Біздің әлем.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Біздің әлем”
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Біздің әлем”
2 слайд
Білімділік
Оқушының ойлау қабілетін және тілін дамыту.
•
Тәрбиелік
Оқушыны өз бойындағы мүмкіндіктерді
тиімді пайдалана алуға үйрету.
Түзете-дамытушылық
Оқушының таным жолында кездесетін
қиыншылықтарды
жеңе білуге және өздігінен ойлауға
тәрбиелеу.
2 слайд
Білімділік Оқушының ойлау қабілетін және тілін дамыту. • Тәрбиелік Оқушыны өз бойындағы мүмкіндіктерді тиімді пайдалана алуға үйрету. Түзете-дамытушылық Оқушының таным жолында кездесетін қиыншылықтарды жеңе білуге және өздігінен ойлауға тәрбиелеу.
3 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушымен амандасу .Оқушының зейінін
сабаққа аудару.
•
ІІ.Қабылдауға дайындау.
3 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі Оқушымен амандасу .Оқушының зейінін сабаққа аудару. • ІІ.Қабылдауға дайындау.
4 слайд
•
Балақай! Бүгінгі сабағымызды жақсы
тілектермен бастайық .Мен саған тілерім
бүгінгі күнің ашық ,жылы болсын.Бүгінгі
күннің нәзік шуағы бүкіл өміріңе серік
болсын.Мына сөздер мен қимылдарды бірге
жасайық.
4 слайд
• Балақай! Бүгінгі сабағымызды жақсы тілектермен бастайық .Мен саған тілерім бүгінгі күнің ашық ,жылы болсын.Бүгінгі күннің нәзік шуағы бүкіл өміріңе серік болсын.Мына сөздер мен қимылдарды бірге жасайық.
5 слайд
•
Үйімізде бейбітшілік болсын.
•
(қолыңды бастың үстіне үшбұрыш етіп
қою)
•
Жүрегімде бейбітшілік болсын
•
( жүректің үстіне алақаныңды қою)
•
Бүкіл әлемде бейбітшілік болсын
•
( қолын жаяды)
5 слайд
• Үйімізде бейбітшілік болсын. • (қолыңды бастың үстіне үшбұрыш етіп қою) • Жүрегімде бейбітшілік болсын • ( жүректің үстіне алақаныңды қою) • Бүкіл әлемде бейбітшілік болсын • ( қолын жаяды)
6 слайд
Жаңа тақырып:
•
Біздің “әлем” деп айналамыздағы
адамдарды,отбасымызды,достарымызды,ар
аласатын адамдарды,мемлекетімізді, басқа
мемлекеттерді атауға болады.Қысқаша
айтқанда бізді қоршағанның бәрін-біздің
әлем деп атауға болады. Сондықтан ,бүгін
сабақтың тақырыбы “Біздің әлем”деп
аталады.
6 слайд
Жаңа тақырып: • Біздің “әлем” деп айналамыздағы адамдарды,отбасымызды,достарымызды,ар аласатын адамдарды,мемлекетімізді, басқа мемлекеттерді атауға болады.Қысқаша айтқанда бізді қоршағанның бәрін-біздің әлем деп атауға болады. Сондықтан ,бүгін сабақтың тақырыбы “Біздің әлем”деп аталады.
7 слайд
1.тапсырма
•
Оқушыға өзінің көңіл-күйің сипаттайтын
қозғалыстарды ойлап табуға 3мин уақыт
беріледі.Содан кейін тапсырма ұсынылады:
•
1кезең: оқушы өзінің қимылдарын
көрсетеді,әңгімелеп
береді.Жаттығуды аяқтаған
соң,үстел қасына келіп,пластилинмен
сол ватманның үстіне өзіміздің әлемді
салу ұсынылады.Оқушы ватманға
қаланың контурына салады.
7 слайд
1.тапсырма • Оқушыға өзінің көңіл-күйің сипаттайтын қозғалыстарды ойлап табуға 3мин уақыт беріледі.Содан кейін тапсырма ұсынылады: • 1кезең: оқушы өзінің қимылдарын көрсетеді,әңгімелеп береді.Жаттығуды аяқтаған соң,үстел қасына келіп,пластилинмен сол ватманның үстіне өзіміздің әлемді салу ұсынылады.Оқушы ватманға қаланың контурына салады.
8 слайд
•
2.кезең: жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы
нені салғанын әңгімелеп береді.
•
3.кезең: оқушы екі жақтағы қала
бөлшектерін біріктіреді.
(жолдар,көпірлер арқылы)
•
5кезең:талқылау.
•
8 слайд
• 2.кезең: жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы нені салғанын әңгімелеп береді. • 3.кезең: оқушы екі жақтағы қала бөлшектерін біріктіреді. (жолдар,көпірлер арқылы) • 5кезең:талқылау. •
9 слайд
Тіл ұстарту жаттығуы:
•
Ауыл маңы саз,саз-саз,
•
Жайылады қаз,қаз-қаз,
•
Тоймай қалса қаз,қаз-қаз,
•
Шашқан дәнің аз,аз-аз,
Ыз,ыз-ыз
Анар сүйкімді қыз.
9 слайд
Тіл ұстарту жаттығуы: • Ауыл маңы саз,саз-саз, • Жайылады қаз,қаз-қаз, • Тоймай қалса қаз,қаз-қаз, • Шашқан дәнің аз,аз-аз, Ыз,ыз-ыз Анар сүйкімді қыз.
10 слайд
IV.Сабақты пысықтау .
•
1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?
•
2.Сабақ саған ұнады ма?
•
3.Әлем деген сөзді қалай түсінесің?
•
Коррекциялық сабақтан күтілетін
нәтиже.Тапсырмаларды орындау барысында
балада өзіне деген сенімін арттыру,өз
жетістіктеріне көңіл
аударуын,тапсырмаларды дұрыс
қабылдауын үйрету.Кез-келген тапсырманы
қызығушылықпен,белсенді қатыса отырып
орындауды қамтамасыз ету.Сабақ
барысында жақсы қарым-қатынас орнату.
10 слайд
IV.Сабақты пысықтау . • 1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің? • 2.Сабақ саған ұнады ма? • 3.Әлем деген сөзді қалай түсінесің? • Коррекциялық сабақтан күтілетін нәтиже.Тапсырмаларды орындау барысында балада өзіне деген сенімін арттыру,өз жетістіктеріне көңіл аударуын,тапсырмаларды дұрыс қабылдауын үйрету.Кез-келген тапсырманы қызығушылықпен,белсенді қатыса отырып орындауды қамтамасыз ету.Сабақ барысында жақсы қарым-қатынас орнату.