Материалдар / БІЛІМ БИРЖАСЫ, ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫНЫ

БІЛІМ БИРЖАСЫ, ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫНЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
БІЛІМ БИРЖАСЫ Информатика сабағы бойынша баланы пысықтау және сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2024
125
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

«1 КЕЗЕҢ»«1 КЕЗЕҢ» Математика патшалығы Жас программист Логикалық есептер Туған жерім- тұғырым

2 слайд
«1 КЕЗЕҢ»«1 КЕЗЕҢ» Математика патшалығы Жас программист Логикалық есептер Туған жерім- тұғырым

2 слайд

«1 КЕЗЕҢ»«1 КЕЗЕҢ» Математика патшалығы Жас программист Логикалық есептер Туған жерім- тұғырым

2 кезең . Мақал-сөздің мәйегі Интернетке шолу Үш тұғырлы тілдер әлемі Артық болмас білгенің… 100 200 300 400 500 100 100 10

3 слайд
2 кезең . Мақал-сөздің мәйегі Интернетке шолу Үш тұғырлы тілдер әлемі Артық болмас білгенің… 100 200 300 400 500 100 100 100 200 200 200 300 300 300 400 400 400 500 500 500

3 слайд

2 кезең . Мақал-сөздің мәйегі Интернетке шолу Үш тұғырлы тілдер әлемі Артық болмас білгенің… 100 200 300 400 500 100 100 100 200 200 200 300 300 300 400 400 400 500 500 500

Математика патшалығы 100Математика патшалығы 100  1 тонна мақта1 тонна мақта , 1 ауыр ма тонна , 1 ауыр ма тон

4 слайд
Математика патшалығы 100Математика патшалығы 100  1 тонна мақта1 тонна мақта , 1 ауыр ма тонна , 1 ауыр ма тонна ? темір ауыр ма ?темір ауыр ма

4 слайд

Математика патшалығы 100Математика патшалығы 100  1 тонна мақта1 тонна мақта , 1 ауыр ма тонна , 1 ауыр ма тонна ? темір ауыр ма ?темір ауыр ма

Математика патшалығы 200Математика патшалығы 200  Үстелдің беті Үстелдің беті , төртбұрышты оның, төртбұрышты оның

5 слайд
Математика патшалығы 200Математика патшалығы 200  Үстелдің беті Үстелдің беті , төртбұрышты оның, төртбұрышты оның бір бұрышын кесіп бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш тастаса неше бұрыш ? қалады?қалады

5 слайд

Математика патшалығы 200Математика патшалығы 200  Үстелдің беті Үстелдің беті , төртбұрышты оның, төртбұрышты оның бір бұрышын кесіп бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш тастаса неше бұрыш ? қалады?қалады

Математика патшалығы 300Математика патшалығы 300 Егер түнгі сағат 12- де жаңбыр , жауып тұрса 48 сағаттан

6 слайд
Математика патшалығы 300Математика патшалығы 300 Егер түнгі сағат 12- де жаңбыр , жауып тұрса 48 сағаттан кейін күн шайдай ашылады деп жорамал жасауға бола ? ма

6 слайд

Математика патшалығы 300Математика патшалығы 300 Егер түнгі сағат 12- де жаңбыр , жауып тұрса 48 сағаттан кейін күн шайдай ашылады деп жорамал жасауға бола ? ма

Математика патшалығы Математика патшалығы 44 0000 Бір топ үйрек ұшып . келе жатты Біреуі , алдында екеуі ,

7 слайд
Математика патшалығы Математика патшалығы 44 0000 Бір топ үйрек ұшып . келе жатты Біреуі , алдында екеуі , артында бірі , артында екеуі , алдында біреуі , екеуінің ортасында үшеуі тізбектеліп . қатар ұшқан Қанша үйрек ұшып ? келеді

7 слайд

Математика патшалығы Математика патшалығы 44 0000 Бір топ үйрек ұшып . келе жатты Біреуі , алдында екеуі , артында бірі , артында екеуі , алдында біреуі , екеуінің ортасында үшеуі тізбектеліп . қатар ұшқан Қанша үйрек ұшып ? келеді

Математика патшалығы 500Математика патшалығы 500 Тақтада көрсетілген 81 63- санынан ті , 86 алып ал санына 12-

8 слайд
Математика патшалығы 500Математика патшалығы 500 Тақтада көрсетілген 81 63- санынан ті , 86 алып ал санына 12- . ні қосу керек Сонда біріндегі азайтқыш пен екіншісіндегі қосындыны қағаз бетіне жазбастан қалай көрсетуге ? болады 81 86

8 слайд

Математика патшалығы 500Математика патшалығы 500 Тақтада көрсетілген 81 63- санынан ті , 86 алып ал санына 12- . ні қосу керек Сонда біріндегі азайтқыш пен екіншісіндегі қосындыны қағаз бетіне жазбастан қалай көрсетуге ? болады 81 86

Чарльз Бэббидж Чарльз Бэббидж

9 слайд
Чарльз Бэббидж Чарльз Бэббидж

9 слайд

Чарльз Бэббидж Чарльз Бэббидж

Тұрғылықты дискіден жойылған қалталар мен файлдар қайда барып түседі?

10 слайд
Тұрғылықты дискіден жойылған қалталар мен файлдар қайда барып түседі?

10 слайд

Тұрғылықты дискіден жойылған қалталар мен файлдар қайда барып түседі?

Бұл құрылғы компьютердің ең қымбат құрауыштары болып табылады. Қазіргі кездегі бұл құрылғы компьютердің бағасымен бірдей нем

11 слайд
Бұл құрылғы компьютердің ең қымбат құрауыштары болып табылады. Қазіргі кездегі бұл құрылғы компьютердің бағасымен бірдей немесе бірнеше есе қымбат болады. Сондықтан болар, компьютерді осы құрылғының атымен де атайды. Бұл қандай құрылғы? ПРОЦЕССОР

11 слайд

Бұл құрылғы компьютердің ең қымбат құрауыштары болып табылады. Қазіргі кездегі бұл құрылғы компьютердің бағасымен бірдей немесе бірнеше есе қымбат болады. Сондықтан болар, компьютерді осы құрылғының атымен де атайды. Бұл қандай құрылғы? ПРОЦЕССОР

Компьютер құрамына кіретін негізгі құрылғылар? Жүйелік блок, Монитор, Пернетақта, Тышқан,

12 слайд
Компьютер құрамына кіретін негізгі құрылғылар? Жүйелік блок, Монитор, Пернетақта, Тышқан,

12 слайд

Компьютер құрамына кіретін негізгі құрылғылар? Жүйелік блок, Монитор, Пернетақта, Тышқан,

Қысылған файлдар мен қалталар қайлай деп аталады? Архивтелген

13 слайд
Қысылған файлдар мен қалталар қайлай деп аталады? Архивтелген

13 слайд

Қысылған файлдар мен қалталар қайлай деп аталады? Архивтелген

Логикалық есептер 100 100 Ағаш үстінде . торғай отырды 10 Аңшы торғайды атып . алды Торғайлардың ? қаншас

14 слайд
Логикалық есептер 100 100 Ағаш үстінде . торғай отырды 10 Аңшы торғайды атып . алды Торғайлардың ? қаншасы қалды

14 слайд

Логикалық есептер 100 100 Ағаш үстінде . торғай отырды 10 Аңшы торғайды атып . алды Торғайлардың ? қаншасы қалды

Логикалық есептер ( 2 00) Машинасының доңғалағын ауыстырып жатқан жүргізуші төрт бірдей гайкасын шұңқырға түсіріп алды. О

15 слайд
Логикалық есептер ( 2 00) Машинасының доңғалағын ауыстырып жатқан жүргізуші төрт бірдей гайкасын шұңқырға түсіріп алды. Ол кудерін үзген кезде, ойнап жүрген жас бала оған бір ақыл айтты. Баланың ақылына жүгінген жүргізуші мшинасын от алдырып жүріп кетті. Бала оған қандай ақыл айтты?

15 слайд

Логикалық есептер ( 2 00) Машинасының доңғалағын ауыстырып жатқан жүргізуші төрт бірдей гайкасын шұңқырға түсіріп алды. Ол кудерін үзген кезде, ойнап жүрген жас бала оған бір ақыл айтты. Баланың ақылына жүгінген жүргізуші мшинасын от алдырып жүріп кетті. Бала оған қандай ақыл айтты?

Логикалық есептер ( 3 00) Ағалы-інілі Ербол мен Қайрат лас және қараңғы қорада көп ойнады. Содан кейін олар үйлеріне қайтуғ

16 слайд
Логикалық есептер ( 3 00) Ағалы-інілі Ербол мен Қайрат лас және қараңғы қорада көп ойнады. Содан кейін олар үйлеріне қайтуға бет алды. Ерболдың беті-қолы лас болса, ал Қайраттың беті қолы таза күйінде қалды. Соған қарамастан тек жуынуға Қайрат қана кетті. Неліктен?

16 слайд

Логикалық есептер ( 3 00) Ағалы-інілі Ербол мен Қайрат лас және қараңғы қорада көп ойнады. Содан кейін олар үйлеріне қайтуға бет алды. Ерболдың беті-қолы лас болса, ал Қайраттың беті қолы таза күйінде қалды. Соған қарамастан тек жуынуға Қайрат қана кетті. Неліктен?

Логикалық есептер 400 Логикалық есептер 400  ? , Олар қандай баға алды Әсем ? , Олар қандай баға алды Әсем ,

17 слайд
Логикалық есептер 400 Логикалық есептер 400  ? , Олар қандай баға алды Әсем ? , Олар қандай баға алды Әсем , Айжан Анар үшеуі математикадан, Айжан Анар үшеуі математикадан бақылау жұмысынан қандай баға бақылау жұмысынан қандай баға , : алғанын сұрағанда мұғалім , : алғанын сұрағанда мұғалім “ Ешқайсысың жаман баға алған“ Ешқайсысың жаман баға алған , жоқсыңдар бірақ әрқайсыңның, жоқсыңдар бірақ әрқайсыңның . «3» бағаң әр түрлі Әсемнің бағасы . «3» бағаң әр түрлі Әсемнің бағасы , «3»- «5»- емес ал Анардың бағасы те, «3»- «5»-емес ал Анардың бағасы те ”, - . те емес деді Сонда әркім қандай ”, - . те емес деді Сонда әркім қандай ? баға алған ?баға алған

17 слайд

Логикалық есептер 400 Логикалық есептер 400  ? , Олар қандай баға алды Әсем ? , Олар қандай баға алды Әсем , Айжан Анар үшеуі математикадан, Айжан Анар үшеуі математикадан бақылау жұмысынан қандай баға бақылау жұмысынан қандай баға , : алғанын сұрағанда мұғалім , : алғанын сұрағанда мұғалім “ Ешқайсысың жаман баға алған“ Ешқайсысың жаман баға алған , жоқсыңдар бірақ әрқайсыңның, жоқсыңдар бірақ әрқайсыңның . «3» бағаң әр түрлі Әсемнің бағасы . «3» бағаң әр түрлі Әсемнің бағасы , «3»- «5»- емес ал Анардың бағасы те, «3»- «5»-емес ал Анардың бағасы те ”, - . те емес деді Сонда әркім қандай ”, - . те емес деді Сонда әркім қандай ? баға алған ?баға алған

Биіктіктен шар, конус, куб лақтырылды. Осы денелердің қайсысы жерге бірінші болып жетеді? Жауабын түсіндіріңіз.Логикалық

18 слайд
Биіктіктен шар, конус, куб лақтырылды. Осы денелердің қайсысы жерге бірінші болып жетеді? Жауабын түсіндіріңіз.Логикалық есептер ( 5 00)

18 слайд

Биіктіктен шар, конус, куб лақтырылды. Осы денелердің қайсысы жерге бірінші болып жетеді? Жауабын түсіндіріңіз.Логикалық есептер ( 5 00)

Біреудің жақсы малына , затына, мүлкіне көңілі кеткен адам, сол үйге барып ұнаған затын сұрайды. Дәстүр бойынша үй иесі

19 слайд
Біреудің жақсы малына , затына, мүлкіне көңілі кеткен адам, сол үйге барып ұнаған затын сұрайды. Дәстүр бойынша үй иесі сұраған адамға қонақасы беріп, қалағанын орындап қайтаруға тиіс. Жомарттық пен мәрттіктің, сыйластықтың белгісіне айналған қазақтың салт-дәстүрінің бірі қалай аталады? Қалау

19 слайд

Біреудің жақсы малына , затына, мүлкіне көңілі кеткен адам, сол үйге барып ұнаған затын сұрайды. Дәстүр бойынша үй иесі сұраған адамға қонақасы беріп, қалағанын орындап қайтаруға тиіс. Жомарттық пен мәрттіктің, сыйластықтың белгісіне айналған қазақтың салт-дәстүрінің бірі қалай аталады? Қалау

Алдарыңыздағы тарихи-мәдени ескерткіштің салынғанына 600 жылдан астам уақыт болды. Ұзындығы 60 метр, ені 45 метрден астам, биі

20 слайд
Алдарыңыздағы тарихи-мәдени ескерткіштің салынғанына 600 жылдан астам уақыт болды. Ұзындығы 60 метр, ені 45 метрден астам, биіктігі 40 метрге жуық. Онда түрлі мақсатқа пайдаланылатын 35 бөлме бар. Оның айналасына қазақтың хандары мен басқа да белгілі адамдары жерленген. Бұл қай ескерткіш және Қазақстанның қай жерінде орналасқан? Түркістан қаласындағы ҚожаАхмет Яссауи кесенесі

20 слайд

Алдарыңыздағы тарихи-мәдени ескерткіштің салынғанына 600 жылдан астам уақыт болды. Ұзындығы 60 метр, ені 45 метрден астам, биіктігі 40 метрге жуық. Онда түрлі мақсатқа пайдаланылатын 35 бөлме бар. Оның айналасына қазақтың хандары мен басқа да белгілі адамдары жерленген. Бұл қай ескерткіш және Қазақстанның қай жерінде орналасқан? Түркістан қаласындағы ҚожаАхмет Яссауи кесенесі

Сіздердің назарларыңызға ұсынылып отырған “Ұлы тұлға – бала би” деген атақтан дана би атаққа ие болған, жоңғар шапқыншылығы ке

21 слайд
Сіздердің назарларыңызға ұсынылып отырған “Ұлы тұлға – бала би” деген атақтан дана би атаққа ие болған, жоңғар шапқыншылығы кезінде қазақ халқының атынан елшілікке жіберілген. Ол атақты адамның елшілікке барғандағы сөздері бізге жеткен. Яғни, “Біз қазақ деген мал баққан елміз, бірақ ешкімге соқтықпай жай жатқан елміз. Елімізден құт-береке қашпасын деп, найзаға үкі таққан елміз. Атадан ұл туса, құл боламын деп тумайды, анадан қыз туса, күң боламын деп тумайды. Ұл мен қызды қаматып отыра алмайтын елміз”. Бұл ұлы адам кім? Әйтеке би

21 слайд

Сіздердің назарларыңызға ұсынылып отырған “Ұлы тұлға – бала би” деген атақтан дана би атаққа ие болған, жоңғар шапқыншылығы кезінде қазақ халқының атынан елшілікке жіберілген. Ол атақты адамның елшілікке барғандағы сөздері бізге жеткен. Яғни, “Біз қазақ деген мал баққан елміз, бірақ ешкімге соқтықпай жай жатқан елміз. Елімізден құт-береке қашпасын деп, найзаға үкі таққан елміз. Атадан ұл туса, құл боламын деп тумайды, анадан қыз туса, күң боламын деп тумайды. Ұл мен қызды қаматып отыра алмайтын елміз”. Бұл ұлы адам кім? Әйтеке би

Қазақстан Республикасының рәміздерін ата және авторлары.

22 слайд
Қазақстан Республикасының рәміздерін ата және авторлары.

22 слайд

Қазақстан Республикасының рәміздерін ата және авторлары.

Абай Құнанбаевтың өлеңдерін ата және біреуін жатқа айт.

23 слайд
Абай Құнанбаевтың өлеңдерін ата және біреуін жатқа айт.

23 слайд

Абай Құнанбаевтың өлеңдерін ата және біреуін жатқа айт.

Internet ( 1 00) Төменде көрсетілген интернет адрестердің қайсысы электрондық почта болып табылады? 1) www. rambler .ru 2)

24 слайд
Internet ( 1 00) Төменде көрсетілген интернет адрестердің қайсысы электрондық почта болып табылады? 1) www. rambler .ru 2) www.mail.ru 3) Microsoft_of@rambler.ru 4) http://ksu.ru

24 слайд

Internet ( 1 00) Төменде көрсетілген интернет адрестердің қайсысы электрондық почта болып табылады? 1) www. rambler .ru 2) www.mail.ru 3) Microsoft_of@rambler.ru 4) http://ksu.ru

Internet (200) Телефон сымы арқылы сандық сигналдарды кері байланысқа енгізетін Интернетке қосылу үшін қажет құрылғы.

25 слайд
Internet (200) Телефон сымы арқылы сандық сигналдарды кері байланысқа енгізетін Интернетке қосылу үшін қажет құрылғы.

25 слайд

Internet (200) Телефон сымы арқылы сандық сигналдарды кері байланысқа енгізетін Интернетке қосылу үшін қажет құрылғы.

Internet ( 3 00) Төменде көрсетілген сайттардың қайсысы қате жазылған? 1) www. rambler .ru 2) www.mail.ru 3) www..google.kz

26 слайд
Internet ( 3 00) Төменде көрсетілген сайттардың қайсысы қате жазылған? 1) www. rambler .ru 2) www.mail.ru 3) www..google.kz 4) www.yandex.ru

26 слайд

Internet ( 3 00) Төменде көрсетілген сайттардың қайсысы қате жазылған? 1) www. rambler .ru 2) www.mail.ru 3) www..google.kz 4) www.yandex.ru

Internet (400) Анаграмманы шешіп артық сөзді алып тастаңыз 1.(дмеом) 2.(нитретен) 3.(тйас) 4.(ксемө)

27 слайд
Internet (400) Анаграмманы шешіп артық сөзді алып тастаңыз 1.(дмеом) 2.(нитретен) 3.(тйас) 4.(ксемө)

27 слайд

Internet (400) Анаграмманы шешіп артық сөзді алып тастаңыз 1.(дмеом) 2.(нитретен) 3.(тйас) 4.(ксемө)

Internet ( 5 00)  Өз бетімен оқып үйрену үшін, оқыту үрдісі қандай да бір нақты оқу орнының орналасқан жеріне тәуелсіз болған

28 слайд
Internet ( 5 00)  Өз бетімен оқып үйрену үшін, оқыту үрдісі қандай да бір нақты оқу орнының орналасқан жеріне тәуелсіз болған жағдайда оқытушы мен оқушы арасындағы сұхбатты ұйымдастыру үшін қолданылатын жаңа ақпараттық- технологияларды немесе интернетті пайдаланып оқуға негізделген оқытудың бір түрі

28 слайд

Internet ( 5 00)  Өз бетімен оқып үйрену үшін, оқыту үрдісі қандай да бір нақты оқу орнының орналасқан жеріне тәуелсіз болған жағдайда оқытушы мен оқушы арасындағы сұхбатты ұйымдастыру үшін қолданылатын жаңа ақпараттық- технологияларды немесе интернетті пайдаланып оқуға негізделген оқытудың бір түрі

 Ағайын тату болса- ат көп,  Абысын тату болса – ас көп.Мақал- мөздің мәйегі ( 1 00)

29 слайд
 Ағайын тату болса- ат көп,  Абысын тату болса – ас көп.Мақал- мөздің мәйегі ( 1 00)

29 слайд

 Ағайын тату болса- ат көп,  Абысын тату болса – ас көп.Мақал- мөздің мәйегі ( 1 00)

 Жалғыздың аты шықпас ,  Жаяудың шаңы шықпас .Мақал- мөздің мәйегі ( 2 00)

30 слайд
 Жалғыздың аты шықпас ,  Жаяудың шаңы шықпас .Мақал- мөздің мәйегі ( 2 00)

30 слайд

 Жалғыздың аты шықпас ,  Жаяудың шаңы шықпас .Мақал- мөздің мәйегі ( 2 00)

 Әдепті елдің баласы...  Алыстан сәлем бередіМақал- мөздің мәйегі ( 3 00)

31 слайд
 Әдепті елдің баласы...  Алыстан сәлем бередіМақал- мөздің мәйегі ( 3 00)

31 слайд

 Әдепті елдің баласы...  Алыстан сәлем бередіМақал- мөздің мәйегі ( 3 00)

Ұятты барын жейді...  Ұятсыз арын жейдіМақал- мөздің мәйегі ( 4 00)

32 слайд
Ұятты барын жейді...  Ұятсыз арын жейдіМақал- мөздің мәйегі ( 4 00)

32 слайд

Ұятты барын жейді...  Ұятсыз арын жейдіМақал- мөздің мәйегі ( 4 00)

 Жігітке жеті өнер де аз емес...  Жетпіс өнер көп емесМақал- мөздің мәйегі ( 5 00)

33 слайд
 Жігітке жеті өнер де аз емес...  Жетпіс өнер көп емесМақал- мөздің мәйегі ( 5 00)

33 слайд

 Жігітке жеті өнер де аз емес...  Жетпіс өнер көп емесМақал- мөздің мәйегі ( 5 00)

34 слайд

34 слайд

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

Артық болмас білгенің... 100 “ Біздің кемеміз ашық теңіз бетіне , сұрапыл қатты дауылға кездесіп .

39 слайд
Артық болмас білгенің... 100 “ Біздің кемеміз ашық теңіз бетіне , сұрапыл қатты дауылға кездесіп . апатқа ұшырады Кемедегі меннен басқа адамдардың бәрі де суға . батты Мен шала жансар күйімде қарғыс атқан осы аралға . лақтырып тасталдым Ол аралға “ ” . Түңілу аралы деп ат қойдым ? Үзінді қай шығармадан алынған . Авторын ата

39 слайд

Артық болмас білгенің... 100 “ Біздің кемеміз ашық теңіз бетіне , сұрапыл қатты дауылға кездесіп . апатқа ұшырады Кемедегі меннен басқа адамдардың бәрі де суға . батты Мен шала жансар күйімде қарғыс атқан осы аралға . лақтырып тасталдым Ол аралға “ ” . Түңілу аралы деп ат қойдым ? Үзінді қай шығармадан алынған . Авторын ата

Даниэл Дефо “Робинзон Крузо” -- Ағылшын Ағылшын жазушысы осы жазушысы осы жалғыз жалғыз романымен-ақ р

40 слайд
Даниэл Дефо “Робинзон Крузо” -- Ағылшын Ағылшын жазушысы осы жазушысы осы жалғыз жалғыз романымен-ақ романымен-ақ әлемге әйгілі әлемге әйгілі болды.болды.

40 слайд

Даниэл Дефо “Робинзон Крузо” -- Ағылшын Ағылшын жазушысы осы жазушысы осы жалғыз жалғыз романымен-ақ романымен-ақ әлемге әйгілі әлемге әйгілі болды.болды.

Артық болмас білгенің 200 Суретте қазақтың алғашқы мультфильм ерінің бірі бейнеленген. Мультфильм қалай аталады?

41 слайд
Артық болмас білгенің 200 Суретте қазақтың алғашқы мультфильм ерінің бірі бейнеленген. Мультфильм қалай аталады?

41 слайд

Артық болмас білгенің 200 Суретте қазақтың алғашқы мультфильм ерінің бірі бейнеленген. Мультфильм қалай аталады?

Артық болмас білгенің... 300  Жер шарындағы ең биік шың Гималай тау жүйесіндегі орналасқан.  Бұл шың биіктігі - 8 850м. Сы

42 слайд
Артық болмас білгенің... 300  Жер шарындағы ең биік шың Гималай тау жүйесіндегі орналасқан.  Бұл шың биіктігі - 8 850м. Сыртқы пішіні пирамида тәрізді болып келген.  Шыңның аты қалай?

42 слайд

Артық болмас білгенің... 300  Жер шарындағы ең биік шың Гималай тау жүйесіндегі орналасқан.  Бұл шың биіктігі - 8 850м. Сыртқы пішіні пирамида тәрізді болып келген.  Шыңның аты қалай?

Артық болмас білгенің 400 ,Қанағат болды десек етер шағы Құтырды өскен сайын кемпір . бағы

43 слайд
Артық болмас білгенің 400 ,Қанағат болды десек етер шағы Құтырды өскен сайын кемпір . бағы , Өткен соң бірер жұма шақыртады Балыққа жібермекке шалды . тағы Үзінді қай шығармадан ? . алынған Авторын ата

43 слайд

Артық болмас білгенің 400 ,Қанағат болды десек етер шағы Құтырды өскен сайын кемпір . бағы , Өткен соң бірер жұма шақыртады Балыққа жібермекке шалды . тағы Үзінді қай шығармадан ? . алынған Авторын ата

А.С. Пушкин “Балықшы мен Балық” (А.Байтұрсынов аудармасы)

44 слайд
А.С. Пушкин “Балықшы мен Балық” (А.Байтұрсынов аудармасы)

44 слайд

А.С. Пушкин “Балықшы мен Балық” (А.Байтұрсынов аудармасы)

Артық болмас білгенің 500  Бұл қала Қазақстанның ортағасырлық қалалары ішінде айрықша орын алады. Бүкіл Шығысқа аты әйгілі қа

45 слайд
Артық болмас білгенің 500  Бұл қала Қазақстанның ортағасырлық қалалары ішінде айрықша орын алады. Бүкіл Шығысқа аты әйгілі қала ең алғаш Фараб деп аталды. Әл – Фараби атанған ұлы ғалым Әбу Насыр Ибн Мұхаммед шыққан қала. Фараб қаласы 60 мыңдай жауынгері бар берік қамал болған. Алайда, қүмырсқадай қаптаған Шыңғысханның жауынгерлеріне 6 айдан артық төтеп бере алмады, бірақ бұл қала асқан батырлығымен тарихта қалды.  Қаланы атаңыз.

45 слайд

Артық болмас білгенің 500  Бұл қала Қазақстанның ортағасырлық қалалары ішінде айрықша орын алады. Бүкіл Шығысқа аты әйгілі қала ең алғаш Фараб деп аталды. Әл – Фараби атанған ұлы ғалым Әбу Насыр Ибн Мұхаммед шыққан қала. Фараб қаласы 60 мыңдай жауынгері бар берік қамал болған. Алайда, қүмырсқадай қаптаған Шыңғысханның жауынгерлеріне 6 айдан артық төтеп бере алмады, бірақ бұл қала асқан батырлығымен тарихта қалды.  Қаланы атаңыз.

46 слайд

46 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ