу Әлеуметтік- педагогикалық қолдау Әлеуметтік педагогикалық диагностика - әлеуметтік ортаны, оқушының қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік факторларын зерделеуге бағытталған процесс. Диагностикалық жұмыстар әлеуметтік педагогке буллингке бейім оқушыларды анықтауға көмектеседі. Буллингтің алдын алуға бағытталған бағдарламалар мен іс-шараларды құру және іске асыру. Бұл сабақтар, тренингтер, буллинг деген не, оның салдары және оның алдын алу жолдары туралы дәрістер болуы мүмкін. Буллингтің құрбаны болған балаларға көмектесу. Бұған психологиялық қолдау көрсету, кеңес беру және қиындықтарды жеңудің жеке стратегияларын әзірлеу кіреді. Әлеуметтік педагог психологпен бірге мектепте жағымды атмосфераны қалыптастыруға, құрмет пен төзімділікті ынталандыруға бағытталған іс- шараларды өткізе алады. Ата-аналар мен мұғалімдерді буллингтің алдын алу жұмыстарына қосу, олармен қорқыту жағдайларына жауап беру және оның алдын алу үшін бірыңғай стратегия құру үшін кеңес беру маңызды. ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ ҚАНДАЙ? Әлеуметтік педагогикалық диагностика

Буллингтің алдын алу: профилактика Мектепте жағымды ахуал құру Ата-аналар және педагогтермен ынтымақтасу Әлеуметтік- пе

#10 слайд
Буллингтің алдын алу: профилактика Мектепте жағымды ахуал құру Ата-аналар және педагогтермен ынтымақтасу Әлеуметтік- педагогикалық қолдау ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ ҚАНДАЙ? Әлеуметтік педагогикалық диагностика

10 слайд

Буллингтің алдын алу: профилактика Мектепте жағымды ахуал құру Ата-аналар және педагогтермен ынтымақтасу Әлеуметтік- педагогикалық қолдау ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ ҚАНДАЙ? Әлеуметтік педагогикалық диагностика

БУЛЛИГНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫМЕН ЖҰМЫС АЛГОРИТМІ АТА-АНАСЫ ЖӘНЕ ПЕДАГОГТЕРМЕН ЖҰМЫС Ә Л Е У М Е Т Т І К П Е Д А Г О Г 1.Б

#11 слайд
БУЛЛИГНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫМЕН ЖҰМЫС АЛГОРИТМІ АТА-АНАСЫ ЖӘНЕ ПЕДАГОГТЕРМЕН ЖҰМЫС Ә Л Е У М Е Т Т І К П Е Д А Г О Г 1.Буллинг жағдайларын анықтау Әлеуметтік педагог мектептегі жағдайды белсенді түрде бақылап, оқушылардың мінез-құлқындағы өзгерістерге назар аударуы, басқа оқушылардың, мұғалімдердің немесе ата- аналардың қауесеттерін немесе ескертулерін тыңдауы керек. 2. Байланыс орнату Байланыс: әлеуметтік педагог қорқытуға қатысушылармен байланыс орнатуы керек. Бұл мұғалім жағдайды барлық жағынан с түсінуге тырысатын жеке қарым-қатынас болуы мүмкін. 3. Жәбірленушіні қолдау: Буллинг құрбанына қолдау көрсету. 4. Буллинг қатысушыларымен жұмыс: Бұл олардың әрекеттерінің себептері мен мотивациясын түсінуге, қорқытудың салдарын және мінез- құлықты өзгертудің мүмкін жолдарын талқылауға бағытталған әңгіме болуы мүмкін. 5. Қауіпсіз ортаны құру: әлеуметтік педагог буллингке қарсы мәдениет атмосферасын құру үшін мектептегі жағдайды өзгерту үшін жұмыс істеуі керек. 6. Құжаттама: буллинг жағдайлары, өткізілген кездесулер, кейінірек талдау және бағалау үшін қолданылатын жұмыс әдістері туралы егжей- тегжейлі жазбалар жүргізу маңызды.

11 слайд

БУЛЛИГНГКЕ ҰШЫРАҒАН БІЛІМ АЛУШЫМЕН ЖҰМЫС АЛГОРИТМІ АТА-АНАСЫ ЖӘНЕ ПЕДАГОГТЕРМЕН ЖҰМЫС Ә Л Е У М Е Т Т І К П Е Д А Г О Г 1.Буллинг жағдайларын анықтау Әлеуметтік педагог мектептегі жағдайды белсенді түрде бақылап, оқушылардың мінез-құлқындағы өзгерістерге назар аударуы, басқа оқушылардың, мұғалімдердің немесе ата- аналардың қауесеттерін немесе ескертулерін тыңдауы керек. 2. Байланыс орнату Байланыс: әлеуметтік педагог қорқытуға қатысушылармен байланыс орнатуы керек. Бұл мұғалім жағдайды барлық жағынан с түсінуге тырысатын жеке қарым-қатынас болуы мүмкін. 3. Жәбірленушіні қолдау: Буллинг құрбанына қолдау көрсету. 4. Буллинг қатысушыларымен жұмыс: Бұл олардың әрекеттерінің себептері мен мотивациясын түсінуге, қорқытудың салдарын және мінез- құлықты өзгертудің мүмкін жолдарын талқылауға бағытталған әңгіме болуы мүмкін. 5. Қауіпсіз ортаны құру: әлеуметтік педагог буллингке қарсы мәдениет атмосферасын құру үшін мектептегі жағдайды өзгерту үшін жұмыс істеуі керек. 6. Құжаттама: буллинг жағдайлары, өткізілген кездесулер, кейінірек талдау және бағалау үшін қолданылатын жұмыс әдістері туралы егжей- тегжейлі жазбалар жүргізу маңызды.

ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТІҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНДА БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ № Іс-шара Мерзімі Орындауға жауапт

#12 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТІҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНДА БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ № Іс-шара Мерзімі Орындауға жауапты Аяқтау нысандары  1 «Буллингке жоқ деп айт» ақпараттық түсіндірме жұмыстары (7-11 сыныптар үшін) 14.09. Әлеуметтік педагог   Мәлімет  2 «Буллингке ұшыраған жағдайда...» жаднама 19.10. Әлеуметтік педагогЖаднама  3 Әлеуметтік педагогтің буллингтің алдын алу бойынша кәсіби құзыреттілігін арттыруы 10.11. Әлеуметтік педагог Сертификат  4 «Адам құқығы: оқушы, ата-ана, мұғалім» оқушылар, ата-аналар мен мектеп мұғалімдеріне арналған түсіндірме видеоролигі 12.12. Әлеуметтік педагогМәлімет  5 Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік-психологиялық кеңес беру Анықталған жағдайда Әлеуметтік педагог Оқушыларға әлеуметтік —психологиялық кеңес беру журналы  6 Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету Анықталған жағдайдаӘлеуметтік педагогОқушыларға берілген әлеуметтік көмекті тіркеу журналы  7 Ата-аналар жиналыстарында ата-ана тарапынан көрсетілетін буллингтің алдын алу бойынша түсіндерме жұмыстарын жүргізу І жартыжылдық ІІ жартыжылдық Әлеуметтік педагог Мәлімет  8 Буллингке ұшыраған білім алушылардың құжаттарын «Кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі» комиссияның қызметіне ұсыну Анықталған жағдайдаӘлеуметтік педагогЖинақ бума  9 Буллинг қатысушыларын әлеуметтік бейімдеу туралы шараларға тарту Анықталған жағдайда Әлеуметтік педагог Жинақ бума  10 Буллинг қатысушыларының құқықтық түрде сүйемелдеу Анықталған жағдайдаӘлеуметтік педагогМәлімет

12 слайд

ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТІҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНДА БУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ № Іс-шара Мерзімі Орындауға жауапты Аяқтау нысандары  1 «Буллингке жоқ деп айт» ақпараттық түсіндірме жұмыстары (7-11 сыныптар үшін) 14.09. Әлеуметтік педагог   Мәлімет  2 «Буллингке ұшыраған жағдайда...» жаднама 19.10. Әлеуметтік педагогЖаднама  3 Әлеуметтік педагогтің буллингтің алдын алу бойынша кәсіби құзыреттілігін арттыруы 10.11. Әлеуметтік педагог Сертификат  4 «Адам құқығы: оқушы, ата-ана, мұғалім» оқушылар, ата-аналар мен мектеп мұғалімдеріне арналған түсіндірме видеоролигі 12.12. Әлеуметтік педагогМәлімет  5 Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік-психологиялық кеңес беру Анықталған жағдайда Әлеуметтік педагог Оқушыларға әлеуметтік —психологиялық кеңес беру журналы  6 Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету Анықталған жағдайдаӘлеуметтік педагогОқушыларға берілген әлеуметтік көмекті тіркеу журналы  7 Ата-аналар жиналыстарында ата-ана тарапынан көрсетілетін буллингтің алдын алу бойынша түсіндерме жұмыстарын жүргізу І жартыжылдық ІІ жартыжылдық Әлеуметтік педагог Мәлімет  8 Буллингке ұшыраған білім алушылардың құжаттарын «Кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі» комиссияның қызметіне ұсыну Анықталған жағдайдаӘлеуметтік педагогЖинақ бума  9 Буллинг қатысушыларын әлеуметтік бейімдеу туралы шараларға тарту Анықталған жағдайда Әлеуметтік педагог Жинақ бума  10 Буллинг қатысушыларының құқықтық түрде сүйемелдеу Анықталған жағдайдаӘлеуметтік педагогМәлімет

Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік- педагогикалық қолдау көрсету формалары Буллингке ұшыраған оқушымен жеке әңгіме құрам

#13 слайд
Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік- педагогикалық қолдау көрсету формалары Буллингке ұшыраған оқушымен жеке әңгіме құрамыз. Себептері, процестің ұзақтығы, мектеп психологімен бірге буллингке дейін және кейін оқушының психологиялық портретін қалыптастырамыз. Арнайы оқушыларға кеңес беру журналына тіркеледі. Буллингке ұшыраған оқушының ата- анасына педагогикалық- психологиялық, әлеуметтік педагогикалық кеңес беру: -Ата-анаға буллинг тақырыбында анықтамалар беріп, түсіндірме жұмыстарын жүргізу; -Буллингке ұшыраған оқушымен ата- ана қандай қарым-қатынас құруы қажет? Анықтау қажет: Ата-ананың жұмыс уақытын, баламен қанша уақытын бірге өткізетінін анықтау? Ата-ана баласымен жеке әңгімелесіп, мектепте не болғанын сұрайды ма, құпияларымен бөліседі ме? Ата-ананың баланы тәрбиелеу стилін анықтау. Ата-ана сынып жетекшімен байланыс орнатқан ба?

13 слайд

Буллингке ұшыраған оқушыға әлеуметтік- педагогикалық қолдау көрсету формалары Буллингке ұшыраған оқушымен жеке әңгіме құрамыз. Себептері, процестің ұзақтығы, мектеп психологімен бірге буллингке дейін және кейін оқушының психологиялық портретін қалыптастырамыз. Арнайы оқушыларға кеңес беру журналына тіркеледі. Буллингке ұшыраған оқушының ата- анасына педагогикалық- психологиялық, әлеуметтік педагогикалық кеңес беру: -Ата-анаға буллинг тақырыбында анықтамалар беріп, түсіндірме жұмыстарын жүргізу; -Буллингке ұшыраған оқушымен ата- ана қандай қарым-қатынас құруы қажет? Анықтау қажет: Ата-ананың жұмыс уақытын, баламен қанша уақытын бірге өткізетінін анықтау? Ата-ана баласымен жеке әңгімелесіп, мектепте не болғанын сұрайды ма, құпияларымен бөліседі ме? Ата-ананың баланы тәрбиелеу стилін анықтау. Ата-ана сынып жетекшімен байланыс орнатқан ба?

Әлеуметтік педагогке буллинг оқиғасына қатысты 4 ұсыныс Уақтылы анықтау: буллинг жағдайларын уақтылы анықтау үшін оқуш

#14 слайд
Әлеуметтік педагогке буллинг оқиғасына қатысты 4 ұсыныс Уақтылы анықтау: буллинг жағдайларын уақтылы анықтау үшін оқушылардың мінез-құлқын, әсіресе мазасыздық, оқшаулану немесе мінез-құлықтың кенеттен өзгеру белгілерін көрсететіндерді мұқият бақылаңыз. Зардап шеккендерге қолдау көрсету: тұрақты жеке әңгімелер жүргізу және олар үшін өз сезімдерін ашық білдіре алатын қауіпсіз кеңістік құру арқылы зардап шеккендерге эмоционалды және психологиялық қолдау көрсетіңіз. Профилактикалық жұмыс: буллингтің ықтимал жағдайларын болдырмау үшін оқушылар арасында эмпатияны, төзімділікті және сындарлы қарым-қатынас дағдыларын дамыту бойынша тренингтер мен сабақтарды ұйымдастырыңыз. Ата-аналармен және педагогтермен ынтымақтастық: буллинг белгілері туралы хабардар ету және оқушыларды қорғау үшін қолдау және араласу стратегияларын бірлесіп әзірлеу арқылы ата-аналармен және педагогтермен белсенді қарым-қатынас орнатыңыз.

14 слайд

Әлеуметтік педагогке буллинг оқиғасына қатысты 4 ұсыныс Уақтылы анықтау: буллинг жағдайларын уақтылы анықтау үшін оқушылардың мінез-құлқын, әсіресе мазасыздық, оқшаулану немесе мінез-құлықтың кенеттен өзгеру белгілерін көрсететіндерді мұқият бақылаңыз. Зардап шеккендерге қолдау көрсету: тұрақты жеке әңгімелер жүргізу және олар үшін өз сезімдерін ашық білдіре алатын қауіпсіз кеңістік құру арқылы зардап шеккендерге эмоционалды және психологиялық қолдау көрсетіңіз. Профилактикалық жұмыс: буллингтің ықтимал жағдайларын болдырмау үшін оқушылар арасында эмпатияны, төзімділікті және сындарлы қарым-қатынас дағдыларын дамыту бойынша тренингтер мен сабақтарды ұйымдастырыңыз. Ата-аналармен және педагогтермен ынтымақтастық: буллинг белгілері туралы хабардар ету және оқушыларды қорғау үшін қолдау және араласу стратегияларын бірлесіп әзірлеу арқылы ата-аналармен және педагогтермен белсенді қарым-қатынас орнатыңыз.

"Әр бала – құрметке лайық! Буллингке жол жоқ!" НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

#15 слайд
"Әр бала – құрметке лайық! Буллингке жол жоқ!" НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

15 слайд

"Әр бала – құрметке лайық! Буллингке жол жоқ!" НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

Файл форматы:
pptx
14.03.2025
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі