Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім беруде оқушылардың
математикалық
сауаттылығын қалыптастыру
Математика пәні мұғалімі:
Ескендір Айғаным
1 слайд
Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру Математика пәні мұғалімі: Ескендір Айғаным
2 слайд
Оқушының математикалық
сауаттылығын қалыптастыру,
алған білімін сыныптан тыс
жерде және ҰБТ –де тиімді
пайдалана білуін
қамтамасыз ету.
МАҚСАТЫМ:
2 слайд
Оқушының математикалық сауаттылығын қалыптастыру, алған білімін сыныптан тыс жерде және ҰБТ –де тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. МАҚСАТЫМ:
3 слайд
Қазіргі таңдағы
оқушының білім
сапасын
шығармашылық
негізінде арттыру -
өмір талабы.
Ол үшін мұғалім:
01
проблемалық
ситуациялар туғызады;
02
оқушылардың топтық жұмысының нәтижесінде өз
бетімен тақырыпты түсінуге жағдай жасайды;
03
танымдық қызметін басқарып,
ілгері жетелеп отырады.
3 слайд
Қазіргі таңдағы оқушының білім сапасын шығармашылық негізінде арттыру - өмір талабы. Ол үшін мұғалім: 01 проблемалық ситуациялар туғызады; 02 оқушылардың топтық жұмысының нәтижесінде өз бетімен тақырыпты түсінуге жағдай жасайды; 03 танымдық қызметін басқарып, ілгері жетелеп отырады.
4 слайд
Қазақстандық жасөспірімдердің
көпшілігі қажетті математикалық
білімді қолдану арқылы нақты
мәселені шешу үшін өмірлік
жағдайдан алынған тапсырмаларды
математика тіліне өз бетінше
тұжырымдау қабілетін талап ететін
тапсырмаларды шешуге қарағанда,
математикалық білімге берілген
стандартты есептерді шеше алады.
4 слайд
Қазақстандық жасөспірімдердің көпшілігі қажетті математикалық білімді қолдану арқылы нақты мәселені шешу үшін өмірлік жағдайдан алынған тапсырмаларды математика тіліне өз бетінше тұжырымдау қабілетін талап ететін тапсырмаларды шешуге қарағанда, математикалық білімге берілген стандартты есептерді шеше алады.
5 слайд
Пәндік білімді меңгеріп,
стандартты есептерді
шығара алады
Өмірлік жағдайда білімді
қолданудың
құзіреттіліктері жоқ
•Математикалық құзіреттілік•Негізгі математикалық идеялар
Математикалық сауаттылықтың құрамдас бөліктері:
5 слайд
Пәндік білімді меңгеріп, стандартты есептерді шығара алады Өмірлік жағдайда білімді қолданудың құзіреттіліктері жоқ •Математикалық құзіреттілік•Негізгі математикалық идеялар Математикалық сауаттылықтың құрамдас бөліктері:
6 слайд
Құзыреттілік
Білім алушылардың алған
білімдерін, біліктері мен
дағдыларын, сондай-ақ өмірде
кездесетін практикалық және
теориялық мәселелерді шешуге
пайдалануға дайындығы немесе
қабілеті.
Құзырет
пәнге қатысты мәселені
шешуде қажетті білім мен
тәжірибенің болуы
ҚҰЗІРЕТТІЛІК
6 слайд
Құзыреттілік Білім алушылардың алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын, сондай-ақ өмірде кездесетін практикалық және теориялық мәселелерді шешуге пайдалануға дайындығы немесе қабілеті. Құзырет пәнге қатысты мәселені шешуде қажетті білім мен тәжірибенің болуы ҚҰЗІРЕТТІЛІК
7 слайд
Жеке тұлға
қаржысы
денсаулығы
немесе көлігіне
қатысты
мәселелер
қозғалады
Қоғамдық
Қоғамдық
өмірдегі
мәселелер,
мысалы, дауыс
беру
Кәсіби
Кәсіптің түрлеріне
қатысты мәселелер,
мысалы, еңбекақыны
есептеу
Ғылыми
Ғылымға қатысты
ауқымды мәселелер
қамтылады.
Медицина, климат,
экологияға қатысты
Математикалық сауаттылықты
қалыптастыруға және дамытуға
арналған тапсырма мәнмәтінінің
түрлері
7 слайд
Жеке тұлға қаржысы денсаулығы немесе көлігіне қатысты мәселелер қозғалады Қоғамдық Қоғамдық өмірдегі мәселелер, мысалы, дауыс беру Кәсіби Кәсіптің түрлеріне қатысты мәселелер, мысалы, еңбекақыны есептеу Ғылыми Ғылымға қатысты ауқымды мәселелер қамтылады. Медицина, климат, экологияға қатысты Математикалық сауаттылықты қалыптастыруға және дамытуға арналған тапсырма мәнмәтінінің түрлері
8 слайд
Математикалық
сауаттылықты
қалыптастыруғ
а және
дамытуға
арналған
тапсырмаларды
ң танымдық
салалары
01Тұжырымдау
02Қолдану
03Интерпретация/бағалау
8 слайд
Математикалық сауаттылықты қалыптастыруғ а және дамытуға арналған тапсырмаларды ң танымдық салалары 01Тұжырымдау 02Қолдану 03Интерпретация/бағалау
9 слайд
01
Арифметикалық
амалдарды,
есептеулерді
қажет етеді
03 Кеңістіктегі
фигуралармен жұмыс,
ықтималдықтар
теориясы, статистика
білімдері қажет
02 Теңдеу құруға,
пропорцияның белгісіз
мүшесін табуға, яғни
алгебра пәніне қатысты
тапсырмалар орындайды
Математикалық сауаттылықты
қалыптастыруда және дамытуға арналған
тапсырмалардың мазмұндық салалары
9 слайд
01 Арифметикалық амалдарды, есептеулерді қажет етеді 03 Кеңістіктегі фигуралармен жұмыс, ықтималдықтар теориясы, статистика білімдері қажет 02 Теңдеу құруға, пропорцияның белгісіз мүшесін табуға, яғни алгебра пәніне қатысты тапсырмалар орындайды Математикалық сауаттылықты қалыптастыруда және дамытуға арналған тапсырмалардың мазмұндық салалары
10 слайд
1 -
деңгей
Нақты қойылған сұрақтарға таныс
мәнмәтінде жауап бере алады.
Нақты белгіленген әрекеттерді, соның
ішінде дәйекті шешімдерді қажет ететін
әрекеттерді орындайды.
Мәнмәтіндегі жағдайларды
сөзбе-сөз түсіндіріп, тани алады
Қандай да бір шектеулер және
болжамдар жасауға шақыратын күрделі
және нақты міндеттермен тиімді жұмыс
істей алады
Күрделі жағдайларға байланысты
жорамал жасап, модельдерді
дайындайды және жұмыс жасай
алады
Өз зерттеулері және күрделі
проблемалық жағдайларды кұру
негізінде ақпаратты түсінеді
Деңгейге байланысты сұрақтар қоюға
болады
3 -
деңгей
2 -
деңгей
4 -
деңгей
5 -
деңгей
6 -
деңгей
10 слайд
1 - деңгей Нақты қойылған сұрақтарға таныс мәнмәтінде жауап бере алады. Нақты белгіленген әрекеттерді, соның ішінде дәйекті шешімдерді қажет ететін әрекеттерді орындайды. Мәнмәтіндегі жағдайларды сөзбе-сөз түсіндіріп, тани алады Қандай да бір шектеулер және болжамдар жасауға шақыратын күрделі және нақты міндеттермен тиімді жұмыс істей алады Күрделі жағдайларға байланысты жорамал жасап, модельдерді дайындайды және жұмыс жасай алады Өз зерттеулері және күрделі проблемалық жағдайларды кұру негізінде ақпаратты түсінеді Деңгейге байланысты сұрақтар қоюға болады 3 - деңгей 2 - деңгей 4 - деңгей 5 - деңгей 6 - деңгей
11 слайд
Айырбастау курсы
Мазмұндық саласы: сан
Мәнмәтін: тұлға
Деңгейі: 1-деңгей
Қазақстандық студент Марат тәжірибе алмасу үшін
Америка кұрама штаттарына 3 айға баруға
дайындалды. Ол Қазақстан теңгесінің (KZT) белгілі бір
мелшерін Америкалық долларына (USD) айырбастау
керек. L$ 1-сұрақ: АЙЫРБАСТАУ КУРСЫ Марат
Қазақстан теңгесі мен Америкалық доплар арасындағы
айырбастау бағамы 420 KZT 1 USD екенін білді Марат
осы айырбас багамы бойынша Америкалық, долларға
300000 Қазақстан теңгесін айырбастады. Марат қанша
Америкалык доллар алды?
11 слайд
Айырбастау курсы Мазмұндық саласы: сан Мәнмәтін: тұлға Деңгейі: 1-деңгей Қазақстандық студент Марат тәжірибе алмасу үшін Америка кұрама штаттарына 3 айға баруға дайындалды. Ол Қазақстан теңгесінің (KZT) белгілі бір мелшерін Америкалық долларына (USD) айырбастау керек. L$ 1-сұрақ: АЙЫРБАСТАУ КУРСЫ Марат Қазақстан теңгесі мен Америкалық доплар арасындағы айырбастау бағамы 420 KZT 1 USD екенін білді Марат осы айырбас багамы бойынша Америкалық, долларға 300000 Қазақстан теңгесін айырбастады. Марат қанша Америкалык доллар алды?
12 слайд
Кітап бетін табуға
арналған есептер
12 слайд
Кітап бетін табуға арналған есептер
13 слайд
Қорытынды
Қорыта келгенде, оқушылардың
математикалық сауаттылығын
дамыту бүгінгі заман талабы.
Педагогтің сабақ өту шеберлігі,
яғни шығармашылық пен
жауапкершілікті ұштастыруы, бұл
заман талабынан туындап
отырған мәселе. Өз мамандығын
толық менгерген жоғары
деңгейлі оқытушының алдынан
шыққан окушы өмір айдынындағы
өз жолын адаспай табады, азамат
болып қалыптасады. Бұл ұстаз
үшін абырой, яғни үмітінің
ақталғаны.
13 слайд
Қорытынды Қорыта келгенде, оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту бүгінгі заман талабы. Педагогтің сабақ өту шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастыруы, бұл заман талабынан туындап отырған мәселе. Өз мамандығын толық менгерген жоғары деңгейлі оқытушының алдынан шыққан окушы өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады, азамат болып қалыптасады. Бұл ұстаз үшін абырой, яғни үмітінің ақталғаны.
14 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!