Болашақ 2025 - 2030 жылғы қажетті мамандықтар
Болашақ 2025 - 2030 жылғы қажетті мамандықтар

#1 слайд
Болашақ мамандықтар –
2027-2030
1 слайд
Болашақ мамандықтар – 2027-2030
#2 слайд
Кәсіби бағдар беру — жас ұрпақты өзіне ұнаған тиісті мамандықты саналы талдап
алуға дайындауға бағытталған іс-әрекеті. Кәсіби бағдар беру арқылы оқушыларды
мамандықтар әлемінде, олардың мазмұны, ерекшеліктері, жеке тұлғаға қоятын
талаптарын өз бойындағы қасиеттерімен ұштастырып, өндіріс, шаруашылық
салаларының даму міндеттеріне, оның нарықтық экономика жағдайындағы рөліне сай
саналы таңдалып алынған мамандыққа мүдделілігін тәрбиелеуді қажет етеді. Кәсіби
бағдар беруші педагог болашақта қандай мамандық трендте болатынын анализ жасап,
сараптауы қажет.
Кіріспе
2 слайд
Кәсіби бағдар беру — жас ұрпақты өзіне ұнаған тиісті мамандықты саналы талдап алуға дайындауға бағытталған іс-әрекеті. Кәсіби бағдар беру арқылы оқушыларды мамандықтар әлемінде, олардың мазмұны, ерекшеліктері, жеке тұлғаға қоятын талаптарын өз бойындағы қасиеттерімен ұштастырып, өндіріс, шаруашылық салаларының даму міндеттеріне, оның нарықтық экономика жағдайындағы рөліне сай саналы таңдалып алынған мамандыққа мүдделілігін тәрбиелеуді қажет етеді. Кәсіби бағдар беруші педагог болашақта қандай мамандық трендте болатынын анализ жасап, сараптауы қажет. Кіріспе
#3 слайд
Болашақ мамандықтар арқылы
адамдарға трендте болатын мамандықтарды
сараптай отырып таныстыру, мамандық
таңдауға негіз болу.
01 Мақсаты
3 слайд
Болашақ мамандықтар арқылы адамдарға трендте болатын мамандықтарды сараптай отырып таныстыру, мамандық таңдауға негіз болу. 01 Мақсаты
#4 слайд
Адамдармен
индивидуалды
жұмыс жасай
отырып, трендте
болатын мамандық
түрлерімен
таныстыру, үнемі
кері байланыста
болу.
02 Міндеті
4 слайд
Адамдармен индивидуалды жұмыс жасай отырып, трендте болатын мамандық түрлерімен таныстыру, үнемі кері байланыста болу. 02 Міндеті
#5 слайд
Болашақ мамандықты дұрыс таңдау
Мамандықты саналы таңдауда
адамның қабілеттілігінің
қалыптасуының да үлкен маңызы
бар. Ол адамның психологиялық
санасының қалыптасуына
байланысты. Олар: қабілеттілік,
қызығушылық, бағыттың
құндылығы, кәсіптік жоспар,
идеялы, сенімі, т.б. Мамандық
туралы жеткіліксіз білу — мамандық
таңдауда кездейсоқтыққа әкеліп
соқтырады.Мамандық таңдауда
қателесу сайып келгенде, таңдаған
мамандығын жек көріп, жұмыс
орнын жиі өзгертуге себепші
болады.
5 слайд
Болашақ мамандықты дұрыс таңдау Мамандықты саналы таңдауда адамның қабілеттілігінің қалыптасуының да үлкен маңызы бар. Ол адамның психологиялық санасының қалыптасуына байланысты. Олар: қабілеттілік, қызығушылық, бағыттың құндылығы, кәсіптік жоспар, идеялы, сенімі, т.б. Мамандық туралы жеткіліксіз білу — мамандық таңдауда кездейсоқтыққа әкеліп соқтырады.Мамандық таңдауда қателесу сайып келгенде, таңдаған мамандығын жек көріп, жұмыс орнын жиі өзгертуге себепші болады.
#6 слайд
04
03
02
01
Мектептегі кәсіптік бағдар беру
жұмысының негізгі міндеттері
төмендегідей:
оқушыларды
көпшілік
мамандықтар
туралы
түсінікпен
қаруландыру;
кәсіптік қызығуы
мен бейімділігін,
қабілеттілігін
қалыптастыру және
дамыту мақсатында
оқушылардың дара
ерекшеліктерін
зерттеу
мектеп
бітірушілерге
мамандық
таңдауға
көмектесу
оқушыларды
белгілі
мамандықтың
түрін меңгеруге
бейімдеу.
6 слайд
04 03 02 01 Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: оқушыларды көпшілік мамандықтар туралы түсінікпен қаруландыру; кәсіптік қызығуы мен бейімділігін, қабілеттілігін қалыптастыру және дамыту мақсатында оқушылардың дара ерекшеліктерін зерттеу мектеп бітірушілерге мамандық таңдауға көмектесу оқушыларды белгілі мамандықтың түрін меңгеруге бейімдеу.
#7 слайд
«World Economic Forum 202 7-2030 жылдары
сұранысқа ие болатын ТОП-7 мамандықты
атады.
Солардың ішінде бұрын болмаған екі кәсіптің
бірігуінен туындаған ІТ-дәрігер деген мамандық шығып
жатыр. Бұрын блогерлер, SMM-менеджерлер дейтін едік.
Оларды ешкім оқытпайтын да. Қазір солардың басын
біріктіретін «тренд бақылаушысы» деген кәдімгі
кәсіби бағыт дамып келе жатыр. «Биоинженер»,
«деректер талдаушысы» немесе «data-аналитик»
деген мамандықтар сұранысқа ие болмақ. «Урбаинст-
экологтарға» да сұраныс артып келеді. Бұрын тек
архитекторлар жұмыс істесе, қазір экологияны бірге
алып жүретін гибрид мамандық пайда болды. «Жоба
менеджері», «жасанды интелект және машиналық
оқыту саласындағы маман» деген сияқты жаңа-жаңа
бағыттар дамиды».
7 слайд
«World Economic Forum 202 7-2030 жылдары сұранысқа ие болатын ТОП-7 мамандықты атады. Солардың ішінде бұрын болмаған екі кәсіптің бірігуінен туындаған ІТ-дәрігер деген мамандық шығып жатыр. Бұрын блогерлер, SMM-менеджерлер дейтін едік. Оларды ешкім оқытпайтын да. Қазір солардың басын біріктіретін «тренд бақылаушысы» деген кәдімгі кәсіби бағыт дамып келе жатыр. «Биоинженер», «деректер талдаушысы» немесе «data-аналитик» деген мамандықтар сұранысқа ие болмақ. «Урбаинст- экологтарға» да сұраныс артып келеді. Бұрын тек архитекторлар жұмыс істесе, қазір экологияны бірге алып жүретін гибрид мамандық пайда болды. «Жоба менеджері», «жасанды интелект және машиналық оқыту саласындағы маман» деген сияқты жаңа-жаңа бағыттар дамиды».
#8 слайд
Қорытынды
Қазіргі түлектерге алдағы 5-10 жылда
қандай мамандықтар трендте болатынын
жеткізуіміз керек. Сондай-ақ қазір 1 сыныпқа
келіп жатқан балаларды да ұмытпауымыз қажет.
Оларға кәсіби бағдар бойынша кабинеттері
ашылып жатыр. Біз соларға 100-ден астам
жойылып келе жатқан мамандықтардың тізімін де
қалдырып жүрміз. Сол арқылы олар қай
мамандықтың керекті болатынын, қай
мамандықтың керексіз болып қалатынын біліп
отырады.
8 слайд
Қорытынды Қазіргі түлектерге алдағы 5-10 жылда қандай мамандықтар трендте болатынын жеткізуіміз керек. Сондай-ақ қазір 1 сыныпқа келіп жатқан балаларды да ұмытпауымыз қажет. Оларға кәсіби бағдар бойынша кабинеттері ашылып жатыр. Біз соларға 100-ден астам жойылып келе жатқан мамандықтардың тізімін де қалдырып жүрміз. Сол арқылы олар қай мамандықтың керекті болатынын, қай мамандықтың керексіз болып қалатынын біліп отырады.
#9 слайд
END
Назарларыңызғ
а рақмет!
9 слайд
END Назарларыңызғ а рақмет!
шағым қалдыра аласыз













