Материалдар / Бірлік және ынтымақ

Бірлік және ынтымақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларды ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық құндылықтар — біздің тіршілігіміз, бабаларымыздан қалған асыл мұра екенін түсіндіру. Халқымыздың әдет-ғұрпы, салт-дәстүрі арқылы оқушылардың бойында асыл да адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖШС «Innoverse Taldyqorgan» жеке меншік мектебі «Бала тәрбиесі – басты құндылық» бірыңғай тәрбие сағатының саба

1 слайд
ЖШС «Innoverse Taldyqorgan» жеке меншік мектебі   «Бала тәрбиесі – басты құндылық» бірыңғай тәрбие сағатының сабақ ЖОСПАРЫ Сынып жетекшісі: Баянбаев Б.Б 2024-2025 оқу жылы 

1 слайд

ЖШС «Innoverse Taldyqorgan» жеке меншік мектебі   «Бала тәрбиесі – басты құндылық» бірыңғай тәрбие сағатының сабақ ЖОСПАРЫ Сынып жетекшісі: Баянбаев Б.Б 2024-2025 оқу жылы 

Мақсаты: Білім алушыларды ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық құндылықтар — біздің тіршілігіміз,

2 слайд
Мақсаты: Білім алушыларды ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық құндылықтар — біздің тіршілігіміз, бабаларымыздан қалған асыл мұра екенін түсіндіру. Халқымыздың әдет-ғұрпы, салт-дәстүрі арқылы оқушылардың бойында асыл да адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру. Ой толғаныс. -Құндылық дегеніміз не? -Отбасы құндылығы дегенді қалай түсінесіңдер? -Ұлттық құндылықтарды атаңдар.

2 слайд

Мақсаты: Білім алушыларды ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық құндылықтар — біздің тіршілігіміз, бабаларымыздан қалған асыл мұра екенін түсіндіру. Халқымыздың әдет-ғұрпы, салт-дәстүрі арқылы оқушылардың бойында асыл да адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру. Ой толғаныс. -Құндылық дегеніміз не? -Отбасы құндылығы дегенді қалай түсінесіңдер? -Ұлттық құндылықтарды атаңдар.

Ұлттық құндылығымыздың бастауы – тіліміз. Тіл жоқ жерде ұлт та жоғалады. Тіл- бөбектің үні, тіл-ананың әлдиі,тіл

3 слайд
Ұлттық құндылығымыздың бастауы – тіліміз. Тіл жоқ жерде ұлт та жоғалады.  Тіл- бөбектің үні, тіл-ананың әлдиі,тіл-бесік жыры. Ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келген асыл қазына- тіл, мемлекеттігіміздің тұлғасы, тәуелсіздігіміздің тұғыры. Аңызақ желге, сылдырлап аққан бұлақ суына құлақ тоссаң, бабалар үнін естисің,  қобыз бен домбыра күйіне құлақ салсаң тағы да бабалар үнін естисің. Тіл арқылы тереңде жатқан тарихтың тағылымын,  мәдениеттің,  әдебиеттің ұлағатын танисың.  Тіл- ар өлшемі. Тәлім-тәрбие тілден басталады. 

3 слайд

Ұлттық құндылығымыздың бастауы – тіліміз. Тіл жоқ жерде ұлт та жоғалады.  Тіл- бөбектің үні, тіл-ананың әлдиі,тіл-бесік жыры. Ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келген асыл қазына- тіл, мемлекеттігіміздің тұлғасы, тәуелсіздігіміздің тұғыры. Аңызақ желге, сылдырлап аққан бұлақ суына құлақ тоссаң, бабалар үнін естисің,  қобыз бен домбыра күйіне құлақ салсаң тағы да бабалар үнін естисің. Тіл арқылы тереңде жатқан тарихтың тағылымын,  мәдениеттің,  әдебиеттің ұлағатын танисың.  Тіл- ар өлшемі. Тәлім-тәрбие тілден басталады. 

Құндылық құнын ұғындыр: Отбасымда ең сыйлы ___________________ Ең қымбатты _________________________ Ең ақылды ____

4 слайд
Құндылық құнын ұғындыр: Отбасымда ең сыйлы ___________________ Ең қымбатты _________________________ Ең ақылды ____________________________ Ең сүйкімді ___________________________ Ең құрметті ___________________________ Ең құнды ____________________________ Ең бағалы ____________________________ Ең қажетті ___________________________  

4 слайд

Құндылық құнын ұғындыр: Отбасымда ең сыйлы ___________________ Ең қымбатты _________________________ Ең ақылды ____________________________ Ең сүйкімді ___________________________ Ең құрметті ___________________________ Ең құнды ____________________________ Ең бағалы ____________________________ Ең қажетті ___________________________  

5 слайд

5 слайд

«Адамгершілік» бейнеролик көрсету. https://youtu.be/qrOCdz0EXXQ 4.«Сызат» бейнеролик көрсету. https://youtu.be/Z

6 слайд
«Адамгершілік» бейнеролик көрсету. https://youtu.be/qrOCdz0EXXQ 4.«Сызат» бейнеролик көрсету. https://youtu.be/Z1TGwBw9rKA 5.Оқушыларға сұрақ: 1. Жеті ата деген не? Өз жеті атаңды білесің бе?

6 слайд

«Адамгершілік» бейнеролик көрсету. https://youtu.be/qrOCdz0EXXQ 4.«Сызат» бейнеролик көрсету. https://youtu.be/Z1TGwBw9rKA 5.Оқушыларға сұрақ: 1. Жеті ата деген не? Өз жеті атаңды білесің бе?

6. « Жалғасын тап» 1. Жығылып жатып……….. 2. Күлме досыңа………… 3. Ауру қалса да ………… 4. Әдепті бала арлы ба

7 слайд
6. « Жалғасын тап» 1. Жығылып жатып……….. 2. Күлме досыңа………… 3. Ауру қалса да ………… 4. Әдепті бала арлы бала…………… 5. Ұяда не көрсең………… 6. Әдепті бала ата-анасын мақтатар………. 7. Ана сүтін ақтамағанды………… 8. Әке тұрып ұл сөйлегеннен без………. 9. Қарағайға қарап тал өсер…………… 10. Үйінде ұл-қызы бардың………….  

7 слайд

6. « Жалғасын тап» 1. Жығылып жатып……….. 2. Күлме досыңа………… 3. Ауру қалса да ………… 4. Әдепті бала арлы бала…………… 5. Ұяда не көрсең………… 6. Әдепті бала ата-анасын мақтатар………. 7. Ана сүтін ақтамағанды………… 8. Әке тұрып ұл сөйлегеннен без………. 9. Қарағайға қарап тал өсер…………… 10. Үйінде ұл-қызы бардың………….  

6. « Жалғасын тап» 1. Жығылып жатып………..(сүрінгенге күлме) 2. Күлме досыңа…………(келер басыңа) 3. Ауру қалса да …………(

8 слайд
6. « Жалғасын тап» 1. Жығылып жатып………..(сүрінгенге күлме) 2. Күлме досыңа…………(келер басыңа) 3. Ауру қалса да …………(әдет қалмайды) 4. Әдепті бала арлы бала……………(әдепсіз бала сорлы бала) 5. Ұяда не көрсең…………(ұшқанда соны ілерсің) 6. Әдепті бала ата-анасын мақтатар………. (әдепсіз бала ата- анасын қақсатар) 7. Ана сүтін ақтамағанды………… (ешкім жақтамайды.) 8. Әке тұрып ұл сөйлегеннен без……….(шеше тұрып қыз сөйлегеннен без ) 9. Қарағайға қарап тал өсер…………… (қатарына қарап бала өсер) 10. Үйінде ұл-қызы бардың…………. (көгінде сөнбес жұлдызы бар)  

8 слайд

6. « Жалғасын тап» 1. Жығылып жатып………..(сүрінгенге күлме) 2. Күлме досыңа…………(келер басыңа) 3. Ауру қалса да …………(әдет қалмайды) 4. Әдепті бала арлы бала……………(әдепсіз бала сорлы бала) 5. Ұяда не көрсең…………(ұшқанда соны ілерсің) 6. Әдепті бала ата-анасын мақтатар………. (әдепсіз бала ата- анасын қақсатар) 7. Ана сүтін ақтамағанды………… (ешкім жақтамайды.) 8. Әке тұрып ұл сөйлегеннен без……….(шеше тұрып қыз сөйлегеннен без ) 9. Қарағайға қарап тал өсер…………… (қатарына қарап бала өсер) 10. Үйінде ұл-қызы бардың…………. (көгінде сөнбес жұлдызы бар)  

7.ОЙЫН: Дыбыстар сөйлейді: Алдымен дыбыстарды таңдап алады. Оқушылар өздеріне тиісті дыбыстан басталатын сөзбен

9 слайд
7.ОЙЫН: Дыбыстар сөйлейді:  Алдымен дыбыстарды таңдап алады.  Оқушылар өздеріне тиісті дыбыстан басталатын сөзбен жауап беру керек. Ол   нақты және тапқырлықпен  берілген жауап болу керек. Д:  1. Киіз үйдің көлемі қандай? 2.  Қате кетсе не істейсің? 3.  Досыңның мінезі қандай? 4.  Тіл үйрену қиын ба? 5.  Болашақта кім боласың? Ә:  1. Алфавит неге ауысты? 2.  Киіз басушы кімдер? 3.  Өз бетінше қазақша үйрене ала ма? 4.  Әнді кімнен үйренесің? 5. Зергерлердің жасаған бұйымдары? С:  1.  Қайда тұрасың? 2.  Қалай күлесің? 3.  Туған жеріңді қалай сүйесің? 4.  Сен жақсы көретін мамандық? 5.  Досың қазақша біле ме?

9 слайд

7.ОЙЫН: Дыбыстар сөйлейді:  Алдымен дыбыстарды таңдап алады.  Оқушылар өздеріне тиісті дыбыстан басталатын сөзбен жауап беру керек. Ол   нақты және тапқырлықпен  берілген жауап болу керек. Д:  1. Киіз үйдің көлемі қандай? 2.  Қате кетсе не істейсің? 3.  Досыңның мінезі қандай? 4.  Тіл үйрену қиын ба? 5.  Болашақта кім боласың? Ә:  1. Алфавит неге ауысты? 2.  Киіз басушы кімдер? 3.  Өз бетінше қазақша үйрене ала ма? 4.  Әнді кімнен үйренесің? 5. Зергерлердің жасаған бұйымдары? С:  1.  Қайда тұрасың? 2.  Қалай күлесің? 3.  Туған жеріңді қалай сүйесің? 4.  Сен жақсы көретін мамандық? 5.  Досың қазақша біле ме?

7.ОЙЫН: Дыбыстар сөйлейді: Алдымен дыбыстарды таңдап алады. Оқушылар өздеріне тиісті дыбыстан басталатын сөзбен

10 слайд
7.ОЙЫН: Дыбыстар сөйлейді:  Алдымен дыбыстарды таңдап алады.  Оқушылар өздеріне тиісті дыбыстан басталатын сөзбен жауап беру керек. Ол   нақты және тапқырлықпен  берілген жауап болу керек Т:   1.  Қазақша кітап оқисың ба? 2.  Ән айтасың ба? 3.  Қалай сөйлейсің? 4.  Ұлттық киімдер білесің бе? 5.  Адамға алдымен не керек? Ү:   1. Жақсы оқисың ба? 2. Музыка тыңдайсың ба? 3. Білімді кім  береді? 4. Қыз балаға не береді? 5. Жаңалықты қайдан тыңдайсың?  Р:   1. Аспаздың жұмысы ұнай ма? 2. Сен қате жазасың ба? 3. Жаңа жылды қайда тойлайсың? 4. Анаңа не тілейсің? 5. Кітаптарыңды қалай ұстайсың?

10 слайд

7.ОЙЫН: Дыбыстар сөйлейді:  Алдымен дыбыстарды таңдап алады.  Оқушылар өздеріне тиісті дыбыстан басталатын сөзбен жауап беру керек. Ол   нақты және тапқырлықпен  берілген жауап болу керек Т:   1.  Қазақша кітап оқисың ба? 2.  Ән айтасың ба? 3.  Қалай сөйлейсің? 4.  Ұлттық киімдер білесің бе? 5.  Адамға алдымен не керек? Ү:   1. Жақсы оқисың ба? 2. Музыка тыңдайсың ба? 3. Білімді кім  береді? 4. Қыз балаға не береді? 5. Жаңалықты қайдан тыңдайсың?  Р:   1. Аспаздың жұмысы ұнай ма? 2. Сен қате жазасың ба? 3. Жаңа жылды қайда тойлайсың? 4. Анаңа не тілейсің? 5. Кітаптарыңды қалай ұстайсың?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі