Материалдар / “Білім беруді жаңарту жағдайында психологиялық қызметті ұйымдастыру мен үйлестірудің жаңа амалдары”

“Білім беруді жаңарту жағдайында психологиялық қызметті ұйымдастыру мен үйлестірудің жаңа амалдары”

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беруді жаңарту жағдайында психологиялық қызметті ұйымдастыру мен үйлестірудің жаңа амалдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
421
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫП “Білім беруді жаңарту жағдайында психологиялық қызметті ұйымдастыру мен үйлестірудің жаңа амалдары” ψ

1 слайд
ТАҚЫРЫП “Білім беруді жаңарту жағдайында психологиялық қызметті ұйымдастыру мен үйлестірудің жаңа амалдары” ψ

1 слайд

ТАҚЫРЫП “Білім беруді жаңарту жағдайында психологиялық қызметті ұйымдастыру мен үйлестірудің жаңа амалдары” ψ

2 слайд

2 слайд

Мақсатқа жету құпиясын ашуға көмектесетін жетекші Жағымды ахуал орнатар іскер Сезімтал төзімді байыпты тыңдай білетін Ба

3 слайд
Мақсатқа жету құпиясын ашуға көмектесетін жетекші Жағымды ахуал орнатар іскер Сезімтал төзімді байыпты тыңдай білетін Баланың қабілетін ашып, дамытуға қамқор Болашағына сеніп мүмкіндігіне арттыру жолын білетін қолдаушы Алға ұмтылдыратын жатықтыру Жанашыр үлгі өнеге болар тұлға Балаларға ата-аналарға мәселені бірлесіп шешуге көмектесетін серіктес

3 слайд

Мақсатқа жету құпиясын ашуға көмектесетін жетекші Жағымды ахуал орнатар іскер Сезімтал төзімді байыпты тыңдай білетін Баланың қабілетін ашып, дамытуға қамқор Болашағына сеніп мүмкіндігіне арттыру жолын білетін қолдаушы Алға ұмтылдыратын жатықтыру Жанашыр үлгі өнеге болар тұлға Балаларға ата-аналарға мәселені бірлесіп шешуге көмектесетін серіктес

Көпшіл болу Оңтайлы мінез-құлық Жан-жақты білімдар болуы керекҰстамды болу Түрлі ситуациядан өзінің мінез-құлқын аяғына де

4 слайд
Көпшіл болу Оңтайлы мінез-құлық Жан-жақты білімдар болуы керекҰстамды болу Түрлі ситуациядан өзінің мінез-құлқын аяғына дейін бірқалыпты деңгейде ұстау

4 слайд

Көпшіл болу Оңтайлы мінез-құлық Жан-жақты білімдар болуы керекҰстамды болу Түрлі ситуациядан өзінің мінез-құлқын аяғына дейін бірқалыпты деңгейде ұстау

Психологиялық қызметімді бастай отырып, мен өзімнің барлық білімім мен қабілетімді осы күрделі қызметке жұмсаймын де

5 слайд
Психологиялық қызметімді бастай отырып, мен өзімнің барлық білімім мен қабілетімді осы күрделі қызметке жұмсаймын деп ант беремін. Менің қолымда, менен көмек сұрайтын кісінің тағдыры және оның жан дүниесі тұр. Жеке адам ретінде табиғат сыйлаған барлық білімім мен білігімді мен алдыма келген кісіге көмек беруге жұмсаймын. Мен кісі жайында білген және жинақтаған мәліметтерім, оған қарсы жұмсалатын құралға айналуға жол бермеймін. Психолог мамандығымды игере отырып, маған сенім білдірген кісілердің тек қана көңілінен шығуға ант етемін.

5 слайд

Психологиялық қызметімді бастай отырып, мен өзімнің барлық білімім мен қабілетімді осы күрделі қызметке жұмсаймын деп ант беремін. Менің қолымда, менен көмек сұрайтын кісінің тағдыры және оның жан дүниесі тұр. Жеке адам ретінде табиғат сыйлаған барлық білімім мен білігімді мен алдыма келген кісіге көмек беруге жұмсаймын. Мен кісі жайында білген және жинақтаған мәліметтерім, оған қарсы жұмсалатын құралға айналуға жол бермеймін. Психолог мамандығымды игере отырып, маған сенім білдірген кісілердің тек қана көңілінен шығуға ант етемін.

• Баланың жас ерекшелігіне сәйкес тұлғалық және интеллектуалдық даму, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту қабілеттер

6 слайд
• Баланың жас ерекшелігіне сәйкес тұлғалық және интеллектуалдық даму, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыруына ықпал ету; • Психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде әр балаға жеке қарым-қатынасты қамтамасыз ету; • Баланың интеллектуалдық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды жеңу және олардың алдын алу.

6 слайд

• Баланың жас ерекшелігіне сәйкес тұлғалық және интеллектуалдық даму, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыруына ықпал ету; • Психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде әр балаға жеке қарым-қатынасты қамтамасыз ету; • Баланың интеллектуалдық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды жеңу және олардың алдын алу.

Психолог қызметінің моделі Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық құзырлы біліммен қаруландыру. Психол

7 слайд
Психолог қызметінің моделі Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық құзырлы біліммен қаруландыру. Психологиялық орталық Мұғалім ОқушыМектеп әкімшілігі Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-ана Психологиялық білімді көтеруПсихо диагностика Психо консультацияПсихо коррекцияПсихо профилактика Тұлға психикалық сәтсіздіктің алдын алуТұлғаның жеке және жас ерекше ліктерін зерттеу Мәселелерді шешуге көмектесу Психологиялық мәдениетін көтеруПсихо түзету және оны дамыту

7 слайд

Психолог қызметінің моделі Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық құзырлы біліммен қаруландыру. Психологиялық орталық Мұғалім ОқушыМектеп әкімшілігі Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары Ата-ана Психологиялық білімді көтеруПсихо диагностика Психо консультацияПсихо коррекцияПсихо профилактика Тұлға психикалық сәтсіздіктің алдын алуТұлғаның жеке және жас ерекше ліктерін зерттеу Мәселелерді шешуге көмектесу Психологиялық мәдениетін көтеруПсихо түзету және оны дамыту

І кезең. Мектеп психолог қызметінің жұмысын жоспарлау ІІІ кезең. Мектеп мұғалімдеріне қажетті көмек көрсету І V кез

8 слайд
І кезең. Мектеп психолог қызметінің жұмысын жоспарлау ІІІ кезең. Мектеп мұғалімдеріне қажетті көмек көрсету І V кезең. Нәтижелерді қорытындылау, жалпыламалау. ІІ кезең. Мектептің алдына қойған мақсатын ескеріп, педагогикалық үрдістерге қатысушылардың қажеттілігін анықтап, жұмыстың негізгі бағыттарын іске асыру

8 слайд

І кезең. Мектеп психолог қызметінің жұмысын жоспарлау ІІІ кезең. Мектеп мұғалімдеріне қажетті көмек көрсету І V кезең. Нәтижелерді қорытындылау, жалпыламалау. ІІ кезең. Мектептің алдына қойған мақсатын ескеріп, педагогикалық үрдістерге қатысушылардың қажеттілігін анықтап, жұмыстың негізгі бағыттарын іске асыру

Психологиялық қызметПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКА Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай – ақ тұлғааралық өза

9 слайд
Психологиялық қызметПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКА Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай – ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу. ПСИХОТҮЗЕТУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуын дағы ауытқуларды болдырмау. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КОНСУЛЬТАЦИЯ Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмектесу П С И Х О Л О Г И Я Л Ы Қ П Р О Ф И Л А К Т И К А М ақ саты : Тұлғаны ң психикалы қ ж әне тұлғалы қ дам уы нда кездесетін сәтсіздіктерге ескерту ж асау. П С И Х О Л О ГИ Я Л Ы Қ БІЛ ІМ Д І К Ө ТЕРУ М ақсаты : П едагогикалы қ үрдістерге Қ аты сты руш ы ларды ң психологиялы қ М әдениетін көтеру

9 слайд

Психологиялық қызметПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКА Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай – ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу. ПСИХОТҮЗЕТУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуын дағы ауытқуларды болдырмау. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КОНСУЛЬТАЦИЯ Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмектесу П С И Х О Л О Г И Я Л Ы Қ П Р О Ф И Л А К Т И К А М ақ саты : Тұлғаны ң психикалы қ ж әне тұлғалы қ дам уы нда кездесетін сәтсіздіктерге ескерту ж асау. П С И Х О Л О ГИ Я Л Ы Қ БІЛ ІМ Д І К Ө ТЕРУ М ақсаты : П едагогикалы қ үрдістерге Қ аты сты руш ы ларды ң психологиялы қ М әдениетін көтеру

Психологиялық диагностика – баланың психологиялық статусын анықтау  Психикалық даму ерекшеліктері  Бала тұлғасы, мінезі, тем

10 слайд
Психологиялық диагностика – баланың психологиялық статусын анықтау  Психикалық даму ерекшеліктері  Бала тұлғасы, мінезі, темпераменті  Жалпы үлгірімі  Интеллектуалдық дарындылығы  Қабілеттері және бейімділігі  Мектепке қалыптасуы  Оқуға қызығушылығы  “ Қиын топпен ” жұмыс

10 слайд

Психологиялық диагностика – баланың психологиялық статусын анықтау  Психикалық даму ерекшеліктері  Бала тұлғасы, мінезі, темпераменті  Жалпы үлгірімі  Интеллектуалдық дарындылығы  Қабілеттері және бейімділігі  Мектепке қалыптасуы  Оқуға қызығушылығы  “ Қиын топпен ” жұмыс

Ата-анамен психодиагностикасы  Жанұядағы тәрбие жағдайлары  Бала мен ата-ана қарым-қатынастары Мұғалім психодиагностикасы

11 слайд
Ата-анамен психодиагностикасы  Жанұядағы тәрбие жағдайлары  Бала мен ата-ана қарым-қатынастары Мұғалім психодиагностикасы  Күшті тұстарын анықтау  Ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынас  Ұжымды басқару стилі  Ұжымның даму деңгейі  Мұғалімнің өз жұмысына, ұжымына қанағаттануы

11 слайд

Ата-анамен психодиагностикасы  Жанұядағы тәрбие жағдайлары  Бала мен ата-ана қарым-қатынастары Мұғалім психодиагностикасы  Күшті тұстарын анықтау  Ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынас  Ұжымды басқару стилі  Ұжымның даму деңгейі  Мұғалімнің өз жұмысына, ұжымына қанағаттануы

Психологиялық ағарту – психологиялық мәдениетті көтеру  Оқушылар – психология сабақтары, сыныптан тыс іс- шаралар  Ат

12 слайд
Психологиялық ағарту – психологиялық мәдениетті көтеру  Оқушылар – психология сабақтары, сыныптан тыс іс- шаралар  Ата-аналар – жиналыс, семинар  Педагогтармен – семинар, конференция, дөңгелек үстел

12 слайд

Психологиялық ағарту – психологиялық мәдениетті көтеру  Оқушылар – психология сабақтары, сыныптан тыс іс- шаралар  Ата-аналар – жиналыс, семинар  Педагогтармен – семинар, конференция, дөңгелек үстел

Психопрофилактика – психологиялық ағарту негізінде  Оқу мен демалысты ұйымдастырудың ғылыми негізделген талаптарын түсіндір

13 слайд
Психопрофилактика – психологиялық ағарту негізінде  Оқу мен демалысты ұйымдастырудың ғылыми негізделген талаптарын түсіндіру  Кикілжің және стрестік жағдайларда, қиын жас кезеңіндегі тәртіп тәсілдерін үйрету  Ішімдік пен нашаның бала психикасына әсері  Гармониядағы тұлға дамыту  Дамудағы ауытқулардың алдын алу

13 слайд

Психопрофилактика – психологиялық ағарту негізінде  Оқу мен демалысты ұйымдастырудың ғылыми негізделген талаптарын түсіндіру  Кикілжің және стрестік жағдайларда, қиын жас кезеңіндегі тәртіп тәсілдерін үйрету  Ішімдік пен нашаның бала психикасына әсері  Гармониядағы тұлға дамыту  Дамудағы ауытқулардың алдын алу

Психологиялық түзету және дамыту  Танымдық процестерді түзету бағдарламасын жасау  тұлға ерекшеліктерін түзету бағытында жек

14 слайд
Психологиялық түзету және дамыту  Танымдық процестерді түзету бағдарламасын жасау  тұлға ерекшеліктерін түзету бағытында жеке және топтық жұмыс  Мамандармен: логопед, нейропсихолог, невропатолог, психиатр, әлеуметтік педагогпен бірлесіп жұмыс істеу

14 слайд

Психологиялық түзету және дамыту  Танымдық процестерді түзету бағдарламасын жасау  тұлға ерекшеліктерін түзету бағытында жеке және топтық жұмыс  Мамандармен: логопед, нейропсихолог, невропатолог, психиатр, әлеуметтік педагогпен бірлесіп жұмыс істеу

Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары  Жұмыс жоспарын жасау және талдау  Біліктілікті жетілдіру білім сатысы оқулары  Дамыту және

15 слайд
Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары  Жұмыс жоспарын жасау және талдау  Біліктілікті жетілдіру білім сатысы оқулары  Дамыту және түзету бағдарламаларын, құралдар даярлау үшін ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдау  Ғылыми зерттеулер жүргізу  Ғылыми-практикалық семинарларға, конференцияларға қатысу  Жиналыстарға және әдістемелік бірлестіктерге қатысу  Кабинет жабдықтау және т.б.

15 слайд

Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары  Жұмыс жоспарын жасау және талдау  Біліктілікті жетілдіру білім сатысы оқулары  Дамыту және түзету бағдарламаларын, құралдар даярлау үшін ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдау  Ғылыми зерттеулер жүргізу  Ғылыми-практикалық семинарларға, конференцияларға қатысу  Жиналыстарға және әдістемелік бірлестіктерге қатысу  Кабинет жабдықтау және т.б.

Психологиялық консультация  Жұмыстың тиімді жолдары  Оқу үдерісінің ұйымдастырылуы  Сабақты түсіндіру тәсілдері  Мектептегі

16 слайд
Психологиялық консультация  Жұмыстың тиімді жолдары  Оқу үдерісінің ұйымдастырылуы  Сабақты түсіндіру тәсілдері  Мектептегі тәртіпті сақтау  Оқушы – мұғалім кикілжіңі  Бала – ата-ана қарым-қатынасы  Оқушы – оқушы қарым-қатынасы  Өзін-өзі тану мәселелері  Телефонмен консультация

16 слайд

Психологиялық консультация  Жұмыстың тиімді жолдары  Оқу үдерісінің ұйымдастырылуы  Сабақты түсіндіру тәсілдері  Мектептегі тәртіпті сақтау  Оқушы – мұғалім кикілжіңі  Бала – ата-ана қарым-қатынасы  Оқушы – оқушы қарым-қатынасы  Өзін-өзі тану мәселелері  Телефонмен консультация

Оқушылармен жұмыс Оқытушылармен жұмыс Әкімшілікпен жұмыс Қиын оқушылармен жұмысДарынды оқушылармен жұмыс Ата-аналармен ж

17 слайд
Оқушылармен жұмыс Оқытушылармен жұмыс Әкімшілікпен жұмыс Қиын оқушылармен жұмысДарынды оқушылармен жұмыс Ата-аналармен жұмыс

17 слайд

Оқушылармен жұмыс Оқытушылармен жұмыс Әкімшілікпен жұмыс Қиын оқушылармен жұмысДарынды оқушылармен жұмыс Ата-аналармен жұмыс

Оқушылармен жұмыс  Оқушының мектепке қалыптасуы  Үлгермеушілермен жұмыс  Оқушылармен қарым-қатынас  Ата-анасымен қарым-қатын

18 слайд
Оқушылармен жұмыс  Оқушының мектепке қалыптасуы  Үлгермеушілермен жұмыс  Оқушылармен қарым-қатынас  Ата-анасымен қарым-қатынас  Мұғалімдермен қарым-қатынас  Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс  Дарынды баламен жұмыс  Сол қолмен жазатын балалар  Тәртібі нашар балалар  Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал  Кәсіби бағдарлау жұмысы

18 слайд

Оқушылармен жұмыс  Оқушының мектепке қалыптасуы  Үлгермеушілермен жұмыс  Оқушылармен қарым-қатынас  Ата-анасымен қарым-қатынас  Мұғалімдермен қарым-қатынас  Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс  Дарынды баламен жұмыс  Сол қолмен жазатын балалар  Тәртібі нашар балалар  Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал  Кәсіби бағдарлау жұмысы

Мұғалімдермен жұмыс Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:  Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау  Жайлы психология

19 слайд
Мұғалімдермен жұмыс Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:  Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау  Жайлы психологиялық микроахуал қалыптастыруға  Тиімді басқару стилін қалыптастыруға  Педагогикалық ұжымды зерттеуге  Кадрларды қабылдауға  Кадрларды аттестациялауға  Өндірістік кикілжіңдерді шешуге

19 слайд

Мұғалімдермен жұмыс Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:  Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау  Жайлы психологиялық микроахуал қалыптастыруға  Тиімді басқару стилін қалыптастыруға  Педагогикалық ұжымды зерттеуге  Кадрларды қабылдауға  Кадрларды аттестациялауға  Өндірістік кикілжіңдерді шешуге

Басқарушылық-әкімшілік аспектідегі көмек  Жоспарларды зерттеу, ұсыныстар беру  Педагогикалық үдеріске талдау  Мектеп жұмысыны

20 слайд
Басқарушылық-әкімшілік аспектідегі көмек  Жоспарларды зерттеу, ұсыныстар беру  Педагогикалық үдеріске талдау  Мектеп жұмысының басым бағыттарын айқындау

20 слайд

Басқарушылық-әкімшілік аспектідегі көмек  Жоспарларды зерттеу, ұсыныстар беру  Педагогикалық үдеріске талдау  Мектеп жұмысының басым бағыттарын айқындау

Педагогтармен жұмыс  Тұлғаның психодиагностикасы  Психологиялық ағарту жұмысы:  Психологиялық әдебиеттер таңдау  Тесттер ұсы

21 слайд
Педагогтармен жұмыс  Тұлғаның психодиагностикасы  Психологиялық ағарту жұмысы:  Психологиялық әдебиеттер таңдау  Тесттер ұсыну  Сынып сағатына, ата-аналар жиналысына психологиялық құралдар таңдауға көмектесу  Психологиялық әдебиеттер көрмесі  Мектеп үшін өзекті мәселелерге қабырға газетін шығару

21 слайд

Педагогтармен жұмыс  Тұлғаның психодиагностикасы  Психологиялық ағарту жұмысы:  Психологиялық әдебиеттер таңдау  Тесттер ұсыну  Сынып сағатына, ата-аналар жиналысына психологиялық құралдар таңдауға көмектесу  Психологиялық әдебиеттер көрмесі  Мектеп үшін өзекті мәселелерге қабырға газетін шығару

Ата-аналармен жұмыс  Жанұялық тәрбие стилін анықтау  Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін айқындау  Олардың балаға қарым-қа

22 слайд
Ата-аналармен жұмыс  Жанұялық тәрбие стилін анықтау  Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін айқындау  Олардың балаға қарым-қатынасын зерттеу  Психологиялық ағарту және профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер ұсыну)  Түзету және дамыту жұмыстарына қатыстыру

22 слайд

Ата-аналармен жұмыс  Жанұялық тәрбие стилін анықтау  Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін айқындау  Олардың балаға қарым-қатынасын зерттеу  Психологиялық ағарту және профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер ұсыну)  Түзету және дамыту жұмыстарына қатыстыру

2. Мектеп ұжымының диагностикасы 7. Психологтың апталық немесе айлық жұмыс жоспары 5. Оқушылар мен түзету жұмысы3. Педаг

23 слайд
2. Мектеп ұжымының диагностикасы 7. Психологтың апталық немесе айлық жұмыс жоспары 5. Оқушылар мен түзету жұмысы3. Педагогикалық үрдістердің диагностикасы мен болжамы 1. Мақсаты мен міндеттер 6.Психопрофи лактикалық жұмыс4. Оқушылармен, педагогтармен, ата-аналармен, әкімшілікпен

23 слайд

2. Мектеп ұжымының диагностикасы 7. Психологтың апталық немесе айлық жұмыс жоспары 5. Оқушылар мен түзету жұмысы3. Педагогикалық үрдістердің диагностикасы мен болжамы 1. Мақсаты мен міндеттер 6.Психопрофи лактикалық жұмыс4. Оқушылармен, педагогтармен, ата-аналармен, әкімшілікпен

24 слайд

24 слайд

Мектеп мотивациясын зерттеу Мектепте маған не ұнайды Геометриялық тест “ Суретті боя” тестісі Темпераментін анықтау Ада

25 слайд
Мектеп мотивациясын зерттеу Мектепте маған не ұнайды Геометриялық тест “ Суретті боя” тестісі Темпераментін анықтау Адамгершілік деңгейін анықтау Психо- геометриялық тест Теллинг тест Мен және менің өмірімнің маңызы Автопортрет Мамандықты қалау тестісіЖануарлар мектебі әдістемесі Зейіннің деңгейлерін зерттеу Жаңбыр астындағы адам Филипстің дегбірдік деңгейін анықтау Жасөспірімдердегі қарсы әрекет және оны шешу жолдары Ақыл ойды дамытудың мектептік тестісі Бейімділік таныту

25 слайд

Мектеп мотивациясын зерттеу Мектепте маған не ұнайды Геометриялық тест “ Суретті боя” тестісі Темпераментін анықтау Адамгершілік деңгейін анықтау Психо- геометриялық тест Теллинг тест Мен және менің өмірімнің маңызы Автопортрет Мамандықты қалау тестісіЖануарлар мектебі әдістемесі Зейіннің деңгейлерін зерттеу Жаңбыр астындағы адам Филипстің дегбірдік деңгейін анықтау Жасөспірімдердегі қарсы әрекет және оны шешу жолдары Ақыл ойды дамытудың мектептік тестісі Бейімділік таныту

- Адамға сый-құрмет көрсету - адамға сенім арту, сену - адамға деген біртұтас көзқарастың болуы - ынтымақтастық пен бірлестік

26 слайд
- Адамға сый-құрмет көрсету - адамға сенім арту, сену - адамға деген біртұтас көзқарастың болуы - ынтымақтастық пен бірлестіктің болуы - жеке дара адамның бабын табу

26 слайд

- Адамға сый-құрмет көрсету - адамға сенім арту, сену - адамға деген біртұтас көзқарастың болуы - ынтымақтастық пен бірлестіктің болуы - жеке дара адамның бабын табу

Ұжымның ахуалын анықтау Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау Сыныптың тәрбиелік деңгейін анықтау Сыныптың ынтымақтастығы

27 слайд
Ұжымның ахуалын анықтау Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау Сыныптың тәрбиелік деңгейін анықтау Сыныптың ынтымақтастығы Оқушының қарым- қатынасын анықтау Мектеп, сынып бойынша лидерлерін анықтау Шығармашылық топты анықтау Мұғалімнің шығармашылық қабілетін анықтау Оқушылардың жанұялық жағдайын анықтау Ата-ананың баламен қарым-қатынасы

27 слайд

Ұжымның ахуалын анықтау Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау Сыныптың тәрбиелік деңгейін анықтау Сыныптың ынтымақтастығы Оқушының қарым- қатынасын анықтау Мектеп, сынып бойынша лидерлерін анықтау Шығармашылық топты анықтау Мұғалімнің шығармашылық қабілетін анықтау Оқушылардың жанұялық жағдайын анықтау Ата-ананың баламен қарым-қатынасы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ