Материалдар / Біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша 19 қыркүйектегі № 294 бұйрықтың орындалуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша 19 қыркүйектегі № 294 бұйрықтың орындалуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша 2023-2024 жыл 19 қыркүйектегі № 294 бұйрықтың орындалуы слайт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2024
9306
72 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша 2023 жыл 19 қыркүйектегі № 294 бұйрықтың орындалуы

1 слайд
Біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша 2023 жыл 19 қыркүйектегі № 294 бұйрықтың орындалуы

1 слайд

Біртұтас тәрбие бағдарламасы бойынша 2023 жыл 19 қыркүйектегі № 294 бұйрықтың орындалуы

2023 жыл 19 қыркүйек № 294 Жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» бекі

2 слайд
2023 жыл 19 қыркүйек № 294 Жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» бекіту туралы Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысы орынбасарының 2023 жылғы 1 ақпандағы № 23-32-4.3 хаттамасының 3-тармағын орындау мақсатында БҰЙЫРАМЫН: 1. Қоса беріліп отырған: 1) Осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасы»; 2 ) Осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес мүдделі мемлекеттік органдармен бірлескен 2023-2026 жылдарға арналған жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі бірлескен жоспар; 3) Осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес 2023-2024 оқу жылына арналған жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі кешенді жоспар бекітілсін. 2. Тәрбие жұмысы және қосымша білім департаменті осы бұйрықты облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары басшыларының назарына жеткізсін.

2 слайд

2023 жыл 19 қыркүйек № 294 Жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» бекіту туралы Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысы орынбасарының 2023 жылғы 1 ақпандағы № 23-32-4.3 хаттамасының 3-тармағын орындау мақсатында БҰЙЫРАМЫН: 1. Қоса беріліп отырған: 1) Осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасы»; 2 ) Осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес мүдделі мемлекеттік органдармен бірлескен 2023-2026 жылдарға арналған жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі бірлескен жоспар; 3) Осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес 2023-2024 оқу жылына арналған жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі кешенді жоспар бекітілсін. 2. Тәрбие жұмысы және қосымша білім департаменті осы бұйрықты облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары басшыларының назарына жеткізсін.

3. Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының басшылары: 1) осы бұйрықты аудандық, қалалық бі

3 слайд
3. Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының басшылары: 1) осы бұйрықты аудандық, қалалық білім бөлімдерінің және ведомстволық бағынысты ұйымдары басшыларының назарына жеткізсін; 2) жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі қажетті шаралар қабылдасын; 3) 2023-2024 оқу жылынан бастап жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» енгізсін. 4. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін қабылдау туралы» Қазақстан Республикасының 2 Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығының күші жойылсын. 5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту вице-министрі Е.Оспанға жүктелсін. 6. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрі Ғ. Бейсембаев

3 слайд

3. Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының басшылары: 1) осы бұйрықты аудандық, қалалық білім бөлімдерінің және ведомстволық бағынысты ұйымдары басшыларының назарына жеткізсін; 2) жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі қажетті шаралар қабылдасын; 3) 2023-2024 оқу жылынан бастап жоғары оқу орындарынан басқа білім беру ұйымдарына арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» енгізсін. 4. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін қабылдау туралы» Қазақстан Республикасының 2 Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығының күші жойылсын. 5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту вице-министрі Е.Оспанға жүктелсін. 6. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрі Ғ. Бейсембаев

Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету 1. «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы; 2. Қазақстан Республикасының Конституциясы

4 слайд
Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету 1. «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы; 2. Қазақстан Республикасының Конституциясы; 3. «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі 26 желтоқсан 2011 жыл; 4. «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы; 5. «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы; 6. «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 02 шілдедегі №169VI Заңы; 7. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы; 8. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

4 слайд

Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету 1. «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы; 2. Қазақстан Республикасының Конституциясы; 3. «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі 26 желтоқсан 2011 жыл; 4. «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы; 5. «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы; 6. «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 02 шілдедегі №169VI Заңы; 7. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы; 8. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

9. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикас

5 слайд
9. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері. 10. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім беру» жобасы; 11. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2023 жылғы 19 қыркүйектегі №294 «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру туралы бұйрығы 12. Білім беру ұйымдарында ата-аналарды педагогикалық қолдау бойынша нұсқаулық 2023 жыл. Оқу-ағарту министрінің төрағалығымен 04.09.2023 жылы өткен №28 кеңестің хаттамалық тапсырмасы 13. Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығы. 1 4 . Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 355 бұйрығы. "Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 355 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2023 жылғы 1 наурыздағы № 56 бұйрығы

5 слайд

9. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері. 10. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім беру» жобасы; 11. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2023 жылғы 19 қыркүйектегі №294 «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру туралы бұйрығы 12. Білім беру ұйымдарында ата-аналарды педагогикалық қолдау бойынша нұсқаулық 2023 жыл. Оқу-ағарту министрінің төрағалығымен 04.09.2023 жылы өткен №28 кеңестің хаттамалық тапсырмасы 13. Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығы. 1 4 . Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 355 бұйрығы. "Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 355 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2023 жылғы 1 наурыздағы № 56 бұйрығы

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары

6 слайд
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелді.       Тәрбие жұмысының жоспары       (орта, техникалық және кәсіптік білім, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған)      

6 слайд

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелді.       Тәрбие жұмысының жоспары       (орта, техникалық және кәсіптік білім, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған)      

7 слайд

7 слайд

Сынып жетекшісінің жұмыс жос пары № Іс-шаралар Орындау мерзімдері Аяқтау нысандары 1. Сыныптың тәрбие жұмысының

8 слайд
Сынып жетекшісінің жұмыс жос пары № Іс-шаралар Орындау мерзімдері Аяқтау нысандары 1. Сыныптың тәрбие жұмысының жоспарын жасау және іске асыру (тәрбие жоспарының нысанын мектептің сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі айқындайды) Оқу жылы ішінде Жоспар, іс -шаралардың материалда ры, тәрбие жұмысының талдауы (қағаз немесе электрондық форматта) 2. Білім беру ұйымының басшысы бекіткен нысан бойынша сыныптың әлеуметтік паспортын қалыптастыру Қыркүйек -қазан Әлеуметтік паспорт ("Ұлттық білім беру деректер қоры" ақпараттық жүйесінде эле ктронды форматта толтырылады) 3. Ата -аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен жұмыс Қажеттілігіне қарай, оқу жылының ішінде Ата -аналар жиналыстарының хаттамалары (қағаз немесе электрондық форматта) 4. Сынып журналын жүргізу Үнемі Сынып журналы (қ ағаз немесе электрондық форматта) Нысан

8 слайд

Сынып жетекшісінің жұмыс жос пары № Іс-шаралар Орындау мерзімдері Аяқтау нысандары 1. Сыныптың тәрбие жұмысының жоспарын жасау және іске асыру (тәрбие жоспарының нысанын мектептің сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі айқындайды) Оқу жылы ішінде Жоспар, іс -шаралардың материалда ры, тәрбие жұмысының талдауы (қағаз немесе электрондық форматта) 2. Білім беру ұйымының басшысы бекіткен нысан бойынша сыныптың әлеуметтік паспортын қалыптастыру Қыркүйек -қазан Әлеуметтік паспорт ("Ұлттық білім беру деректер қоры" ақпараттық жүйесінде эле ктронды форматта толтырылады) 3. Ата -аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен жұмыс Қажеттілігіне қарай, оқу жылының ішінде Ата -аналар жиналыстарының хаттамалары (қағаз немесе электрондық форматта) 4. Сынып журналын жүргізу Үнемі Сынып журналы (қ ағаз немесе электрондық форматта) Нысан

_______ қаласының білім бөлімінің « _______ атындағы № мектеп – » коммуналдық мемлекеттік мекемесі БҰЙРЫҚ ________

9 слайд
_______ қаласының білім бөлімінің « _______ атындағы № мектеп – » коммуналдық мемлекеттік мекемесі БҰЙРЫҚ ________ қаласы №___ « » «қазан» 2023 ж «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысын ұйымдастыру, қызметін жүзеге асыру туралы _______ қаласының білім бөлімінің 11 қазан 2023 жылғы № санды бұйрығына сай мектепте «Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметін құру мен ұйымдастыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН: 1. 2023-2024 оқу жылында мектепте «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» (әрі қарай Орталық) жұмысы ұйымдастырылсын. 2. Төмендегі функционалды міндеттермен қоса мектептің ішкі тәртібі бекітілсін: 2.1. Орталық қызметіне басшылық жасау және бақылау мектеп директорына жүктелсін; 2.2. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларына: - Ата-аналар, білім алушылар мен педагогтердің мониторингке қатысуын қамтамасыз ету; - Орталық аясында өтетін сабақтардың кестесін жасап, бекіту. - Орталық қызметі туралы ақпаратты жоғары уәкілетті органдарға уақытылы жеткізу жүктелсін. 2.3. Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасарына: - Орталық қызметін ұйымдастыруда оқу кабинеттерін педагогтерге бекіту, ата-аналармен сабақ өтуі үшін қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету, техникалық қызметкерлердің жауапкершілігін күшейту, сабақ өтуі барысында санитарлық-гигиеналық талаптар мен мектепке бөгде адамдардың кірмеуін қамтамасыз ету жүктелсін; 2.4. Мектеп кітапханашысына: педагогтер мен сынып жетекшілерге ата-аналармен сабақ өтуге қажетті әдебиеттермен қамтамасыз ету жүктелсін.

9 слайд

_______ қаласының білім бөлімінің « _______ атындағы № мектеп – » коммуналдық мемлекеттік мекемесі БҰЙРЫҚ ________ қаласы №___ « » «қазан» 2023 ж «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысын ұйымдастыру, қызметін жүзеге асыру туралы _______ қаласының білім бөлімінің 11 қазан 2023 жылғы № санды бұйрығына сай мектепте «Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметін құру мен ұйымдастыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН: 1. 2023-2024 оқу жылында мектепте «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» (әрі қарай Орталық) жұмысы ұйымдастырылсын. 2. Төмендегі функционалды міндеттермен қоса мектептің ішкі тәртібі бекітілсін: 2.1. Орталық қызметіне басшылық жасау және бақылау мектеп директорына жүктелсін; 2.2. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларына: - Ата-аналар, білім алушылар мен педагогтердің мониторингке қатысуын қамтамасыз ету; - Орталық аясында өтетін сабақтардың кестесін жасап, бекіту. - Орталық қызметі туралы ақпаратты жоғары уәкілетті органдарға уақытылы жеткізу жүктелсін. 2.3. Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасарына: - Орталық қызметін ұйымдастыруда оқу кабинеттерін педагогтерге бекіту, ата-аналармен сабақ өтуі үшін қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету, техникалық қызметкерлердің жауапкершілігін күшейту, сабақ өтуі барысында санитарлық-гигиеналық талаптар мен мектепке бөгде адамдардың кірмеуін қамтамасыз ету жүктелсін; 2.4. Мектеп кітапханашысына: педагогтер мен сынып жетекшілерге ата-аналармен сабақ өтуге қажетті әдебиеттермен қамтамасыз ету жүктелсін.

3. Орталық қызметін мектепішілік бақылауға алу, мектепішілік бақылау жоспарының бөліміне, тармағына өзгерістер енгізу мектеп д

10 слайд
3. Орталық қызметін мектепішілік бақылауға алу, мектепішілік бақылау жоспарының бөліміне, тармағына өзгерістер енгізу мектеп директорының оқу ісі жөнінегі орынбасары жүктелсін. 4. Біліктілікті арттыру курстарынан өткен және шығармашыл педагогтер арасынан Орталық қызметін қамтамасыз ететін жұмыс тобының құрамы №1 қосымшаға сай бекітілсін. 5. Аталған орталықтың жұмысы аясында «Даналық мектебі» клубының жұмысы ұйымдастыру тәрбие ісі жөніндегі орынбасар жүктелсін 6. Орталықтың жұмысының мақсаты мен міндеттері туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу, ата- аналардың қатысуын қамтамасыз ету, ата-аналар жиналыстарында Орталық жұмысының тәжірибесімен таныстыру сынып жетекшілерге, Орталықтың жұмыс тобына жүктелсін. 7. Орталық қызметі туралы БАҚ мен әлеуметтік желілерде, мектеп сайтында жариялансын, бірлескен табысты тәжірибе таратылып, Орталық қызметіне мектептің өзін-өзі басқару ұйымы, қоғамдық ұйымдар мен мектептің Қамқоршылық кеңесі, әлеуметтік серіктестер мен демеушілер тартылсын. 8. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау өзіме қалдырамын.     Мектеп директоры

10 слайд

3. Орталық қызметін мектепішілік бақылауға алу, мектепішілік бақылау жоспарының бөліміне, тармағына өзгерістер енгізу мектеп директорының оқу ісі жөнінегі орынбасары жүктелсін. 4. Біліктілікті арттыру курстарынан өткен және шығармашыл педагогтер арасынан Орталық қызметін қамтамасыз ететін жұмыс тобының құрамы №1 қосымшаға сай бекітілсін. 5. Аталған орталықтың жұмысы аясында «Даналық мектебі» клубының жұмысы ұйымдастыру тәрбие ісі жөніндегі орынбасар жүктелсін 6. Орталықтың жұмысының мақсаты мен міндеттері туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу, ата- аналардың қатысуын қамтамасыз ету, ата-аналар жиналыстарында Орталық жұмысының тәжірибесімен таныстыру сынып жетекшілерге, Орталықтың жұмыс тобына жүктелсін. 7. Орталық қызметі туралы БАҚ мен әлеуметтік желілерде, мектеп сайтында жариялансын, бірлескен табысты тәжірибе таратылып, Орталық қызметіне мектептің өзін-өзі басқару ұйымы, қоғамдық ұйымдар мен мектептің Қамқоршылық кеңесі, әлеуметтік серіктестер мен демеушілер тартылсын. 8. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау өзіме қалдырамын.     Мектеп директоры

« БЕКІТЕМІН » мектеп директоры _ «____»_____2023 жылғы «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы»

11 слайд
« БЕКІТЕМІН » мектеп директоры _ «____»_____2023 жылғы   «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметін қамтамасыз ететін жұмыс тобының құрамы (Мектеп директорының 12.10.2023жылғы №193 бұйрығына №1қосымша) № Аты-жөні Қызметі 1   Орталық басшысы 2   Орталық қызметін ұйымдастырушы 3   Орталық қызметін ұйымдастырушы 4   Жұмысшы топ мүшесі 5   Жұмысшы топ мүшесі 6   Жұмысшы топ мүшесі 7   Жұмысшы топ мүшесі 8 Сынып жетекші Жұмысшы топ мүшесі

11 слайд

« БЕКІТЕМІН » мектеп директоры _ «____»_____2023 жылғы   «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметін қамтамасыз ететін жұмыс тобының құрамы (Мектеп директорының 12.10.2023жылғы №193 бұйрығына №1қосымша) № Аты-жөні Қызметі 1   Орталық басшысы 2   Орталық қызметін ұйымдастырушы 3   Орталық қызметін ұйымдастырушы 4   Жұмысшы топ мүшесі 5   Жұмысшы топ мүшесі 6   Жұмысшы топ мүшесі 7   Жұмысшы топ мүшесі 8 Сынып жетекші Жұмысшы топ мүшесі

Бекітемін» Мектеп директоры . « » 2023 ж. АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДА

12 слайд
Бекітемін» Мектеп директоры . « » 2023 ж.     АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ № Тақырыбы Мазмұны Сы- ныбы Мерзімі Жауапты 1 Баланың бас ұстазы – ата-ана Позитивті тәрбие   Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының ашылуы 1. Жасөспірімдердің жас және әлеуметтік ерекшеліктері 2. Ата-ананың бала тәрбиелеудегі міндеті – қателіктерді, кемшіліктерді, ауытқуларды түзету емес, жасөспірімге оң әсер ету 3. Позитивті ата-ананың ерекшеліктері: жағымсыз көңіл- күйден жағымды эмоциялардың басым болуы; жасөспірімнің бойындағы ізгі қасиеттерге назар аудару, күшті және жағымды мінез-құлық қасиеттерін дамыту 4. Позитивті тәрбиенің принциптері мен ережелері. Позитивті тәрбиенің ұлттық бастаулары 5. Ата-ананың позитивті тәрбие нәтижесіне қанағаттануы және психологиялық саулық 1-11 Қазан Мектеп әкімшілігі Жұмысшы топ мүшелері

12 слайд

Бекітемін» Мектеп директоры . « » 2023 ж.     АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ № Тақырыбы Мазмұны Сы- ныбы Мерзімі Жауапты 1 Баланың бас ұстазы – ата-ана Позитивті тәрбие   Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының ашылуы 1. Жасөспірімдердің жас және әлеуметтік ерекшеліктері 2. Ата-ананың бала тәрбиелеудегі міндеті – қателіктерді, кемшіліктерді, ауытқуларды түзету емес, жасөспірімге оң әсер ету 3. Позитивті ата-ананың ерекшеліктері: жағымсыз көңіл- күйден жағымды эмоциялардың басым болуы; жасөспірімнің бойындағы ізгі қасиеттерге назар аудару, күшті және жағымды мінез-құлық қасиеттерін дамыту 4. Позитивті тәрбиенің принциптері мен ережелері. Позитивті тәрбиенің ұлттық бастаулары 5. Ата-ананың позитивті тәрбие нәтижесіне қанағаттануы және психологиялық саулық 1-11 Қазан Мектеп әкімшілігі Жұмысшы топ мүшелері

Білім беру ұйымдарында білім алушылардың ата-аналарымен қарым-қатынасын үйлестіру отбасылық тәрбиені жақсарту үшін педагогтер

13 слайд
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың ата-аналарымен қарым-қатынасын үйлестіру отбасылық тәрбиені жақсарту үшін педагогтердің әлеуетін арттыруға бағытталған. Ата-аналарға арналған лекториялар, ата-аналар кештерін, Ашық есік күндерін, тренингтер өткізу, «Ата мектебі», «Әже мектебі», «Әке мектебі», «Ана мектебін» құру ұсынылады. Бұл мектептерді құрудың мақсаты – бала тәрбиесіндегі отбасының рөлін арттыру. Ата-аналардың, қоғамның, үкіметтік емес ұйымдардың қатысуымен «Мектептегі бір күн» жобасын іске асыру ата-аналардың қажеттіліктерін, сұраныстарын, отбасылық ерекшеліктері мен отбасылық тәрбиесі ескеріледі, ата-аналарды мектептің, сыныптың, өз баласының істеріне жұмылдыруға, білім беру процесінің барлық қатысушыларымен өзара іс-қимыл жасауға жәрдемдеседі. Педагогикалық және ата-аналық консилиумдар шеңберінде атааналармен, балалармен жеке әңгімелесулер өткізіледі, жеке балаға арналған бағдарламалар жасалады, баланың үй жағдайымен танысу үшін отбасына бару, отбасылық проблемалар мен балалар тәрбиесі бойынша кеңестер өткізу қамтылады. Ашық есік күнін ұйымдастыру

13 слайд

Білім беру ұйымдарында білім алушылардың ата-аналарымен қарым-қатынасын үйлестіру отбасылық тәрбиені жақсарту үшін педагогтердің әлеуетін арттыруға бағытталған. Ата-аналарға арналған лекториялар, ата-аналар кештерін, Ашық есік күндерін, тренингтер өткізу, «Ата мектебі», «Әже мектебі», «Әке мектебі», «Ана мектебін» құру ұсынылады. Бұл мектептерді құрудың мақсаты – бала тәрбиесіндегі отбасының рөлін арттыру. Ата-аналардың, қоғамның, үкіметтік емес ұйымдардың қатысуымен «Мектептегі бір күн» жобасын іске асыру ата-аналардың қажеттіліктерін, сұраныстарын, отбасылық ерекшеліктері мен отбасылық тәрбиесі ескеріледі, ата-аналарды мектептің, сыныптың, өз баласының істеріне жұмылдыруға, білім беру процесінің барлық қатысушыларымен өзара іс-қимыл жасауға жәрдемдеседі. Педагогикалық және ата-аналық консилиумдар шеңберінде атааналармен, балалармен жеке әңгімелесулер өткізіледі, жеке балаға арналған бағдарламалар жасалады, баланың үй жағдайымен танысу үшін отбасына бару, отбасылық проблемалар мен балалар тәрбиесі бойынша кеңестер өткізу қамтылады. Ашық есік күнін ұйымдастыру