Материалдар / Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2019
1360
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер Сабақ тақырыбы :

1 слайд
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер Сабақ тақырыбы :

1 слайд

Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер Сабақ тақырыбы :

Оқыту мақсаттары : 5.5.2.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп орындалатын

2 слайд
Оқыту мақсаттары : 5.5.2.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер және т.б.);

2 слайд

Оқыту мақсаттары : 5.5.2.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер және т.б.);

Бағалау критерийлері: 1. Мәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза алады (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмы

3 слайд
Бағалау критерийлері: 1. Мәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза алады (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер); 2. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрады; 3. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданады; 4. Дұрыс жауабын бере алады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: 1. Мәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза алады (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер); 2. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрады; 3. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданады; 4. Дұрыс жауабын бере алады.

Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай к

4 слайд
Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Бөлігі бойынша санды қалай табады?

4 слайд

Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Бөлігі бойынша санды қалай табады?

1) – = бұл 12 балық11 7 11 4 11 3 2) 12 : 3 * 11 =44 (балық) барлығы 11 7 бөлігі 11 4 бөлігі Бірінш

5 слайд
1) – = бұл 12 балық11 7 11 4 11 3 2) 12 : 3 * 11 =44 (балық) барлығы 11 7 бөлігі 11 4 бөлігі Бірінші балықшы ауланған балықтың бөлігін аулады, ал екіншісі бөлігін аулады. Егер бірінші балықшының екіншіге қарағанда 12 балық көп аулағаны белгілі болса, онда барлық ауланған балық нешеу болғаны?

5 слайд

1) – = бұл 12 балық11 7 11 4 11 3 2) 12 : 3 * 11 =44 (балық) барлығы 11 7 бөлігі 11 4 бөлігі Бірінші балықшы ауланған балықтың бөлігін аулады, ал екіншісі бөлігін аулады. Егер бірінші балықшының екіншіге қарағанда 12 балық көп аулағаны белгілі болса, онда барлық ауланған балық нешеу болғаны?

Токарь күндік нормасының бөлігін орындап, 135 бөлшек істеді. Күндік нормасы қандай?20 27 135

6 слайд
Токарь күндік нормасының бөлігін орындап, 135 бөлшек істеді. Күндік нормасы қандай?20 27 135 бөлшек – бұл бөлік 20 27 1) 135:27=5(бөл.) күндік норманың бөлігі 20 1 2) 5*20=100 (бөл.) күндік норма

6 слайд

Токарь күндік нормасының бөлігін орындап, 135 бөлшек істеді. Күндік нормасы қандай?20 27 135 бөлшек – бұл бөлік 20 27 1) 135:27=5(бөл.) күндік норманың бөлігі 20 1 2) 5*20=100 (бөл.) күндік норма

Концерт көрермендерге ұнағандықтан белгіленген 3 сағаттың орнына, уақыттың бөлігіне созылды. Концерт қанша уақытқа с

7 слайд
Концерт көрермендерге ұнағандықтан белгіленген 3 сағаттың орнына, уақыттың бөлігіне созылды. Концерт қанша уақытқа созылды? Концерт көрермендердің сұрауы бойынша қанша уақытқа ұзартылды?10 13 1) 180:10=18(мин) бөлігі 10 1 Уақыттың бөлігін табайық . 10 13 2) 18*13=234(мин) концертің болған уақыты. 3) 234 – 180=54 (мин) ұзартылды.

7 слайд

Концерт көрермендерге ұнағандықтан белгіленген 3 сағаттың орнына, уақыттың бөлігіне созылды. Концерт қанша уақытқа созылды? Концерт көрермендердің сұрауы бойынша қанша уақытқа ұзартылды?10 13 1) 180:10=18(мин) бөлігі 10 1 Уақыттың бөлігін табайық . 10 13 2) 18*13=234(мин) концертің болған уақыты. 3) 234 – 180=54 (мин) ұзартылды.

Фронтальдық жұмыс

8 слайд
Фронтальдық жұмыс

8 слайд

Фронтальдық жұмыс

1) Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні –ін екінші күні қалғанының - ін орындады. Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. За

9 слайд
1) Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні –ін екінші күні қалғанының - ін орындады. Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. Завод тапсырма бойынша барлығы неше кірпіш құюы керек ? 2 ) Апта ішінде бірінші шофер екінші шоферға қарағанда 4 рейсті артық жасады.Апта ішінде екінші шофердың жасаған рейс саны бірінші шофердың жасаған рейс санының –сіндей. Апта ішінде бірінші шофер неше рейс жасады , екінші шофер неше рейс жасады ? 3 ) Шығарманы компьютерде бірінші оператор 3 сағ теретін болса , екіншісі 4 сағ тереді.Егер бірінші оператор 1 сағ , екінші оператор 2 сағ осы шығарманы терсе , оның қандай бөлігі терілмей қалады ?

9 слайд

1) Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні –ін екінші күні қалғанының - ін орындады. Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. Завод тапсырма бойынша барлығы неше кірпіш құюы керек ? 2 ) Апта ішінде бірінші шофер екінші шоферға қарағанда 4 рейсті артық жасады.Апта ішінде екінші шофердың жасаған рейс саны бірінші шофердың жасаған рейс санының –сіндей. Апта ішінде бірінші шофер неше рейс жасады , екінші шофер неше рейс жасады ? 3 ) Шығарманы компьютерде бірінші оператор 3 сағ теретін болса , екіншісі 4 сағ тереді.Егер бірінші оператор 1 сағ , екінші оператор 2 сағ осы шығарманы терсе , оның қандай бөлігі терілмей қалады ?

4 ) Шаруа бидайдан ұн тартқызу үшін диірменшіге бидай әкелді.Диірменші бидайдан ұн тартқан ақысы үшін одан 35 кг ұн алды , бұл

10 слайд
4 ) Шаруа бидайдан ұн тартқызу үшін диірменшіге бидай әкелді.Диірменші бидайдан ұн тартқан ақысы үшін одан 35 кг ұн алды , бұл тартылған ұнның –індей болды. Шаруа диірменге тартуға әкелген бидайдан өзіне орта есеппен бірлей 7 қап ұн алды .Шаруаның диірменге тартқызған бидайынан өзіне алған әр қапта неше килограмм ұн болды ? 5) 36 га алқаптың 8 гектары мал жайылымына қалдырылды да , қалғанына бидай егілді.Егіс алқабының әр гектарына 150 кг бидай себіліп , алынған өнім одан 15 есе көп болды .Егіс алқабынан неше центнер бидай өнімі алынды ?

10 слайд

4 ) Шаруа бидайдан ұн тартқызу үшін диірменшіге бидай әкелді.Диірменші бидайдан ұн тартқан ақысы үшін одан 35 кг ұн алды , бұл тартылған ұнның –індей болды. Шаруа диірменге тартуға әкелген бидайдан өзіне орта есеппен бірлей 7 қап ұн алды .Шаруаның диірменге тартқызған бидайынан өзіне алған әр қапта неше килограмм ұн болды ? 5) 36 га алқаптың 8 гектары мал жайылымына қалдырылды да , қалғанына бидай егілді.Егіс алқабының әр гектарына 150 кг бидай себіліп , алынған өнім одан 15 есе көп болды .Егіс алқабынан неше центнер бидай өнімі алынды ?

Жұптық жұмыс

11 слайд
Жұптық жұмыс

11 слайд

Жұптық жұмыс

1) Тігін ательесі орам матадан м матаны костюм тігуге , ал м матаны пальто тігуге алғанда м мата қалды. Алғашқыда орамда н

12 слайд
 1) Тігін ательесі орам матадан м матаны костюм тігуге , ал м матаны пальто тігуге алғанда м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр мата болған ? 2 ) Цех бірінші аптада барлық шикізаттың -ін , екінші аптада -ін , үшінші аптада қалғанының -сін шығындағанда төртінші аптаға 12 т шикізат қалды. Цехта алғашқыда неше тонна шикізат болған ? 3 ) Анар мен Арай мектеп кітапханасындағы кітаптарды түптеуге көмектесті.Олар бірінші күні түптеуге тиісті барлық кітаптың – сін ,екінші күні -ін түптеді .Үшінші күні қалған 40 кітапты түптеді . Анар мен Арай үш күнде барлығы неше кітап түптеді ?

12 слайд

 1) Тігін ательесі орам матадан м матаны костюм тігуге , ал м матаны пальто тігуге алғанда м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр мата болған ? 2 ) Цех бірінші аптада барлық шикізаттың -ін , екінші аптада -ін , үшінші аптада қалғанының -сін шығындағанда төртінші аптаға 12 т шикізат қалды. Цехта алғашқыда неше тонна шикізат болған ? 3 ) Анар мен Арай мектеп кітапханасындағы кітаптарды түптеуге көмектесті.Олар бірінші күні түптеуге тиісті барлық кітаптың – сін ,екінші күні -ін түптеді .Үшінші күні қалған 40 кітапты түптеді . Анар мен Арай үш күнде барлығы неше кітап түптеді ?

1) Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін , екінші күні қалғанының –ін сатқанда , онда 4 т жанармай қ

13 слайд
1) Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін , екінші күні қалғанының –ін сатқанда , онда 4 т жанармай қалды.Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай болған ? 2) Тігін шеберханасында 13 м мата бар .Одан әрқайсысына 2 м мата жұмсалатын n көйлек тігу керек.Неше метр мата артық қалады ? Мұндағы n=5 Үй жұмысы

13 слайд

1) Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін , екінші күні қалғанының –ін сатқанда , онда 4 т жанармай қалды.Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай болған ? 2) Тігін шеберханасында 13 м мата бар .Одан әрқайсысына 2 м мата жұмсалатын n көйлек тігу керек.Неше метр мата артық қалады ? Мұндағы n=5 Үй жұмысы

- нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Рефлексия

14 слайд
- нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Рефлексия

14 слайд

- нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Рефлексия

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ