«Биология пәнінде қолданылатын инновациялық әдіс тәсілдердің тиімділігі»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Биология пәнінде қолданылатын инновациялық әдіс тәсілдердің тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ,САРЫАҒАШ АУДАНЫ, №33 Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОУЧИНГ Тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясынд

#1 слайд
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ,САРЫАҒАШ АУДАНЫ, №33 Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОУЧИНГ Тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық ізденісін арттыру.»

1 слайд

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ,САРЫАҒАШ АУДАНЫ, №33 Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КОУЧИНГ Тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық ізденісін арттыру.»

«Ізденістегі балаға — көмек көрсетуге және іздегенін тапқан балаға — білінбеуге дайын болыңыз.» © Мария Монтессори

#2 слайд
«Ізденістегі балаға — көмек көрсетуге және іздегенін тапқан балаға — білінбеуге дайын болыңыз.» © Мария Монтессори

2 слайд

«Ізденістегі балаға — көмек көрсетуге және іздегенін тапқан балаға — білінбеуге дайын болыңыз.» © Мария Монтессори

Түркістан облысы, Сарыағаш ауданы, Дархан ауылы, «№33 Б.Момышұлы жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесі. Коучин

#3 слайд
Түркістан облысы, Сарыағаш ауданы, Дархан ауылы, «№33 Б.Момышұлы жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесі. Коучинг тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық ізденісін арттыру.» Конфуций былай деген екен: Естігенімді ұмытамын, Көргенімді есте сақтаймын, Өзім жасағанды түсінемін.

3 слайд

Түркістан облысы, Сарыағаш ауданы, Дархан ауылы, «№33 Б.Момышұлы жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесі. Коучинг тақырыбы: «Ғылыми жобаға дайындау аясында мұғалімдердің шығармашылық ізденісін арттыру.» Конфуций былай деген екен: Естігенімді ұмытамын, Көргенімді есте сақтаймын, Өзім жасағанды түсінемін.

Коучинг мақсатыОқу мен оқытудағы методологиялық негізінде мұғалімнің шығармашылық ізденісін арттыра отырып,зерттеу дағдыларын

#4 слайд
Коучинг мақсатыОқу мен оқытудағы методологиялық негізінде мұғалімнің шығармашылық ізденісін арттыра отырып,зерттеу дағдыларын қалыптастыру Күтілетін нәтиже Шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады. Сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасының білім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді. Түйінді идеяӨмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту. Ресурстар Ресурстар: интербелсенді тақта,ұялы телефон,түрлі түсті жіп,бағалау смайликтері

4 слайд

Коучинг мақсатыОқу мен оқытудағы методологиялық негізінде мұғалімнің шығармашылық ізденісін арттыра отырып,зерттеу дағдыларын қалыптастыру Күтілетін нәтиже Шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады. Сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасының білім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді. Түйінді идеяӨмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту. Ресурстар Ресурстар: интербелсенді тақта,ұялы телефон,түрлі түсті жіп,бағалау смайликтері

Ұйымдастыру 1 /Амандасу. 2/»Жүректен жүрекке »әдісі негізіннде шеңбер болып алақандарын бір біріне ыстық қоя отырып,жүрект

#5 слайд
Ұйымдастыру 1 /Амандасу. 2/»Жүректен жүрекке »әдісі негізіннде шеңбер болып алақандарын бір біріне ыстық қоя отырып,жүректен шыққан ыстық лебіздерін бір біріне білдіру. 3/Топтарға санақ негізінде бөлу 1-ші топ 2-ші топ 3-ші топ 4-ші топ  

5 слайд

Ұйымдастыру 1 /Амандасу. 2/»Жүректен жүрекке »әдісі негізіннде шеңбер болып алақандарын бір біріне ыстық қоя отырып,жүректен шыққан ыстық лебіздерін бір біріне білдіру. 3/Топтарға санақ негізінде бөлу 1-ші топ 2-ші топ 3-ші топ 4-ші топ  

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

МҰҒАЛІМДЕРГЕ «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»туралы видеоролик ұсынылады. Осы тақырып негізінде әр топ ғылыми зерттеу жобасын дайындайды

#10 слайд
МҰҒАЛІМДЕРГЕ «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»туралы видеоролик ұсынылады. Осы тақырып негізінде әр топ ғылыми зерттеу жобасын дайындайды

10 слайд

МҰҒАЛІМДЕРГЕ «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»туралы видеоролик ұсынылады. Осы тақырып негізінде әр топ ғылыми зерттеу жобасын дайындайды

І ТОП «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»+кардиожаттығу жасау ІІ топ Жүректің аурулары+кардиожаттығу ІІІ топ Жүректің қазақ әдеби шығармалары

#11 слайд
І ТОП «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»+кардиожаттығу жасау ІІ топ Жүректің аурулары+кардиожаттығу ІІІ топ Жүректің қазақ әдеби шығармаларындағы рөлі жүрек жайлы мақал мәтелдер,өлеңдер+кардиожаттығу ІV топ Жүрек махаббаттың символы. (әлеуметтік желідегі жүректің рөлі) +кардиожаттығу

11 слайд

І ТОП «ЖҮРЕКТІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ»+кардиожаттығу жасау ІІ топ Жүректің аурулары+кардиожаттығу ІІІ топ Жүректің қазақ әдеби шығармаларындағы рөлі жүрек жайлы мақал мәтелдер,өлеңдер+кардиожаттығу ІV топ Жүрек махаббаттың символы. (әлеуметтік желідегі жүректің рөлі) +кардиожаттығу

Топтық жұмыс ережесі -Әр топқа дайындыққа 10 минут беріледі -Әр топ постер құрап ғылыми жобаны ережеге сәйкес рәсімдеп қорғай

#12 слайд
Топтық жұмыс ережесі -Әр топқа дайындыққа 10 минут беріледі -Әр топ постер құрап ғылыми жобаны ережеге сәйкес рәсімдеп қорғайды 7 мин -Әр топ қайталанбайтын кардиожаттығулар (Жүрек жұмысына пайдалы жаттығулар)көрсетеді -Әр топ бір бірін «Шульманның үш көмекшісі»әдісімен бірін бірі бағалайды.

12 слайд

Топтық жұмыс ережесі -Әр топқа дайындыққа 10 минут беріледі -Әр топ постер құрап ғылыми жобаны ережеге сәйкес рәсімдеп қорғайды 7 мин -Әр топ қайталанбайтын кардиожаттығулар (Жүрек жұмысына пайдалы жаттығулар)көрсетеді -Әр топ бір бірін «Шульманның үш көмекшісі»әдісімен бірін бірі бағалайды.

Рефлексия (топтар бір біріне кері байланыс )

#13 слайд
Рефлексия (топтар бір біріне кері байланыс )

13 слайд

Рефлексия (топтар бір біріне кері байланыс )

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

Блоб ағашы» әдісі. Коучинг барысында өткен тақырыпқа рефлексия жасау

#17 слайд
Блоб ағашы» әдісі. Коучинг барысында өткен тақырыпқа рефлексия жасау

17 слайд

Блоб ағашы» әдісі. Коучинг барысында өткен тақырыпқа рефлексия жасау

Файл форматы:
pptx
02.06.2024
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі