Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мен мұғалімдерге пайдалыү
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
484
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

3 слайд
Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

3 слайд

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл

10 слайд
Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

10 слайд

Сабақтың түйінді сөзі:Сабақтың түйінді сөзі: Қолымыздан қайрат, Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.жақсылыққа жетеріміз хақ. (Н.Назарбаев)

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

финиш

13 слайд
финиш

13 слайд

финиш

Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі

14 слайд
Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі

14 слайд

Жауабы: Жауабы: адамның есіміадамның есімі

Жауабы: жергеЖауабы: жерге

15 слайд
Жауабы: жергеЖауабы: жерге

15 слайд

Жауабы: жергеЖауабы: жерге

16 слайд

16 слайд

ек і т іу д з с ң

17 слайд
ек і т іу д з с ң

17 слайд

ек і т іу д з с ң

а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу

18 слайд
а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: ә) дамытушылығы: Оқушының ойлау қабілетін дамыту ,тиімді тәсілдерді тез таңдай білуге дағдыландыру . б)тәрбиелілігі : Өз бетімен жұмыс жасай білуге баулу , шапшаңдыққа , ізденімпаздыққа , алдарына қойған мақсаттарына жетуге тәрбиелеу .

18 слайд

а) білімділігі: Бір айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу алгоритмін сақтау, оның шешімдерінің жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтындығын дәлелдеу Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: ә) дамытушылығы: Оқушының ойлау қабілетін дамыту ,тиімді тәсілдерді тез таңдай білуге дағдыландыру . б)тәрбиелілігі : Өз бетімен жұмыс жасай білуге баулу , шапшаңдыққа , ізденімпаздыққа , алдарына қойған мақсаттарына жетуге тәрбиелеу .

19 слайд

19 слайд

Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйл

20 слайд
Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйлестіре отырып, фигура құрастырады “ Сәйкестендіруді” орындау (5 мин)

20 слайд

Білмейтіндер ұғынсын, ал білетіндер тағы да есіне түсірсін. «ТАРСИЯ» ӘДІСІ Қағаз қиындыларындағы сұрақтар мен жауаптарды үйлестіре отырып, фигура құрастырады “ Сәйкестендіруді” орындау (5 мин)

21 слайд

21 слайд

22

22 слайд
22

22 слайд

22

Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөліг

23 слайд
Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан екі шыршадан болу керек.

23 слайд

Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке Берілген суретті екі тік сызықпен 4 бөлікке бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде бөліңдер. Бөлінген бөліктердің әр бөлігінде екі шыршадан екі шыршадан болу керек.

Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-

24 слайд
Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-жекеуреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен сызықпен бөліну бөліну қажет

24 слайд

Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Мына суретті үш тік сызықпен бөлу қажет. Сонда сСонда с уреттегі қаздар жеке-жекеуреттегі қаздар жеке-жеке сызықпен сызықпен бөліну бөліну қажет

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйна

27 слайд
ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйнайық та ойлайық

27 слайд

ТеңдеулерТеңдеулер ТеңсіздіктерТеңсіздіктер 100100 100100 100100 200200 200200 200200 300300 300300 300300Ойнайық та ойлайықОйнайық та ойлайық

28 слайд

28 слайд

"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).

29 слайд
"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).

29 слайд

"Аспазшы" әдісімен "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнатукері байланыс орнату (1мин).(1мин).

БағалауБағалау

30 слайд
БағалауБағалау

30 слайд

БағалауБағалау

31 слайд

31 слайд

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд