Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мен мұғалімдерге пайдалыү
Авторы:
15 Ақпан 2019
526
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

3 слайд
Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

3 слайд

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл

10 слайд
Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

10 слайд

Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

финиш

13 слайд
финиш

13 слайд

финиш

Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі

14 слайд
Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі

14 слайд

Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі

Жауабы: жергеЖауабы: жерге

15 слайд
Жауабы: жергеЖауабы: жерге

15 слайд

Жауабы: жергеЖауабы: жерге

16 слайд

16 слайд

ек і т іу д з с ң

17 слайд
ек і т іу д з с ң

17 слайд

ек і т іу д з с ң

а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу

18 слайд
а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: ә) дамытушылығы: Оқушының ойлау қабілетін дамыту ,тиімді тәсілдерді тез таңдай білуге дағдыландыру . б)тәрбиелілігі : Өз бетімен жұмыс жасай білуге баулу , шапшаңдыққа , ізденімпаздыққа , алдарына қойған мақсаттарына жетуге тәрбиелеу .

18 слайд

а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: ә) дамытушылығы: Оқушының ойлау қабілетін дамыту ,тиімді тәсілдерді тез таңдай білуге дағдыландыру . б)тәрбиелілігі : Өз бетімен жұмыс жасай білуге баулу , шапшаңдыққа , ізденімпаздыққа , алдарына қойған мақсаттарына жетуге тәрбиелеу .

19 слайд

19 слайд

Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйл

20 слайд
Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйлестіре отырып, фигура құрастырады “ Сәйкестендіруді” орындау (5 мин)

20 слайд

Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйлестіре отырып, фигура құрастырады “ Сәйкестендіруді” орындау (5 мин)

21 слайд

21 слайд

22

22 слайд
22

22 слайд

22

Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөліг

23 слайд
Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан екі шыршадан болу керек.

23 слайд

Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан екі шыршадан болу керек.

Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-

24 слайд
Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-жекеуреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен сызықпен бөліну бөліну қажет

24 слайд

Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-жекеуреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен сызықпен бөліну бөліну қажет

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйна

27 слайд
ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйнайық та ойлайық

27 слайд

ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйнайық та ойлайық

28 слайд

28 слайд

"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).

29 слайд
"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).

29 слайд

"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).

БағалауБағалау

30 слайд
БағалауБағалау

30 слайд

БағалауБағалау

31 слайд

31 слайд

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі