Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Мейірімді
жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап
қалайық!
3 слайд
Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі:
Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат,
санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе,
жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ.
(Н.Назарбаев)
10 слайд
Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
финиш
13 слайд
финиш
14 слайд
Жауабы: Жауабы:
адамның есіміадамның есімі
14 слайд
Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі
15 слайд
Жауабы: жергеЖауабы: жерге
15 слайд
Жауабы: жергеЖауабы: жерге
16 слайд
16 слайд
17 слайд
ек
і т
іу
д
з
с ң
17 слайд
ек і т іу д з с ң
18 слайд
а) білімділігі: Бір айнымалысы бар
сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін
сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу
немесе шешімдерінің болмайтындығын
дәлелдеу Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:
ә) дамытушылығы: Оқушының ойлау
қабілетін дамыту ,тиімді тәсілдерді
тез таңдай білуге дағдыландыру .
б)тәрбиелілігі : Өз бетімен жұмыс жасай білуге
баулу , шапшаңдыққа , ізденімпаздыққа ,
алдарына қойған мақсаттарына жетуге
тәрбиелеу .
18 слайд
а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: ә) дамытушылығы: Оқушының ойлау қабілетін дамыту ,тиімді тәсілдерді тез таңдай білуге дағдыландыру . б)тәрбиелілігі : Өз бетімен жұмыс жасай білуге баулу , шапшаңдыққа , ізденімпаздыққа , алдарына қойған мақсаттарына жетуге тәрбиелеу .
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да
есіне түсірсін.
«ТАРСИЯ» ӘДІСІ
Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен
жауаптарды үйлестіре отырып, фигура
құрастырады
“ Сәйкестендіруді” орындау (5 мин)
20 слайд
Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйлестіре отырып, фигура құрастырады “ Сәйкестендіруді” орындау (5 мин)
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22
22 слайд
22
23 слайд
Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке
бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде
екі шыршадан екі шыршадан болу керек.
23 слайд
Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан екі шыршадан болу керек.
24 слайд
Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет.
Сонда сСонда с
уреттегі қаздар жеке-жекеуреттегі қаздар жеке-жеке
сызықпен сызықпен
бөліну бөліну қажет
24 слайд
Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-жекеуреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен сызықпен бөліну бөліну қажет
25 слайд
25 слайд
26 слайд
26 слайд
27 слайд
ТеңдеулерТеңдеулер
ТеңсіздіктерТеңсіздіктер
100100
100100 100100
200200
200200
200200
300300
300300
300300Ойнайық та ойлайықОйнайық та ойлайық
27 слайд
ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйнайық та ойлайық
28 слайд
28 слайд
29 слайд
"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен
кері байланыс орнатукері байланыс орнату
(1мин).(1мин).
29 слайд
"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).
30 слайд
БағалауБағалау
30 слайд
БағалауБағалау
31 слайд
31 слайд
32 слайд
32 слайд
33 слайд
33 слайд
34 слайд
34 слайд