Материалдар / Біз қалай тамақтанамыз?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біз қалай тамақтанамыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытушылармен студенттерге арналған материал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2020
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Турыстыева Айкен Досымовна 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Прак

1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Турыстыева Айкен Досымовна 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пәні: Жаратылыстану және дүниетану Практика жетекшісі: Баймуратова Қаламқас Дарябаевна Өткізілетін пән: Жаратылыстану Сынып : 1 Сынып Тақырыбы : Біз қалай тамақтанамыз?Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105083-Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі

1 слайд

№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Турыстыева Айкен Досымовна 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пәні: Жаратылыстану және дүниетану Практика жетекшісі: Баймуратова Қаламқас Дарябаевна Өткізілетін пән: Жаратылыстану Сынып : 1 Сынып Тақырыбы : Біз қалай тамақтанамыз?Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105083-Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі

• Оқу мақсаты: • 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру • Сабақ мақсаты: • Барлық оқушылар: ежелгі және қаз

2 слайд
• Оқу мақсаты: • 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру • Сабақ мақсаты: • Барлық оқушылар: ежелгі және қазіргі заманғы адамдардың тамақтану ерекшелігі туралы біледі. • Оқушылардың басым бөлігі:тағам және сусын түрлерін біліп, ажыратады. • Кейбір оқушылар: бұрынғы мен қазіргі кезеңді елестету тәсілдері арқылы ойлап , мысалдар келтіре алады.

2 слайд

• Оқу мақсаты: • 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру • Сабақ мақсаты: • Барлық оқушылар: ежелгі және қазіргі заманғы адамдардың тамақтану ерекшелігі туралы біледі. • Оқушылардың басым бөлігі:тағам және сусын түрлерін біліп, ажыратады. • Кейбір оқушылар: бұрынғы мен қазіргі кезеңді елестету тәсілдері арқылы ойлап , мысалдар келтіре алады.

Бағалау критерийлері 1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді. 2. Тамақтану ережелерін біледі. 3. Пайдалы тамақтар

3 слайд
Бағалау критерийлері 1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді. 2. Тамақтану ережелерін біледі. 3. Пайдалы тамақтар мен зиянды,майлы тамақтарды ажырата алады.

3 слайд

Бағалау критерийлері 1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді. 2. Тамақтану ережелерін біледі. 3. Пайдалы тамақтар мен зиянды,майлы тамақтарды ажырата алады.

Тілдік мақсаттар • Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты жаңа сөздер мен с

4 слайд
Тілдік мақсаттар • Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін біле алады. • Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: • Тағам - еда –food; • сусын – напиток – drink • Талқылауға арналған сұрақтар Көмекші сөздер нені білдіреді? • Дүкен немесе базардан не сатып ала аласыздар? • Ас үйден нені табуға болады?

4 слайд

Тілдік мақсаттар • Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін біле алады. • Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: • Тағам - еда –food; • сусын – напиток – drink • Талқылауға арналған сұрақтар Көмекші сөздер нені білдіреді? • Дүкен немесе базардан не сатып ала аласыздар? • Ас үйден нені табуға болады?

Құндылықтарды дарыту Татулық,достық салауатты өмір салтын қалыптастыру. • Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану,көркем еңбек

5 слайд
Құндылықтарды дарыту Татулық,достық салауатты өмір салтын қалыптастыру. • Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану,көркем еңбек,қазақ тілі, ағылшын тілі. • АКТ қолдану дағдылары • Слайд, көру дағдысы, есте сақтау дағдысы

5 слайд

Құндылықтарды дарыту Татулық,достық салауатты өмір салтын қалыптастыру. • Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану,көркем еңбек,қазақ тілі, ағылшын тілі. • АКТ қолдану дағдылары • Слайд, көру дағдысы, есте сақтау дағдысы

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ СӘТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МҰҒАЛІМ; 3 тілде балалармен сәлемдесу. Сәлеметсіңдерме балала

6 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ СӘТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МҰҒАЛІМ; 3 тілде балалармен сәлемдесу. Сәлеметсіңдерме балалар? Здраствуйте ребята? Hello guys? Оқушылар; С әлеметсізбе апай! Здраствуйте учитель! Good afternoon teacher!

6 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ СӘТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МҰҒАЛІМ; 3 тілде балалармен сәлемдесу. Сәлеметсіңдерме балалар? Здраствуйте ребята? Hello guys? Оқушылар; С әлеметсізбе апай! Здраствуйте учитель! Good afternoon teacher!

«Сиқырлы дорба» әдісі ТОПҚА БӨЛУ СҮТ ӨНІМДЕРІ, ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР, ҰН ӨНІМДЕРІ,СУСЫНДАР БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОПТАМАСЫ АРҚЫЛЫ ТОП

7 слайд
«Сиқырлы дорба» әдісі ТОПҚА БӨЛУ СҮТ ӨНІМДЕРІ, ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР, ҰН ӨНІМДЕРІ,СУСЫНДАР БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОПТАМАСЫ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛЕМІН БАЛАЛАРҒА ТОП АТАУЛАРЫН АҒЫЛШЫНША ҚАЙТАЛАТАМЫН. СҮТ ӨНІМДЕРІ- DAIRY PRODUCTS ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР- FRUIT. ҰН ӨНІМДЕРІ- FLOUR PRODUCTS СУСЫНДАР- DRINKS

7 слайд

«Сиқырлы дорба» әдісі ТОПҚА БӨЛУ СҮТ ӨНІМДЕРІ, ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР, ҰН ӨНІМДЕРІ,СУСЫНДАР БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОПТАМАСЫ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛЕМІН БАЛАЛАРҒА ТОП АТАУЛАРЫН АҒЫЛШЫНША ҚАЙТАЛАТАМЫН. СҮТ ӨНІМДЕРІ- DAIRY PRODUCTS ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР- FRUIT. ҰН ӨНІМДЕРІ- FLOUR PRODUCTS СУСЫНДАР- DRINKS

• «Миға шабуыл» әдісі (ТЖ) Әр топ өз топтарының атауына байланысты қысқа мәлімет беру арқылы постер қорғайды. • Дескриптор: •

8 слайд
• «Миға шабуыл» әдісі (ТЖ) Әр топ өз топтарының атауына байланысты қысқа мәлімет беру арқылы постер қорғайды. • Дескриптор: • - Сүт,ет,ұн өнімдері мен жеміс-жидектер туралы біледі. • -Олардың пайдасы туралы әңгімелейді.

8 слайд

• «Миға шабуыл» әдісі (ТЖ) Әр топ өз топтарының атауына байланысты қысқа мәлімет беру арқылы постер қорғайды. • Дескриптор: • - Сүт,ет,ұн өнімдері мен жеміс-жидектер туралы біледі. • -Олардың пайдасы туралы әңгімелейді.

• ҚБ «Шапалақ» Топтық жұмыс кезінде топтар бір- бірін шапалақпен бағалайды. • « Өте жақсы» –3 шапалақ «Жақсы» - 2 шапалақ «Қа

9 слайд
• ҚБ «Шапалақ» Топтық жұмыс кезінде топтар бір- бірін шапалақпен бағалайды. • « Өте жақсы» –3 шапалақ «Жақсы» - 2 шапалақ «Қанағаттанарлық» - 1шапалақ • Мұғалімнің мадақтау сөздері • Өте жақсы-- very well • Жақсы-- All right • Қанағаттандырарлық-неплохо- Not bad •

9 слайд

• ҚБ «Шапалақ» Топтық жұмыс кезінде топтар бір- бірін шапалақпен бағалайды. • « Өте жақсы» –3 шапалақ «Жақсы» - 2 шапалақ «Қанағаттанарлық» - 1шапалақ • Мұғалімнің мадақтау сөздері • Өте жақсы-- very well • Жақсы-- All right • Қанағаттандырарлық-неплохо- Not bad •

Сабақтың ортасы • 1.ТАПСЫРМА (ҰЖ) «ОЙ ҚОЗҒАУ» СТРАТЕГИЯСЫ БОЙЫНША СҰРАҚ- ЖАУАП • -ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕСІН БІЛЕСІҢ БЕ? • -ДҰРЫС ТАМА

10 слайд
Сабақтың ортасы • 1.ТАПСЫРМА (ҰЖ) «ОЙ ҚОЗҒАУ» СТРАТЕГИЯСЫ БОЙЫНША СҰРАҚ- ЖАУАП • -ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕСІН БІЛЕСІҢ БЕ? • -ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ АДАМҒА ПАЙДАЛЫ МА? • -БІР КҮНДЕ ҚАНША РЕТ ТАМАҚТАНАМЫЗ? • -ПАЙДАЛЫ ДӘРУМЕНДЕРДІ АТА? • ДЕСКРИПТОР: 1.ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕЛЕРІН БІЛДІ. 2.ТАМАҚТАНУ РЕЖИМІН САҚТАУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІ. .3.ПАЙДАЛЫ ЖӘНЕ ЗИЯНДЫ ТАҒАМДАРДЫ АЖЫРАТТЫ. • ҚБ. «ЖҰЛДЫЗШАЛАР»

10 слайд

Сабақтың ортасы • 1.ТАПСЫРМА (ҰЖ) «ОЙ ҚОЗҒАУ» СТРАТЕГИЯСЫ БОЙЫНША СҰРАҚ- ЖАУАП • -ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕСІН БІЛЕСІҢ БЕ? • -ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ АДАМҒА ПАЙДАЛЫ МА? • -БІР КҮНДЕ ҚАНША РЕТ ТАМАҚТАНАМЫЗ? • -ПАЙДАЛЫ ДӘРУМЕНДЕРДІ АТА? • ДЕСКРИПТОР: 1.ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕЛЕРІН БІЛДІ. 2.ТАМАҚТАНУ РЕЖИМІН САҚТАУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІ. .3.ПАЙДАЛЫ ЖӘНЕ ЗИЯНДЫ ТАҒАМДАРДЫ АЖЫРАТТЫ. • ҚБ. «ЖҰЛДЫЗШАЛАР»

Сергіту сәті • Балаларды бөлінген топтары бойынша,тақтаға әр топтан бір оқушыны шығартып алып,топ атына сәйкес өнімдерді жазд

11 слайд
Сергіту сәті • Балаларды бөлінген топтары бойынша,тақтаға әр топтан бір оқушыны шығартып алып,топ атына сәйкес өнімдерді жаздырып,жарыстырамын.Қай топ көп өнім жазса,сол топ жеңімпаз атанады!!

11 слайд

Сергіту сәті • Балаларды бөлінген топтары бойынша,тақтаға әр топтан бір оқушыны шығартып алып,топ атына сәйкес өнімдерді жаздырып,жарыстырамын.Қай топ көп өнім жазса,сол топ жеңімпаз атанады!!

(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас- бөліс » • Бір күндік ас мәзірін құрастыру. Суреттер топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру. Ә

12 слайд
(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас- бөліс » • Бір күндік ас мәзірін құрастыру. Суреттер топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру. Әр топ өздеріне тиісті суреттерді жабыстыру керек. • 1 -топ- таңғы ас 2 -топ - түскі ас 3-топ- бесін 4- топ- кешкі ас Дескриптор: 1.Бір күндік ас мәзірін құрастырды. 2.Қай уақытта қандай тамақтану керектігін білді. • (ҚБ) «Басбармақ»

12 слайд

(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас- бөліс » • Бір күндік ас мәзірін құрастыру. Суреттер топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру. Әр топ өздеріне тиісті суреттерді жабыстыру керек. • 1 -топ- таңғы ас 2 -топ - түскі ас 3-топ- бесін 4- топ- кешкі ас Дескриптор: 1.Бір күндік ас мәзірін құрастырды. 2.Қай уақытта қандай тамақтану керектігін білді. • (ҚБ) «Басбармақ»

3 – тапсырма “Галерея шарлау” әдісі. Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз жұм

13 слайд
3 – тапсырма “Галерея шарлау” әдісі. Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз жұмыстарына сыныптастарымен талқылайды,. көрме ұйымдастырады. Дескриптор: 1.Ермексазбен жұмыс жасайды. 2.Өздерінің жұмыстарын талқылайды.. 3.Көрме ұйымдастырады. ( ҚБ)«Бағдаршам»

13 слайд

3 – тапсырма “Галерея шарлау” әдісі. Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз жұмыстарына сыныптастарымен талқылайды,. көрме ұйымдастырады. Дескриптор: 1.Ермексазбен жұмыс жасайды. 2.Өздерінің жұмыстарын талқылайды.. 3.Көрме ұйымдастырады. ( ҚБ)«Бағдаршам»

• «Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен сабақты қорыту • -Бүгін біз не үйрендік? • -Тамақтану ережесі туралы кім айтады? • Па

14 слайд
• «Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен сабақты қорыту • -Бүгін біз не үйрендік? • -Тамақтану ережесі туралы кім айтады? • Пайдалы –зиянды тағам туралы не айтасыңдар?

14 слайд

• «Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен сабақты қорыту • -Бүгін біз не үйрендік? • -Тамақтану ережесі туралы кім айтады? • Пайдалы –зиянды тағам туралы не айтасыңдар?

Кері байланыс Рефлексия • «ПИРАМИДА» әдісі арқылы кері БАЙЛАНЫС жүргіземін.

15 слайд
Кері байланыс Рефлексия • «ПИРАМИДА» әдісі арқылы кері БАЙЛАНЫС жүргіземін.

15 слайд

Кері байланыс Рефлексия • «ПИРАМИДА» әдісі арқылы кері БАЙЛАНЫС жүргіземін.

Үй жұмысына; • Әркім өзінің күндік тамақтану рационын жазып келу. • Және де күнделікті тұтынатын тағамдарының атын,ағылшынша

16 слайд
Үй жұмысына; • Әркім өзінің күндік тамақтану рационын жазып келу. • Және де күнделікті тұтынатын тағамдарының атын,ағылшынша сөздіктеріне жазып,жаттап келу.

16 слайд

Үй жұмысына; • Әркім өзінің күндік тамақтану рационын жазып келу. • Және де күнделікті тұтынатын тағамдарының атын,ағылшынша сөздіктеріне жазып,жаттап келу.