Бізді қоршаған орта
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК
ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК
КОЛЛЕДЖІ»
Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру»
Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар
бастауыш білім беру мұғалімі
Акимова Рашидям Майданқызы
3 курс
31 БШ топ білім алушысы
Практика түрі:Мектептегі байқау
практикасы
Пәні:Ағылшын тілі
Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д
Өткізілген пән:Ағылшын тілі
Сынып: 2 сынып
Тақырыбы:Бізді қоршаған орта
1 слайд
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі Акимова Рашидям Майданқызы 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі:Мектептегі байқау практикасы Пәні:Ағылшын тілі Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д Өткізілген пән:Ағылшын тілі Сынып: 2 сынып Тақырыбы:Бізді қоршаған орта
2 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР:
Табиғат - біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін меңгертер,
Дүниетану сабағы.
2 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы.
3 слайд
“ ҚҰСТАР ҮНІ”
әуен тыңдау
3 слайд
“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау
4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Бізді қоршаған орта.
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.
5 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны
Адам қолымен
жасалған
заттар Табиғи заттар
5 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар
6 слайд
Сабақтың мақсаты :
Қоршаған орта туралы өз
пікірін білдіреді.
Барлық қоршаған орта
табиғи зат және адам
қолымен жасалатынын
біледі.
6 слайд
Сабақтың мақсаты : Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді. Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен жасалатынын біледі.
7 слайд
Жетістік критерийлері:
Қоршаған орта, табиғат жайында
біледі.
Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін
түсінеді.
Қоршаған ортадағы барлық дүние бір-
бірімен тығыз байланысты екенін біледі.
7 слайд
Жетістік критерийлері: Қоршаған орта, табиғат жайында біледі. Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді. Қоршаған ортадағы барлық дүние бір- бірімен тығыз байланысты екенін біледі.
8 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА
деген не?
Оқулықпен жұмыс
72-73 бет.
8 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.
9 слайд
ҚОРШАҒАН
ОРТА
9 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА
10 слайд
Тірек сөздер:
Қоршаған орта-окружающий мир-
environment
Табиғат-природа -nature
Табиғи нысандары-обьекты
природы- objects of nature
Топырақ-почва- soil
10 слайд
Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects of nature Топырақ-почва- soil
11 слайд
Экотренинг.
Табиғаттағы жануарлардың,
өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп
табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды
айтыңдар?
11 слайд
Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңдар?
12 слайд
Тоқылдақ- орман емшісі
12 слайд
Тоқылдақ- орман емшісі
13 слайд
СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ
АТАҢДАР?
13 слайд
СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?
14 слайд
Жұппен жұмыс.
Не неден жасалған?
Тапсырманың мақсаты: қандай
табиғи заттан адамзат қолымен
жаңа зат жасалынғанын атаңдар?
14 слайд
Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?
15 слайд
Бағалау критерийлері:
Өз зерттеулерін толық дәлелдеп
жеткізе алады.
Өз ойларын анық айта алады.
15 слайд
Бағалау критерийлері: Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады. Өз ойларын анық айта алады.
16 слайд
. Топтық жұмыс.
Топ ережесін есте сақтау:
Бірін-бірі мұқият тыңдау.
Ойланып тиянақты жауап беру.
Топта ынтымақтастықта болу.
Уақытты тиімді пайдалану.
16 слайд
. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау: Бірін-бірі мұқият тыңдау. Ойланып тиянақты жауап беру. Топта ынтымақтастықта болу. Уақытты тиімді пайдалану.
17 слайд
Топтық жұмыс.
17 слайд
Топтық жұмыс.
18 слайд
1-топ
Табиғи нысандарға постер жасау.
2-топ
Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау.
3-топ
Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды
екі топқа бөліп постер жасау.
4-топ
Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу.
5-топ
Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын
табу.
18 слайд
1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды екі топқа бөліп постер жасау. 4-топ Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу. 5-топ Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын табу.
19 слайд
Бағалау критерилері:
Табиғи нысандарды атай алады.
Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.
Адам қолымен жасаған заттар мен
табиғи заттарды ажырата алады.
19 слайд
Бағалау критерилері: Табиғи нысандарды атай алады. Адам қолымен жасаған заттарды атай алады. Адам қолымен жасаған заттар мен табиғи заттарды ажырата алады.
20 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны
Адам қолымен
жасалған
заттар Табиғи заттар
20 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар
21 слайд
Қорытынды.
НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК?
1 ) Қоршаған орта дегеніміз не?
2) Адам табиғатқа жата ма?
3) Табиғат нешеге бөлінеді?
4) Табиғатты не істеу керек?
5) Табиғи нысандарды атаңдар?
21 слайд
Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөлінеді? 4) Табиғатты не істеу керек? 5) Табиғи нысандарды атаңдар?
22 слайд
ӨЗАРА БАҒАЛАУ.
№ Тапсырмалар ия жоқ
1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін.
2 Табиғат байлықтарын атай аламын.
3 Адам қолымен жасаған заттарды атай
аламын.
4 Адам мен табиғат тығыз байланысты.
5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны
қорғау күні.
6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті.
7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы
табиғат құбылыстары деп аталады.
22 слайд
ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қолымен жасаған заттарды атай аламын. 4 Адам мен табиғат тығыз байланысты. 5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні. 6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті. 7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.
23 слайд
Сабақта не маңызды болды?
Сабақта қандай қиындықтар
кездесті?
Келесі сабақта не туралы
білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды?
Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:
23 слайд
Сабақта не маңызды болды? Сабақта қандай қиындықтар кездесті? Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды? Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:
24 слайд
м аған кішкене қиындау болды
м аған түсініксіз болды
м аған бәрі түсінікті болды
24 слайд
м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды