Материалдар / Бір ұжым, бір нәтиже

Бір ұжым, бір нәтиже

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп ұжымымен психологиялық тренинг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
09 Желтоқсан 2024
184
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
бір нәтиже!

1 слайд
бір нәтиже!

1 слайд

бір нәтиже!

Бір ұжым, бір мақсат, бір нәтиже!

2 слайд
Бір ұжым, бір мақсат, бір нәтиже!

2 слайд

Бір ұжым, бір мақсат, бір нәтиже!

33 Мақсаты: Ұстаздардың кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл – күйін көтеру. жас мамандар өздерін педагогикалық ұжы

3 слайд
33 Мақсаты: Ұстаздардың кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл – күйін көтеру. жас мамандар өздерін педагогикалық ұжымның бір бөлшегі ретінде сезінуіне, бейімделуіне ықпал жасау;

3 слайд

33 Мақсаты: Ұстаздардың кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл – күйін көтеру. жас мамандар өздерін педагогикалық ұжымның бір бөлшегі ретінде сезінуіне, бейімделуіне ықпал жасау;

4 І. «Бүгінгі күнімізді жағымды көңіл-күймен бастайық! Жоғары оқу орнын бітіргендер беттерін түйістірсін! Вальс билей алатын

4 слайд
4 І. «Бүгінгі күнімізді жағымды көңіл-күймен бастайық! Жоғары оқу орнын бітіргендер беттерін түйістірсін! Вальс билей алатындар құшақтасып амандассын! Сериалды ұнататындар мұрындарын түйістірсін! Қызылжар ауылының тұрғындары арқаларымен амандассын! Тәтті тағамды ұнататындар иықтарымен амандассын!

4 слайд

4 І. «Бүгінгі күнімізді жағымды көңіл-күймен бастайық! Жоғары оқу орнын бітіргендер беттерін түйістірсін! Вальс билей алатындар құшақтасып амандассын! Сериалды ұнататындар мұрындарын түйістірсін! Қызылжар ауылының тұрғындары арқаларымен амандассын! Тәтті тағамды ұнататындар иықтарымен амандассын!

55

5 слайд
55

5 слайд

55

ІІ. Суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?

6 слайд
ІІ. Суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?

6 слайд

ІІ. Суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?

77  АйАй Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп

7 слайд
77  АйАй Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асықпай, мәселенің мән-жайын түсініп алып, асықпай, мәселенің мән-жайын түсініп алып, шешім жасауға үйреніңіз.шешім жасауға үйреніңіз.

7 слайд

77  АйАй Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асықпай, мәселенің мән-жайын түсініп алып, асықпай, мәселенің мән-жайын түсініп алып, шешім жасауға үйреніңіз.шешім жасауға үйреніңіз.

88  Ақ түсті келбетАқ түсті келбет Ай емес, адамның ақ түсті бетін Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақс

8 слайд
88  Ақ түсті келбетАқ түсті келбет Ай емес, адамның ақ түсті бетін Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақсы байқаған кісінің қиялы жақсы дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті шаруаларға креативті қарап, әр шаруаларға креативті қарап, әр күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. Есесіне шаршататын бірсарынды Есесіне шаршататын бірсарынды жұмыстан қашасыз.жұмыстан қашасыз.

8 слайд

88  Ақ түсті келбетАқ түсті келбет Ай емес, адамның ақ түсті бетін Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақсы байқаған кісінің қиялы жақсы дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті шаруаларға креативті қарап, әр шаруаларға креативті қарап, әр күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. Есесіне шаршататын бірсарынды Есесіне шаршататын бірсарынды жұмыстан қашасыз.жұмыстан қашасыз.

99  Қара түсті келбетҚара түсті келбет Бұл суреттен қара түсті бетті байқай Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз.

9 слайд
99  Қара түсті келбетҚара түсті келбет Бұл суреттен қара түсті бетті байқай Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен қара түсті бетті байқаған болсаңыз, қара түсті бетті байқаған болсаңыз, өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. Сіз басқаларға қарағанда ұсақ-Сіз басқаларға қарағанда ұсақ- түйектердің барлығын байқайсыз. түйектердің барлығын байқайсыз. Шығармашылыққа жақын, рухани Шығармашылыққа жақын, рухани құндылықтарды бірінші орынға қоятын құндылықтарды бірінші орынға қоятын жансыз.жансыз. 

9 слайд

99  Қара түсті келбетҚара түсті келбет Бұл суреттен қара түсті бетті байқай Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен қара түсті бетті байқаған болсаңыз, қара түсті бетті байқаған болсаңыз, өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. Сіз басқаларға қарағанда ұсақ-Сіз басқаларға қарағанда ұсақ- түйектердің барлығын байқайсыз. түйектердің барлығын байқайсыз. Шығармашылыққа жақын, рухани Шығармашылыққа жақын, рухани құндылықтарды бірінші орынға қоятын құндылықтарды бірінші орынға қоятын жансыз.жансыз. 

10 ІІІ. «Достық» ойыны.

10 слайд
10 ІІІ. «Достық» ойыны.

10 слайд

10 ІІІ. «Достық» ойыны.

ІҮ. «Грек жаңғағы» жаттығуы.

11 слайд
ІҮ. «Грек жаңғағы» жаттығуы.

11 слайд

ІҮ. «Грек жаңғағы» жаттығуы.

12 Ү. «Мұғалімнің шыдамдылығы» тесті

12 слайд
12 Ү. «Мұғалімнің шыдамдылығы» тесті

12 слайд

12 Ү. «Мұғалімнің шыдамдылығы» тесті

1.1.Оқушының назары басқада:Оқушының назары басқада: а) тез арада ескерту жасаймын,тәртіпсіздікке жол бермеймін. 0 ұпайа) тез

13 слайд
1.1.Оқушының назары басқада:Оқушының назары басқада: а) тез арада ескерту жасаймын,тәртіпсіздікке жол бермеймін. 0 ұпайа) тез арада ескерту жасаймын,тәртіпсіздікке жол бермеймін. 0 ұпай б) жанама әсерлерді қолданамын. 1 ұпайб) жанама әсерлерді қолданамын. 1 ұпай в) жазалау үшін бірден мән бермей, себебін біліп алуға тырысамын 2 ұпайв) жазалау үшін бірден мән бермей, себебін біліп алуға тырысамын 2 ұпай 2.2.Оқушы нашар жауап берсе:Оқушы нашар жауап берсе: а) өзіне тиісті бағаны қоямын 0 ұпайа) өзіне тиісті бағаны қоямын 0 ұпай б) келесіде жауап беруге мүмкіндік беремін 1 ұпай б) келесіде жауап беруге мүмкіндік беремін 1 ұпай в) сабақтың соңында дайындалуына қалдырамын. 2 ұпайв) сабақтың соңында дайындалуына қалдырамын. 2 ұпай 3.3.Оқушы мені алдаса:Оқушы мені алдаса: а) сенбегенімді білдіремін 1 ұпай а) сенбегенімді білдіремін 1 ұпай б) жауап беруге асықпаймын,баланы түсінуге тырысамын 2 ұпай б) жауап беруге асықпаймын,баланы түсінуге тырысамын 2 ұпай в) сынып алдында өтірігін шығарамын. 0 ұпайв) сынып алдында өтірігін шығарамын. 0 ұпай 4.4.Оқушы үй тапсырмасын орындамай келсе:Оқушы үй тапсырмасын орындамай келсе: а) күнделігіне екі қоямын 0 ұпай а) күнделігіне екі қоямын 0 ұпай б) сыныптың алдында масқаралап ұрысамын 1 ұпай б) сыныптың алдында масқаралап ұрысамын 1 ұпай в) кешіре саламын. 2 ұпай в) кешіре саламын. 2 ұпай Мұғалімнің шыдамдылығы қандай екені жауаптарына қарай белгілі болады.Мұғалімнің шыдамдылығы қандай екені жауаптарына қарай белгілі болады. “Мұғалім шыдамдылығы” тесті

13 слайд

1.1.Оқушының назары басқада:Оқушының назары басқада: а) тез арада ескерту жасаймын,тәртіпсіздікке жол бермеймін. 0 ұпайа) тез арада ескерту жасаймын,тәртіпсіздікке жол бермеймін. 0 ұпай б) жанама әсерлерді қолданамын. 1 ұпайб) жанама әсерлерді қолданамын. 1 ұпай в) жазалау үшін бірден мән бермей, себебін біліп алуға тырысамын 2 ұпайв) жазалау үшін бірден мән бермей, себебін біліп алуға тырысамын 2 ұпай 2.2.Оқушы нашар жауап берсе:Оқушы нашар жауап берсе: а) өзіне тиісті бағаны қоямын 0 ұпайа) өзіне тиісті бағаны қоямын 0 ұпай б) келесіде жауап беруге мүмкіндік беремін 1 ұпай б) келесіде жауап беруге мүмкіндік беремін 1 ұпай в) сабақтың соңында дайындалуына қалдырамын. 2 ұпайв) сабақтың соңында дайындалуына қалдырамын. 2 ұпай 3.3.Оқушы мені алдаса:Оқушы мені алдаса: а) сенбегенімді білдіремін 1 ұпай а) сенбегенімді білдіремін 1 ұпай б) жауап беруге асықпаймын,баланы түсінуге тырысамын 2 ұпай б) жауап беруге асықпаймын,баланы түсінуге тырысамын 2 ұпай в) сынып алдында өтірігін шығарамын. 0 ұпайв) сынып алдында өтірігін шығарамын. 0 ұпай 4.4.Оқушы үй тапсырмасын орындамай келсе:Оқушы үй тапсырмасын орындамай келсе: а) күнделігіне екі қоямын 0 ұпай а) күнделігіне екі қоямын 0 ұпай б) сыныптың алдында масқаралап ұрысамын 1 ұпай б) сыныптың алдында масқаралап ұрысамын 1 ұпай в) кешіре саламын. 2 ұпай в) кешіре саламын. 2 ұпай Мұғалімнің шыдамдылығы қандай екені жауаптарына қарай белгілі болады.Мұғалімнің шыдамдылығы қандай екені жауаптарына қарай белгілі болады. “Мұғалім шыдамдылығы” тесті

0-2 0-2 ұпай аралығында – өте ұпай аралығында – өте шыдамсыз мұғалімсізшыдамсыз мұғалімсіз 3-4 ұпай – орташа деңгейде3-4 ұпай –

14 слайд
0-2 0-2 ұпай аралығында – өте ұпай аралығында – өте шыдамсыз мұғалімсізшыдамсыз мұғалімсіз 3-4 ұпай – орташа деңгейде3-4 ұпай – орташа деңгейде 5-8 ұпай аралығында –өте сабыр 5-8 ұпай аралығында –өте сабыр лы мұғалімсізлы мұғалімсіз 1414

14 слайд

0-2 0-2 ұпай аралығында – өте ұпай аралығында – өте шыдамсыз мұғалімсізшыдамсыз мұғалімсіз 3-4 ұпай – орташа деңгейде3-4 ұпай – орташа деңгейде 5-8 ұпай аралығында –өте сабыр 5-8 ұпай аралығында –өте сабыр лы мұғалімсізлы мұғалімсіз 1414

ҮІ. «Кім кінәлі?» психологиялық ойыны.

15 слайд
ҮІ. «Кім кінәлі?» психологиялық ойыны.

15 слайд

ҮІ. «Кім кінәлі?» психологиялық ойыны.

Бала дүниеге келген кезде осы ақ парақ секілді Бала дүниеге келген кезде осы ақ парақ секілді болады екен.ол ақ параққа ата-ана

16 слайд
Бала дүниеге келген кезде осы ақ парақ секілді Бала дүниеге келген кезде осы ақ парақ секілді болады екен.ол ақ параққа ата-ана, мұғалім, қоғам, болады екен.ол ақ параққа ата-ана, мұғалім, қоғам, достары өз өрнектерін салады. Әрбір адамның достары өз өрнектерін салады. Әрбір адамның міндеті баланың өміріне өзіндік тәрбие мен білім міндеті баланың өміріне өзіндік тәрбие мен білім беру болып табылады. Ал оған әр адам өзінше беру болып табылады. Ал оған әр адам өзінше ықпал етеді. ықпал етеді. 1616

16 слайд

Бала дүниеге келген кезде осы ақ парақ секілді Бала дүниеге келген кезде осы ақ парақ секілді болады екен.ол ақ параққа ата-ана, мұғалім, қоғам, болады екен.ол ақ параққа ата-ана, мұғалім, қоғам, достары өз өрнектерін салады. Әрбір адамның достары өз өрнектерін салады. Әрбір адамның міндеті баланың өміріне өзіндік тәрбие мен білім міндеті баланың өміріне өзіндік тәрбие мен білім беру болып табылады. Ал оған әр адам өзінше беру болып табылады. Ал оған әр адам өзінше ықпал етеді. ықпал етеді. 1616

““Капитан”Капитан” 1717 “Ок” және “лайк”

17 слайд
““Капитан”Капитан” 1717 “Ок” және “лайк”

17 слайд

““Капитан”Капитан” 1717 “Ок” және “лайк”

Баланың дарындылығының ашылмай құрсауда қалуына кім Баланың дарындылығының ашылмай құрсауда қалуына кім кінәлі? Соны анықтау ма

18 слайд
Баланың дарындылығының ашылмай құрсауда қалуына кім Баланың дарындылығының ашылмай құрсауда қалуына кім кінәлі? Соны анықтау мақсатында сіздерге 3 түсті «Нұрлы» кінәлі? Соны анықтау мақсатында сіздерге 3 түсті «Нұрлы» конфет ұсынылады. Егер сіз баланың дарындылығының конфет ұсынылады. Егер сіз баланың дарындылығының ашылмауына ата-ана кінәлі деп санасаңыз, “ақ конфетті” ашылмауына ата-ана кінәлі деп санасаңыз, “ақ конфетті” таңдаңыз,егер мұғалім кінәлі деп есептесеңіз, «сары таңдаңыз,егер мұғалім кінәлі деп есептесеңіз, «сары конфетті» таңдаңыз, ал оқушы кінәлі десеңіз, «күлгін конфетті» таңдаңыз, ал оқушы кінәлі десеңіз, «күлгін конфетті» таңдаңыз.конфетті» таңдаңыз. Не себептен?Не себептен? 1818

18 слайд

Баланың дарындылығының ашылмай құрсауда қалуына кім Баланың дарындылығының ашылмай құрсауда қалуына кім кінәлі? Соны анықтау мақсатында сіздерге 3 түсті «Нұрлы» кінәлі? Соны анықтау мақсатында сіздерге 3 түсті «Нұрлы» конфет ұсынылады. Егер сіз баланың дарындылығының конфет ұсынылады. Егер сіз баланың дарындылығының ашылмауына ата-ана кінәлі деп санасаңыз, “ақ конфетті” ашылмауына ата-ана кінәлі деп санасаңыз, “ақ конфетті” таңдаңыз,егер мұғалім кінәлі деп есептесеңіз, «сары таңдаңыз,егер мұғалім кінәлі деп есептесеңіз, «сары конфетті» таңдаңыз, ал оқушы кінәлі десеңіз, «күлгін конфетті» таңдаңыз, ал оқушы кінәлі десеңіз, «күлгін конфетті» таңдаңыз.конфетті» таңдаңыз. Не себептен?Не себептен? 1818

Баланың тұлға болып қалыптасуына әрбіріміз жауаптымыз. С.Торайғыровтың «Жақсылық көрсем өзімнен, Жамандық көрсем өзімнен. Тағд

19 слайд
Баланың тұлға болып қалыптасуына әрбіріміз жауаптымыз. С.Торайғыровтың «Жақсылық көрсем өзімнен, Жамандық көрсем өзімнен. Тағдыр қылды дегенді, Шығарамын сөзімнен...» демекші, жақсылық жасау да, жамандық жасау да өз қолымызда. «Ақылды адам өзгенің жақсылығын көреді, ақымақ адам өзгенің жамандығын көреді» деген халық даналығын ескере отырып, баланың тек жақсы жақтарын,яғни дарындылығын көріп, оның дамуына ықпал ете білейік!

19 слайд

Баланың тұлға болып қалыптасуына әрбіріміз жауаптымыз. С.Торайғыровтың «Жақсылық көрсем өзімнен, Жамандық көрсем өзімнен. Тағдыр қылды дегенді, Шығарамын сөзімнен...» демекші, жақсылық жасау да, жамандық жасау да өз қолымызда. «Ақылды адам өзгенің жақсылығын көреді, ақымақ адам өзгенің жамандығын көреді» деген халық даналығын ескере отырып, баланың тек жақсы жақтарын,яғни дарындылығын көріп, оның дамуына ықпал ете білейік!

 Мен әлемдегі ең бақытты жанмын!Мен әлемдегі ең бақытты жанмын!  Менің қолымнан бәрі келеді!Менің қолымнан бәрі келеді!  Мен

20 слайд
 Мен әлемдегі ең бақытты жанмын!Мен әлемдегі ең бақытты жанмын!  Менің қолымнан бәрі келеді!Менің қолымнан бәрі келеді!  Мен шексіз мейірімдімін!Мен шексіз мейірімдімін!  Адамдарға шаттық сыйлаймын!Адамдарға шаттық сыйлаймын!  Мен әрдайым жеңіске жетемін!Мен әрдайым жеңіске жетемін!  Мен өзіме сенемін!Мен өзіме сенемін!  Мен өте белсенді адаммын!Мен өте белсенді адаммын!  Мен еңбекқор адаммын!Мен еңбекқор адаммын!  Мен үшін ешқандай кедергі жоқ!Мен үшін ешқандай кедергі жоқ!  Мен жолы болғыш адаммын!Мен жолы болғыш адаммын!  Мен жарқыраған жұлдызбын!Мен жарқыраған жұлдызбын!  Мен барлығын жасай аламын!Мен барлығын жасай аламын!  Менің адамгершілігім мол!Менің адамгершілігім мол!  Мен ақылды, білімді адаммын!Мен ақылды, білімді адаммын!  Менің жүрегім махаббатқа толы!Менің жүрегім махаббатқа толы!  Менің армандарымның бәрі орындалуда!Менің армандарымның бәрі орындалуда!  Мен жеңімпазбын!Мен жеңімпазбын!  Мен тұлғамын!Мен тұлғамын!  Мен табиғатты сүйемін!Мен табиғатты сүйемін!  Табиғат маған әрдайым жақсы көңіл-күймен жылы энергия сыйлайды!Табиғат маған әрдайым жақсы көңіл-күймен жылы энергия сыйлайды!  Мен адамзаттың бәрін жақсы көремін және бәрі мені жақсы көреді!Мен адамзаттың бәрін жақсы көремін және бәрі мені жақсы көреді!  Мен бақыттымын! Мен бақыттымын!

20 слайд

 Мен әлемдегі ең бақытты жанмын!Мен әлемдегі ең бақытты жанмын!  Менің қолымнан бәрі келеді!Менің қолымнан бәрі келеді!  Мен шексіз мейірімдімін!Мен шексіз мейірімдімін!  Адамдарға шаттық сыйлаймын!Адамдарға шаттық сыйлаймын!  Мен әрдайым жеңіске жетемін!Мен әрдайым жеңіске жетемін!  Мен өзіме сенемін!Мен өзіме сенемін!  Мен өте белсенді адаммын!Мен өте белсенді адаммын!  Мен еңбекқор адаммын!Мен еңбекқор адаммын!  Мен үшін ешқандай кедергі жоқ!Мен үшін ешқандай кедергі жоқ!  Мен жолы болғыш адаммын!Мен жолы болғыш адаммын!  Мен жарқыраған жұлдызбын!Мен жарқыраған жұлдызбын!  Мен барлығын жасай аламын!Мен барлығын жасай аламын!  Менің адамгершілігім мол!Менің адамгершілігім мол!  Мен ақылды, білімді адаммын!Мен ақылды, білімді адаммын!  Менің жүрегім махаббатқа толы!Менің жүрегім махаббатқа толы!  Менің армандарымның бәрі орындалуда!Менің армандарымның бәрі орындалуда!  Мен жеңімпазбын!Мен жеңімпазбын!  Мен тұлғамын!Мен тұлғамын!  Мен табиғатты сүйемін!Мен табиғатты сүйемін!  Табиғат маған әрдайым жақсы көңіл-күймен жылы энергия сыйлайды!Табиғат маған әрдайым жақсы көңіл-күймен жылы энергия сыйлайды!  Мен адамзаттың бәрін жақсы көремін және бәрі мені жақсы көреді!Мен адамзаттың бәрін жақсы көремін және бәрі мені жақсы көреді!  Мен бақыттымын! Мен бақыттымын!

21 Қатысқандарыңыз ға көп рахмет!

21 слайд
21 Қатысқандарыңыз ға көп рахмет!

21 слайд

21 Қатысқандарыңыз ға көп рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі