Бөкей Ордасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөкей Ордасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Казак халкынын отаршылдыкка карсы күресі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=P9CEXAQM80O Аз дегенде маңызды деп санаған 5 мағлұматты дәптерге көшіріп алыңыз. Сол мағлұма

#1 слайд
HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=P9CEXAQM80O Аз дегенде маңызды деп санаған 5 мағлұматты дәптерге көшіріп алыңыз. Сол мағлұматтар арқылы бүгінгі тақырыпты анықтап көріңіз

1 слайд

HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=P9CEXAQM80O Аз дегенде маңызды деп санаған 5 мағлұматты дәптерге көшіріп алыңыз. Сол мағлұматтар арқылы бүгінгі тақырыпты анықтап көріңіз

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі (1-сабақ)

#2 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі (1-сабақ)

2 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі (1-сабақ)

ОҚУ мақсаты: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; 7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтері

#3 слайд
ОҚУ мақсаты: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; 7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

3 слайд

ОҚУ мақсаты: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; 7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: Қолдану- Тарихи оқиғаның орның картаға түсіреді; Сыни ойлау мен талдау- Көтерілістің бастауын,барысын, нәтиж

#4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: Қолдану- Тарихи оқиғаның орның картаға түсіреді; Сыни ойлау мен талдау- Көтерілістің бастауын,барысын, нәтижесін, тарихи маңызын талдайды; Бағалау- Көрініс басшыларын бағалайды;

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: Қолдану- Тарихи оқиғаның орның картаға түсіреді; Сыни ойлау мен талдау- Көтерілістің бастауын,барысын, нәтижесін, тарихи маңызын талдайды; Бағалау- Көрініс басшыларын бағалайды;

ЗЕРТТЕУ СҰРАҚТАРЫ: Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?

#5 слайд
ЗЕРТТЕУ СҰРАҚТАРЫ: Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?

5 слайд

ЗЕРТТЕУ СҰРАҚТАРЫ: Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы қандай болды?

КӨТЕРІЛІСТІҢ ШЫҒУ СЕБЕПТЕРІ : Алым-салықтың көбеюі Ақсүйектердің озбырлығы Отаршылық қысымнан туындаған жердің жетіспеушілігі Жә

#6 слайд
КӨТЕРІЛІСТІҢ ШЫҒУ СЕБЕПТЕРІ : Алым-салықтың көбеюі Ақсүйектердің озбырлығы Отаршылық қысымнан туындаған жердің жетіспеушілігі Жәңгір ханның әділетсіз саясаты Ең шұрайлы жерлерді помещиктер мен байлардың өзара бөлісіп алуы Тартып алған жерлерді қазақ шаруаларына көтерінкі бағамен жалға беру Қазақ шаруаларының өзеннең өтіп ,жағалаудағы жерлерді пайдалануға тыйым салуы

6 слайд

КӨТЕРІЛІСТІҢ ШЫҒУ СЕБЕПТЕРІ : Алым-салықтың көбеюі Ақсүйектердің озбырлығы Отаршылық қысымнан туындаған жердің жетіспеушілігі Жәңгір ханның әділетсіз саясаты Ең шұрайлы жерлерді помещиктер мен байлардың өзара бөлісіп алуы Тартып алған жерлерді қазақ шаруаларына көтерінкі бағамен жалға беру Қазақ шаруаларының өзеннең өтіп ,жағалаудағы жерлерді пайдалануға тыйым салуы

ОРЫС ПОМЕЩИГІ : ЮСУПОВ

#7 слайд
ОРЫС ПОМЕЩИГІ : ЮСУПОВ

7 слайд

ОРЫС ПОМЕЩИГІ : ЮСУПОВ

#8 слайд

8 слайд

Мәтінмен жұмыс (10мин) 1-топ. Көтеріліс не себепті дәл осы уақытта болғаны мен қамтыған аймағы және тарихи тұлғаларды анықтайд

#9 слайд
Мәтінмен жұмыс (10мин) 1-топ. Көтеріліс не себепті дәл осы уақытта болғаны мен қамтыған аймағы және тарихи тұлғаларды анықтайды. Дескриптор: -Көтеріліс қамтыған аумақты картада көрсетеді; -Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға мен 2 тарихи тұлғаға сипаттама береді; -Көтерілістің Бөкей Ордасы территориясын ғана қамтығанын 2 дәлел келтіреді

9 слайд

Мәтінмен жұмыс (10мин) 1-топ. Көтеріліс не себепті дәл осы уақытта болғаны мен қамтыған аймағы және тарихи тұлғаларды анықтайды. Дескриптор: -Көтеріліс қамтыған аумақты картада көрсетеді; -Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға мен 2 тарихи тұлғаға сипаттама береді; -Көтерілістің Бөкей Ордасы территориясын ғана қамтығанын 2 дәлел келтіреді

2-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ, БАСТАЛУ СЕБЕПТЕРІ, КӨТЕРІЛІСШІЛЕРДІҢ МАҚСАТЫ МЕН ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІН АНЫҚТАЙДЫ. Дескриптор:

#10 слайд
2-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ, БАСТАЛУ СЕБЕПТЕРІ, КӨТЕРІЛІСШІЛЕРДІҢ МАҚСАТЫ МЕН ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІН АНЫҚТАЙДЫ. Дескриптор: -Көтерілістің алғышарттарын анықтайды; -Көтерілістің 3-4 себебін атайды; -Көтерілістің қозғаушы күштерін анықтайды; -Көтерілісшілердің мақсатын сипаттайды; -Көтерілістің басталуына түрткі болған жағдайды түсіндіреді.

10 слайд

2-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ, БАСТАЛУ СЕБЕПТЕРІ, КӨТЕРІЛІСШІЛЕРДІҢ МАҚСАТЫ МЕН ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІН АНЫҚТАЙДЫ. Дескриптор: -Көтерілістің алғышарттарын анықтайды; -Көтерілістің 3-4 себебін атайды; -Көтерілістің қозғаушы күштерін анықтайды; -Көтерілісшілердің мақсатын сипаттайды; -Көтерілістің басталуына түрткі болған жағдайды түсіндіреді.

3-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ, БАРЫСЫ, НЕГІЗГІ ОШАҚТАРЫ Дескриптор: -Көтерілістің негізгі кезеңдерін көрсетеді; -Шайқас болға

#11 слайд
3-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ, БАРЫСЫ, НЕГІЗГІ ОШАҚТАРЫ Дескриптор: -Көтерілістің негізгі кезеңдерін көрсетеді; -Шайқас болған негізгі ошақтарды анықтайды; -Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтары туралы әнгімелейді; -Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін талдайды.

11 слайд

3-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ, БАРЫСЫ, НЕГІЗГІ ОШАҚТАРЫ Дескриптор: -Көтерілістің негізгі кезеңдерін көрсетеді; -Шайқас болған негізгі ошақтарды анықтайды; -Көтерілісті басуға жіберілген жазалау отрядтары туралы әнгімелейді; -Көтерілістің үдеуі қандай өзгерістерге әкелгенін талдайды.

4-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ НӘТИЖЕСІ, ЖЕҢІЛУ СЕБЕПТЕРІ МЕН ТАРИХИ МАҢЫЗЫ Дескриптор: -Көтерілістің нәтижесін анықтайды; -Көтерілістің ж

#12 слайд
4-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ НӘТИЖЕСІ, ЖЕҢІЛУ СЕБЕПТЕРІ МЕН ТАРИХИ МАҢЫЗЫ Дескриптор: -Көтерілістің нәтижесін анықтайды; -Көтерілістің жеңілу себептерін атайды; -Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді; Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын талдайды

12 слайд

4-ТОП. КӨТЕРІЛІСТІҢ НӘТИЖЕСІ, ЖЕҢІЛУ СЕБЕПТЕРІ МЕН ТАРИХИ МАҢЫЗЫ Дескриптор: -Көтерілістің нәтижесін анықтайды; -Көтерілістің жеңілу себептерін атайды; -Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді; Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын талдайды

ИНТЕРПРЕТАЦИЯ «Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?» -Исатай мен Махамбетті ..... біріктірді Исатай мен Махамбет

#13 слайд
ИНТЕРПРЕТАЦИЯ «Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?» -Исатай мен Махамбетті ..... біріктірді Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы... Бірінші ..... Екінші ..... Үшінші ..... Бұл оқиға/тұлға маңызды болды, өйткені... Бұл оқиғаның салдары...

13 слайд

ИНТЕРПРЕТАЦИЯ «Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді?» -Исатай мен Махамбетті ..... біріктірді Исатай мен Махамбеттің ортақ идеясы... Бірінші ..... Екінші ..... Үшінші ..... Бұл оқиға/тұлға маңызды болды, өйткені... Бұл оқиғаның салдары...

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
17.12.2024
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі