Материалдар / Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру

Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру
Авторы:
06 Маусым 2024
87
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру Математика пәні мұғалімі: Ескендір Айғаным

1 слайд
Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру Математика пәні мұғалімі: Ескендір Айғаным

1 слайд

Білім беруде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру Математика пәні мұғалімі: Ескендір Айғаным

Оқушының математикалық сауаттылығын қалыптастыру, алған білімін сыныптан тыс жерде және ҰБТ –де тиімді пайдалана білуін қам

2 слайд
Оқушының математикалық сауаттылығын қалыптастыру, алған білімін сыныптан тыс жерде және ҰБТ –де тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. МАҚСАТЫМ:

2 слайд

Оқушының математикалық сауаттылығын қалыптастыру, алған білімін сыныптан тыс жерде және ҰБТ –де тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. МАҚСАТЫМ:

Қазіргі таңдағы оқушының білім сапасын шығармашылық негізінде арттыру - өмір талабы. Ол үшін мұғалім: 01 проблемалық ситу

3 слайд
Қазіргі таңдағы оқушының білім сапасын шығармашылық негізінде арттыру - өмір талабы. Ол үшін мұғалім: 01 проблемалық ситуациялар туғызады; 02 оқушылардың топтық жұмысының нәтижесінде өз бетімен тақырыпты түсінуге жағдай жасайды; 03 танымдық қызметін басқарып, ілгері жетелеп отырады.

3 слайд

Қазіргі таңдағы оқушының білім сапасын шығармашылық негізінде арттыру - өмір талабы. Ол үшін мұғалім: 01 проблемалық ситуациялар туғызады; 02 оқушылардың топтық жұмысының нәтижесінде өз бетімен тақырыпты түсінуге жағдай жасайды; 03 танымдық қызметін басқарып, ілгері жетелеп отырады.

Қазақстандық жасөспірімдердің көпшілігі қажетті математикалық білімді қолдану арқылы нақты мәселені шешу үшін өмірлік жағдай

4 слайд
Қазақстандық жасөспірімдердің көпшілігі қажетті математикалық білімді қолдану арқылы нақты мәселені шешу үшін өмірлік жағдайдан алынған тапсырмаларды математика тіліне өз бетінше тұжырымдау қабілетін талап ететін тапсырмаларды шешуге қарағанда, математикалық білімге берілген стандартты есептерді шеше алады.

4 слайд

Қазақстандық жасөспірімдердің көпшілігі қажетті математикалық білімді қолдану арқылы нақты мәселені шешу үшін өмірлік жағдайдан алынған тапсырмаларды математика тіліне өз бетінше тұжырымдау қабілетін талап ететін тапсырмаларды шешуге қарағанда, математикалық білімге берілген стандартты есептерді шеше алады.

Пәндік білімді меңгеріп, стандартты есептерді шығара алады Өмірлік жағдайда білімді қолданудың құзіреттіліктері жоқ •Математ

5 слайд
Пәндік білімді меңгеріп, стандартты есептерді шығара алады Өмірлік жағдайда білімді қолданудың құзіреттіліктері жоқ •Математикалық құзіреттілік•Негізгі математикалық идеялар Математикалық сауаттылықтың құрамдас бөліктері:

5 слайд

Пәндік білімді меңгеріп, стандартты есептерді шығара алады Өмірлік жағдайда білімді қолданудың құзіреттіліктері жоқ •Математикалық құзіреттілік•Негізгі математикалық идеялар Математикалық сауаттылықтың құрамдас бөліктері:

Құзыреттілік Білім алушылардың алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын, сондай-ақ өмірде кездесетін практикалық және тео

6 слайд
Құзыреттілік Білім алушылардың алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын, сондай-ақ өмірде кездесетін практикалық және теориялық мәселелерді шешуге пайдалануға дайындығы немесе қабілеті. Құзырет пәнге қатысты мәселені шешуде қажетті білім мен тәжірибенің болуы ҚҰЗІРЕТТІЛІК

6 слайд

Құзыреттілік Білім алушылардың алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын, сондай-ақ өмірде кездесетін практикалық және теориялық мәселелерді шешуге пайдалануға дайындығы немесе қабілеті. Құзырет пәнге қатысты мәселені шешуде қажетті білім мен тәжірибенің болуы ҚҰЗІРЕТТІЛІК

Жеке тұлға қаржысы денсаулығы немесе көлігіне қатысты мәселелер қозғалады Қоғамдық Қоғамдық өмірдегі мәселелер, мысалы

7 слайд
Жеке тұлға қаржысы денсаулығы немесе көлігіне қатысты мәселелер қозғалады Қоғамдық Қоғамдық өмірдегі мәселелер, мысалы, дауыс беру Кәсіби Кәсіптің түрлеріне қатысты мәселелер, мысалы, еңбекақыны есептеу Ғылыми Ғылымға қатысты ауқымды мәселелер қамтылады. Медицина, климат, экологияға қатысты Математикалық сауаттылықты қалыптастыруға және дамытуға арналған тапсырма мәнмәтінінің түрлері

7 слайд

Жеке тұлға қаржысы денсаулығы немесе көлігіне қатысты мәселелер қозғалады Қоғамдық Қоғамдық өмірдегі мәселелер, мысалы, дауыс беру Кәсіби Кәсіптің түрлеріне қатысты мәселелер, мысалы, еңбекақыны есептеу Ғылыми Ғылымға қатысты ауқымды мәселелер қамтылады. Медицина, климат, экологияға қатысты Математикалық сауаттылықты қалыптастыруға және дамытуға арналған тапсырма мәнмәтінінің түрлері

Математикалық сауаттылықты қалыптастыруғ а және дамытуға арналған тапсырмаларды ң танымдық салалары 01Тұжырымдау 02Қолдану

8 слайд
Математикалық сауаттылықты қалыптастыруғ а және дамытуға арналған тапсырмаларды ң танымдық салалары 01Тұжырымдау 02Қолдану 03Интерпретация/бағалау

8 слайд

Математикалық сауаттылықты қалыптастыруғ а және дамытуға арналған тапсырмаларды ң танымдық салалары 01Тұжырымдау 02Қолдану 03Интерпретация/бағалау

01 Арифметикалық амалдарды, есептеулерді қажет етеді 03 Кеңістіктегі фигуралармен жұмыс, ықтималдықтар теориясы, статисти

9 слайд
01 Арифметикалық амалдарды, есептеулерді қажет етеді 03 Кеңістіктегі фигуралармен жұмыс, ықтималдықтар теориясы, статистика білімдері қажет 02 Теңдеу құруға, пропорцияның белгісіз мүшесін табуға, яғни алгебра пәніне қатысты тапсырмалар орындайды Математикалық сауаттылықты қалыптастыруда және дамытуға арналған тапсырмалардың мазмұндық салалары

9 слайд

01 Арифметикалық амалдарды, есептеулерді қажет етеді 03 Кеңістіктегі фигуралармен жұмыс, ықтималдықтар теориясы, статистика білімдері қажет 02 Теңдеу құруға, пропорцияның белгісіз мүшесін табуға, яғни алгебра пәніне қатысты тапсырмалар орындайды Математикалық сауаттылықты қалыптастыруда және дамытуға арналған тапсырмалардың мазмұндық салалары

1 - деңгей Нақты қойылған сұрақтарға таныс мәнмәтінде жауап бере алады. Нақты белгіленген әрекеттерді, соның ішінде дәйекті ш

10 слайд
1 - деңгей Нақты қойылған сұрақтарға таныс мәнмәтінде жауап бере алады. Нақты белгіленген әрекеттерді, соның ішінде дәйекті шешімдерді қажет ететін әрекеттерді орындайды. Мәнмәтіндегі жағдайларды сөзбе-сөз түсіндіріп, тани алады Қандай да бір шектеулер және болжамдар жасауға шақыратын күрделі және нақты міндеттермен тиімді жұмыс істей алады Күрделі жағдайларға байланысты жорамал жасап, модельдерді дайындайды және жұмыс жасай алады Өз зерттеулері және күрделі проблемалық жағдайларды кұру негізінде ақпаратты түсінеді Деңгейге байланысты сұрақтар қоюға болады 3 - деңгей 2 - деңгей 4 - деңгей 5 - деңгей 6 - деңгей

10 слайд

1 - деңгей Нақты қойылған сұрақтарға таныс мәнмәтінде жауап бере алады. Нақты белгіленген әрекеттерді, соның ішінде дәйекті шешімдерді қажет ететін әрекеттерді орындайды. Мәнмәтіндегі жағдайларды сөзбе-сөз түсіндіріп, тани алады Қандай да бір шектеулер және болжамдар жасауға шақыратын күрделі және нақты міндеттермен тиімді жұмыс істей алады Күрделі жағдайларға байланысты жорамал жасап, модельдерді дайындайды және жұмыс жасай алады Өз зерттеулері және күрделі проблемалық жағдайларды кұру негізінде ақпаратты түсінеді Деңгейге байланысты сұрақтар қоюға болады 3 - деңгей 2 - деңгей 4 - деңгей 5 - деңгей 6 - деңгей

Айырбастау курсы Мазмұндық саласы: сан Мәнмәтін: тұлға Деңгейі: 1-деңгей Қазақстандық студент Марат тәжірибе алмасу үшін Амери

11 слайд
Айырбастау курсы Мазмұндық саласы: сан Мәнмәтін: тұлға Деңгейі: 1-деңгей Қазақстандық студент Марат тәжірибе алмасу үшін Америка кұрама штаттарына 3 айға баруға дайындалды. Ол Қазақстан теңгесінің (KZT) белгілі бір мелшерін Америкалық долларына (USD) айырбастау керек. L$ 1-сұрақ: АЙЫРБАСТАУ КУРСЫ Марат Қазақстан теңгесі мен Америкалық доплар арасындағы айырбастау бағамы 420 KZT 1 USD екенін білді Марат осы айырбас багамы бойынша Америкалық, долларға 300000 Қазақстан теңгесін айырбастады. Марат қанша Америкалык доллар алды?

11 слайд

Айырбастау курсы Мазмұндық саласы: сан Мәнмәтін: тұлға Деңгейі: 1-деңгей Қазақстандық студент Марат тәжірибе алмасу үшін Америка кұрама штаттарына 3 айға баруға дайындалды. Ол Қазақстан теңгесінің (KZT) белгілі бір мелшерін Америкалық долларына (USD) айырбастау керек. L$ 1-сұрақ: АЙЫРБАСТАУ КУРСЫ Марат Қазақстан теңгесі мен Америкалық доплар арасындағы айырбастау бағамы 420 KZT 1 USD екенін білді Марат осы айырбас багамы бойынша Америкалық, долларға 300000 Қазақстан теңгесін айырбастады. Марат қанша Америкалык доллар алды?

Кітап бетін табуға арналған есептер

12 слайд
Кітап бетін табуға арналған есептер

12 слайд

Кітап бетін табуға арналған есептер

Қорытынды Қорыта келгенде, оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту бүгінгі заман талабы. Педагогтің сабақ өту шеберлігі

13 слайд
Қорытынды Қорыта келгенде, оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту бүгінгі заман талабы. Педагогтің сабақ өту шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастыруы, бұл заман талабынан туындап отырған мәселе. Өз мамандығын толық менгерген жоғары деңгейлі оқытушының алдынан шыққан окушы өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады, азамат болып қалыптасады. Бұл ұстаз үшін абырой, яғни үмітінің ақталғаны.

13 слайд

Қорытынды Қорыта келгенде, оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту бүгінгі заман талабы. Педагогтің сабақ өту шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастыруы, бұл заман талабынан туындап отырған мәселе. Өз мамандығын толық менгерген жоғары деңгейлі оқытушының алдынан шыққан окушы өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады, азамат болып қалыптасады. Бұл ұстаз үшін абырой, яғни үмітінің ақталғаны.

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!