Материалдар / Бізді қоршаған орта
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бізді қоршаған орта

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылыр қоршаған орта тұралі мәләмет алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2020
424
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 01

1 слайд
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі Акимова Рашидям Майданқызы 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі:Мектептегі байқау практикасы Пәні:Ағылшын тілі Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д Өткізілген пән:Ағылшын тілі Сынып: 2 сынып Тақырыбы:Бізді қоршаған орта

ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын,

2 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы.

“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау

3 слайд
“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау

Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.

4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.

« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

5 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

Сабақтың мақсаты :  Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді.  Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен ж

6 слайд
Сабақтың мақсаты :  Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді.  Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен жасалатынын біледі.

Жетістік критерийлері:  Қоршаған орта, табиғат жайында біледі.  Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді.  Қоршаған

7 слайд
Жетістік критерийлері:  Қоршаған орта, табиғат жайында біледі.  Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді.  Қоршаған ортадағы барлық дүние бір- бірімен тығыз байланысты екенін біледі.

ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.

8 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.

ҚОРШАҒАН ОРТА

9 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА

Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects o

10 слайд
Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects of nature Топырақ-почва- soil

Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңда

11 слайд
Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңдар?

Тоқылдақ- орман емшісі

12 слайд
Тоқылдақ- орман емшісі

СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?

13 слайд
СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?

Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?

14 слайд
Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?

Бағалау критерийлері:  Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады.  Өз ойларын анық айта алады.

15 слайд
Бағалау критерийлері:  Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады.  Өз ойларын анық айта алады.

. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау:  Бірін-бірі мұқият тыңдау.  Ойланып тиянақты жауап беру.  Топта

16 слайд
. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау:  Бірін-бірі мұқият тыңдау.  Ойланып тиянақты жауап беру.  Топта ынтымақтастықта болу.  Уақытты тиімді пайдалану.

Топтық жұмыс.

17 слайд
Топтық жұмыс.

1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қо

18 слайд
1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды екі топқа бөліп постер жасау. 4-топ Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу. 5-топ Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын табу.

Бағалау критерилері:  Табиғи нысандарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.  Адам қолымен жасаған

19 слайд
Бағалау критерилері:  Табиғи нысандарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттар мен табиғи заттарды ажырата алады.

« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

20 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөліне

21 слайд
Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөлінеді? 4) Табиғатты не істеу керек? 5) Табиғи нысандарды атаңдар?

ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қол

22 слайд
ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қолымен жасаған заттарды атай аламын. 4 Адам мен табиғат тығыз байланысты. 5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні. 6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті. 7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.

 Сабақта не маңызды болды?  Сабақта қандай қиындықтар кездесті?  Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды?

23 слайд
 Сабақта не маңызды болды?  Сабақта қандай қиындықтар кездесті?  Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды? Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:

м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды

24 слайд
м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды