Материалдар / Білім беру үрдісінде олқылықтарды жоюға бағытталған жұмыс түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім беру үрдісінде олқылықтарды жоюға бағытталған жұмыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Аталмыш слайдта Орал қаласындағы №14 жалпы орта білім беретін мектептің білім беру үрдісінде олқылықтарды жою мақсатында жүзеге асырып жатқан жұмыстарының көрініс тапқан.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
633
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру жұмыстары “ Қашықтан оқуға көзқарасым” атты мектепішілік сауалнама нәтижесі: - қамтылды: 54 мұғалім, 398 оқушы,

1 слайд
Ұйымдастыру жұмыстары “ Қашықтан оқуға көзқарасым” атты мектепішілік сауалнама нәтижесі: - қамтылды: 54 мұғалім, 398 оқушы, 158 ата-ана. Нәтижесінде: Қатысу шылар Қолдайды Қиындық туғызады Қарсы Ата-ана 20℅ 35℅ 45℅ Оқушы 30℅ 30℅ 40℅ Мұғалім 60℅ 15℅ 25℅ Олқылықтарды жою бойынша жұмыс жоспары жасақталды: ҚА, PISA , ҰБТ Сенбілік мектеп Түзету жұмыстары

1 слайд

Ұйымдастыру жұмыстары “ Қашықтан оқуға көзқарасым” атты мектепішілік сауалнама нәтижесі: - қамтылды: 54 мұғалім, 398 оқушы, 158 ата-ана. Нәтижесінде: Қатысу шылар Қолдайды Қиындық туғызады Қарсы Ата-ана 20℅ 35℅ 45℅ Оқушы 30℅ 30℅ 40℅ Мұғалім 60℅ 15℅ 25℅ Олқылықтарды жою бойынша жұмыс жоспары жасақталды: ҚА, PISA , ҰБТ Сенбілік мектеп Түзету жұмыстары

Бастауыш сыныптың салыстырмалы білім сапасы Сыныпт ар 2018- 2019 2019- 2020 2020-2021 3 тоқсан (191 оқушы) 1-4 68,49 % 78,

2 слайд
Бастауыш сыныптың салыстырмалы білім сапасы Сыныпт ар 2018- 2019 2019- 2020 2020-2021 3 тоқсан (191 оқушы) 1-4 68,49 % 78,11 % 67,59 %2018-2019 2019-2020 2020-2021 3т 60 65 70 75 80  Ағымдағы жылда білім сапасының түсу себебі: біріншіден, 1-сыныптың бағаланбауы, екіншіден, оқушы санының өсуі. Сапаны көтеру бағытында жүргізіліп жатқан жұмыс түрлері: Инклюзия бұрышы психологиялық бұрышы Пед. консилиум Сабақтас тық

2 слайд

Бастауыш сыныптың салыстырмалы білім сапасы Сыныпт ар 2018- 2019 2019- 2020 2020-2021 3 тоқсан (191 оқушы) 1-4 68,49 % 78,11 % 67,59 %2018-2019 2019-2020 2020-2021 3т 60 65 70 75 80  Ағымдағы жылда білім сапасының түсу себебі: біріншіден, 1-сыныптың бағаланбауы, екіншіден, оқушы санының өсуі. Сапаны көтеру бағытында жүргізіліп жатқан жұмыс түрлері: Инклюзия бұрышы психологиялық бұрышы Пед. консилиум Сабақтас тық

5-9-сыныптар бойынша білім сапасының салыстырмалы мониторингісі Сынып тар 2018-2019 2019- 2020 2020- 2021 3 тоқсан 5-9 45,75

3 слайд
5-9-сыныптар бойынша білім сапасының салыстырмалы мониторингісі Сынып тар 2018-2019 2019- 2020 2020- 2021 3 тоқсан 5-9 45,75 46,61 47,912018-2019 2019-2020 2020-2021 3т 44 46 48 Орта буындағы білім сапасының төмендеу себебі: - 6-8 сыныптардың қашықтан оқуы (техникалық ақаулар, байланыс жүйесінің төмендігі); - Жас ерекшеліктері (ауыспалы кезең). Сапаны көтеруде жүргізіліп жатқан жұмыс түрлері: Сенбілік мектеп Мектептен тыс орталықтарымен байланыс Байқауларға қатыстыру

3 слайд

5-9-сыныптар бойынша білім сапасының салыстырмалы мониторингісі Сынып тар 2018-2019 2019- 2020 2020- 2021 3 тоқсан 5-9 45,75 46,61 47,912018-2019 2019-2020 2020-2021 3т 44 46 48 Орта буындағы білім сапасының төмендеу себебі: - 6-8 сыныптардың қашықтан оқуы (техникалық ақаулар, байланыс жүйесінің төмендігі); - Жас ерекшеліктері (ауыспалы кезең). Сапаны көтеруде жүргізіліп жатқан жұмыс түрлері: Сенбілік мектеп Мектептен тыс орталықтарымен байланыс Байқауларға қатыстыру

Жо ғарғы сыныптардағы салыстырмалы білім сапасы Сыныптар 2018-2019 2019-2020 2020-2021 3 тоқсан 10-11 46,67 63,54 61,122018

4 слайд
Жо ғарғы сыныптардағы салыстырмалы білім сапасы Сыныптар 2018-2019 2019-2020 2020-2021 3 тоқсан 10-11 46,67 63,54 61,122018-2019 2019-2020 2020-2021 3т 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.00% 70.00% Сенбілік мектеп Психологиялық қолдау Білім беру орталықтарымен жұмыстану Онлайн даярлық курстары Кәсіби бағдар бойынша таңдалған пәндерді тереңдетіп оқыту

4 слайд

Жо ғарғы сыныптардағы салыстырмалы білім сапасы Сыныптар 2018-2019 2019-2020 2020-2021 3 тоқсан 10-11 46,67 63,54 61,122018-2019 2019-2020 2020-2021 3т 0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.00% 70.00% Сенбілік мектеп Психологиялық қолдау Білім беру орталықтарымен жұмыстану Онлайн даярлық курстары Кәсіби бағдар бойынша таңдалған пәндерді тереңдетіп оқыту

2020-2021 оқу жылындағы оқушылардың білім сапасының талдауы1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 56.5 57 57.5 58 58.5 59 Білім сапа

5 слайд
2020-2021 оқу жылындағы оқушылардың білім сапасының талдауы1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 56.5 57 57.5 58 58.5 59 Білім сапасы 1 тоқсан – 57,36 % 2 тоқсан – 57,23 % 3 тоқсан – 58,64 % 3- тоқсанда білім сапасы көтерілген. Себебі 1, 2- тоқсанда қашықтан оқыған 5, 9, 11-сынып оқушылары штаттық режимге көшті. «Сенбілік мектеп» ұйымдастырылып, олқылықтарды жою мақсатында қосымша сабақтар жүргізілді.

5 слайд

2020-2021 оқу жылындағы оқушылардың білім сапасының талдауы1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 56.5 57 57.5 58 58.5 59 Білім сапасы 1 тоқсан – 57,36 % 2 тоқсан – 57,23 % 3 тоқсан – 58,64 % 3- тоқсанда білім сапасы көтерілген. Себебі 1, 2- тоқсанда қашықтан оқыған 5, 9, 11-сынып оқушылары штаттық режимге көшті. «Сенбілік мектеп» ұйымдастырылып, олқылықтарды жою мақсатында қосымша сабақтар жүргізілді.

Мәселелер мен шешімдер 1, 2-тоқсанда қашықтан оқу кезінде оқушылардың оқуға деген ынтасы бәсеңдеп, өзіндік тәртібінің төменде

6 слайд
Мәселелер мен шешімдер 1, 2-тоқсанда қашықтан оқу кезінде оқушылардың оқуға деген ынтасы бәсеңдеп, өзіндік тәртібінің төмендеуі білім сапасының түсуіне әкелді. Мәселені шешу жолындағы шешімдер - 3 то қсанда 1-4, 5,9,11 сыныптардың штаттық режимге көшуіне байланысты білім сапасының көтерілді; - “ Демалыс кезіндегі мектеп”, “Сенбілік мектеп” онлайн консультациялар, қосымша сабақтардың өткізілуі; - педагогтардың өзіндік цифрлық сауаттылығының арттыруы, мектепішілік оқыту семинарлары мен вебинарларға қатыстыру нәтижесінде: 3-тоқсанда білім сапасы 2 % -ға көтеріліп, 58,64 % - ды көрсетті. НӘТИЖЕ:

6 слайд

Мәселелер мен шешімдер 1, 2-тоқсанда қашықтан оқу кезінде оқушылардың оқуға деген ынтасы бәсеңдеп, өзіндік тәртібінің төмендеуі білім сапасының түсуіне әкелді. Мәселені шешу жолындағы шешімдер - 3 то қсанда 1-4, 5,9,11 сыныптардың штаттық режимге көшуіне байланысты білім сапасының көтерілді; - “ Демалыс кезіндегі мектеп”, “Сенбілік мектеп” онлайн консультациялар, қосымша сабақтардың өткізілуі; - педагогтардың өзіндік цифрлық сауаттылығының арттыруы, мектепішілік оқыту семинарлары мен вебинарларға қатыстыру нәтижесінде: 3-тоқсанда білім сапасы 2 % -ға көтеріліп, 58,64 % - ды көрсетті. НӘТИЖЕ:

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд