Біз қалай тамақтанамыз?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік
гуманитарлық-педагогтік
колледжі
Турыстыева Айкен Досымовна
3 курс
31 БШ топ білім алушысы
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы
Пәні: Жаратылыстану және дүниетану
Практика жетекшісі: Баймуратова Қаламқас
Дарябаевна
Өткізілетін пән: Жаратылыстану
Сынып : 1 Сынып
Тақырыбы : Біз қалай тамақтанамыз?Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру
Біліктілік: 0105083-Ағылшынша білімі бар
бастауыш білім беру мұғалімі
1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Турыстыева Айкен Досымовна 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пәні: Жаратылыстану және дүниетану Практика жетекшісі: Баймуратова Қаламқас Дарябаевна Өткізілетін пән: Жаратылыстану Сынып : 1 Сынып Тақырыбы : Біз қалай тамақтанамыз?Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105083-Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі
2 слайд
•
Оқу мақсаты:
•
1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың
қажеттілігін түсіндіру
•
Сабақ мақсаты:
•
Барлық оқушылар: ежелгі және қазіргі заманғы
адамдардың тамақтану ерекшелігі туралы
біледі.
•
Оқушылардың басым бөлігі:тағам және сусын
түрлерін біліп, ажыратады.
•
Кейбір оқушылар:
бұрынғы мен қазіргі кезеңді
елестету тәсілдері арқылы ойлап , мысалдар
келтіре алады.
2 слайд
• Оқу мақсаты: • 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру • Сабақ мақсаты: • Барлық оқушылар: ежелгі және қазіргі заманғы адамдардың тамақтану ерекшелігі туралы біледі. • Оқушылардың басым бөлігі:тағам және сусын түрлерін біліп, ажыратады. • Кейбір оқушылар: бұрынғы мен қазіргі кезеңді елестету тәсілдері арқылы ойлап , мысалдар келтіре алады.
3 слайд
Бағалау критерийлері
1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін
түсінеді.
2. Тамақтану ережелерін біледі.
3. Пайдалы тамақтар мен зиянды,майлы
тамақтарды ажырата алады.
3 слайд
Бағалау критерийлері 1. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді. 2. Тамақтану ережелерін біледі. 3. Пайдалы тамақтар мен зиянды,майлы тамақтарды ажырата алады.
4 слайд
Тілдік мақсаттар
•
Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі
уақытта сатып алу және дайындаумен
байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін біле
алады.
•
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
•
Тағам - еда –food;
•
сусын – напиток – drink
•
Талқылауға арналған сұрақтар Көмекші сөздер
нені білдіреді?
•
Дүкен немесе базардан не сатып ала аласыздар?
•
Ас үйден нені табуға болады?
4 слайд
Тілдік мақсаттар • Оқушылар тамақ және сусынмен,оларды қазіргі уақытта сатып алу және дайындаумен байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін біле алады. • Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: • Тағам - еда –food; • сусын – напиток – drink • Талқылауға арналған сұрақтар Көмекші сөздер нені білдіреді? • Дүкен немесе базардан не сатып ала аласыздар? • Ас үйден нені табуға болады?
5 слайд
Құндылықтарды дарыту
Татулық,достық салауатты өмір салтын
қалыптастыру.
•
Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану,көркем еңбек,қазақ тілі,
ағылшын тілі.
•
АКТ қолдану дағдылары
•
Слайд, көру дағдысы, есте сақтау дағдысы
5 слайд
Құндылықтарды дарыту Татулық,достық салауатты өмір салтын қалыптастыру. • Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану,көркем еңбек,қазақ тілі, ағылшын тілі. • АКТ қолдану дағдылары • Слайд, көру дағдысы, есте сақтау дағдысы
6 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ
1.ҰЙЫМДАСТЫРУ СӘТІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ
МҰҒАЛІМ; 3 тілде балалармен
сәлемдесу.
Сәлеметсіңдерме балалар?
Здраствуйте ребята?
Hello guys?
Оқушылар; С әлеметсізбе апай!
Здраствуйте учитель!
Good afternoon teacher!
6 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ СӘТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ МҰҒАЛІМ; 3 тілде балалармен сәлемдесу. Сәлеметсіңдерме балалар? Здраствуйте ребята? Hello guys? Оқушылар; С әлеметсізбе апай! Здраствуйте учитель! Good afternoon teacher!
7 слайд
«Сиқырлы дорба» әдісі
ТОПҚА БӨЛУ
СҮТ ӨНІМДЕРІ, ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР, ҰН ӨНІМДЕРІ,СУСЫНДАР
БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОПТАМАСЫ АРҚЫЛЫ ТОПҚА
БӨЛЕМІН
БАЛАЛАРҒА ТОП АТАУЛАРЫН АҒЫЛШЫНША
ҚАЙТАЛАТАМЫН.
СҮТ ӨНІМДЕРІ- DAIRY PRODUCTS
ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР- FRUIT.
ҰН ӨНІМДЕРІ- FLOUR PRODUCTS
СУСЫНДАР- DRINKS
7 слайд
«Сиқырлы дорба» әдісі ТОПҚА БӨЛУ СҮТ ӨНІМДЕРІ, ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР, ҰН ӨНІМДЕРІ,СУСЫНДАР БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОПТАМАСЫ АРҚЫЛЫ ТОПҚА БӨЛЕМІН БАЛАЛАРҒА ТОП АТАУЛАРЫН АҒЫЛШЫНША ҚАЙТАЛАТАМЫН. СҮТ ӨНІМДЕРІ- DAIRY PRODUCTS ЖЕМІС-ЖИДЕКТЕР- FRUIT. ҰН ӨНІМДЕРІ- FLOUR PRODUCTS СУСЫНДАР- DRINKS
8 слайд
•
«Миға шабуыл» әдісі (ТЖ) Әр топ өз
топтарының атауына байланысты қысқа
мәлімет беру арқылы постер қорғайды.
•
Дескриптор:
•
- Сүт,ет,ұн өнімдері мен жеміс-жидектер
туралы біледі.
•
-Олардың пайдасы туралы әңгімелейді.
8 слайд
• «Миға шабуыл» әдісі (ТЖ) Әр топ өз топтарының атауына байланысты қысқа мәлімет беру арқылы постер қорғайды. • Дескриптор: • - Сүт,ет,ұн өнімдері мен жеміс-жидектер туралы біледі. • -Олардың пайдасы туралы әңгімелейді.
9 слайд
•
ҚБ «Шапалақ» Топтық жұмыс кезінде топтар бір-
бірін шапалақпен бағалайды.
•
« Өте жақсы» –3 шапалақ «Жақсы» - 2 шапалақ
«Қанағаттанарлық» - 1шапалақ
•
Мұғалімнің мадақтау сөздері
•
Өте жақсы-- very well
•
Жақсы-- All right
•
Қанағаттандырарлық-неплохо- Not bad
•
9 слайд
• ҚБ «Шапалақ» Топтық жұмыс кезінде топтар бір- бірін шапалақпен бағалайды. • « Өте жақсы» –3 шапалақ «Жақсы» - 2 шапалақ «Қанағаттанарлық» - 1шапалақ • Мұғалімнің мадақтау сөздері • Өте жақсы-- very well • Жақсы-- All right • Қанағаттандырарлық-неплохо- Not bad •
10 слайд
Сабақтың ортасы
•
1.ТАПСЫРМА (ҰЖ) «ОЙ ҚОЗҒАУ» СТРАТЕГИЯСЫ БОЙЫНША СҰРАҚ-
ЖАУАП
•
-ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕСІН БІЛЕСІҢ БЕ?
•
-ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ АДАМҒА ПАЙДАЛЫ МА?
•
-БІР КҮНДЕ ҚАНША РЕТ ТАМАҚТАНАМЫЗ?
•
-ПАЙДАЛЫ ДӘРУМЕНДЕРДІ АТА?
•
ДЕСКРИПТОР: 1.ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕЛЕРІН БІЛДІ. 2.ТАМАҚТАНУ
РЕЖИМІН САҚТАУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІ. .3.ПАЙДАЛЫ ЖӘНЕ
ЗИЯНДЫ ТАҒАМДАРДЫ АЖЫРАТТЫ.
•
ҚБ. «ЖҰЛДЫЗШАЛАР»
10 слайд
Сабақтың ортасы • 1.ТАПСЫРМА (ҰЖ) «ОЙ ҚОЗҒАУ» СТРАТЕГИЯСЫ БОЙЫНША СҰРАҚ- ЖАУАП • -ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕСІН БІЛЕСІҢ БЕ? • -ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ АДАМҒА ПАЙДАЛЫ МА? • -БІР КҮНДЕ ҚАНША РЕТ ТАМАҚТАНАМЫЗ? • -ПАЙДАЛЫ ДӘРУМЕНДЕРДІ АТА? • ДЕСКРИПТОР: 1.ТАМАҚТАНУ ЕРЕЖЕЛЕРІН БІЛДІ. 2.ТАМАҚТАНУ РЕЖИМІН САҚТАУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІ. .3.ПАЙДАЛЫ ЖӘНЕ ЗИЯНДЫ ТАҒАМДАРДЫ АЖЫРАТТЫ. • ҚБ. «ЖҰЛДЫЗШАЛАР»
11 слайд
Сергіту сәті
•
Балаларды бөлінген топтары
бойынша,тақтаға әр топтан бір оқушыны
шығартып алып,топ атына сәйкес өнімдерді
жаздырып,жарыстырамын.Қай топ көп өнім
жазса,сол топ жеңімпаз атанады!!
11 слайд
Сергіту сәті • Балаларды бөлінген топтары бойынша,тақтаға әр топтан бір оқушыны шығартып алып,топ атына сәйкес өнімдерді жаздырып,жарыстырамын.Қай топ көп өнім жазса,сол топ жеңімпаз атанады!!
12 слайд
(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас-
бөліс »
•
Бір күндік ас мәзірін құрастыру. Суреттер
топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру. Әр
топ өздеріне тиісті суреттерді жабыстыру
керек.
•
1 -топ- таңғы ас 2 -топ - түскі ас 3-топ- бесін
4- топ- кешкі ас Дескриптор: 1.Бір күндік ас
мәзірін құрастырды. 2.Қай уақытта қандай
тамақтану керектігін білді.
•
(ҚБ) «Басбармақ»
12 слайд
(ТЖ)-«Үштік »әдісі –«Ойлан-жұптас- бөліс » • Бір күндік ас мәзірін құрастыру. Суреттер топтамасы арқылы ас мәзірін құрастыру. Әр топ өздеріне тиісті суреттерді жабыстыру керек. • 1 -топ- таңғы ас 2 -топ - түскі ас 3-топ- бесін 4- топ- кешкі ас Дескриптор: 1.Бір күндік ас мәзірін құрастырды. 2.Қай уақытта қандай тамақтану керектігін білді. • (ҚБ) «Басбармақ»
13 слайд
3 – тапсырма “Галерея шарлау”
әдісі.
Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі
жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз
жұмыстарына сыныптастарымен
талқылайды,. көрме ұйымдастырады.
Дескриптор:
1.Ермексазбен жұмыс жасайды.
2.Өздерінің жұмыстарын талқылайды..
3.Көрме ұйымдастырады.
( ҚБ)«Бағдаршам»
13 слайд
3 – тапсырма “Галерея шарлау” әдісі. Бұл тапсырмада балалар ермексазбен әртүрлі жемістер, тағамдар жасайды, көрсетеді. Өз жұмыстарына сыныптастарымен талқылайды,. көрме ұйымдастырады. Дескриптор: 1.Ермексазбен жұмыс жасайды. 2.Өздерінің жұмыстарын талқылайды.. 3.Көрме ұйымдастырады. ( ҚБ)«Бағдаршам»
14 слайд
•
«Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен
сабақты қорыту
•
-Бүгін біз не үйрендік?
•
-Тамақтану ережесі туралы кім айтады?
•
Пайдалы –зиянды тағам туралы не
айтасыңдар?
14 слайд
• «Доп лақтыру» арқылы сұрақ-жауаппен сабақты қорыту • -Бүгін біз не үйрендік? • -Тамақтану ережесі туралы кім айтады? • Пайдалы –зиянды тағам туралы не айтасыңдар?
15 слайд
Кері байланыс
Рефлексия
•
«ПИРАМИДА» әдісі арқылы кері
БАЙЛАНЫС жүргіземін.
15 слайд
Кері байланыс Рефлексия • «ПИРАМИДА» әдісі арқылы кері БАЙЛАНЫС жүргіземін.
16 слайд
Үй жұмысына;
•
Әркім өзінің күндік тамақтану рационын
жазып келу.
•
Және де күнделікті тұтынатын
тағамдарының атын,ағылшынша
сөздіктеріне жазып,жаттап келу.
16 слайд
Үй жұмысына; • Әркім өзінің күндік тамақтану рационын жазып келу. • Және де күнделікті тұтынатын тағамдарының атын,ағылшынша сөздіктеріне жазып,жаттап келу.