Материалдар / Болашақ маманның ұлттық санасын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негізі

Болашақ маманның ұлттық санасын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
Окушыларга толык билу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« № 6 ОМ МДШО » КММ Тақырыбы: Сандар тағылымы Орындаған: 4-сынып оқушысы Айып Әмина Секция: қазақ тілі Жетекшісі:

1 слайд
« № 6 ОМ МДШО » КММ Тақырыбы: Сандар тағылымы Орындаған: 4-сынып оқушысы Айып Әмина Секция: қазақ тілі Жетекшісі: Мұқатова Данагуль Боранбайқызы

1 слайд

« № 6 ОМ МДШО » КММ Тақырыбы: Сандар тағылымы Орындаған: 4-сынып оқушысы Айып Әмина Секция: қазақ тілі Жетекшісі: Мұқатова Данагуль Боранбайқызы

Жұмыстың мақсаты: 1 . Халық қазынасының тереңіне бойлап, сандар жайында мағұлматтарды көпшілік қажеттілігіне жарату.  2 . Осы

2 слайд
Жұмыстың мақсаты: 1 . Халық қазынасының тереңіне бойлап, сандар жайында мағұлматтарды көпшілік қажеттілігіне жарату.  2 . Осы сандардың қасиеттілігі неде екенін айқындай отырып, сан есімдер ретінде бір жүйеге келтіру .

2 слайд

Жұмыстың мақсаты: 1 . Халық қазынасының тереңіне бойлап, сандар жайында мағұлматтарды көпшілік қажеттілігіне жарату.  2 . Осы сандардың қасиеттілігі неде екенін айқындай отырып, сан есімдер ретінде бір жүйеге келтіру .

Зерттеудің өзектілігі: - киелі сандарды зерттеген еңбектерді оқып, талдау;  тарихи - салыстырмалық талдау ;  жиналған мат

3 слайд
Зерттеудің өзектілігі: - киелі сандарды зерттеген еңбектерді оқып, талдау;  тарихи - салыстырмалық талдау ;  жиналған материалдарды бір жүйеге келтіру;  маңыздылығын анықтау.

3 слайд

Зерттеудің өзектілігі: - киелі сандарды зерттеген еңбектерді оқып, талдау;  тарихи - салыстырмалық талдау ;  жиналған материалдарды бір жүйеге келтіру;  маңыздылығын анықтау.

Зерттеу әдістері: 1. Теориялық материалдарды оқып , талдау. 2. Бақылау әдісі (анкета)

4 слайд
Зерттеу әдістері: 1. Теориялық материалдарды оқып , талдау. 2. Бақылау әдісі (анкета)

4 слайд

Зерттеу әдістері: 1. Теориялық материалдарды оқып , талдау. 2. Бақылау әдісі (анкета)

1 Сандар сөйлейді Қытай ғалымдары өз болжамдарын былай дейді: 1 саны- әр мен ұтыс, 2- жеңілдік, 3 – өсу , 4-өлім , 5 – жоқт

5 слайд
1 Сандар сөйлейді Қытай ғалымдары өз болжамдарын былай дейді: 1 саны- әр мен ұтыс, 2- жеңілдік, 3 – өсу , 4-өлім , 5 – жоқтық, 6- байлық , 7- белгісіздік, 8- өркендеу, 9- көп жасауқ

5 слайд

1 Сандар сөйлейді Қытай ғалымдары өз болжамдарын былай дейді: 1 саны- әр мен ұтыс, 2- жеңілдік, 3 – өсу , 4-өлім , 5 – жоқтық, 6- байлық , 7- белгісіздік, 8- өркендеу, 9- көп жасауқ

Б ; БІР – тәуелсіздік пен жетістік; ЕКІ – әдеп, дипломатиялық және жеке қарым - қатынас; ҮШ – шығармашылық жетістік, әрі өмі

6 слайд
Б ; БІР – тәуелсіздік пен жетістік; ЕКІ – әдеп, дипломатиялық және жеке қарым - қатынас; ҮШ – шығармашылық жетістік, әрі өмір қызығы; ТӨРТ – шектелу, бір орында қалу; БЕС – жолсапарлар, өзгерістер, әртүрлілік; АЛТЫ – қызмет, үй, түрлі міндеттер; ЖЕТІ – талдау, рухани өмір, білімнің өсуі, даналық; СЕГІЗ – ақша мен билік; ТОҒЫЗ – махаббат, берік байлам. ҚЫРЫҚ – бак, дәулет. 4 0

6 слайд

Б ; БІР – тәуелсіздік пен жетістік; ЕКІ – әдеп, дипломатиялық және жеке қарым - қатынас; ҮШ – шығармашылық жетістік, әрі өмір қызығы; ТӨРТ – шектелу, бір орында қалу; БЕС – жолсапарлар, өзгерістер, әртүрлілік; АЛТЫ – қызмет, үй, түрлі міндеттер; ЖЕТІ – талдау, рухани өмір, білімнің өсуі, даналық; СЕГІЗ – ақша мен билік; ТОҒЫЗ – махаббат, берік байлам. ҚЫРЫҚ – бак, дәулет. 4 0

7 Санына байланысты қазақ аспаптары Жеті іше

7 слайд
7 Санына байланысты қазақ аспаптары Жеті ішекті қазақтың музыкалық аспаптары- сылдырмақ. Жетіген - қазақ халқының көп ішекті шертпелі аспабы7

7 слайд

7 Санына байланысты қазақ аспаптары Жеті ішекті қазақтың музыкалық аспаптары- сылдырмақ. Жетіген - қазақ халқының көп ішекті шертпелі аспабы7

Киелі сандар сыры 3 саны туралы Үш дана: Абай, Шоқан, Ыбырай Үш қуат: ақыл қуат, жүрек қуат, тіл қуат. Үш ғайып: ажал ғайып, қон

8 слайд
Киелі сандар сыры 3 саны туралы Үш дана: Абай, Шоқан, Ыбырай Үш қуат: ақыл қуат, жүрек қуат, тіл қуат. Үш ғайып: ажал ғайып, қонақ ғайып, несібе ғайып. Үш байлық: денсаулық, ақ жаулық, он саулық Үш қадірлі: бақ, ырыс, дәулет Үш жұрт: өз жұрты, қайын жұрты, нағашы жұрты. Үш алыс: көк пен жер арасы, кәрі мен жас арасы, жақсы мен жаман арасы. Үш даусыз: мінез даусыз, кәрілік даусыз, ажал даусыз. Үш жамандық: нақақ қан төгу, кісі малын нақақ алу, ата бабадан қалған ескі жұртты бұзу. Үш арсыз: Ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз. Үш тұл: қайратсыз ашу, тұрлаусыз ғашық, шәкіртсіз ғалым3

8 слайд

Киелі сандар сыры 3 саны туралы Үш дана: Абай, Шоқан, Ыбырай Үш қуат: ақыл қуат, жүрек қуат, тіл қуат. Үш ғайып: ажал ғайып, қонақ ғайып, несібе ғайып. Үш байлық: денсаулық, ақ жаулық, он саулық Үш қадірлі: бақ, ырыс, дәулет Үш жұрт: өз жұрты, қайын жұрты, нағашы жұрты. Үш алыс: көк пен жер арасы, кәрі мен жас арасы, жақсы мен жаман арасы. Үш даусыз: мінез даусыз, кәрілік даусыз, ажал даусыз. Үш жамандық: нақақ қан төгу, кісі малын нақақ алу, ата бабадан қалған ескі жұртты бұзу. Үш арсыз: Ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз. Үш тұл: қайратсыз ашу, тұрлаусыз ғашық, шәкіртсіз ғалым3

1 саны 3 саны 7 саны 6 саны 9 саны 13 саны 21 саны 27 саны 40 саны 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 8% 25% 29% 4% 6% 5% 5% 5

9 слайд
1 саны 3 саны 7 саны 6 саны 9 саны 13 саны 21 саны 27 саны 40 саны 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 8% 25% 29% 4% 6% 5% 5% 5% 13%Сандардың зерттеу нәтижесі

9 слайд

1 саны 3 саны 7 саны 6 саны 9 саны 13 саны 21 саны 27 саны 40 саны 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 8% 25% 29% 4% 6% 5% 5% 5% 13%Сандардың зерттеу нәтижесі

ата -анадан ұстаздарынан достарынан таныстарынан 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 35% 42% 10% 13%Киелі сандар туралы қ

10 слайд
ата -анадан ұстаздарынан достарынан таныстарынан 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 35% 42% 10% 13%Киелі сандар туралы қайдан білдің?

10 слайд

ата -анадан ұстаздарынан достарынан таныстарынан 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 35% 42% 10% 13%Киелі сандар туралы қайдан білдің?

Жетпісбай , Қырықбай , Алпысбай , Тоқсанбай Құлтумиев (1933, Атырау облысы, Қосшагыл а. - 1964) - белгілі домбырашы, әуесқ

11 слайд
Жетпісбай , Қырықбай , Алпысбай , Тоқсанбай Құлтумиев  (1933, Атырау облысы, Қосшагыл а. - 1964) - белгілі домбырашы, әуесқой сазгер. Сегізгүл , Он лан гүл.

11 слайд

Жетпісбай , Қырықбай , Алпысбай , Тоқсанбай Құлтумиев  (1933, Атырау облысы, Қосшагыл а. - 1964) - белгілі домбырашы, әуесқой сазгер. Сегізгүл , Он лан гүл.

ер адамдар әйел адамда 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 80% 20%Адам атауларында кездесетін сан есімдер

12 слайд
ер адамдар әйел адамда 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 80% 20%Адам атауларында кездесетін сан есімдер

12 слайд

ер адамдар әйел адамда 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 80% 20%Адам атауларында кездесетін сан есімдер

ия жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 75% 25%Киелі сандар туралы білесің бе?

13 слайд
ия жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 75% 25%Киелі сандар туралы білесің бе?

13 слайд

ия жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 75% 25%Киелі сандар туралы білесің бе?

Елді мекендер : « Үштұрба» - Атырау облысы, Жылой ауданы, Қосшағыл ауылының елді мекені. «Ақ үш там»- «Төртқұдық» - Атырау обл

14 слайд
Елді мекендер : « Үштұрба» - Атырау облысы, Жылой ауданы, Қосшағыл ауылының елді мекені. «Ақ үш там»- «Төртқұдық» - Атырау облысы, Қызылқоға ауданына қарасты,Төртқұдық қыстағы

14 слайд

Елді мекендер : « Үштұрба» - Атырау облысы, Жылой ауданы, Қосшағыл ауылының елді мекені. «Ақ үш там»- «Төртқұдық» - Атырау облысы, Қызылқоға ауданына қарасты,Төртқұдық қыстағы

елді мекендер аты көлдер аты өзен аты көше аты 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 71% 8% 11% 10%

15 слайд
елді мекендер аты көлдер аты өзен аты көше аты 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 71% 8% 11% 10%

15 слайд

елді мекендер аты көлдер аты өзен аты көше аты 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 71% 8% 11% 10%

Қорытынды Зерттеу жұмысы барысында танысқан болжамдар, ғылыми көзқарастар, жүргізілген сауалнамалар нәтижесі кез - келген

16 слайд
Қорытынды Зерттеу жұмысы барысында танысқан болжамдар, ғылыми көзқарастар, жүргізілген сауалнамалар нәтижесі кез - келген адамның белгілі санды сәтті немесе сәтсіз деп қарап, өз жұмысын сол сандар жүйесіне орай жүзеге асыратындығына толық көзім жетті. Ендеше сандар жайлы ғылым тоқтамақ емес, үнемі дамып, толығып отырады . .

16 слайд

Қорытынды Зерттеу жұмысы барысында танысқан болжамдар, ғылыми көзқарастар, жүргізілген сауалнамалар нәтижесі кез - келген адамның белгілі санды сәтті немесе сәтсіз деп қарап, өз жұмысын сол сандар жүйесіне орай жүзеге асыратындығына толық көзім жетті. Ендеше сандар жайлы ғылым тоқтамақ емес, үнемі дамып, толығып отырады . .

Назарларыңызға рахмет! .

17 слайд
Назарларыңызға рахмет! .

17 слайд

Назарларыңызға рахмет! .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ