Материалдар / "Біз таңдаған жолдар..."
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Біз таңдаған жолдар..."

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге, әлеуметтік педагогтарға, психологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2021
573
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мамандық алғың келе ме, Мамандық өзі немене? Айналаң толған мамандық, Айналаң толған өнеге.

2 слайд
Мамандық алғың келе ме, Мамандық өзі немене? Айналаң толған мамандық, Айналаң толған өнеге.

2 слайд

Мамандық алғың келе ме, Мамандық өзі немене? Айналаң толған мамандық, Айналаң толған өнеге.

 Білім алу, үйрену.  Адамды материалдық жағынан қамтамасыз ететін іс әрекет түрі.  Адамның сол мамандыққа қабілетінің сай ке

3 слайд
 Білім алу, үйрену.  Адамды материалдық жағынан қамтамасыз ететін іс әрекет түрі.  Адамның сол мамандыққа қабілетінің сай келуі, білгілі бір іскерліктердің болуы Мамандық дегеніміз - адамның белгілі бір қызмет атқаруына мүмкіндік беретін материалдық не рухани өндірісте алған білімі мен өмірлік дағдысының жиынтығы.

3 слайд

 Білім алу, үйрену.  Адамды материалдық жағынан қамтамасыз ететін іс әрекет түрі.  Адамның сол мамандыққа қабілетінің сай келуі, білгілі бір іскерліктердің болуы Мамандық дегеніміз - адамның белгілі бір қызмет атқаруына мүмкіндік беретін материалдық не рухани өндірісте алған білімі мен өмірлік дағдысының жиынтығы.

1. Қызығушылық қалай пайда болады? Қызығушылық - сол мамандықты ұнату - ата-ана мамандығ

4 слайд
1.    Қызығушылық қалай пайда болады? Қызығушылық - сол мамандықты ұнату - ата-ана мамандығына еліктеу - өмірге көзқарасының болуы 2.      Бейімділік дегенді қалай түсінесіңдер? Бейімділік – ата –ана жолын қууы - орындау икемділігі - мамандықты игеруге құштарлық 3.      Қабілет деген не? Қабілет – туа біткен талант - өзіндік ізденіс - үйренуге талпыну

4 слайд

1.    Қызығушылық қалай пайда болады? Қызығушылық - сол мамандықты ұнату - ата-ана мамандығына еліктеу - өмірге көзқарасының болуы 2.      Бейімділік дегенді қалай түсінесіңдер? Бейімділік – ата –ана жолын қууы - орындау икемділігі - мамандықты игеруге құштарлық 3.      Қабілет деген не? Қабілет – туа біткен талант - өзіндік ізденіс - үйренуге талпыну

5 слайд

5 слайд

Е.А.Климов мамандықтарды негізгі мынадай Е.А.Климов мамандықтарды негізгі мынадай салаларға бөліп жіктеген.салаларға бөліп жі

6 слайд
Е.А.Климов мамандықтарды негізгі мынадай Е.А.Климов мамандықтарды негізгі мынадай салаларға бөліп жіктеген.салаларға бөліп жіктеген.  «Адам –техника»- техника саласына байланысты «Адам –техника»- техника саласына байланысты мамандықтар;мамандықтар;  «Адам-адам»- қызмет көрсету саласына байланысты «Адам-адам»- қызмет көрсету саласына байланысты мамандықтар;мамандықтар;  «Адам-қоршаған орта» өсімдіктану, жануартану, орман «Адам-қоршаған орта» өсімдіктану, жануартану, орман шаруашылығы, айналаны қоршаған орта салаларына шаруашылығы, айналаны қоршаған орта салаларына байланысты мамандықтар;байланысты мамандықтар;  «адам-белгілер жүйесі» есеп-қисап салаларына «адам-белгілер жүйесі» есеп-қисап салаларына байланысты мамандықтар;байланысты мамандықтар;  «адам-көркем образ» өнер саласындағы мамандықтар; «адам-көркем образ» өнер саласындағы мамандықтар;

6 слайд

Е.А.Климов мамандықтарды негізгі мынадай Е.А.Климов мамандықтарды негізгі мынадай салаларға бөліп жіктеген.салаларға бөліп жіктеген.  «Адам –техника»- техника саласына байланысты «Адам –техника»- техника саласына байланысты мамандықтар;мамандықтар;  «Адам-адам»- қызмет көрсету саласына байланысты «Адам-адам»- қызмет көрсету саласына байланысты мамандықтар;мамандықтар;  «Адам-қоршаған орта» өсімдіктану, жануартану, орман «Адам-қоршаған орта» өсімдіктану, жануартану, орман шаруашылығы, айналаны қоршаған орта салаларына шаруашылығы, айналаны қоршаған орта салаларына байланысты мамандықтар;байланысты мамандықтар;  «адам-белгілер жүйесі» есеп-қисап салаларына «адам-белгілер жүйесі» есеп-қисап салаларына байланысты мамандықтар;байланысты мамандықтар;  «адам-көркем образ» өнер саласындағы мамандықтар; «адам-көркем образ» өнер саласындағы мамандықтар;

Мамандық таңдау факторлары Мамандық таңдау факторларыМұғалім Отбасы Досымен бірге Оқиғаның әсер етуі Тәжірибенің болуы Беделі

7 слайд
Мамандық таңдау факторлары Мамандық таңдау факторларыМұғалім Отбасы Досымен бірге Оқиғаның әсер етуі Тәжірибенің болуы БеделіҚабілеті Оқудың Жақын орналасуы

7 слайд

Мамандық таңдау факторлары Мамандық таңдау факторларыМұғалім Отбасы Досымен бірге Оқиғаның әсер етуі Тәжірибенің болуы БеделіҚабілеті Оқудың Жақын орналасуы

Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады?  Компьютерді білу  Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу

8 слайд
Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады?  Компьютерді білу  Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу:  Адамдармен қарым –қатынас жасай білу;  Өз тауарын, қызметін өткізе білу;  Тез шешім қабылдап, бастамашылық жасау;  Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік.

8 слайд

Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады?  Компьютерді білу  Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу:  Адамдармен қарым –қатынас жасай білу;  Өз тауарын, қызметін өткізе білу;  Тез шешім қабылдап, бастамашылық жасау;  Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік.

Алуан-алуан кәсіп бар Таңдай біл де талап қыл.

9 слайд
Алуан-алуан кәсіп бар Таңдай біл де талап қыл.

9 слайд

Алуан-алуан кәсіп бар Таңдай біл де талап қыл.

Ауыл шаруашылық саласындағы қызмет түрлері Гүлбап - көркемдеуші - ашық аспан астында гүл өсіретін шаруашылықтарда, сә

10 слайд
Ауыл шаруашылық саласындағы қызмет түрлері Гүлбап - көркемдеуші - ашық аспан астында гүл өсіретін шаруашылықтарда, сән үшін пайдаланатын өсімдіктер мен бұталар егілетін жылыжайларда, питомиктерде, сондай—ақ тікелей бақ, бау гүлзар сияқты көгалдандырудың әр түрлі объектілерінде, тұрғын үй орамдары мен өндірістік кәсіпорындар аумағында шым отырғызуда жұмыс істейді. Гүлбап-көркемдеуші жұмысты аумақты көгалдандырудан бастайды, оны тегістеп, тазалайды, жобаға сәйкес бөледі, топрақтан, қиыршық тастан, тас тақталардан жол салады.. Топрақты тұқым себуге, ағаш,бұта, гүл отырғызуға дайындайды, органикалық және минералдық тыңайтқыштар, әк шашады. Білімі мен білігі. Бұл кәсіпті ойдағыдай меңгеру үшін орта мектеп бағдарламасы көлеміндегі ботаника, биология және география пәндерінен білім негізі қажет. Сондай-ақ жоғары білікті гүлбап-көркемдеуші сынды шеберлікке ауылдық кәсіптік-техникалық мектептер мен ауыл шаруашылық колледжінде шыңдалуға болады.

10 слайд

Ауыл шаруашылық саласындағы қызмет түрлері Гүлбап - көркемдеуші - ашық аспан астында гүл өсіретін шаруашылықтарда, сән үшін пайдаланатын өсімдіктер мен бұталар егілетін жылыжайларда, питомиктерде, сондай—ақ тікелей бақ, бау гүлзар сияқты көгалдандырудың әр түрлі объектілерінде, тұрғын үй орамдары мен өндірістік кәсіпорындар аумағында шым отырғызуда жұмыс істейді. Гүлбап-көркемдеуші жұмысты аумақты көгалдандырудан бастайды, оны тегістеп, тазалайды, жобаға сәйкес бөледі, топрақтан, қиыршық тастан, тас тақталардан жол салады.. Топрақты тұқым себуге, ағаш,бұта, гүл отырғызуға дайындайды, органикалық және минералдық тыңайтқыштар, әк шашады. Білімі мен білігі. Бұл кәсіпті ойдағыдай меңгеру үшін орта мектеп бағдарламасы көлеміндегі ботаника, биология және география пәндерінен білім негізі қажет. Сондай-ақ жоғары білікті гүлбап-көркемдеуші сынды шеберлікке ауылдық кәсіптік-техникалық мектептер мен ауыл шаруашылық колледжінде шыңдалуға болады.

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

 Орман шаруашылығының маманы орманды білуі керек және оның күрделі өмірін ақылға сыйымды түрде, экономика мен табиғат тепе-те

13 слайд
 Орман шаруашылығының маманы орманды білуі керек және оның күрделі өмірін ақылға сыйымды түрде, экономика мен табиғат тепе-теңдігін бұзбай, реттеп отырған жөн. Ағаш өсірушілердің басты міндеті-қиылған ағаш орнын естен шығармай, қолдан келгенше көп ағаш отырғыза беру. Білімі мен білігі  Бұл мамандықты игеруге орта мектеп бағдарламасы ауқымында ботаника, биология, география, зоология, математика негіздерін білу көмектеседі.  Ағаш өсіруші мен орман шаруашылығын жүргізушіні орман шаруашылығы университеттері мен академиялардың орман шаруашылығы факультеті мен өсімдік қорғау факультеті дайындайды.

13 слайд

 Орман шаруашылығының маманы орманды білуі керек және оның күрделі өмірін ақылға сыйымды түрде, экономика мен табиғат тепе-теңдігін бұзбай, реттеп отырған жөн. Ағаш өсірушілердің басты міндеті-қиылған ағаш орнын естен шығармай, қолдан келгенше көп ағаш отырғыза беру. Білімі мен білігі  Бұл мамандықты игеруге орта мектеп бағдарламасы ауқымында ботаника, биология, география, зоология, математика негіздерін білу көмектеседі.  Ағаш өсіруші мен орман шаруашылығын жүргізушіні орман шаруашылығы университеттері мен академиялардың орман шаруашылығы факультеті мен өсімдік қорғау факультеті дайындайды.

 Жануарлардың алуан түрліт ауыруымен күрестің мал шаруашылығы үшін де адам үшінде маңызы зор.  Өзінің күш –жігерін мал ш

14 слайд
 Жануарлардың алуан түрліт ауыруымен күрестің мал шаруашылығы үшін де адам үшінде маңызы зор.  Өзінің күш –жігерін мал шаруашылығының өнімділігін арттыруға, қоғамдық пайдалы жануарларды аурудан сақтауға бағыттаушы маман-ветеринарлар жұмыс істейтін мемлекеттік органдардың, мекемелердің, қызметкерлердің тұтас жүйесі бар.  Білімі мен білігі.  Мал дәрігерлік колледждің фельдшерлік бөлімін бітіргеннен кейін мал фельдшері қызметін атқаруға болады

14 слайд

 Жануарлардың алуан түрліт ауыруымен күрестің мал шаруашылығы үшін де адам үшінде маңызы зор.  Өзінің күш –жігерін мал шаруашылығының өнімділігін арттыруға, қоғамдық пайдалы жануарларды аурудан сақтауға бағыттаушы маман-ветеринарлар жұмыс істейтін мемлекеттік органдардың, мекемелердің, қызметкерлердің тұтас жүйесі бар.  Білімі мен білігі.  Мал дәрігерлік колледждің фельдшерлік бөлімін бітіргеннен кейін мал фельдшері қызметін атқаруға болады

 Металл ұюшы  Мұнай және газ өндіру жөніндегі оператор  Бульдозерші, грейдерші, краншы, экскаваторшы  Радиоэлектронды аппар

15 слайд
 Металл ұюшы  Мұнай және газ өндіру жөніндегі оператор  Бульдозерші, грейдерші, краншы, экскаваторшы  Радиоэлектронды аппаратура мен аспаптарды құрастырушы  Фрезерлік-көшіруші станоктардың станокшысы  Тас қалаушы-гранитші  Қыш қалаушы-өрнектеуші-қаптаушы  Паркет төсеуші  Бөрене тілуші  Электрмен дәнекерлеуші  Ағаш ұстасы  Слесарь-сантехник  Токарь  Арматурашы  Бетоншы  Тас қалаушы  Газбен дәнекерлеуші

15 слайд

 Металл ұюшы  Мұнай және газ өндіру жөніндегі оператор  Бульдозерші, грейдерші, краншы, экскаваторшы  Радиоэлектронды аппаратура мен аспаптарды құрастырушы  Фрезерлік-көшіруші станоктардың станокшысы  Тас қалаушы-гранитші  Қыш қалаушы-өрнектеуші-қаптаушы  Паркет төсеуші  Бөрене тілуші  Электрмен дәнекерлеуші  Ағаш ұстасы  Слесарь-сантехник  Токарь  Арматурашы  Бетоншы  Тас қалаушы  Газбен дәнекерлеуші

 Тоқымашы  Жіп иіруші, тоқушы  Тігінші-моторшы  Аяқ киім тігетін шебер  Шыны балқытушы  Көзеші  (Қыш бұйымдар жасаушы)

16 слайд
 Тоқымашы  Жіп иіруші, тоқушы  Тігінші-моторшы  Аяқ киім тігетін шебер  Шыны балқытушы  Көзеші  (Қыш бұйымдар жасаушы)

16 слайд

 Тоқымашы  Жіп иіруші, тоқушы  Тігінші-моторшы  Аяқ киім тігетін шебер  Шыны балқытушы  Көзеші  (Қыш бұйымдар жасаушы)

 Архивші  Кітапханашы  Тәрбиеші  Тарихшы. Археолог  Мұражай жұмысының әдістемешісі  Психолог  Әлеуметтанушы

17 слайд
 Архивші  Кітапханашы  Тәрбиеші  Тарихшы. Археолог  Мұражай жұмысының әдістемешісі  Психолог  Әлеуметтанушы  Спорт жаттықтырушы  Мұғалім, оқытушы

17 слайд

 Архивші  Кітапханашы  Тәрбиеші  Тарихшы. Археолог  Мұражай жұмысының әдістемешісі  Психолог  Әлеуметтанушы  Спорт жаттықтырушы  Мұғалім, оқытушы

 Аллерголог-дәрігер  Анестезиолог- реаниматолог-дәрігер  Эпидемиолог –дәрігер  Кардиолог-дәрігер  Онколог-дәрігер  Травмат

18 слайд
 Аллерголог-дәрігер  Анестезиолог- реаниматолог-дәрігер  Эпидемиолог –дәрігер  Кардиолог-дәрігер  Онколог-дәрігер  Травматолог-ортопед- дәрігер  Физиотерапевт- дәрігер  Соттық-медициналық сарапшы дәрігер  Рентгенолог-дәрігер  Токсиколог-дәрігер  Терапевт-дәрігер  Педиатр-дәрігер  Инфекциялық-дәрігер

18 слайд

 Аллерголог-дәрігер  Анестезиолог- реаниматолог-дәрігер  Эпидемиолог –дәрігер  Кардиолог-дәрігер  Онколог-дәрігер  Травматолог-ортопед- дәрігер  Физиотерапевт- дәрігер  Соттық-медициналық сарапшы дәрігер  Рентгенолог-дәрігер  Токсиколог-дәрігер  Терапевт-дәрігер  Педиатр-дәрігер  Инфекциялық-дәрігер

 Адвокат  Жауап алушы  Сарапшы- криминалист  Жол полициясы инспекторы  Милиционер  Тергеуші  Судья  Прокурор  Заңгер 

19 слайд
 Адвокат  Жауап алушы  Сарапшы- криминалист  Жол полициясы инспекторы  Милиционер  Тергеуші  Судья  Прокурор  Заңгер  Нотариус

19 слайд

 Адвокат  Жауап алушы  Сарапшы- криминалист  Жол полициясы инспекторы  Милиционер  Тергеуші  Судья  Прокурор  Заңгер  Нотариус

 Сәулетші  Дизайнер  Дрижер  Актер  Биші  Зергер  Суретші, мүсінші  Қазақтың халық аспаптарын жасаушы 

20 слайд
 Сәулетші  Дизайнер  Дрижер  Актер  Биші  Зергер  Суретші, мүсінші  Қазақтың халық аспаптарын жасаушы  Көркем-безендіру жұмыстарын орындаушы

20 слайд

 Сәулетші  Дизайнер  Дрижер  Актер  Биші  Зергер  Суретші, мүсінші  Қазақтың халық аспаптарын жасаушы  Көркем-безендіру жұмыстарын орындаушы

21 слайд

21 слайд