Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бірлесіп орындалатын
жұмыстарға қатысты
есептер Сабақ тақырыбы :
1 слайд
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер Сабақ тақырыбы :
2 слайд
Оқыту мақсаттары :
5.5.2.3
жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып
мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп
орындалатын жұмыстарға қатысты есептер және т.б.);
2 слайд
Оқыту мақсаттары : 5.5.2.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер және т.б.);
3 слайд
Бағалау критерийлері:
1. Мәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза
алады (мысалы,
бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер);
2. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрады;
3. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар
қолданады;
4. Дұрыс жауабын бере алады.
3 слайд
Бағалау критерийлері: 1. Мәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза алады (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер); 2. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрады; 3. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданады; 4. Дұрыс жауабын бере алады.
4 слайд
Қайталау сұрақтары:
1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?
2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады?
4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады?
5. Бөлшектер қалай көбейтіледі?
6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?
7. Аралас сандар қалай көбейтіледі?
8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?
9. Санның бөлігін қалай табады?
10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?
11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ?
12. Бөлігі бойынша санды қалай табады?
4 слайд
Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Бөлігі бойынша санды қалай табады?
5 слайд
1) – = бұл 12 балық11
7
11
4
11
3
2) 12 : 3 * 11 =44 (балық) барлығы
11
7
бөлігі
11
4
бөлігі Бірінші балықшы ауланған балықтың бөлігін
аулады, ал екіншісі бөлігін аулады. Егер бірінші
балықшының екіншіге қарағанда 12 балық көп
аулағаны белгілі болса, онда барлық ауланған балық
нешеу болғаны?
5 слайд
1) – = бұл 12 балық11 7 11 4 11 3 2) 12 : 3 * 11 =44 (балық) барлығы 11 7 бөлігі 11 4 бөлігі Бірінші балықшы ауланған балықтың бөлігін аулады, ал екіншісі бөлігін аулады. Егер бірінші балықшының екіншіге қарағанда 12 балық көп аулағаны белгілі болса, онда барлық ауланған балық нешеу болғаны?
6 слайд
Токарь күндік нормасының бөлігін орындап, 135
бөлшек істеді. Күндік нормасы қандай?20
27
135 бөлшек – бұл бөлік
20
27
1) 135:27=5(бөл.) күндік норманың бөлігі
20
1
2) 5*20=100 (бөл.) күндік норма
6 слайд
Токарь күндік нормасының бөлігін орындап, 135 бөлшек істеді. Күндік нормасы қандай?20 27 135 бөлшек – бұл бөлік 20 27 1) 135:27=5(бөл.) күндік норманың бөлігі 20 1 2) 5*20=100 (бөл.) күндік норма
7 слайд
Концерт көрермендерге ұнағандықтан белгіленген 3 сағаттың
орнына, уақыттың бөлігіне созылды.
Концерт қанша уақытқа созылды?
Концерт көрермендердің сұрауы бойынша қанша уақытқа
ұзартылды?10
13
1) 180:10=18(мин) бөлігі
10
1 Уақыттың бөлігін табайық .
10
13
2) 18*13=234(мин) концертің болған уақыты.
3) 234 – 180=54 (мин) ұзартылды.
7 слайд
Концерт көрермендерге ұнағандықтан белгіленген 3 сағаттың орнына, уақыттың бөлігіне созылды. Концерт қанша уақытқа созылды? Концерт көрермендердің сұрауы бойынша қанша уақытқа ұзартылды?10 13 1) 180:10=18(мин) бөлігі 10 1 Уақыттың бөлігін табайық . 10 13 2) 18*13=234(мин) концертің болған уақыты. 3) 234 – 180=54 (мин) ұзартылды.
8 слайд
Фронтальдық жұмыс
8 слайд
Фронтальдық жұмыс
9 слайд
1) Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні –ін екінші күні қалғанының -
ін орындады. Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. Завод
тапсырма бойынша барлығы неше кірпіш құюы керек ?
2 ) Апта ішінде бірінші шофер екінші шоферға қарағанда 4 рейсті артық
жасады.Апта ішінде екінші шофердың жасаған рейс саны бірінші
шофердың жасаған рейс санының –сіндей. Апта ішінде бірінші шофер
неше рейс жасады , екінші шофер неше рейс жасады ?
3 ) Шығарманы компьютерде бірінші оператор 3 сағ теретін болса ,
екіншісі 4 сағ тереді.Егер бірінші оператор 1 сағ , екінші оператор 2 сағ
осы шығарманы терсе , оның қандай бөлігі терілмей қалады ?
9 слайд
1) Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні –ін екінші күні қалғанының - ін орындады. Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. Завод тапсырма бойынша барлығы неше кірпіш құюы керек ? 2 ) Апта ішінде бірінші шофер екінші шоферға қарағанда 4 рейсті артық жасады.Апта ішінде екінші шофердың жасаған рейс саны бірінші шофердың жасаған рейс санының –сіндей. Апта ішінде бірінші шофер неше рейс жасады , екінші шофер неше рейс жасады ? 3 ) Шығарманы компьютерде бірінші оператор 3 сағ теретін болса , екіншісі 4 сағ тереді.Егер бірінші оператор 1 сағ , екінші оператор 2 сағ осы шығарманы терсе , оның қандай бөлігі терілмей қалады ?
10 слайд
4 ) Шаруа бидайдан ұн тартқызу үшін диірменшіге бидай
әкелді.Диірменші бидайдан ұн тартқан ақысы үшін одан 35 кг
ұн алды , бұл тартылған ұнның –індей болды. Шаруа
диірменге тартуға әкелген бидайдан өзіне орта есеппен бірлей
7 қап ұн алды .Шаруаның диірменге тартқызған бидайынан
өзіне алған әр қапта неше килограмм ұн болды ?
5) 36 га алқаптың 8 гектары мал жайылымына қалдырылды да
, қалғанына бидай егілді.Егіс алқабының әр гектарына 150 кг
бидай себіліп , алынған өнім одан 15 есе көп болды .Егіс
алқабынан неше центнер бидай өнімі алынды ?
10 слайд
4 ) Шаруа бидайдан ұн тартқызу үшін диірменшіге бидай әкелді.Диірменші бидайдан ұн тартқан ақысы үшін одан 35 кг ұн алды , бұл тартылған ұнның –індей болды. Шаруа диірменге тартуға әкелген бидайдан өзіне орта есеппен бірлей 7 қап ұн алды .Шаруаның диірменге тартқызған бидайынан өзіне алған әр қапта неше килограмм ұн болды ? 5) 36 га алқаптың 8 гектары мал жайылымына қалдырылды да , қалғанына бидай егілді.Егіс алқабының әр гектарына 150 кг бидай себіліп , алынған өнім одан 15 есе көп болды .Егіс алқабынан неше центнер бидай өнімі алынды ?
11 слайд
Жұптық жұмыс
11 слайд
Жұптық жұмыс
12 слайд
1) Тігін ательесі орам матадан м матаны костюм тігуге , ал м матаны
пальто тігуге алғанда м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр
мата болған ?
2 ) Цех бірінші аптада барлық шикізаттың -ін , екінші аптада -ін , үшінші
аптада қалғанының -сін шығындағанда төртінші аптаға 12 т шикізат
қалды. Цехта алғашқыда неше тонна шикізат болған ?
3 ) Анар мен Арай мектеп кітапханасындағы кітаптарды түптеуге
көмектесті.Олар бірінші күні түптеуге тиісті барлық кітаптың –
сін ,екінші күні -ін түптеді .Үшінші күні қалған 40 кітапты түптеді . Анар
мен Арай үш күнде барлығы неше кітап түптеді ?
12 слайд
1) Тігін ательесі орам матадан м матаны костюм тігуге , ал м матаны пальто тігуге алғанда м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр мата болған ? 2 ) Цех бірінші аптада барлық шикізаттың -ін , екінші аптада -ін , үшінші аптада қалғанының -сін шығындағанда төртінші аптаға 12 т шикізат қалды. Цехта алғашқыда неше тонна шикізат болған ? 3 ) Анар мен Арай мектеп кітапханасындағы кітаптарды түптеуге көмектесті.Олар бірінші күні түптеуге тиісті барлық кітаптың – сін ,екінші күні -ін түптеді .Үшінші күні қалған 40 кітапты түптеді . Анар мен Арай үш күнде барлығы неше кітап түптеді ?
13 слайд
1) Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін ,
екінші күні қалғанының –ін сатқанда , онда 4 т жанармай
қалды.Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай
болған ?
2) Тігін шеберханасында 13 м мата бар .Одан әрқайсысына 2 м мата
жұмсалатын n көйлек тігу керек.Неше метр мата артық қалады ?
Мұндағы n=5 Үй жұмысы
13 слайд
1) Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін , екінші күні қалғанының –ін сатқанда , онда 4 т жанармай қалды.Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай болған ? 2) Тігін шеберханасында 13 м мата бар .Одан әрқайсысына 2 м мата жұмсалатын n көйлек тігу керек.Неше метр мата артық қалады ? Мұндағы n=5 Үй жұмысы
14 слайд
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет Рефлексия
14 слайд
- нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Рефлексия