Материалдар / "Біз біргеміз" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Біз біргеміз" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
(орыс сыныптарына арналған)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2020
810
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Есік қаласы «Райымбек атындағы орта мектеп» КММ-сі Бөлім: Халы қтар достастығы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың заңғар жазушысы

1 слайд
Есік қаласы «Райымбек атындағы орта мектеп» КММ-сі Бөлім: Халы қтар достастығы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың заңғар жазушысы – Мұхтар Мағауин Сынып: 5Т2 Мұғалім : қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Т.З.Ганиева

1 слайд

Есік қаласы «Райымбек атындағы орта мектеп» КММ-сі Бөлім: Халы қтар достастығы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың заңғар жазушысы – Мұхтар Мағауин Сынып: 5Т2 Мұғалім : қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Т.З.Ганиева

Суреттерге зер салыңыз

2 слайд
Суреттерге зер салыңыз

2 слайд

Суреттерге зер салыңыз

Сабақтың мақсаты: 5.Т6.Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бе

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.Т6.Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.ТБ1. Сөз таптары. Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.Т6.Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.ТБ1. Сөз таптары. Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Бағалау критерийлері: • Мәтін мазмұнын түсініп, өмірмен байланыстырады; • Жуан, жіңішке сұрақтар құрастыра алады; • Болымд

4 слайд
Бағалау критерийлері: • Мәтін мазмұнын түсініп, өмірмен байланыстырады; • Жуан, жіңішке сұрақтар құрастыра алады; • Болымды, болымсыз етістіктерді орынды қолданады; • Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді.

4 слайд

Бағалау критерийлері: • Мәтін мазмұнын түсініп, өмірмен байланыстырады; • Жуан, жіңішке сұрақтар құрастыра алады; • Болымды, болымсыз етістіктерді орынды қолданады; • Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді.

 Халықтар достастығы туралы ой бөліседі;  Мәтінді тыңдап түсінеді;  Мазмұнына сәйкес сұрақтар құрастырады;  Сұрақтарды өмірм

5 слайд
 Халықтар достастығы туралы ой бөліседі;  Мәтінді тыңдап түсінеді;  Мазмұнына сәйкес сұрақтар құрастырады;  Сұрақтарды өмірмен байланыстырады;  Болымды, болымсыз етістіктерді орынды қолданады;  Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді;  Жұмыс нәтижесін бағалау критерийлері арқылы өзара бағалайды. Дескриптор

5 слайд

 Халықтар достастығы туралы ой бөліседі;  Мәтінді тыңдап түсінеді;  Мазмұнына сәйкес сұрақтар құрастырады;  Сұрақтарды өмірмен байланыстырады;  Болымды, болымсыз етістіктерді орынды қолданады;  Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді;  Жұмыс нәтижесін бағалау критерийлері арқылы өзара бағалайды. Дескриптор

Өмір сүру салты толерантность Тағдыр цивилизация Түсініспеушілік представители других национальностей Мәдениет образ жизни Тө

6 слайд
Өмір сүру салты толерантность Тағдыр цивилизация Түсініспеушілік представители других национальностей Мәдениет образ жизни Төзімділік ущемлять Бейбіт өмір судьба Шыдамдылық таныту непонимание Өркениет культура Басқа ұлт өкілдері мирная жизнь Өзгеше доброта Кемсіту забота Жанашырлық проявлять терпенье Мейірімділік по-другомуСөздерді дұрыс аудармасымен сәйкестендірі ңіз

6 слайд

Өмір сүру салты толерантность Тағдыр цивилизация Түсініспеушілік представители других национальностей Мәдениет образ жизни Төзімділік ущемлять Бейбіт өмір судьба Шыдамдылық таныту непонимание Өркениет культура Басқа ұлт өкілдері мирная жизнь Өзгеше доброта Кемсіту забота Жанашырлық проявлять терпенье Мейірімділік по-другомуСөздерді дұрыс аудармасымен сәйкестендірі ңіз

Өмір сүру салты Образ жизни Тағдыр судьба Түсініспеушілік непонимание Мәдениет культура Төзімділік терпенье Бейбіт өмір ми

7 слайд
Өмір сүру салты Образ жизни Тағдыр судьба Түсініспеушілік непонимание Мәдениет культура Төзімділік терпенье Бейбіт өмір мирная жизнь Шыдамдылық таныту проявить терпенье Өркениет цивилизация Басқа ұлт өкілдері представители других национальностей Өзгеше по-другому Кемсіту ущемлять Жанашырлық Забота Мейірімділік Доброта Дұрыс нұсқасымен салыстырып тексеріңіз

7 слайд

Өмір сүру салты Образ жизни Тағдыр судьба Түсініспеушілік непонимание Мәдениет культура Төзімділік терпенье Бейбіт өмір мирная жизнь Шыдамдылық таныту проявить терпенье Өркениет цивилизация Басқа ұлт өкілдері представители других национальностей Өзгеше по-другому Кемсіту ущемлять Жанашырлық Забота Мейірімділік Доброта Дұрыс нұсқасымен салыстырып тексеріңіз

http://bilimland.kz/kk/content/category/free#opt% 5Bpay_status%5D%5B1%5D=1&p=26&pn=6&lesso n=11997 «Ыстық орындық» әдісі: әр

8 слайд
http://bilimland.kz/kk/content/category/free#opt% 5Bpay_status%5D%5B1%5D=1&p=26&pn=6&lesso n=11997 «Ыстық орындық» әдісі: әр жұп мәтін мазмұны бойынша үш жуан сұрақ, екі жіңішке сұрақ құрастырады. Сұрақтар карточкаларға жазылып, қоржындарға жинақталады. «Ыстық орындықтағы» оқушы қоржыннан кез-келген сұрақты таңдап, жауап береді. Жауаптарында болымды, болымсыз етістіктерін қолдануы тиіс.

8 слайд

http://bilimland.kz/kk/content/category/free#opt% 5Bpay_status%5D%5B1%5D=1&p=26&pn=6&lesso n=11997 «Ыстық орындық» әдісі: әр жұп мәтін мазмұны бойынша үш жуан сұрақ, екі жіңішке сұрақ құрастырады. Сұрақтар карточкаларға жазылып, қоржындарға жинақталады. «Ыстық орындықтағы» оқушы қоржыннан кез-келген сұрақты таңдап, жауап береді. Жауаптарында болымды, болымсыз етістіктерін қолдануы тиіс.

Достастық / синквейн (5 жолдық өлең) 2 сөз-сын есім 3 сөз-етістік 1 сөйлем 1 сөз-синоним.

9 слайд
Достастық / синквейн (5 жолдық өлең) 2 сөз-сын есім 3 сөз-етістік 1 сөйлем 1 сөз-синоним.

9 слайд

Достастық / синквейн (5 жолдық өлең) 2 сөз-сын есім 3 сөз-етістік 1 сөйлем 1 сөз-синоним.

Үйге тапсырма: М.Мағауиннің «Бір атаның балалары» шығармасын оқып, соның негізінде бүгінгі күнмен байланыстырып, «Бір шаңыра

10 слайд
Үйге тапсырма: М.Мағауиннің «Бір атаның балалары» шығармасын оқып, соның негізінде бүгінгі күнмен байланыстырып, «Бір шаңырақ астында...» тақырыбына жағдаяттық диалог дайындаңыз.

10 слайд

Үйге тапсырма: М.Мағауиннің «Бір атаның балалары» шығармасын оқып, соның негізінде бүгінгі күнмен байланыстырып, «Бір шаңырақ астында...» тақырыбына жағдаяттық диалог дайындаңыз.

Кері байланыс: «+ - қызықты»

11 слайд
Кері байланыс: «+ - қызықты»

11 слайд

Кері байланыс: «+ - қызықты»