Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
7 7 7
2 3
1 слайд
7 7 7 2 3
2 слайд
2
2
1
3 3
2 слайд
2 2 1 3 3
3 слайд
3 3 0
10 10 : 10
3 слайд
3 3 0 10 10 : 10
4 слайд
2
4
2 6
3 3 3
4 слайд
2 4 2 6 3 3 3
5 слайд
2 4 8
3 2
5 слайд
2 4 8 3 2
6 слайд
6 слайд
7 слайд
150 000 000;
0,0000000 005;
0,000 000000 036;
780 000 000 000;
499 000;
7 слайд
150 000 000; 0,0000000 005; 0,000 000000 036; 780 000 000 000; 499 000;
8 слайд
Галактикадағы жұлдыздар саны
Бактериялар саны
молекула өлшемі
тозаң диаметрі
8 слайд
Галактикадағы жұлдыздар саны Бактериялар саны молекула өлшемі тозаң диаметрі
9 слайд
https://uat.twig-bili
m.kz/film/volume-c
ounting-stars-6057
/
9 слайд
https://uat.twig-bili m.kz/film/volume-c ounting-stars-6057 /
10 слайд
Саба қтың тақырыбы:
Санның стандарт түрі
Презентацияда саба қ тақырыбынан кейін сабақ
мақсаты, оқу мақсаты мен бағалау
критерийлерімен жалғасуы қажет.
ПРезентацияда балаларды тартатын, сабақты
түсіндіруді жеңілдететін анимациялар мен
суреттер жетіспейді. Мысал ретінде соңына өз
сабағымның кейбір слайдтарын соңына қостым
10 слайд
Саба қтың тақырыбы: Санның стандарт түрі Презентацияда саба қ тақырыбынан кейін сабақ мақсаты, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен жалғасуы қажет. ПРезентацияда балаларды тартатын, сабақты түсіндіруді жеңілдететін анимациялар мен суреттер жетіспейді. Мысал ретінде соңына өз сабағымның кейбір слайдтарын соңына қостым
11 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
7.1.1.1
өте үлкен немесе өте кіші шамаларды жазу үшiн
сандарды стандарт түрде жазудың қажеттiлігiн
түсiнеді (мемлекет халқының санын немесе
молекула өлшемін жазу үшін);
7.1.1.2.
санның стандарт түрі ұғымын, оның маңызды
бөлігін және ретін біледі;
11 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.1.1.1 өте үлкен немесе өте кіші шамаларды жазу үшiн сандарды стандарт түрде жазудың қажеттiлігiн түсiнеді (мемлекет халқының санын немесе молекула өлшемін жазу үшін); 7.1.1.2. санның стандарт түрі ұғымын, оның маңызды бөлігін және ретін біледі;
12 слайд
Сабақ мақсаты
Санның стандарт
түрінің мағынасын
түсінеді
12 слайд
Сабақ мақсаты Санның стандарт түрінің мағынасын түсінеді
13 слайд
Бағалау критерийлері
- Санның стандарт түрі ұғымын,
оның мәнді бөлігі мен ретін
біледі;
- Санды стандарт түрге келтіреді,
оның мәнді бөлігі мен ретін
анықтайды.
13 слайд
Бағалау критерийлері - Санның стандарт түрі ұғымын, оның мәнді бөлігі мен ретін біледі; - Санды стандарт түрге келтіреді, оның мәнді бөлігі мен ретін анықтайды.
14 слайд
Ең үлкен сандар мен ең кіші сандар
стандарт түрге келтірілген деп
айтылады, егер ол түрінде
жазылған болса, мұндағы санның
реті. Санның реті санның
қаншалықты үлкен не кіші
екендігін көрсетеді.
14 слайд
Ең үлкен сандар мен ең кіші сандар стандарт түрге келтірілген деп айтылады, егер ол түрінде жазылған болса, мұндағы санның реті. Санның реті санның қаншалықты үлкен не кіші екендігін көрсетеді.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Тапсырма (жұптық жұмыс )
Молекула - өздігінен өмір сүретін ең кіші бөлшек.
1 грамм су молекуласында 3,7*10 22
молекула бар
(37 000 000 000 000 000 000 000). 1 молекула судың
массасын табыңыз, жауабын стандарт түрде
жазыңыз. (калькулятор көмегімен)
18 слайд
Тапсырма (жұптық жұмыс ) Молекула - өздігінен өмір сүретін ең кіші бөлшек. 1 грамм су молекуласында 3,7*10 22 молекула бар (37 000 000 000 000 000 000 000). 1 молекула судың массасын табыңыз, жауабын стандарт түрде жазыңыз. (калькулятор көмегімен)
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
Үй жұмысы: №134, 135
Шыныбеков Ә.Н.
Алгебра 7.
«Атамұра» 2011
21 слайд
Үй жұмысы: №134, 135 Шыныбеков Ә.Н. Алгебра 7. «Атамұра» 2011
22 слайд
Рефлексия
“ бүгінгі сабақтан білгендерім...”;
“ бүгінгі сабақтан үйренгенім...”
“ бүгінгі сабақта танысқаным...”
“ бүгінгі сабақта келесі анықтамалар мен
тақырыптарды түсіндім...
22 слайд
Рефлексия “ бүгінгі сабақтан білгендерім...”; “ бүгінгі сабақтан үйренгенім...” “ бүгінгі сабақта танысқаным...” “ бүгінгі сабақта келесі анықтамалар мен тақырыптарды түсіндім...