Материалдар / "Біртұтас тәрбие бағдарламасынің" мақсат міндеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Біртұтас тәрбие бағдарламасынің" мақсат міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Біртұтас тәрбие бағдарламасының мақсат міндеттері
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 Білім беру ұйымдарында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасын жүзеге асыру ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІНІҢ №19

1 слайд
1 Білім беру ұйымдарында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасын жүзеге асыру ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІНІҢ №194 БҰЙРЫҒЫ

1 слайд

1 Білім беру ұйымдарында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасын жүзеге асыру ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІНІҢ №194 БҰЙРЫҒЫ

» Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу Қ.Тоқаев Мемлекет Басшысының тапсырмасы: мектептегі тә

2 слайд
» Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу Қ.Тоқаев Мемлекет Басшысының тапсырмасы: мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру тәсілдерін жаңарту 2

2 слайд

» Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу Қ.Тоқаев Мемлекет Басшысының тапсырмасы: мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру тәсілдерін жаңарту 2

3 Қазіргі қоғамның мәселелері Нашақорл ық Діни экстремизм Зорлық- зомбылық Ысырапшылды қ Тәрбие парадигмасын жаңарту (Қазақ

3 слайд
3 Қазіргі қоғамның мәселелері Нашақорл ық Діни экстремизм Зорлық- зомбылық Ысырапшылды қ Тәрбие парадигмасын жаңарту (Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес) Тәуелсіздік және Отаншылдық Бірлік және Ынтымақ Әділдік және Жауапкершілі к Заң және Тәртіп Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік Жасампаздық және Жаңашылдық Құндылықтар Әрекет Іс-шара Құзыреттіл ік Нәтиж е Шеш у жол- дары Т ә р б и е н і ң қ ұ н д ы л ы қ қ а б а ғ д а р л а н ғ а н ж ә н е қ ұ з ы р е т т і л і к т ә с і л д е р і н қ о л д а н у Танымдық компонент Баланың әл- ауқатын анықтайтын құндылықтардың маңыздылығын білу, түсіну, сезіну Практикалық компонент Өмірлік жағдайларда құндылықтар қолдануды сипаттайтын дағдылар мен нақты әрекеттер Эмоционалды компонент Баланың құндылықтарын, бағдарын және мінез-құлқын анықтайтын эмоционалдық тәжірибе М Ж М Б Б С С ы н ы п с а ғ а т ы Ә л е у м е т т і кж о б а л а р А л д ы н - а л у ш а р а л а р ы П а р а с а т т ы л ы қ , а д а л д ы қ ж ә н е и н н о в а ц и я м ә д е н и е т і н қ а л ы п т а с т ы р у Ұлттық мүдделер ді насихатта у Тиімді коммуника ция Қоғамға қызмет Азаматтық парыз Инновациял ық ойлау Жасампазд ық

3 слайд

3 Қазіргі қоғамның мәселелері Нашақорл ық Діни экстремизм Зорлық- зомбылық Ысырапшылды қ Тәрбие парадигмасын жаңарту (Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес) Тәуелсіздік және Отаншылдық Бірлік және Ынтымақ Әділдік және Жауапкершілі к Заң және Тәртіп Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік Жасампаздық және Жаңашылдық Құндылықтар Әрекет Іс-шара Құзыреттіл ік Нәтиж е Шеш у жол- дары Т ә р б и е н і ң қ ұ н д ы л ы қ қ а б а ғ д а р л а н ғ а н ж ә н е қ ұ з ы р е т т і л і к т ә с і л д е р і н қ о л д а н у Танымдық компонент Баланың әл- ауқатын анықтайтын құндылықтардың маңыздылығын білу, түсіну, сезіну Практикалық компонент Өмірлік жағдайларда құндылықтар қолдануды сипаттайтын дағдылар мен нақты әрекеттер Эмоционалды компонент Баланың құндылықтарын, бағдарын және мінез-құлқын анықтайтын эмоционалдық тәжірибе М Ж М Б Б С С ы н ы п с а ғ а т ы Ә л е у м е т т і кж о б а л а р А л д ы н - а л у ш а р а л а р ы П а р а с а т т ы л ы қ , а д а л д ы қ ж ә н е и н н о в а ц и я м ә д е н и е т і н қ а л ы п т а с т ы р у Ұлттық мүдделер ді насихатта у Тиімді коммуника ция Қоғамға қызмет Азаматтық парыз Инновациял ық ойлау Жасампазд ық

4 слайд

4 слайд

Құндылықтардың айларға бөлінісі Наурыз Мамыр Ақпан Сәуір Қыркүйе к Қараша » Қаңтар Желтоқсан Қазан «Тәуелсізд

5 слайд
Құндылықтардың айларға бөлінісі Наурыз Мамыр Ақпан Сәуір Қыркүйе к Қараша » Қаңтар Желтоқсан Қазан «Тәуелсіздік және Отаншылдық» айы Маусым «Жасампаздық және жаңашылдық» айы Шілде «Заң және тәртіп» айы Тамыз «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» айы «Әділдік және жауапкершілік»айы «Бірлік және ынтымақ» айы « Заң және тәртіп» айы «Жасампаздық және жаңашылдық» айы «Тәуелсіздік және отаншылдық» айы «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» айы «Бірлік және ынтымақ» айы « Заң және тәртіп» айы

5 слайд

Құндылықтардың айларға бөлінісі Наурыз Мамыр Ақпан Сәуір Қыркүйе к Қараша » Қаңтар Желтоқсан Қазан «Тәуелсіздік және Отаншылдық» айы Маусым «Жасампаздық және жаңашылдық» айы Шілде «Заң және тәртіп» айы Тамыз «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» айы «Әділдік және жауапкершілік»айы «Бірлік және ынтымақ» айы « Заң және тәртіп» айы «Жасампаздық және жаңашылдық» айы «Тәуелсіздік және отаншылдық» айы «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» айы «Бірлік және ынтымақ» айы « Заң және тәртіп» айы

КҮНДЕЛІКТІ «Ұлттық ойын –ұлт қазынасы»: үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес

6 слайд
КҮНДЕЛІКТІ «Ұлттық ойын –ұлт қазынасы»: үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас, т.б «Өнегелі 15 минут» - ата-аналардың баласымен мінез-құлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі. «Үнемді тұтыну» - суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу. «Күй күмбірі» - қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай -ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау. АТҚАРЫЛАТЫН ІС -ШАРАЛАР

6 слайд

КҮНДЕЛІКТІ «Ұлттық ойын –ұлт қазынасы»: үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас, т.б «Өнегелі 15 минут» - ата-аналардың баласымен мінез-құлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі. «Үнемді тұтыну» - суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу. «Күй күмбірі» - қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай -ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау. АТҚАРЫЛАТЫН ІС -ШАРАЛАР

«Менің Қазақстаным» - оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды. «А

7 слайд
«Менің Қазақстаным» - оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды. «Апта дәйексөздері» - бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс- әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады. «Қауіпсіздік сабағы» - жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез- құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу. Апта сайын

7 слайд

«Менің Қазақстаным» - оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды. «Апта дәйексөздері» - бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс- әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады. «Қауіпсіздік сабағы» - жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез- құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу. Апта сайын

МІНДЕТТЕРІ 1. ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру; 2. мектеп пен отбасы арасындағы байланысты нығай

8 слайд
МІНДЕТТЕРІ 1. ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру; 2. мектеп пен отбасы арасындағы байланысты нығайту; 3.ата-аналардың жауапкершілігін арттыру АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 1. тәрбие ісі жөніндегі орынбасар жоспар және кесте құрады, бақылау жасайды. Сынып жетекшілері, педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, ҚББП жүзеге асырады;

8 слайд

МІНДЕТТЕРІ 1. ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру; 2. мектеп пен отбасы арасындағы байланысты нығайту; 3.ата-аналардың жауапкершілігін арттыру АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 1. тәрбие ісі жөніндегі орынбасар жоспар және кесте құрады, бақылау жасайды. Сынып жетекшілері, педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, ҚББП жүзеге асырады;

9 Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізу Жобалар Жобалар – бұл білім беру мен қоғамның әртүрлі аспектіл

9 слайд
9 Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізу Жобалар Жобалар – бұл білім беру мен қоғамның әртүрлі аспектілерін жақсартуға, білім алушыларды, ата-аналарды, педагогтерді профилактикалық іс-шараларға тарту арқылы жеке құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған білім беру бастамалары «Қамқор» Әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру арқылы құндылықтарды дәріптеу «Еңбегі адал - жас өрен» Білім алушылардың әртүрлі мамандыққа деген қызығушылығын арттыру және еңбекқорлық идеясы арқылы құндылықтарды дәріптеу «SMART BALA» Инновациялық жобалар конкурсы арқылы құндылықтарды дәріптеу «Шабыт» Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін ашу арқылы құндылықтарды дәріптеу «Ұшқыр ой алаңы» Тілдік дағдыларды дамыту және тақырыптық талқылау арқылы құндылықтарды дәріптеу «Балалар кітапханасы» Кітап оқуға және білім алуға қызығушылықты қалыптастыру

9 слайд

9 Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізу Жобалар Жобалар – бұл білім беру мен қоғамның әртүрлі аспектілерін жақсартуға, білім алушыларды, ата-аналарды, педагогтерді профилактикалық іс-шараларға тарту арқылы жеке құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған білім беру бастамалары «Қамқор» Әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру арқылы құндылықтарды дәріптеу «Еңбегі адал - жас өрен» Білім алушылардың әртүрлі мамандыққа деген қызығушылығын арттыру және еңбекқорлық идеясы арқылы құндылықтарды дәріптеу «SMART BALA» Инновациялық жобалар конкурсы арқылы құндылықтарды дәріптеу «Шабыт» Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін ашу арқылы құндылықтарды дәріптеу «Ұшқыр ой алаңы» Тілдік дағдыларды дамыту және тақырыптық талқылау арқылы құндылықтарды дәріптеу «Балалар кітапханасы» Кітап оқуға және білім алуға қызығушылықты қалыптастыру

ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Тәуелсіздікті түсіну және құрметте

10 слайд
ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Тәуелсіздікті түсіну және құрметтеу Тәуелсіздіктің маңыздылығын түсіну: -Тәуелсіздік жолындағы жетістіктер тарихын білу; - мәдени мұраны құрметтеу; -ел дамуындағы тәуелсіздіктің рөлін түсіну Тарихты білу, ұлттық мәдениетті құрметтеу, білімге ұмтылу. Патриотизм - Отанға сүйіспеншілік; - ел өміріне белсенді қатысу; - ел мүдделерін қорғау; -ел жетістіктері үшін мақтаныш. Бастамашылық, белсенділік Жауапкершілік Отанның мүддесі үшін әрекет ету: - ел игілігінің жеке мүдделерден басымдығы; - елдің болашағы үшін жауапкершілікті түсіну; -қоғамның дамуына қосқан үлес қосу. Жауапкершілік Егемендікті қорғауға дайындық Әлемдік сын-тегеуріндер жағдайында елді қорғау қабілеті: - батылдық пен шешім қабылдағыштық; -шешімдердің жылдамдығы мен салмақтылығы Батылдық, шешімділік, шешім жылдамдығы, стратегиялық ойлау

10 слайд

ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Тәуелсіздікті түсіну және құрметтеу Тәуелсіздіктің маңыздылығын түсіну: -Тәуелсіздік жолындағы жетістіктер тарихын білу; - мәдени мұраны құрметтеу; -ел дамуындағы тәуелсіздіктің рөлін түсіну Тарихты білу, ұлттық мәдениетті құрметтеу, білімге ұмтылу. Патриотизм - Отанға сүйіспеншілік; - ел өміріне белсенді қатысу; - ел мүдделерін қорғау; -ел жетістіктері үшін мақтаныш. Бастамашылық, белсенділік Жауапкершілік Отанның мүддесі үшін әрекет ету: - ел игілігінің жеке мүдделерден басымдығы; - елдің болашағы үшін жауапкершілікті түсіну; -қоғамның дамуына қосқан үлес қосу. Жауапкершілік Егемендікті қорғауға дайындық Әлемдік сын-тегеуріндер жағдайында елді қорғау қабілеті: - батылдық пен шешім қабылдағыштық; -шешімдердің жылдамдығы мен салмақтылығы Батылдық, шешімділік, шешім жылдамдығы, стратегиялық ойлау

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Ұжымдық сана Ортақ мақсаттар мен мүдделер

11 слайд
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Ұжымдық сана Ортақ мақсаттар мен мүдделер туралы хабардар болу: - жеке және қоғамдық мүдделер арасындағы байланысты түсіну; - ел мен қоғамның тағдыры мен өз тағдыры арасындағы сабақтастықты түсіну; -ортақ мақсаттарға жету үшін өзгелермен бірлесіп іс-әрекет етудің маңызын бағалау Стратегиялық ойлау / командалық рух, ұйымшылдық қабілет Өзара сыйластық Пікірлер мен мәдениеттің әртүрлілігін құрметтеу: - адамдар арасындағы айырмашылықтарды қабылдау; - басқа көзқарастарға төзімділік таныту; -диалогқа және ымыраға келуге дайын болу. Айырмашылықтарды құрметтеу, төзімділік, жаңаға ашықтық. Қолдау және өзара көмек Басқаларға көмектесуге дайын болу: - қиын жағдайға тап болған адамдарға жанашырлық таныту; - мұқтаж жандарға риясыз көмек көрсетуге ниетті болу; -волонтерлік қызметке қатысу. Эмпатия, жанашырлық, Сындарлы диалог және ынтымақтастық Ынтымақтастық қабілеті: - тиімді қарым-қатынас орнату; - командада жұмыс істей білу; -барлық тараптарға тиімді шешімдерді іздеуге дайын болу. Қарым-қатынас, дипломатия, ашықтық

11 слайд

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Ұжымдық сана Ортақ мақсаттар мен мүдделер туралы хабардар болу: - жеке және қоғамдық мүдделер арасындағы байланысты түсіну; - ел мен қоғамның тағдыры мен өз тағдыры арасындағы сабақтастықты түсіну; -ортақ мақсаттарға жету үшін өзгелермен бірлесіп іс-әрекет етудің маңызын бағалау Стратегиялық ойлау / командалық рух, ұйымшылдық қабілет Өзара сыйластық Пікірлер мен мәдениеттің әртүрлілігін құрметтеу: - адамдар арасындағы айырмашылықтарды қабылдау; - басқа көзқарастарға төзімділік таныту; -диалогқа және ымыраға келуге дайын болу. Айырмашылықтарды құрметтеу, төзімділік, жаңаға ашықтық. Қолдау және өзара көмек Басқаларға көмектесуге дайын болу: - қиын жағдайға тап болған адамдарға жанашырлық таныту; - мұқтаж жандарға риясыз көмек көрсетуге ниетті болу; -волонтерлік қызметке қатысу. Эмпатия, жанашырлық, Сындарлы диалог және ынтымақтастық Ынтымақтастық қабілеті: - тиімді қарым-қатынас орнату; - командада жұмыс істей білу; -барлық тараптарға тиімді шешімдерді іздеуге дайын болу. Қарым-қатынас, дипломатия, ашықтық

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Заң алдындағы теңдікҚоғамның барлық мүшелеріні

12 слайд
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Заң алдындағы теңдікҚоғамның барлық мүшелерінің заңды сақтауы: - заң және құқық нормаларын білу; - оларды бұзғаны үшін әділеттілікке және жазаның бұлтартпастығына сенімділік таныту; - өз құқықтарын заңды жолмен қорғауға дайын болу   Ереже мен заңды құрметтеу, заңға бағыну, жауапкершілік. Шығармашылық плюрализм Қоғамдағы конструктивті өзара әрекеттесуді қолдау: -әртүрлі көзқарастар мен сенімдерге құрметпен қарау; -диалогқа және келісімге келу жолдарын іздеуге дайын болу;   Ашықтық, сындарлы диалогқа қабілеттілік Жеке тәртіп Өзін-өзі ұйымдастыру және жауапкершілік: - өз уақытын пен ресурстарын басқару мүмкіндігі; - уәделер мен келісімдерді орындау; -өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау. Тәртіп, әдептілік, ұқыптылық Қиын жағдайлардағы тәртіп Қиын жағдайларда сабырлылық пен тәртіпті сақтау: - нұсқаулыққа сәйкес әрекет ете білу; -қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу. стреске төзімділік, өзін-өзі ұстай білу, сабырлық, байсалдылық.

12 слайд

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Заң алдындағы теңдікҚоғамның барлық мүшелерінің заңды сақтауы: - заң және құқық нормаларын білу; - оларды бұзғаны үшін әділеттілікке және жазаның бұлтартпастығына сенімділік таныту; - өз құқықтарын заңды жолмен қорғауға дайын болу   Ереже мен заңды құрметтеу, заңға бағыну, жауапкершілік. Шығармашылық плюрализм Қоғамдағы конструктивті өзара әрекеттесуді қолдау: -әртүрлі көзқарастар мен сенімдерге құрметпен қарау; -диалогқа және келісімге келу жолдарын іздеуге дайын болу;   Ашықтық, сындарлы диалогқа қабілеттілік Жеке тәртіп Өзін-өзі ұйымдастыру және жауапкершілік: - өз уақытын пен ресурстарын басқару мүмкіндігі; - уәделер мен келісімдерді орындау; -өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау. Тәртіп, әдептілік, ұқыптылық Қиын жағдайлардағы тәртіп Қиын жағдайларда сабырлылық пен тәртіпті сақтау: - нұсқаулыққа сәйкес әрекет ете білу; -қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу. стреске төзімділік, өзін-өзі ұстай білу, сабырлық, байсалдылық.

ӘДІЛДІК ПЕН ЖАУАПКЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Құқықтардың тең бөлінуі Өмірдің барл

13 слайд
ӘДІЛДІК ПЕН ЖАУАПКЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Құқықтардың тең бөлінуі Өмірдің барлық салаларындағы әділеттілік: - қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - кемсітушілік пен теңсіздікке жол бермеу; - білім алуға, денсаулық сақтауға және басқа да әлеуметтік игіліктерге қолжетімді болуын қамтамасыз ету; - игілік пен ресурстарды әділ бөлу; - адамның қадір-қасиеті мен жеке бас бостандығын құрметтеу;   Адалдық, объективтілік, риясыздық. Міндеттерге жауапкершілікпен қарау Өз міндеттерін саналы түрде орындау: - өзінің, отбасының, басқа адамдардың, қоғам мен мемлекет алдындағы өз міндеттерін орындаудың маңыздылығын түсіну; - өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну; -еңбекке және оқуға деген саналы көзқарас. Тәртіп, мақсатқа талпынушылық, өзін-өзі бақылау. Құқықтық мәдениет Заң мен адам құқықтарын құрметтеу: - заң және өз құқығы мен міндеттерін білу; - басқа адамдардың заңды мүдделерін, құқықтары мен еркіндіктерін құрметтеу; - құқықтық білімді өмірде қолдана білу;   Байсалдылық, парасаттылық, заңға бағынушылық, басқаларды құрметтеу, өзгенің пікірін құрметтеу

13 слайд

ӘДІЛДІК ПЕН ЖАУАПКЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Құқықтардың тең бөлінуі Өмірдің барлық салаларындағы әділеттілік: - қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - кемсітушілік пен теңсіздікке жол бермеу; - білім алуға, денсаулық сақтауға және басқа да әлеуметтік игіліктерге қолжетімді болуын қамтамасыз ету; - игілік пен ресурстарды әділ бөлу; - адамның қадір-қасиеті мен жеке бас бостандығын құрметтеу;   Адалдық, объективтілік, риясыздық. Міндеттерге жауапкершілікпен қарау Өз міндеттерін саналы түрде орындау: - өзінің, отбасының, басқа адамдардың, қоғам мен мемлекет алдындағы өз міндеттерін орындаудың маңыздылығын түсіну; - өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну; -еңбекке және оқуға деген саналы көзқарас. Тәртіп, мақсатқа талпынушылық, өзін-өзі бақылау. Құқықтық мәдениет Заң мен адам құқықтарын құрметтеу: - заң және өз құқығы мен міндеттерін білу; - басқа адамдардың заңды мүдделерін, құқықтары мен еркіндіктерін құрметтеу; - құқықтық білімді өмірде қолдана білу;   Байсалдылық, парасаттылық, заңға бағынушылық, басқаларды құрметтеу, өзгенің пікірін құрметтеу

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Білім мен дамуға ұмтылу Біл

14 слайд
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Білім мен дамуға ұмтылу Білім мен дағдының құндылығын түсіну: - табысқа жету үшін білім мен өздігінен білім алудың маңыздылығын түсіну; - өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу; - жаңа білімді және дағдыларды меңгеруге ұмтылу; - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; - өз қателіктерінен сабақ алу қабілеті. Мақсатқа талпынушылық, табандылық, қызығушылық. Бастамашылдық және мүмкіндіктерді пайдалану Белсенді өмірлік ұстаным: - өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу; - өз дағдылары мен құзыреттерін дамыту үшін түрлі мүмкіндіктерді өз бетінше тауып, пайдалана білу; - жұмысты орындау үшін жауапкершілікті өз мойнына алуға дайын болу; - қиындықтар мен кедергілерді жеңуге деген сенімділік. Іскерлік, өзін-өзі ынталандыру Жұмысқа жауапкершілікпен қарауӨз міндеттерін саналы түрде орындау: - өз кәсібіне адал көзқарас; - өз жұмысының нәтижесіне жауапкершілікті сезіну; - ортақ іске үлес қосу. ұқыптылық, табандылық Ұтқырлық және өзгерістерге дайын болу Жаңа мүмкіндіктерге ашықтық: - білім алу немесе жұмыс істеу үшін басқа қалаға, облысқа немесе елге қоныс аударуға дайын болу; - өмір сүрудің және еңбек етудің жаңа жағдайларына бейімделу мүмкіндігі; - ой-өрісті және мәдени тәжірибені кеңейту; - өзгерістерге позитивті көзқарас. Бейімділік, икемділік, жаңашылдыққа ашықтық. Ұтқырлық және өзгерістерге дайын болу Жаңа мүмкіндіктерге ашықтық: - білім алу немесе жұмыс істеу үшін басқа қалаға, облысқа немесе елге қоныс аударуға дайын болу; - өмір сүрудің және еңбек етудің жаңа жағдайларына бейімделу мүмкіндігі; - ой-өрісті және мәдени тәжірибені кеңейту; - өзгерістерге позитивті көзқарас. Бейімділік, икемділік, жаңашылдыққа ашықтық.

14 слайд

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Білім мен дамуға ұмтылу Білім мен дағдының құндылығын түсіну: - табысқа жету үшін білім мен өздігінен білім алудың маңыздылығын түсіну; - өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу; - жаңа білімді және дағдыларды меңгеруге ұмтылу; - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; - өз қателіктерінен сабақ алу қабілеті. Мақсатқа талпынушылық, табандылық, қызығушылық. Бастамашылдық және мүмкіндіктерді пайдалану Белсенді өмірлік ұстаным: - өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу; - өз дағдылары мен құзыреттерін дамыту үшін түрлі мүмкіндіктерді өз бетінше тауып, пайдалана білу; - жұмысты орындау үшін жауапкершілікті өз мойнына алуға дайын болу; - қиындықтар мен кедергілерді жеңуге деген сенімділік. Іскерлік, өзін-өзі ынталандыру Жұмысқа жауапкершілікпен қарауӨз міндеттерін саналы түрде орындау: - өз кәсібіне адал көзқарас; - өз жұмысының нәтижесіне жауапкершілікті сезіну; - ортақ іске үлес қосу. ұқыптылық, табандылық Ұтқырлық және өзгерістерге дайын болу Жаңа мүмкіндіктерге ашықтық: - білім алу немесе жұмыс істеу үшін басқа қалаға, облысқа немесе елге қоныс аударуға дайын болу; - өмір сүрудің және еңбек етудің жаңа жағдайларына бейімделу мүмкіндігі; - ой-өрісті және мәдени тәжірибені кеңейту; - өзгерістерге позитивті көзқарас. Бейімділік, икемділік, жаңашылдыққа ашықтық. Ұтқырлық және өзгерістерге дайын болу Жаңа мүмкіндіктерге ашықтық: - білім алу немесе жұмыс істеу үшін басқа қалаға, облысқа немесе елге қоныс аударуға дайын болу; - өмір сүрудің және еңбек етудің жаңа жағдайларына бейімделу мүмкіндігі; - ой-өрісті және мәдени тәжірибені кеңейту; - өзгерістерге позитивті көзқарас. Бейімділік, икемділік, жаңашылдыққа ашықтық.

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Шығармашылық ойлау Жаңа идеяларды

15 слайд
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Шығармашылық ойлау Жаңа идеяларды тудыру қабілеті: - проблемаларды шешудегі стандартты емес тәсіл; - ассоциативті ойлау және заттар арасындағы жаңа байланыстарды көре білу қабілеті; - тәуекелге және сәтсіздікке дайын болу.   Жасампаздық, қиял, білуге құмарлық. Кәсіпкерлік бастама Идеяларды іске асыру ниеті: - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; - өзіне жауапкершілік алуға дайын болу; - іскерлік және мақсатқа талпынушылық.   Бастамашылдық, жауапкершілік, табандылық Инновациялық ойлау Проблемаларды шешудің жаңа тәсілдерін іздеу: - стандарттан тыс ойлау және әдеттегі әрекеттерінің шеңберінен шыға білу қабілеті; - ақпарат пен шабыттың жаңа көздерін іздеу; - өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу.   Жаңалыққа ашықтық, сыни тұрғыдан ойлау, аналитикалық ойлау. Цифрлық сауаттылық Заманауи технологиялармен жұмыс істей білу: - цифрлық технологиялардың даму мүмкіндіктері мен болашағын түсіну; - цифрлық құралдармен жұмыс істей білу; - инновациялық өнімдер мен қызметтерді құруға және пайдалануға белсенді қатысу.   Цифрлық сауаттылық, бейімділік, білімге құштарлық. Инновациялар үшін әлеуметтік жауапкершілік Инновацияның этикалық және құқықтық аспектілері: - жаңа технологияларды енгізудің ықтимал салдарын түсіну; - инновацияларды пайдалануға жауапкершілікпен қарау; - технологияны дамытуға қатысты талқылаулар мен шешімдер қабылдауға қатысу. Әлеуметтік жауапкершілік, болжағыштық, этикаға сәйкестік.

15 слайд

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДЕКОМПОЗИЦИЯЛАУ Компонент Сипаттамасы Жеке қасиеттер Шығармашылық ойлау Жаңа идеяларды тудыру қабілеті: - проблемаларды шешудегі стандартты емес тәсіл; - ассоциативті ойлау және заттар арасындағы жаңа байланыстарды көре білу қабілеті; - тәуекелге және сәтсіздікке дайын болу.   Жасампаздық, қиял, білуге құмарлық. Кәсіпкерлік бастама Идеяларды іске асыру ниеті: - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; - өзіне жауапкершілік алуға дайын болу; - іскерлік және мақсатқа талпынушылық.   Бастамашылдық, жауапкершілік, табандылық Инновациялық ойлау Проблемаларды шешудің жаңа тәсілдерін іздеу: - стандарттан тыс ойлау және әдеттегі әрекеттерінің шеңберінен шыға білу қабілеті; - ақпарат пен шабыттың жаңа көздерін іздеу; - өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу.   Жаңалыққа ашықтық, сыни тұрғыдан ойлау, аналитикалық ойлау. Цифрлық сауаттылық Заманауи технологиялармен жұмыс істей білу: - цифрлық технологиялардың даму мүмкіндіктері мен болашағын түсіну; - цифрлық құралдармен жұмыс істей білу; - инновациялық өнімдер мен қызметтерді құруға және пайдалануға белсенді қатысу.   Цифрлық сауаттылық, бейімділік, білімге құштарлық. Инновациялар үшін әлеуметтік жауапкершілік Инновацияның этикалық және құқықтық аспектілері: - жаңа технологияларды енгізудің ықтимал салдарын түсіну; - инновацияларды пайдалануға жауапкершілікпен қарау; - технологияны дамытуға қатысты талқылаулар мен шешімдер қабылдауға қатысу. Әлеуметтік жауапкершілік, болжағыштық, этикаға сәйкестік.