Материалдар / Бізді қоршаған орта
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бізді қоршаған орта

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар қоршаған орта тұралы мәлімет алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2020
755
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 01

1 слайд
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі Акимова Рашидям Майданқызы 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі:Мектептегі байқау практикасы Пәні:Ағылшын тілі Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д Өткізілген пән:Ағылшын тілі Сынып: 2 сынып Тақырыбы:Бізді қоршаған орта

1 слайд

«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі Акимова Рашидям Майданқызы 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі:Мектептегі байқау практикасы Пәні:Ағылшын тілі Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д Өткізілген пән:Ағылшын тілі Сынып: 2 сынып Тақырыбы:Бізді қоршаған орта

ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын,

2 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы.

2 слайд

ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы.

“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау

3 слайд
“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау

3 слайд

“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау

Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.

4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.

4 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.

« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

5 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

5 слайд

« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

Сабақтың мақсаты :  Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді.  Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен ж

6 слайд
Сабақтың мақсаты :  Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді.  Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен жасалатынын біледі.

6 слайд

Сабақтың мақсаты :  Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді.  Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен жасалатынын біледі.

Жетістік критерийлері:  Қоршаған орта, табиғат жайында біледі.  Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді.  Қоршаған

7 слайд
Жетістік критерийлері:  Қоршаған орта, табиғат жайында біледі.  Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді.  Қоршаған ортадағы барлық дүние бір- бірімен тығыз байланысты екенін біледі.

7 слайд

Жетістік критерийлері:  Қоршаған орта, табиғат жайында біледі.  Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді.  Қоршаған ортадағы барлық дүние бір- бірімен тығыз байланысты екенін біледі.

ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.

8 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.

8 слайд

ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.

ҚОРШАҒАН ОРТА

9 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА

9 слайд

ҚОРШАҒАН ОРТА

Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects o

10 слайд
Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects of nature Топырақ-почва- soil

10 слайд

Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects of nature Топырақ-почва- soil

Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңда

11 слайд
Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңдар?

11 слайд

Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңдар?

Тоқылдақ- орман емшісі

12 слайд
Тоқылдақ- орман емшісі

12 слайд

Тоқылдақ- орман емшісі

СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?

13 слайд
СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?

13 слайд

СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?

Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?

14 слайд
Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?

14 слайд

Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?

Бағалау критерийлері:  Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады.  Өз ойларын анық айта алады.

15 слайд
Бағалау критерийлері:  Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады.  Өз ойларын анық айта алады.

15 слайд

Бағалау критерийлері:  Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады.  Өз ойларын анық айта алады.

. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау:  Бірін-бірі мұқият тыңдау.  Ойланып тиянақты жауап беру.  Топта

16 слайд
. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау:  Бірін-бірі мұқият тыңдау.  Ойланып тиянақты жауап беру.  Топта ынтымақтастықта болу.  Уақытты тиімді пайдалану.

16 слайд

. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау:  Бірін-бірі мұқият тыңдау.  Ойланып тиянақты жауап беру.  Топта ынтымақтастықта болу.  Уақытты тиімді пайдалану.

Топтық жұмыс.

17 слайд
Топтық жұмыс.

17 слайд

Топтық жұмыс.

1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қо

18 слайд
1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды екі топқа бөліп постер жасау. 4-топ Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу. 5-топ Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын табу.

18 слайд

1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды екі топқа бөліп постер жасау. 4-топ Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу. 5-топ Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын табу.

Бағалау критерилері:  Табиғи нысандарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.  Адам қолымен жасаған

19 слайд
Бағалау критерилері:  Табиғи нысандарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттар мен табиғи заттарды ажырата алады.

19 слайд

Бағалау критерилері:  Табиғи нысандарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.  Адам қолымен жасаған заттар мен табиғи заттарды ажырата алады.

« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

20 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

20 слайд

« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар

Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөліне

21 слайд
Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөлінеді? 4) Табиғатты не істеу керек? 5) Табиғи нысандарды атаңдар?

21 слайд

Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөлінеді? 4) Табиғатты не істеу керек? 5) Табиғи нысандарды атаңдар?

ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қол

22 слайд
ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қолымен жасаған заттарды атай аламын. 4 Адам мен табиғат тығыз байланысты. 5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні. 6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті. 7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.

22 слайд

ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қолымен жасаған заттарды атай аламын. 4 Адам мен табиғат тығыз байланысты. 5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні. 6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті. 7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.

 Сабақта не маңызды болды?  Сабақта қандай қиындықтар кездесті?  Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды?

23 слайд
 Сабақта не маңызды болды?  Сабақта қандай қиындықтар кездесті?  Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды? Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:

23 слайд

 Сабақта не маңызды болды?  Сабақта қандай қиындықтар кездесті?  Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды? Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:

м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды

24 слайд
м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды

24 слайд

м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды