Материалдар / Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану (презентация)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша мұғалімге әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
815
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Са

1 слайд
Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету;Сабақ мақсаты: Сабақ мақсаты:Бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері: -бірмүшені ұғымының анықтамасын біледі; -бірмүшенің дәрежесі мен коэффициентін анықтай алады; -бірмүшені стандарт түрге келтіре алады. -бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициенті мен дәрежесін анықтай алады; -бірмүшелерге көбейту, дәрежеге шығару амалдарын қолдана алады.

1 слайд

Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету;Сабақ мақсаты: Сабақ мақсаты:Бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері: -бірмүшені ұғымының анықтамасын біледі; -бірмүшенің дәрежесі мен коэффициентін анықтай алады; -бірмүшені стандарт түрге келтіре алады. -бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициенті мен дәрежесін анықтай алады; -бірмүшелерге көбейту, дәрежеге шығару амалдарын қолдана алады.

Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені с

2 слайд
Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтадыОқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу.қазақ тілі, информатика қазақ тілі, информатикаОқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі. Оқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі.

2 слайд

Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтадыОқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу.қазақ тілі, информатика қазақ тілі, информатикаОқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі. Оқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі.

«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әді

3 слайд
«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі – топтық жұмыс- Бірмүшелер тақырыбы бойынша меңгерілген білімді қолдана отырып, оқушылар есептер шығару арқылы өткен сабақты қаншалықты дәрежеде меңгергенін көрсете алады. «Математикалық диктант»- жеке жұмыс Баланың тыңдау арқылы шешім қабылдап, жазу дағдысын қалыптастыру «Қызығушылықты ояту» – оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар. «Константинополь» ойыны сергіту сәті - оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөз құрастыра білу «Құпияны ашу» әдісі –жұптық жұмыс –өзара көмегі, өзін-өзі реттеу белсенділігін дамыту Б Е Л С Е Н Д І О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І «Бір шешімге келемін» –жеке жұмыс – өз білімін қолдана білу «Бес саусақ» әдісі - рефлексия

3 слайд

«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі – топтық жұмыс- Бірмүшелер тақырыбы бойынша меңгерілген білімді қолдана отырып, оқушылар есептер шығару арқылы өткен сабақты қаншалықты дәрежеде меңгергенін көрсете алады. «Математикалық диктант»- жеке жұмыс Баланың тыңдау арқылы шешім қабылдап, жазу дағдысын қалыптастыру «Қызығушылықты ояту» – оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар. «Константинополь» ойыны сергіту сәті - оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөз құрастыра білу «Құпияны ашу» әдісі –жұптық жұмыс –өзара көмегі, өзін-өзі реттеу белсенділігін дамыту Б Е Л С Е Н Д І О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І «Бір шешімге келемін» –жеке жұмыс – өз білімін қолдана білу «Бес саусақ» әдісі - рефлексия

Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытыла

4 слайд
Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытылады Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма «Бір шешімге келемін» Мақсаты: барлығы бірдей белсенді жұмыс жасауына, өзіне деген сенімдерінің, өзіндік бағалауының, өзіңдік танымның өсуіне жағдай жазалады. Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы таңдап орындайды. Дескриптор 1)Бірмүшені дәрежеге шығара алады; 2) Бірмүшенің кубы түріне келтіре алады; 3) Бірмүшені бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады. Тапсырмаларды орындауда қиындық туындап отырған оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмектеседі. Әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай іс-әрекетіне қарай мадақтау, қолдау көрсетіледі Оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылайды, бағыттайды, көмегім қажет оқушыларға бағыт бағдар беріледі, көмек көрсетіледі. Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар берілді.

4 слайд

Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытылады Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма «Бір шешімге келемін» Мақсаты: барлығы бірдей белсенді жұмыс жасауына, өзіне деген сенімдерінің, өзіндік бағалауының, өзіңдік танымның өсуіне жағдай жазалады. Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы таңдап орындайды. Дескриптор 1)Бірмүшені дәрежеге шығара алады; 2) Бірмүшенің кубы түріне келтіре алады; 3) Бірмүшені бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады. Тапсырмаларды орындауда қиындық туындап отырған оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмектеседі. Әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай іс-әрекетіне қарай мадақтау, қолдау көрсетіледі Оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылайды, бағыттайды, көмегім қажет оқушыларға бағыт бағдар беріледі, көмек көрсетіледі. Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар берілді.

Критериалды бағалау “Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық баға

5 слайд
Критериалды бағалау “Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық бағалау «Бессаусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау «Смайлик» арқылы өзара бағалау Кесте арқылы бағалау Өз жұмысыңа деген көзқарасың Өз жұмысыңа көңілің тола ма? Маған жұбымның көмегі Жоғары орташа төмен       «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау Дескриптор: Бірмүшені стандарт түрге келтіреді; Бірмүшенің коэффициентін анықтайды; Бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.

5 слайд

Критериалды бағалау “Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық бағалау «Бессаусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау «Смайлик» арқылы өзара бағалау Кесте арқылы бағалау Өз жұмысыңа деген көзқарасың Өз жұмысыңа көңілің тола ма? Маған жұбымның көмегі Жоғары орташа төмен       «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау Дескриптор: Бірмүшені стандарт түрге келтіреді; Бірмүшенің коэффициентін анықтайды; Бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.