"Біз біргеміз" 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Есік қаласы «Райымбек атындағы орта мектеп» КММ-сі
Бөлім: Халы қтар достастығы
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың заңғар жазушысы –
Мұхтар Мағауин
Сынып: 5Т2
Мұғалім : қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Т.З.Ганиева
1 слайд
Есік қаласы «Райымбек атындағы орта мектеп» КММ-сі Бөлім: Халы қтар достастығы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың заңғар жазушысы – Мұхтар Мағауин Сынып: 5Т2 Мұғалім : қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Т.З.Ганиева
2 слайд
Суреттерге зер салыңыз
2 слайд
Суреттерге зер салыңыз
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.Т6.Тыңдалым материалдары бойынша жауап
беру.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде
сұрақтарға жауап беру.
5.ТБ1. Сөз таптары. Болымды, болымсыз етістіктерді
ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.Т6.Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.ТБ1. Сөз таптары. Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
4 слайд
Бағалау критерийлері:
• Мәтін мазмұнын түсініп, өмірмен
байланыстырады;
• Жуан, жіңішке сұрақтар құрастыра алады;
•
Болымды, болымсыз етістіктерді орынды
қолданады;
• Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді.
4 слайд
Бағалау критерийлері: • Мәтін мазмұнын түсініп, өмірмен байланыстырады; • Жуан, жіңішке сұрақтар құрастыра алады; • Болымды, болымсыз етістіктерді орынды қолданады; • Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді.
5 слайд
Халықтар достастығы туралы ой бөліседі;
Мәтінді тыңдап түсінеді;
Мазмұнына сәйкес сұрақтар құрастырады;
Сұрақтарды өмірмен байланыстырады;
Болымды, болымсыз етістіктерді орынды
қолданады;
Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді;
Жұмыс нәтижесін бағалау критерийлері
арқылы өзара бағалайды. Дескриптор
5 слайд
Халықтар достастығы туралы ой бөліседі; Мәтінді тыңдап түсінеді; Мазмұнына сәйкес сұрақтар құрастырады; Сұрақтарды өмірмен байланыстырады; Болымды, болымсыз етістіктерді орынды қолданады; Өз ойын анық әрі нақты жеткізеді; Жұмыс нәтижесін бағалау критерийлері арқылы өзара бағалайды. Дескриптор
6 слайд
Өмір сүру салты толерантность
Тағдыр цивилизация
Түсініспеушілік представители других
национальностей
Мәдениет образ жизни
Төзімділік ущемлять
Бейбіт өмір судьба
Шыдамдылық таныту непонимание
Өркениет культура
Басқа ұлт өкілдері мирная жизнь
Өзгеше доброта
Кемсіту забота
Жанашырлық проявлять терпенье
Мейірімділік по-другомуСөздерді дұрыс аудармасымен сәйкестендірі ңіз
6 слайд
Өмір сүру салты толерантность Тағдыр цивилизация Түсініспеушілік представители других национальностей Мәдениет образ жизни Төзімділік ущемлять Бейбіт өмір судьба Шыдамдылық таныту непонимание Өркениет культура Басқа ұлт өкілдері мирная жизнь Өзгеше доброта Кемсіту забота Жанашырлық проявлять терпенье Мейірімділік по-другомуСөздерді дұрыс аудармасымен сәйкестендірі ңіз
7 слайд
Өмір сүру салты Образ жизни
Тағдыр судьба
Түсініспеушілік непонимание
Мәдениет культура
Төзімділік терпенье
Бейбіт өмір мирная жизнь
Шыдамдылық таныту проявить терпенье
Өркениет цивилизация
Басқа ұлт өкілдері представители других
национальностей
Өзгеше по-другому
Кемсіту ущемлять
Жанашырлық Забота
Мейірімділік Доброта Дұрыс нұсқасымен салыстырып тексеріңіз
7 слайд
Өмір сүру салты Образ жизни Тағдыр судьба Түсініспеушілік непонимание Мәдениет культура Төзімділік терпенье Бейбіт өмір мирная жизнь Шыдамдылық таныту проявить терпенье Өркениет цивилизация Басқа ұлт өкілдері представители других национальностей Өзгеше по-другому Кемсіту ущемлять Жанашырлық Забота Мейірімділік Доброта Дұрыс нұсқасымен салыстырып тексеріңіз
8 слайд
http://bilimland.kz/kk/content/category/free#opt%
5Bpay_status%5D%5B1%5D=1&p=26&pn=6&lesso
n=11997
«Ыстық орындық» әдісі: әр жұп мәтін мазмұны бойынша үш
жуан сұрақ, екі жіңішке сұрақ құрастырады. Сұрақтар
карточкаларға жазылып, қоржындарға жинақталады. «Ыстық
орындықтағы» оқушы қоржыннан кез-келген сұрақты таңдап,
жауап береді. Жауаптарында болымды, болымсыз етістіктерін
қолдануы тиіс.
8 слайд
http://bilimland.kz/kk/content/category/free#opt% 5Bpay_status%5D%5B1%5D=1&p=26&pn=6&lesso n=11997 «Ыстық орындық» әдісі: әр жұп мәтін мазмұны бойынша үш жуан сұрақ, екі жіңішке сұрақ құрастырады. Сұрақтар карточкаларға жазылып, қоржындарға жинақталады. «Ыстық орындықтағы» оқушы қоржыннан кез-келген сұрақты таңдап, жауап береді. Жауаптарында болымды, болымсыз етістіктерін қолдануы тиіс.
9 слайд
Достастық / синквейн (5 жолдық өлең)
2 сөз-сын есім
3 сөз-етістік
1 сөйлем
1 сөз-синоним.
9 слайд
Достастық / синквейн (5 жолдық өлең) 2 сөз-сын есім 3 сөз-етістік 1 сөйлем 1 сөз-синоним.
10 слайд
Үйге тапсырма:
М.Мағауиннің «Бір атаның балалары»
шығармасын оқып, соның негізінде
бүгінгі күнмен байланыстырып,
«Бір шаңырақ астында...» тақырыбына
жағдаяттық диалог дайындаңыз.
10 слайд
Үйге тапсырма: М.Мағауиннің «Бір атаның балалары» шығармасын оқып, соның негізінде бүгінгі күнмен байланыстырып, «Бір шаңырақ астында...» тақырыбына жағдаяттық диалог дайындаңыз.
11 слайд
Кері байланыс:
«+ - қызықты»
11 слайд
Кері байланыс: «+ - қызықты»