«Биология пәнінде қолданылатын инновациялық әдіс тәсілдердің тиімділігі»
«Биология пәнінде қолданылатын инновациялық әдіс тәсілдердің тиімділігі»

#1 слайд
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ,САРЫАҒАШ АУДАНЫ, №33 Б.МОМЫШҰЛЫ
АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ
КОУЧИНГ
Тақырыбы:
«Ғылыми жобаға дайындау
аясында мұғалімдердің
шығармашылық ізденісін
арттыру.»
1 слайд
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ,САРЫАҒАШ АУДАНЫ, №33 Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОУЧИНГ Тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық ізденісін арттыру.»
#2 слайд
«Ізденістегі балаға — көмек көрсетуге және іздегенін тапқан балаға — білінбеуге дайын
болыңыз.»
© Мария Монтессори
2 слайд
«Ізденістегі балаға — көмек көрсетуге және іздегенін тапқан балаға — білінбеуге дайын болыңыз.» © Мария Монтессори
#3 слайд
Түркістан облысы, Сарыағаш ауданы, Дархан ауылы,
«№33 Б.Момышұлы жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік
мекемесі.
Коучинг тақырыбы:
«Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық
ізденісін арттыру.»
Конфуций былай деген екен:
Естігенімді ұмытамын,
Көргенімді есте сақтаймын,
Өзім жасағанды түсінемін.
3 слайд
Түркістан облысы, Сарыағаш ауданы, Дархан ауылы, «№33 Б.Момышұлы жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесі. Коучинг тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық ізденісін арттыру.» Конфуций былай деген екен: Естігенімді ұмытамын, Көргенімді есте сақтаймын, Өзім жасағанды түсінемін.
#4 слайд
Коучинг мақсатыОқу мен оқытудағы методологиялық негізінде
мұғалімнің шығармашылық ізденісін арттыра
отырып,зерттеу дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін
нәтиже
Шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді
әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе
алады.
Сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау
жобасының білім алудағы маңыздылығын
жақсы түсінеді.
Түйінді идеяӨмір талабына сай білімге ұмтылу,
шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту,
өзін-өзі дамыту.
Ресурстар Ресурстар: интербелсенді тақта,ұялы
телефон,түрлі түсті жіп,бағалау смайликтері
4 слайд
Коучинг мақсатыОқу мен оқытудағы методологиялық негізінде мұғалімнің шығармашылық ізденісін арттыра отырып,зерттеу дағдыларын қалыптастыру Күтілетін нәтиже Шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады. Сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасының білім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді. Түйінді идеяӨмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту. Ресурстар Ресурстар: интербелсенді тақта,ұялы телефон,түрлі түсті жіп,бағалау смайликтері
#5 слайд
Ұйымдастыру
1 /Амандасу.
2/»Жүректен жүрекке »әдісі негізіннде
шеңбер болып алақандарын бір біріне
ыстық қоя отырып,жүректен шыққан
ыстық лебіздерін бір біріне білдіру.
3/Топтарға санақ негізінде бөлу
1-ші топ
2-ші топ
3-ші топ
4-ші топ
5 слайд
Ұйымдастыру 1 /Амандасу. 2/»Жүректен жүрекке »әдісі негізіннде шеңбер болып алақандарын бір біріне ыстық қоя отырып,жүректен шыққан ыстық лебіздерін бір біріне білдіру. 3/Топтарға санақ негізінде бөлу 1-ші топ 2-ші топ 3-ші топ 4-ші топ
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
МҰҒАЛІМДЕРГЕ
«ЖҮРЕКТІҢ
ҚҰРЫЛЫСЫ»туралы
видеоролик ұсынылады.
Осы тақырып негізінде әр
топ ғылыми зерттеу
жобасын дайындайды
10 слайд
МҰҒАЛІМДЕРГЕ «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»туралы видеоролик ұсынылады. Осы тақырып негізінде әр топ ғылыми зерттеу жобасын дайындайды
#11 слайд
І ТОП
«ЖҮРЕКТІҢ
ҚҰРЫЛЫСЫ»+кардиожаттығу жасау
ІІ топ
Жүректің аурулары+кардиожаттығу
ІІІ топ
Жүректің қазақ әдеби
шығармаларындағы рөлі жүрек
жайлы мақал
мәтелдер,өлеңдер+кардиожаттығу
ІV топ Жүрек махаббаттың символы.
(әлеуметтік желідегі жүректің рөлі)
+кардиожаттығу
11 слайд
І ТОП «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»+кардиожаттығу жасау ІІ топ Жүректің аурулары+кардиожаттығу ІІІ топ Жүректің қазақ әдеби шығармаларындағы рөлі жүрек жайлы мақал мәтелдер,өлеңдер+кардиожаттығу ІV топ Жүрек махаббаттың символы. (әлеуметтік желідегі жүректің рөлі) +кардиожаттығу
#12 слайд
Топтық жұмыс ережесі
-Әр топқа дайындыққа 10 минут
беріледі
-Әр топ постер құрап ғылыми
жобаны ережеге сәйкес рәсімдеп
қорғайды 7 мин
-Әр топ қайталанбайтын
кардиожаттығулар (Жүрек
жұмысына пайдалы
жаттығулар)көрсетеді
-Әр топ бір бірін «Шульманның үш
көмекшісі»әдісімен бірін бірі
бағалайды.
12 слайд
Топтық жұмыс ережесі -Әр топқа дайындыққа 10 минут беріледі -Әр топ постер құрап ғылыми жобаны ережеге сәйкес рәсімдеп қорғайды 7 мин -Әр топ қайталанбайтын кардиожаттығулар (Жүрек жұмысына пайдалы жаттығулар)көрсетеді -Әр топ бір бірін «Шульманның үш көмекшісі»әдісімен бірін бірі бағалайды.
#13 слайд
Рефлексия (топтар бір біріне кері байланыс )
13 слайд
Рефлексия (топтар бір біріне кері байланыс )
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
Блоб ағашы» әдісі.
Коучинг барысында өткен
тақырыпқа рефлексия жасау
17 слайд
Блоб ағашы» әдісі. Коучинг барысында өткен тақырыпқа рефлексия жасау
шағым қалдыра аласыз













