Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану (презентация)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Миялы орта мектебі
Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы:
Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану
Оқу мақсаты:
7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті
мен дәрежесін табу
7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу;
7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және
керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі
түрінде көрсету;
Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері:
-бірмүшені ұғымының анықтамасын біледі;
-бірмүшенің дәрежесі мен коэффициентін анықтай алады;
-бірмүшені стандарт түрге келтіре алады.
-бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициенті мен
дәрежесін анықтай алады;
-бірмүшелерге көбейту, дәрежеге шығару амалдарын
қолдана алады. Миялы орта мектебі
Рабай Қ.Т. Сабақтың тақырыбы:
Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану
Оқу мақсаты:
7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті
мен дәрежесін табу
7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу;
7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және
керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі
түрінде көрсету; Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері:
1 слайд
Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері: -бірмүшені ұғымының анықтамасын біледі; -бірмүшенің дәрежесі мен коэффициентін анықтай алады; -бірмүшені стандарт түрге келтіре алады. -бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициенті мен дәрежесін анықтай алады; -бірмүшелерге көбейту, дәрежеге шығару амалдарын қолдана алады. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері:
2 слайд
Бірмүшенің анықтамасын
айтады, бірмүшені стандарт
түрге келтіру алгоритмін
айтады Оқушылардың бойына жауапкершілік,
мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни
көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса
жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен
жұмыста өз пікірін ашық айту және топ
мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып
бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін
түсіне білу.
қазақ тілі, информатика Оқушылар әріпті өрнек және
дәреже ұғымдарымен таныс.
Дәрежелерді көбейту, бөлу,
дәрежені дәрежеге шығару
қасиеттерін біледі.Бірмүшенің анықтамасын
айтады, бірмүшені стандарт
түрге келтіру алгоритмін
айтады Оқушылардың бойына жауапкершілік,
мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни
көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса
жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен
жұмыста өз пікірін ашық айту және топ
мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып
бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін
түсіне білу. қазақ тілі, информатика Оқушылар әріпті өрнек және
дәреже ұғымдарымен таныс.
Дәрежелерді көбейту, бөлу,
дәрежені дәрежеге шығару
қасиеттерін біледі.
2 слайд
Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу. қазақ тілі, информатика Оқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі.Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу. қазақ тілі, информатика Оқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі.
3 слайд
«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі – топтық жұмыс- Бірмүшелер тақырыбы
бойынша меңгерілген білімді қолдана отырып, оқушылар есептер шығару
арқылы өткен сабақты қаншалықты дәрежеде меңгергенін көрсете алады.
« Математикалық диктант »- жеке жұмыс
Баланың тыңдау арқылы шешім қабылдап, жазу дағдысын қалыптастыру
«Қызығушылықты ояту» – оқушылардың меңгерген білімдерін
қолдануға арналған тапсырмалар.
«Константинополь» ойыны сергіту сәті - оқушылардың ойлау
қаблетін дамыту, сөз құрастыра білу
«Құпияны ашу» әдісі –жұптық жұмыс –өзара көмегі, өзін-өзі реттеу
белсенділігін дамытуБ
Е
Л
С
Е
Н
Д
І
О
Қ
Ы
Т
У
Ә
Д
І
С
Т
Е
Р
І «Бір шешімге келемін » –жеке жұмыс – өз білімін қолдана білу
«Бес саусақ» әдісі - рефлексия
3 слайд
«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі – топтық жұмыс- Бірмүшелер тақырыбы бойынша меңгерілген білімді қолдана отырып, оқушылар есептер шығару арқылы өткен сабақты қаншалықты дәрежеде меңгергенін көрсете алады. « Математикалық диктант »- жеке жұмыс Баланың тыңдау арқылы шешім қабылдап, жазу дағдысын қалыптастыру «Қызығушылықты ояту» – оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар. «Константинополь» ойыны сергіту сәті - оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөз құрастыра білу «Құпияны ашу» әдісі –жұптық жұмыс –өзара көмегі, өзін-өзі реттеу белсенділігін дамытуБ Е Л С Е Н Д І О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І «Бір шешімге келемін » –жеке жұмыс – өз білімін қолдана білу «Бес саусақ» әдісі - рефлексия
4 слайд
Саралау әдістері
Саралау жұмыстары
Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және
үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытылады Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма
«Бір шешімге келемін»
Мақсаты: барлығы бірдей белсенді жұмыс
жасауына, өзіне деген сенімдерінің, өзіндік
бағалауының, өзіңдік танымның өсуіне
жағдай жазалады.
Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы
таңдап орындайды.
Дескриптор
1)Бірмүшені дәрежеге шығара алады;
2) Бірмүшенің кубы түріне келтіре алады;
3) Бірмүшені бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі
түрінде жаза алады.Тапсырмаларды орындауда қиындық туындап отырған
оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі.
Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар қабілеті
төмен оқушыларға көмектеседі.
Әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай іс-әрекетіне
қарай мадақтау, қолдау көрсетіледі
Оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылайды,
бағыттайды, көмегім қажет оқушыларға бағыт бағдар
беріледі, көмек көрсетіледі.
Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге
қарай тапсырмалар берілді.
4 слайд
Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытылады Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма «Бір шешімге келемін» Мақсаты: барлығы бірдей белсенді жұмыс жасауына, өзіне деген сенімдерінің, өзіндік бағалауының, өзіңдік танымның өсуіне жағдай жазалады. Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы таңдап орындайды. Дескриптор 1)Бірмүшені дәрежеге шығара алады; 2) Бірмүшенің кубы түріне келтіре алады; 3) Бірмүшені бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады.Тапсырмаларды орындауда қиындық туындап отырған оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмектеседі. Әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай іс-әрекетіне қарай мадақтау, қолдау көрсетіледі Оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылайды, бағыттайды, көмегім қажет оқушыларға бағыт бағдар беріледі, көмек көрсетіледі. Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар берілді.
5 слайд
Критериалды бағалау
“ Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы
бағалау
«Бағдаршам» арқылы бағалау
«-», «+» белгілері арқылы
графикалық бағалау
«Бессаусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау
«Смайлик» арқылы өзара бағалау
Кесте арқылы бағалау Өз жұмысыңа деген
көзқарасың Өз жұмысыңа
көңілің тола ма? Маған жұбымның
көмегі
Жоғары
орташа
төмен
«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы
бағалау Дескриптор:
Бірмүшені стандарт түрге келтіреді;
Бірмүшенің коэффициентін анықтайды;
Бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.
5 слайд
Критериалды бағалау “ Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық бағалау «Бессаусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау «Смайлик» арқылы өзара бағалау Кесте арқылы бағалау Өз жұмысыңа деген көзқарасың Өз жұмысыңа көңілің тола ма? Маған жұбымның көмегі Жоғары орташа төмен «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау Дескриптор: Бірмүшені стандарт түрге келтіреді; Бірмүшенің коэффициентін анықтайды; Бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.