Материалдар / Бірлескен жұмыс мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірлескен жұмыс мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірлескен жұмыс мәдениеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бірлескен жұмыс мәдениеті Коучинг тақырыбы:

1 слайд
Бірлескен жұмыс мәдениеті Коучинг тақырыбы:

1 слайд

Бірлескен жұмыс мәдениеті Коучинг тақырыбы:

МАҚСАТЫ : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы

2 слайд
МАҚСАТЫ : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру.

2 слайд

МАҚСАТЫ : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру.

СҰРАҚТАР:  Мәдениет дегеніміз не?  Сіз әдетте сыныппен қалай әңгімелесесіз?  Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастары

3 слайд
СҰРАҚТАР:  Мәдениет дегеніміз не?  Сіз әдетте сыныппен қалай әңгімелесесіз?  Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлей мүмкіндігі қаншалықты жиі беріледі?  Педагог коммуникативті мәдениетін дамыта отырып өзіне не алады?

3 слайд

СҰРАҚТАР:  Мәдениет дегеніміз не?  Сіз әдетте сыныппен қалай әңгімелесесіз?  Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлей мүмкіндігі қаншалықты жиі беріледі?  Педагог коммуникативті мәдениетін дамыта отырып өзіне не алады?

«ЕЛІМІЗДІҢ ЕРТЕҢІ БҮГІНГІ ҰРПАҚТЫҢ ҚОЛЫНДА, АЛ ҰРПАҚТЫҢ ТАҒДЫРЫ ҰСТАЗДЫҢ ҚОЛЫНДА»

4 слайд
«ЕЛІМІЗДІҢ ЕРТЕҢІ БҮГІНГІ ҰРПАҚТЫҢ ҚОЛЫНДА, АЛ ҰРПАҚТЫҢ ТАҒДЫРЫ ҰСТАЗДЫҢ ҚОЛЫНДА» Н.Ә.НАЗАРБАЕВ.

4 слайд

«ЕЛІМІЗДІҢ ЕРТЕҢІ БҮГІНГІ ҰРПАҚТЫҢ ҚОЛЫНДА, АЛ ҰРПАҚТЫҢ ТАҒДЫРЫ ҰСТАЗДЫҢ ҚОЛЫНДА» Н.Ә.НАЗАРБАЕВ.

Мәдениет – адамның ішкі жан дүниесінің өзгеріп, дамып,жетіліп отыруын аңықтайтын сапалары және қасиеттері. Ендеше, білімді

5 слайд
Мәдениет – адамның ішкі жан дүниесінің өзгеріп, дамып,жетіліп отыруын аңықтайтын сапалары және қасиеттері. Ендеше, білімді, рухани сапасы жоғары, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыратын – мектеп, ал мектептің жүрегі – мұғалім. Ойы жүйрік, ақылы терең, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге бейім, шығармашылығы биік, кәсіби шеберлігі жетілген, ізденуші, зерттеуші, жасампаз жаңашыл ұстаз – бүгінгі қоғамның тапсырысы.

5 слайд

Мәдениет – адамның ішкі жан дүниесінің өзгеріп, дамып,жетіліп отыруын аңықтайтын сапалары және қасиеттері. Ендеше, білімді, рухани сапасы жоғары, қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыратын – мектеп, ал мектептің жүрегі – мұғалім. Ойы жүйрік, ақылы терең, бәсекеге қабілетті, өзгерістерге бейім, шығармашылығы биік, кәсіби шеберлігі жетілген, ізденуші, зерттеуші, жасампаз жаңашыл ұстаз – бүгінгі қоғамның тапсырысы.

Коммуникативті мәдениетке сөйлеу мәдениеті мен қарым – қатынас мәдениеті жататындықтан коммуникативті

6 слайд
Коммуникативті мәдениетке сөйлеу мәдениеті мен қарым – қатынас мәдениеті жататындықтан коммуникативті қарым-қатынас әрбір педагогке қажет деп есептеймін .

6 слайд

Коммуникативті мәдениетке сөйлеу мәдениеті мен қарым – қатынас мәдениеті жататындықтан коммуникативті қарым-қатынас әрбір педагогке қажет деп есептеймін .

Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті - бұл оның кәсіби қызметі мен міндетінде, әлеуметтік- педагогикалық іс-әрекетінде жеке

7 слайд
Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті - бұл оның кәсіби қызметі мен міндетінде, әлеуметтік- педагогикалық іс-әрекетінде жеке дара шығармашылық пен ізгілендіру бағытындағы көрінісі. Атап айтқанда ойлау, бірлескен іс-әрекет, сөйлеу мәдениеті, өзара қарым-қатынас мәдениеті, педагогтың коммуникативтік қарым-қатынасының нәтижесі т.б. Педагогтің мәдени қарым- қатынасы:этикалық, шыншылдық, шынайы және сенімділік қарым-қатынасы, адамға деген сенім, балаға деген махаббат пен сыйластық, бірлескен іс- әрекет атқаруға қабілеті, ұжыммен жұмыс істей білуі, оқушының ата-анасымен дұрыс қарым- қатынас жасай алуы. Кәсіби компоненті:таңдаған мамандығына деген тұрақты қызығушылығы, оқу- тәрбиелеудегі әдіс-тәсілді дұрыс қолдана алуы, баланың психологиясын білуі, өз пәнін жетік білуі, эрудиция, дауыс пен ым және базынаның болуы.

7 слайд

Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті - бұл оның кәсіби қызметі мен міндетінде, әлеуметтік- педагогикалық іс-әрекетінде жеке дара шығармашылық пен ізгілендіру бағытындағы көрінісі. Атап айтқанда ойлау, бірлескен іс-әрекет, сөйлеу мәдениеті, өзара қарым-қатынас мәдениеті, педагогтың коммуникативтік қарым-қатынасының нәтижесі т.б. Педагогтің мәдени қарым- қатынасы:этикалық, шыншылдық, шынайы және сенімділік қарым-қатынасы, адамға деген сенім, балаға деген махаббат пен сыйластық, бірлескен іс- әрекет атқаруға қабілеті, ұжыммен жұмыс істей білуі, оқушының ата-анасымен дұрыс қарым- қатынас жасай алуы. Кәсіби компоненті:таңдаған мамандығына деген тұрақты қызығушылығы, оқу- тәрбиелеудегі әдіс-тәсілді дұрыс қолдана алуы, баланың психологиясын білуі, өз пәнін жетік білуі, эрудиция, дауыс пен ым және базынаның болуы.

Педагог коммуникативті мәдениетін дамыта отырып өзіне не алады? Білімділікті, ұсталықты, берекелілікті, жауапкершілікті, ж

8 слайд
Педагог коммуникативті мәдениетін дамыта отырып өзіне не алады? Білімділікті, ұсталықты, берекелілікті, жауапкершілікті, және іскер сапаларын яғни, кәсіби білімін жетілдіре алады

8 слайд

Педагог коммуникативті мәдениетін дамыта отырып өзіне не алады? Білімділікті, ұсталықты, берекелілікті, жауапкершілікті, және іскер сапаларын яғни, кәсіби білімін жетілдіре алады

ІС- ӘРЕКЕТТІҢ ҰСТАНЫМДАРЫ Мәдени жинақылық Жеке- тұлғалық бағыт Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау Өзектілік Ғ

9 слайд
ІС- ӘРЕКЕТТІҢ ҰСТАНЫМДАРЫ Мәдени жинақылық Жеке- тұлғалық бағыт Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау Өзектілік Ғылымилық Жүйелілік Шығармашылық мінез-құлық

9 слайд

ІС- ӘРЕКЕТТІҢ ҰСТАНЫМДАРЫ Мәдени жинақылық Жеке- тұлғалық бағыт Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау Өзектілік Ғылымилық Жүйелілік Шығармашылық мінез-құлық

«Мұғалім тек өз пәнінен сабақ беріп қана қой, сонымен қатар тәрбиеші адал, әділетті, шыншыл адам болуы керек».

10 слайд
«Мұғалім тек өз пәнінен сабақ беріп қана қой, сонымен қатар тәрбиеші адал, әділетті, шыншыл адам болуы керек». (К.Д.Ушинский)

10 слайд

«Мұғалім тек өз пәнінен сабақ беріп қана қой, сонымен қатар тәрбиеші адал, әділетті, шыншыл адам болуы керек». (К.Д.Ушинский)