Болашақ 2025 - 2030 жылғы қажетті мамандықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Болашақ 2025 - 2030 жылғы қажетті мамандықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Болашақ 2025 - 2030 жылғы қажетті мамандықтар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Болашақ мамандықтар – 2027-2030

#1 слайд
Болашақ мамандықтар – 2027-2030

1 слайд

Болашақ мамандықтар – 2027-2030

Кәсіби бағдар беру — жас ұрпақты өзіне ұнаған тиісті мамандықты саналы талдап алуға дайындауға бағытталған іс-әре

#2 слайд
Кәсіби бағдар беру — жас ұрпақты өзіне ұнаған тиісті мамандықты саналы талдап алуға дайындауға бағытталған іс-әрекеті. Кәсіби бағдар беру арқылы оқушыларды мамандықтар әлемінде, олардың мазмұны, ерекшеліктері, жеке тұлғаға қоятын талаптарын өз бойындағы қасиеттерімен ұштастырып, өндіріс, шаруашылық салаларының даму міндеттеріне, оның нарықтық экономика жағдайындағы рөліне сай саналы таңдалып алынған мамандыққа мүдделілігін тәрбиелеуді қажет етеді. Кәсіби бағдар беруші педагог болашақта қандай мамандық трендте болатынын анализ жасап, сараптауы қажет. Кіріспе

2 слайд

Кәсіби бағдар беру — жас ұрпақты өзіне ұнаған тиісті мамандықты саналы талдап алуға дайындауға бағытталған іс-әрекеті. Кәсіби бағдар беру арқылы оқушыларды мамандықтар әлемінде, олардың мазмұны, ерекшеліктері, жеке тұлғаға қоятын талаптарын өз бойындағы қасиеттерімен ұштастырып, өндіріс, шаруашылық салаларының даму міндеттеріне, оның нарықтық экономика жағдайындағы рөліне сай саналы таңдалып алынған мамандыққа мүдделілігін тәрбиелеуді қажет етеді. Кәсіби бағдар беруші педагог болашақта қандай мамандық трендте болатынын анализ жасап, сараптауы қажет. Кіріспе

Болашақ мамандықтар арқылы адамдарға трендте болатын мамандықтарды сараптай отырып таныстыру, мамандық таңдауға негіз

#3 слайд
Болашақ мамандықтар арқылы адамдарға трендте болатын мамандықтарды сараптай отырып таныстыру, мамандық таңдауға негіз болу. 01 Мақсаты

3 слайд

Болашақ мамандықтар арқылы адамдарға трендте болатын мамандықтарды сараптай отырып таныстыру, мамандық таңдауға негіз болу. 01 Мақсаты

Адамдармен индивидуалды жұмыс жасай отырып, трендте болатын мамандық түрлерімен таныстыру, үнемі кері байла

#4 слайд
Адамдармен индивидуалды жұмыс жасай отырып, трендте болатын мамандық түрлерімен таныстыру, үнемі кері байланыста болу. 02 Міндеті

4 слайд

Адамдармен индивидуалды жұмыс жасай отырып, трендте болатын мамандық түрлерімен таныстыру, үнемі кері байланыста болу. 02 Міндеті

Болашақ мамандықты дұрыс таңдау Мамандықты саналы таңдауда адамның қабілеттілігінің қалыптасуының да үлкен маң

#5 слайд
Болашақ мамандықты дұрыс таңдау Мамандықты саналы таңдауда адамның қабілеттілігінің қалыптасуының да үлкен маңызы бар. Ол адамның психологиялық санасының қалыптасуына байланысты. Олар: қабілеттілік, қызығушылық, бағыттың құндылығы, кәсіптік жоспар, идеялы, сенімі, т.б. Мамандық туралы жеткіліксіз білу — мамандық таңдауда кездейсоқтыққа әкеліп соқтырады.Мамандық таңдауда қателесу сайып келгенде, таңдаған мамандығын жек көріп, жұмыс орнын жиі өзгертуге себепші болады.

5 слайд

Болашақ мамандықты дұрыс таңдау Мамандықты саналы таңдауда адамның қабілеттілігінің қалыптасуының да үлкен маңызы бар. Ол адамның психологиялық санасының қалыптасуына байланысты. Олар: қабілеттілік, қызығушылық, бағыттың құндылығы, кәсіптік жоспар, идеялы, сенімі, т.б. Мамандық туралы жеткіліксіз білу — мамандық таңдауда кездейсоқтыққа әкеліп соқтырады.Мамандық таңдауда қателесу сайып келгенде, таңдаған мамандығын жек көріп, жұмыс орнын жиі өзгертуге себепші болады.

04 03 02 01 Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: оқушыларды көпшілік маманды

#6 слайд
04 03 02 01 Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: оқушыларды көпшілік мамандықтар туралы түсінікпен қаруландыру; кәсіптік қызығуы мен бейімділігін, қабілеттілігін қалыптастыру және дамыту мақсатында оқушылардың дара ерекшеліктерін зерттеу мектеп бітірушілерге мамандық таңдауға көмектесу оқушыларды белгілі мамандықтың түрін меңгеруге бейімдеу.

6 слайд

04 03 02 01 Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: оқушыларды көпшілік мамандықтар туралы түсінікпен қаруландыру; кәсіптік қызығуы мен бейімділігін, қабілеттілігін қалыптастыру және дамыту мақсатында оқушылардың дара ерекшеліктерін зерттеу мектеп бітірушілерге мамандық таңдауға көмектесу оқушыларды белгілі мамандықтың түрін меңгеруге бейімдеу.

«World Economic Forum 202 7-2030 жылдары сұранысқа ие болатын ТОП-7 мамандықты атады. Солардың ішінде бұры

#7 слайд
«World Economic Forum 202 7-2030 жылдары сұранысқа ие болатын ТОП-7 мамандықты атады.  Солардың ішінде бұрын болмаған екі кәсіптің бірігуінен туындаған ІТ-дәрігер деген мамандық шығып жатыр. Бұрын блогерлер, SMM-менеджерлер дейтін едік. Оларды ешкім оқытпайтын да. Қазір солардың басын біріктіретін «тренд бақылаушысы» деген кәдімгі кәсіби бағыт дамып келе жатыр. «Биоинженер», «деректер талдаушысы» немесе «data-аналитик» деген мамандықтар сұранысқа ие болмақ. «Урбаинст- экологтарға» да сұраныс артып келеді. Бұрын тек архитекторлар жұмыс істесе, қазір экологияны бірге алып жүретін гибрид мамандық пайда болды. «Жоба менеджері», «жасанды интелект және машиналық оқыту саласындағы маман» деген сияқты жаңа-жаңа бағыттар дамиды».

7 слайд

«World Economic Forum 202 7-2030 жылдары сұранысқа ие болатын ТОП-7 мамандықты атады.  Солардың ішінде бұрын болмаған екі кәсіптің бірігуінен туындаған ІТ-дәрігер деген мамандық шығып жатыр. Бұрын блогерлер, SMM-менеджерлер дейтін едік. Оларды ешкім оқытпайтын да. Қазір солардың басын біріктіретін «тренд бақылаушысы» деген кәдімгі кәсіби бағыт дамып келе жатыр. «Биоинженер», «деректер талдаушысы» немесе «data-аналитик» деген мамандықтар сұранысқа ие болмақ. «Урбаинст- экологтарға» да сұраныс артып келеді. Бұрын тек архитекторлар жұмыс істесе, қазір экологияны бірге алып жүретін гибрид мамандық пайда болды. «Жоба менеджері», «жасанды интелект және машиналық оқыту саласындағы маман» деген сияқты жаңа-жаңа бағыттар дамиды».

Қорытынды Қазіргі түлектерге алдағы 5-10 жылда қандай мамандықтар трендте болатынын жеткізуіміз керек. Сондай-ақ қазір

#8 слайд
Қорытынды Қазіргі түлектерге алдағы 5-10 жылда қандай мамандықтар трендте болатынын жеткізуіміз керек. Сондай-ақ қазір 1 сыныпқа келіп жатқан балаларды да ұмытпауымыз қажет. Оларға кәсіби бағдар бойынша кабинеттері ашылып жатыр. Біз соларға 100-ден астам жойылып келе жатқан мамандықтардың тізімін де қалдырып жүрміз. Сол арқылы олар қай мамандықтың керекті болатынын, қай мамандықтың керексіз болып қалатынын біліп отырады.

8 слайд

Қорытынды Қазіргі түлектерге алдағы 5-10 жылда қандай мамандықтар трендте болатынын жеткізуіміз керек. Сондай-ақ қазір 1 сыныпқа келіп жатқан балаларды да ұмытпауымыз қажет. Оларға кәсіби бағдар бойынша кабинеттері ашылып жатыр. Біз соларға 100-ден астам жойылып келе жатқан мамандықтардың тізімін де қалдырып жүрміз. Сол арқылы олар қай мамандықтың керекті болатынын, қай мамандықтың керексіз болып қалатынын біліп отырады.

END Назарларыңызғ а рақмет!

#9 слайд
END Назарларыңызғ а рақмет!

9 слайд

END Назарларыңызғ а рақмет!

Файл форматы:
pptx
25.00.2025
46
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі