Болашақ маманның ұлттық санасын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негізі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
« № 6 ОМ МДШО » КММ
Тақырыбы: Сандар
тағылымы
Орындаған: 4-сынып
оқушысы Айып
Әмина
Секция: қазақ тілі
Жетекшісі: Мұқатова
Данагуль
Боранбайқызы
1 слайд
« № 6 ОМ МДШО » КММ Тақырыбы: Сандар тағылымы Орындаған: 4-сынып оқушысы Айып Әмина Секция: қазақ тілі Жетекшісі: Мұқатова Данагуль Боранбайқызы
2 слайд
Жұмыстың мақсаты:
1 . Халық қазынасының тереңіне бойлап,
сандар жайында мағұлматтарды
көпшілік қажеттілігіне жарату.
2 . Осы сандардың қасиеттілігі неде
екенін айқындай отырып, сан есімдер
ретінде бір жүйеге келтіру .
2 слайд
Жұмыстың мақсаты: 1 . Халық қазынасының тереңіне бойлап, сандар жайында мағұлматтарды көпшілік қажеттілігіне жарату. 2 . Осы сандардың қасиеттілігі неде екенін айқындай отырып, сан есімдер ретінде бір жүйеге келтіру .
3 слайд
Зерттеудің өзектілігі:
- киелі сандарды зерттеген еңбектерді оқып,
талдау;
тарихи - салыстырмалық талдау ;
жиналған материалдарды бір жүйеге келтіру;
маңыздылығын анықтау.
3 слайд
Зерттеудің өзектілігі: - киелі сандарды зерттеген еңбектерді оқып, талдау; тарихи - салыстырмалық талдау ; жиналған материалдарды бір жүйеге келтіру; маңыздылығын анықтау.
4 слайд
Зерттеу әдістері:
1. Теориялық материалдарды
оқып , талдау.
2. Бақылау әдісі
(анкета)
4 слайд
Зерттеу әдістері: 1. Теориялық материалдарды оқып , талдау. 2. Бақылау әдісі (анкета)
5 слайд
1 Сандар сөйлейді
Қытай ғалымдары өз
болжамдарын былай дейді:
1 саны- әр мен ұтыс,
2- жеңілдік, 3 – өсу , 4-өлім ,
5 – жоқтық, 6- байлық ,
7- белгісіздік, 8- өркендеу,
9- көп жасауқ
5 слайд
1 Сандар сөйлейді Қытай ғалымдары өз болжамдарын былай дейді: 1 саны- әр мен ұтыс, 2- жеңілдік, 3 – өсу , 4-өлім , 5 – жоқтық, 6- байлық , 7- белгісіздік, 8- өркендеу, 9- көп жасауқ
6 слайд
Б
;
БІР – тәуелсіздік пен жетістік;
ЕКІ – әдеп, дипломатиялық және жеке қарым -
қатынас;
ҮШ – шығармашылық жетістік, әрі өмір
қызығы;
ТӨРТ – шектелу, бір орында қалу;
БЕС – жолсапарлар, өзгерістер, әртүрлілік;
АЛТЫ – қызмет, үй, түрлі міндеттер;
ЖЕТІ – талдау, рухани өмір, білімнің өсуі,
даналық;
СЕГІЗ – ақша мен билік;
ТОҒЫЗ – махаббат, берік байлам.
ҚЫРЫҚ – бак, дәулет. 4
0
6 слайд
Б ; БІР – тәуелсіздік пен жетістік; ЕКІ – әдеп, дипломатиялық және жеке қарым - қатынас; ҮШ – шығармашылық жетістік, әрі өмір қызығы; ТӨРТ – шектелу, бір орында қалу; БЕС – жолсапарлар, өзгерістер, әртүрлілік; АЛТЫ – қызмет, үй, түрлі міндеттер; ЖЕТІ – талдау, рухани өмір, білімнің өсуі, даналық; СЕГІЗ – ақша мен билік; ТОҒЫЗ – махаббат, берік байлам. ҚЫРЫҚ – бак, дәулет. 4 0
7 слайд
7 Санына байланысты қазақ аспаптары
Жеті ішекті қазақтың
музыкалық аспаптары- сылдырмақ.
Жетіген - қазақ халқының көп
ішекті шертпелі аспабы7
7 слайд
7 Санына байланысты қазақ аспаптары Жеті ішекті қазақтың музыкалық аспаптары- сылдырмақ. Жетіген - қазақ халқының көп ішекті шертпелі аспабы7
8 слайд
Киелі сандар сыры
3 саны туралы
Үш дана: Абай, Шоқан, Ыбырай
Үш қуат: ақыл қуат, жүрек қуат, тіл қуат.
Үш ғайып: ажал ғайып, қонақ ғайып, несібе ғайып.
Үш байлық: денсаулық, ақ жаулық, он саулық
Үш қадірлі: бақ, ырыс, дәулет
Үш жұрт: өз жұрты, қайын жұрты, нағашы жұрты.
Үш алыс: көк пен жер арасы, кәрі мен жас арасы,
жақсы мен жаман арасы.
Үш даусыз: мінез даусыз, кәрілік даусыз, ажал даусыз.
Үш жамандық: нақақ қан төгу, кісі малын нақақ алу, ата
бабадан қалған ескі жұртты бұзу.
Үш арсыз: Ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз.
Үш тұл: қайратсыз ашу, тұрлаусыз ғашық, шәкіртсіз ғалым3
8 слайд
Киелі сандар сыры 3 саны туралы Үш дана: Абай, Шоқан, Ыбырай Үш қуат: ақыл қуат, жүрек қуат, тіл қуат. Үш ғайып: ажал ғайып, қонақ ғайып, несібе ғайып. Үш байлық: денсаулық, ақ жаулық, он саулық Үш қадірлі: бақ, ырыс, дәулет Үш жұрт: өз жұрты, қайын жұрты, нағашы жұрты. Үш алыс: көк пен жер арасы, кәрі мен жас арасы, жақсы мен жаман арасы. Үш даусыз: мінез даусыз, кәрілік даусыз, ажал даусыз. Үш жамандық: нақақ қан төгу, кісі малын нақақ алу, ата бабадан қалған ескі жұртты бұзу. Үш арсыз: Ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз. Үш тұл: қайратсыз ашу, тұрлаусыз ғашық, шәкіртсіз ғалым3
9 слайд
1 саны 3 саны 7 саны 6 саны 9 саны 13 саны 21 саны 27 саны 40 саны
0%
5%
10%
15%
20%
25%
30%
35%
8%
25%
29%
4%
6%
5% 5% 5%
13%Сандардың зерттеу нәтижесі
9 слайд
1 саны 3 саны 7 саны 6 саны 9 саны 13 саны 21 саны 27 саны 40 саны 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 8% 25% 29% 4% 6% 5% 5% 5% 13%Сандардың зерттеу нәтижесі
10 слайд
ата -анадан ұстаздарынан достарынан таныстарынан
0%
5%
10%
15%
20%
25%
30%
35%
40%
45%
35%
42%
10%
13%Киелі сандар туралы қайдан білдің?
10 слайд
ата -анадан ұстаздарынан достарынан таныстарынан 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 35% 42% 10% 13%Киелі сандар туралы қайдан білдің?
11 слайд
Жетпісбай , Қырықбай , Алпысбай ,
Тоқсанбай Құлтумиев (1933, Атырау облысы,
Қосшагыл а. - 1964) - белгілі домбырашы,
әуесқой сазгер.
Сегізгүл , Он лан гүл.
11 слайд
Жетпісбай , Қырықбай , Алпысбай , Тоқсанбай Құлтумиев (1933, Атырау облысы, Қосшагыл а. - 1964) - белгілі домбырашы, әуесқой сазгер. Сегізгүл , Он лан гүл.
12 слайд
ер адамдар әйел адамда
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
80%
20%Адам атауларында кездесетін сан есімдер
12 слайд
ер адамдар әйел адамда 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 80% 20%Адам атауларында кездесетін сан есімдер
13 слайд
ия жоқ
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80% 75%
25%Киелі сандар туралы білесің бе?
13 слайд
ия жоқ 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 75% 25%Киелі сандар туралы білесің бе?
14 слайд
Елді мекендер :
« Үштұрба» - Атырау облысы,
Жылой ауданы, Қосшағыл
ауылының елді мекені.
«Ақ үш там»-
«Төртқұдық» - Атырау облысы,
Қызылқоға ауданына
қарасты,Төртқұдық қыстағы
14 слайд
Елді мекендер : « Үштұрба» - Атырау облысы, Жылой ауданы, Қосшағыл ауылының елді мекені. «Ақ үш там»- «Төртқұдық» - Атырау облысы, Қызылқоға ауданына қарасты,Төртқұдық қыстағы
15 слайд
елді мекендер
аты
көлдер аты өзен аты көше аты
0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
71%
8%
11% 10%
15 слайд
елді мекендер аты көлдер аты өзен аты көше аты 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 71% 8% 11% 10%
16 слайд
Қорытынды
Зерттеу жұмысы барысында танысқан
болжамдар, ғылыми көзқарастар,
жүргізілген сауалнамалар нәтижесі кез -
келген адамның белгілі санды сәтті немесе
сәтсіз деп қарап, өз жұмысын сол сандар
жүйесіне орай жүзеге асыратындығына
толық көзім жетті. Ендеше сандар жайлы
ғылым тоқтамақ емес, үнемі дамып,
толығып отырады .
.
16 слайд
Қорытынды Зерттеу жұмысы барысында танысқан болжамдар, ғылыми көзқарастар, жүргізілген сауалнамалар нәтижесі кез - келген адамның белгілі санды сәтті немесе сәтсіз деп қарап, өз жұмысын сол сандар жүйесіне орай жүзеге асыратындығына толық көзім жетті. Ендеше сандар жайлы ғылым тоқтамақ емес, үнемі дамып, толығып отырады . .
17 слайд
Назарларыңызға рахмет!
.
17 слайд
Назарларыңызға рахмет! .