Бізді қоршаған орта
Бізді қоршаған орта

#1 слайд
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК
ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК
КОЛЛЕДЖІ»
Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру»
Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар
бастауыш білім беру мұғалімі
Акимова Рашидям Майданқызы
3 курс
31 БШ топ білім алушысы
Практика түрі:Мектептегі байқау
практикасы
Пәні:Ағылшын тілі
Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д
Өткізілген пән:Ағылшын тілі
Сынып: 2 сынып
Тақырыбы:Бізді қоршаған орта
1 слайд
«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ» Мамандық: 0105000 – «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 010508 3 - Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі Акимова Рашидям Майданқызы 3 курс 31 БШ топ білім алушысы Практика түрі:Мектептегі байқау практикасы Пәні:Ағылшын тілі Практика жетекшісі: Баймұратова Қ.Д Өткізілген пән:Ағылшын тілі Сынып: 2 сынып Тақырыбы:Бізді қоршаған орта
#2 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР:
Табиғат - біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін меңгертер,
Дүниетану сабағы.
2 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР: Табиғат - біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы.
#3 слайд
“ ҚҰСТАР ҮНІ”
әуен тыңдау
3 слайд
“ ҚҰСТАР ҮНІ” әуен тыңдау
#4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Бізді қоршаған орта.
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған орта.
#5 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны
Адам қолымен
жасалған
заттар Табиғи заттар
5 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар
#6 слайд
Сабақтың мақсаты :
Қоршаған орта туралы өз
пікірін білдіреді.
Барлық қоршаған орта
табиғи зат және адам
қолымен жасалатынын
біледі.
6 слайд
Сабақтың мақсаты : Қоршаған орта туралы өз пікірін білдіреді. Барлық қоршаған орта табиғи зат және адам қолымен жасалатынын біледі.
#7 слайд
Жетістік критерийлері:
Қоршаған орта, табиғат жайында
біледі.
Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін
түсінеді.
Қоршаған ортадағы барлық дүние бір-
бірімен тығыз байланысты екенін біледі.
7 слайд
Жетістік критерийлері: Қоршаған орта, табиғат жайында біледі. Табиғатқа қамқорлық жасау керектігін түсінеді. Қоршаған ортадағы барлық дүние бір- бірімен тығыз байланысты екенін біледі.
#8 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА
деген не?
Оқулықпен жұмыс
72-73 бет.
8 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА деген не? Оқулықпен жұмыс 72-73 бет.
#9 слайд
ҚОРШАҒАН
ОРТА
9 слайд
ҚОРШАҒАН ОРТА
#10 слайд
Тірек сөздер:
Қоршаған орта-окружающий мир-
environment
Табиғат-природа -nature
Табиғи нысандары-обьекты
природы- objects of nature
Топырақ-почва- soil
10 слайд
Тірек сөздер: Қоршаған орта-окружающий мир- environment Табиғат-природа -nature Табиғи нысандары-обьекты природы- objects of nature Топырақ-почва- soil
#11 слайд
Экотренинг.
Табиғаттағы жануарлардың,
өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп
табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды
айтыңдар?
11 слайд
Экотренинг. Табиғаттағы жануарлардың, өсімдіктердің, құстардың т.б рөліне еніп табиғатқа қандай үлес қосатындарыңды айтыңдар?
#12 слайд
Тоқылдақ- орман емшісі
12 слайд
Тоқылдақ- орман емшісі
#13 слайд
СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ
АТАҢДАР?
13 слайд
СУРЕТТЕГІ ТАБИҒИ НЫСАНДАРДЫ АТАҢДАР?
#14 слайд
Жұппен жұмыс.
Не неден жасалған?
Тапсырманың мақсаты: қандай
табиғи заттан адамзат қолымен
жаңа зат жасалынғанын атаңдар?
14 слайд
Жұппен жұмыс. Не неден жасалған? Тапсырманың мақсаты: қандай табиғи заттан адамзат қолымен жаңа зат жасалынғанын атаңдар?
#15 слайд
Бағалау критерийлері:
Өз зерттеулерін толық дәлелдеп
жеткізе алады.
Өз ойларын анық айта алады.
15 слайд
Бағалау критерийлері: Өз зерттеулерін толық дәлелдеп жеткізе алады. Өз ойларын анық айта алады.
#16 слайд
. Топтық жұмыс.
Топ ережесін есте сақтау:
Бірін-бірі мұқият тыңдау.
Ойланып тиянақты жауап беру.
Топта ынтымақтастықта болу.
Уақытты тиімді пайдалану.
16 слайд
. Топтық жұмыс. Топ ережесін есте сақтау: Бірін-бірі мұқият тыңдау. Ойланып тиянақты жауап беру. Топта ынтымақтастықта болу. Уақытты тиімді пайдалану.
#17 слайд
Топтық жұмыс.
17 слайд
Топтық жұмыс.
#18 слайд
1-топ
Табиғи нысандарға постер жасау.
2-топ
Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау.
3-топ
Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды
екі топқа бөліп постер жасау.
4-топ
Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу.
5-топ
Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын
табу.
18 слайд
1-топ Табиғи нысандарға постер жасау. 2-топ Адам қолымен жасаған заттарға постер жасау. 3-топ Табиғи нысандар және адам қолымен жасаған заттарды екі топқа бөліп постер жасау. 4-топ Кестеден табиғи нысандардың аттарын табу. 5-топ Кестеден адам қолымен жасаған заттардың аттарын табу.
#19 слайд
Бағалау критерилері:
Табиғи нысандарды атай алады.
Адам қолымен жасаған заттарды атай алады.
Адам қолымен жасаған заттар мен
табиғи заттарды ажырата алады.
19 слайд
Бағалау критерилері: Табиғи нысандарды атай алады. Адам қолымен жасаған заттарды атай алады. Адам қолымен жасаған заттар мен табиғи заттарды ажырата алады.
#20 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны
Адам қолымен
жасалған
заттар Табиғи заттар
20 слайд
« Сиқырлы қорап » ойыны Адам қолымен жасалған заттар Табиғи заттар
#21 слайд
Қорытынды.
НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК?
1 ) Қоршаған орта дегеніміз не?
2) Адам табиғатқа жата ма?
3) Табиғат нешеге бөлінеді?
4) Табиғатты не істеу керек?
5) Табиғи нысандарды атаңдар?
21 слайд
Қорытынды. НЕ ҮЙРЕНІП, НЕ БІЛДІК? 1 ) Қоршаған орта дегеніміз не? 2) Адам табиғатқа жата ма? 3) Табиғат нешеге бөлінеді? 4) Табиғатты не істеу керек? 5) Табиғи нысандарды атаңдар?
#22 слайд
ӨЗАРА БАҒАЛАУ.
№ Тапсырмалар ия жоқ
1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін.
2 Табиғат байлықтарын атай аламын.
3 Адам қолымен жасаған заттарды атай
аламын.
4 Адам мен табиғат тығыз байланысты.
5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны
қорғау күні.
6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті.
7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы
табиғат құбылыстары деп аталады.
22 слайд
ӨЗАРА БАҒАЛАУ. № Тапсырмалар ия жоқ 1. Қоршаған орта дегеніміз не екенін білемін. 2 Табиғат байлықтарын атай аламын. 3 Адам қолымен жасаған заттарды атай аламын. 4 Адам мен табиғат тығыз байланысты. 5. 5 маусым Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні. 6. Табиғатты қорғау- адамзаттың міндеті. 7. Табиғаттағы өзгерістердің барлығы табиғат құбылыстары деп аталады.
#23 слайд
Сабақта не маңызды болды?
Сабақта қандай қиындықтар
кездесті?
Келесі сабақта не туралы
білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды?
Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:
23 слайд
Сабақта не маңызды болды? Сабақта қандай қиындықтар кездесті? Келесі сабақта не туралы білгілерің келеді?Не қиын болды? Не қызық болды? Не маңызды болды? РЕФЛЕКСИЯ:
#24 слайд
м аған кішкене қиындау болды
м аған түсініксіз болды
м аған бәрі түсінікті болды
24 слайд
м аған кішкене қиындау болды м аған түсініксіз болды м аған бәрі түсінікті болды
шағым қалдыра аласыз













