Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану (презентация)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша мұғалімге әдістемелік құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Са

#1 слайд
Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету;Сабақ мақсаты: Сабақ мақсаты:Бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері: -бірмүшені ұғымының анықтамасын біледі; -бірмүшенің дәрежесі мен коэффициентін анықтай алады; -бірмүшені стандарт түрге келтіре алады. -бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициенті мен дәрежесін анықтай алады; -бірмүшелерге көбейту, дәрежеге шығару амалдарын қолдана алады.

1 слайд

Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т. Миялы орта мектебі Рабай Қ.Т.Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Сабақтың тақырыбы: Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; Оқу мақсаты: 7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу 7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; 7.2.1.4 бірмүшелерді көбейтуді орындау және керісінше, оны көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету;Сабақ мақсаты: Сабақ мақсаты:Бағалау критерийлері: Бағалау критерийлері: -бірмүшені ұғымының анықтамасын біледі; -бірмүшенің дәрежесі мен коэффициентін анықтай алады; -бірмүшені стандарт түрге келтіре алады. -бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициенті мен дәрежесін анықтай алады; -бірмүшелерге көбейту, дәрежеге шығару амалдарын қолдана алады.

Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені с

#2 слайд
Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтадыОқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу.қазақ тілі, информатика қазақ тілі, информатикаОқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі. Оқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі.

2 слайд

Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтады Бірмүшенің анықтамасын айтады, бірмүшені стандарт түрге келтіру алгоритмін айтадыОқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу. Оқушылардың бойына жауапкершілік, мақсаттылықты дамыту. Өзінің біліміне сыни көзбен қарап, ашықтыққа тәрбиелеу. Ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу, тақырып бойынша алған білімдерінің өмірге қажеттілігін түсіне білу.қазақ тілі, информатика қазақ тілі, информатикаОқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі. Оқушылар әріпті өрнек және дәреже ұғымдарымен таныс. Дәрежелерді көбейту, бөлу, дәрежені дәрежеге шығару қасиеттерін біледі.

«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әді

#3 слайд
«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі – топтық жұмыс- Бірмүшелер тақырыбы бойынша меңгерілген білімді қолдана отырып, оқушылар есептер шығару арқылы өткен сабақты қаншалықты дәрежеде меңгергенін көрсете алады. «Математикалық диктант»- жеке жұмыс Баланың тыңдау арқылы шешім қабылдап, жазу дағдысын қалыптастыру «Қызығушылықты ояту» – оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар. «Константинополь» ойыны сергіту сәті - оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөз құрастыра білу «Құпияны ашу» әдісі –жұптық жұмыс –өзара көмегі, өзін-өзі реттеу белсенділігін дамыту Б Е Л С Е Н Д І О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І «Бір шешімге келемін» –жеке жұмыс – өз білімін қолдана білу «Бес саусақ» әдісі - рефлексия

3 слайд

«Ой қозғау» әдісі – Өтілген тақырып бойынша топтағы оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі – топтық жұмыс- Бірмүшелер тақырыбы бойынша меңгерілген білімді қолдана отырып, оқушылар есептер шығару арқылы өткен сабақты қаншалықты дәрежеде меңгергенін көрсете алады. «Математикалық диктант»- жеке жұмыс Баланың тыңдау арқылы шешім қабылдап, жазу дағдысын қалыптастыру «Қызығушылықты ояту» – оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар. «Константинополь» ойыны сергіту сәті - оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөз құрастыра білу «Құпияны ашу» әдісі –жұптық жұмыс –өзара көмегі, өзін-өзі реттеу белсенділігін дамыту Б Е Л С Е Н Д І О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І «Бір шешімге келемін» –жеке жұмыс – өз білімін қолдана білу «Бес саусақ» әдісі - рефлексия

Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытыла

#4 слайд
Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытылады Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма «Бір шешімге келемін» Мақсаты: барлығы бірдей белсенді жұмыс жасауына, өзіне деген сенімдерінің, өзіндік бағалауының, өзіңдік танымның өсуіне жағдай жазалады. Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы таңдап орындайды. Дескриптор 1)Бірмүшені дәрежеге шығара алады; 2) Бірмүшенің кубы түріне келтіре алады; 3) Бірмүшені бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады. Тапсырмаларды орындауда қиындық туындап отырған оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмектеседі. Әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай іс-әрекетіне қарай мадақтау, қолдау көрсетіледі Оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылайды, бағыттайды, көмегім қажет оқушыларға бағыт бағдар беріледі, көмек көрсетіледі. Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар берілді.

4 слайд

Саралау әдістері Саралау жұмыстары Материалды біртіндеп күрделендіре отырып және үйренген дағдыларды жетілдіре отырып, оқытылады Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма «Бір шешімге келемін» Мақсаты: барлығы бірдей белсенді жұмыс жасауына, өзіне деген сенімдерінің, өзіндік бағалауының, өзіңдік танымның өсуіне жағдай жазалады. Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы таңдап орындайды. Дескриптор 1)Бірмүшені дәрежеге шығара алады; 2) Бірмүшенің кубы түріне келтіре алады; 3) Бірмүшені бірнеше көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады. Тапсырмаларды орындауда қиындық туындап отырған оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы қолдау көрсетіледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмектеседі. Әрбір оқушыны назардан тыс қалдырмай іс-әрекетіне қарай мадақтау, қолдау көрсетіледі Оқушылардың тапсырмаларды орындауын бақылайды, бағыттайды, көмегім қажет оқушыларға бағыт бағдар беріледі, көмек көрсетіледі. Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар берілді.

Критериалды бағалау “Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық баға

#5 слайд
Критериалды бағалау “Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық бағалау «Бессаусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау «Смайлик» арқылы өзара бағалау Кесте арқылы бағалау Өз жұмысыңа деген көзқарасың Өз жұмысыңа көңілің тола ма? Маған жұбымның көмегі Жоғары орташа төмен       «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау Дескриптор: Бірмүшені стандарт түрге келтіреді; Бірмүшенің коэффициентін анықтайды; Бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.

5 слайд

Критериалды бағалау “Жұлдызша, үшбұрыш” арқылы бағалау «Бағдаршам» арқылы бағалау «-», «+» белгілері арқылы графикалық бағалау «Бессаусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау «Смайлик» арқылы өзара бағалау Кесте арқылы бағалау Өз жұмысыңа деген көзқарасың Өз жұмысыңа көңілің тола ма? Маған жұбымның көмегі Жоғары орташа төмен       «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау Дескриптор: Бірмүшені стандарт түрге келтіреді; Бірмүшенің коэффициентін анықтайды; Бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.

Файл форматы:
ppt
15.01.2019
931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі