1 слайд
Болашаққа саяхат.
Үстеу
4 - сынып
2 слайд
4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім
табуға бағытталған сұрақтар құрастыру
және жауап беру.
4.4.2.5 – үстеуді мағынасына қарай
ажырату, етістікпен байланыстырып,
сөйлемде қолдану
3 слайд
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!
4 слайд
Оқушыларды 4 топқа бөліп
аламын:
1 – топ «Озаттар» тобы
2 – топ «Таланттылар» тобы
3 – топ «Дарындылар» тобы
4 – топ «Үздіктер» тобы
5 слайд
1 – тапсырма Топтық жұмыс
Постер қорғау
Постерге әр топ өз болашақтан күтер арманы мен
жоспарын жазады: Ішінде өлең жолдары мен салынған
суреттері де болса болады.
1 – топ «Болашақтағы менің сыныптастарым»
2 – топ «Болашақтағы Қазақ елі»
3 – топ «Болашақтағы біздің мектеп»
4 – топ «Болашақтағы біздің ауыл/ қала
Дескриптор:
Постерге әр топ өздеріне берілген тақырыптар бойынша
армандары мен жоспарларын жазады – 2 балл
6 слайд
Үстеу – іс – әрекеттің мезгілін, мекенін, сын – қимылын
білдіретін сөз табын айтады. Үстеулер қалай? Қайда?
Қашан? деген сұрақтарға жауап береді.
Жүрдек пойызбен Астанаға тез жеттік. Биыл қаланы
көруге ардым.
Үстеудің мағыналық түрлеріне қарай: мезгіл,
мекен,сын – қимыл түрлері бар.
Мезгіл үстеу – (Қашан?) сұрағына жауап беріп, мезгілін
білдіреді. Мысалы: түсте, кеште,ертең т.б.
Мекен үстеу – (қайда?) – сұрағына жауап береді, заттың
немесе алдамның мекенін білдіреді.
Мысалы: алға, артта, сыртта т.б.
Сын – қимыл үстеу – (қалай?) – сұрағына іс – қимылдың
қалай болып жатқанын білдіреді. Мысалы: ақырын,тез,
әрең т.б.
7 слайд
2 – тапсырма
Балалар, біз болашаққа саяхатымызды «Болашақ қаласы»
Астана қаласына жасасақ:
105 бет 1 жаттығу
Берілген мәтінді «Канон әдісі» арқылы оқиды
-
Мәтін не туралы?
-
Мәтінді тыңдау барысында көңіліңде қандай сезім
ұялады?
-
Астананы неліктен «болашақ қаласы» деп атады?
-
Мәіндегі қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой;
Дескриптор:
Мәтінді қатесіз оқиды – 1 балл
Астана туралы сұрақтарға жауап береді - 1 балл
Жалпы – 2 балл
8 слайд
9 слайд
3 – тапсырма
«Батырға көмек» әдісі Тақтамен жұмыс
Берілген үстеулерді етістіктермен тіркестіріп жаз:
Әр топтан 2 оқушыдан шақырамын:
Былтыр
Күндіз
Төмен
Кенеттен
Алда
Жорта
Жоғары
Үнемі
Дескриптор:
Әр топтан шыққан оқушы үстеулерді етістікпен
тіркестіріп жазады – 2 балл
10 слайд
4 – тапсырма Топтық жұмыс
«Жылдам көліктер» әдісі:
Үстеудің мағыналық түрлеріне мысал келтіреді:
Әр дұрыс жауап әр топ көліктерін мәреге жақындата түседі:
Мезгіл үстеуіне, мекен үстеуіне,сын – қимыл үстеуіне
мысал келтіреді:
Дескриптор:
Үстеудің мағыналық түрлеріне дұрыс мысалдар
келтіріп, сұрақтар қояды – 2 балл
11 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
12 слайд
5 – тапсырма. Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс
Берілген жұмбақтарды шешіп, ішіндегі үстеулердің
астын сызады:
Дескриптор:
Берілген жұмбақ, мақалдар ішіндегі үстеулерді дұрыс
табады – 1 балл
1 – топ
Аспанда бір ана бар
Маңы толған балалар.
2)Бір шыныда екі түрлі су
13 слайд
2 - топ
Мақалдардағы үстеуді тап:
Ер - елінде, гүл – жерінде.
Өзге елде сұлтан болғанша өз еліңде ұлтан бол.
3 – топ
Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегің кетпес далаға.
Еріншектің ертеңі бітпес.
4 – топ
Ерте шықсаң алдығнан күн шығады,
Кеш шықсаң алдыңнан түн шығады.
Ерте тұрған адамның ырысы артық.
14 слайд
6 – тапсырма
«Сәттілік» әдісі
Әр шарикке сөз жазылады. Дұрыс жауап берген оқушы
ғана шаригін сәттілік шарына сала алады:
Әр үстеуді өз шарына сал:
МЕЗГІЛ ҮСТЕУ
МЕКЕН ҮСТЕУ
СЫН – ҚИМЫЛ ҮСТЕУ
Шапшаң, кеше, былтыр,қазақша, жоғары, төмен, ақырын,
қазір, алда, ескіше, жаңаша, күндіз, жаздай, қыстыкүні,
үнемі,ежелден, қолма – қол, тысқары, әлдеқашан, мұнда,
әуелден,сонда, ілгеріде.
15 слайд
Дескриптор:
Әр үстеуді өз шарына
дұрыс салады – 1 балл
16 слайд
«Білім поштасы» әдісі
арқылы кері байланыс береді
Үйге: 106 бет 3 жаттығу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз