Материалдар / бөлімдік және тоқсандық бағалау тапсырмаларын құрастыру

бөлімдік және тоқсандық бағалау тапсырмаларын құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге пайдасы зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2021
705
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
П анорамалық сабақ Тақырыбы: Тоқсандық және бөлімдік жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру . Т алас ауданы , Ақкөл

1 слайд
П анорамалық сабақ Тақырыбы: Тоқсандық және бөлімдік жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру . Т алас ауданы , Ақкөл ауылы Ыбырай Алтынсарин атындағы орта мектеп Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Сәт.М

1 слайд

П анорамалық сабақ Тақырыбы: Тоқсандық және бөлімдік жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру . Т алас ауданы , Ақкөл ауылы Ыбырай Алтынсарин атындағы орта мектеп Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Сәт.М

Бөлімдік және тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру

2 слайд
Бөлімдік және тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру

2 слайд

Бөлімдік және тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру

Саба қтың мақсаты: Мұғалімдердің бөлім бойынша жиынтық бағалауды құрастыруды жазудағы қиындықтарымен бөлісе отырып ашық әңгімег

3 слайд
Саба қтың мақсаты: Мұғалімдердің бөлім бойынша жиынтық бағалауды құрастыруды жазудағы қиындықтарымен бөлісе отырып ашық әңгімеге тарту, бағыт-бағдар беру, идеяларымен бөлісу

3 слайд

Саба қтың мақсаты: Мұғалімдердің бөлім бойынша жиынтық бағалауды құрастыруды жазудағы қиындықтарымен бөлісе отырып ашық әңгімеге тарту, бағыт-бағдар беру, идеяларымен бөлісу

Сабақ мақсаты : Білімділік: Жұмыс тақырыб ы бойынша жалпы түсінік беру Дамытушылы қ: Логикалық ойлау қабілеттерін , өз

4 слайд
Сабақ мақсаты : Білімділік: Жұмыс тақырыб ы бойынша жалпы түсінік беру Дамытушылы қ: Логикалық ойлау қабілеттерін , өз бетімен жұмыс жасау,сөйле у шеберліктер ін дамыт у Тәрбиелік: Жауапкерші лікке,жұмыс нәтижесіне жетуге,жан- жақты болуға тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс жасай алады Тжб,бжб жұмыстары н құрастыра алады

4 слайд

Сабақ мақсаты : Білімділік: Жұмыс тақырыб ы бойынша жалпы түсінік беру Дамытушылы қ: Логикалық ойлау қабілеттерін , өз бетімен жұмыс жасау,сөйле у шеберліктер ін дамыт у Тәрбиелік: Жауапкерші лікке,жұмыс нәтижесіне жетуге,жан- жақты болуға тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс жасай алады Тжб,бжб жұмыстары н құрастыра алады

Миға шабуыл Сұрақ – жауап кезеңі

5 слайд
Миға шабуыл Сұрақ – жауап кезеңі

5 слайд

Миға шабуыл Сұрақ – жауап кезеңі

Топқа арналған сұрақтар 01 Бағалау дегеніміз не? 03 Бұрынғы бағалау ( 2- 5) баға қою және жиынтық бағалау айыр

6 слайд
Топқа арналған сұрақтар 01 Бағалау дегеніміз не? 03 Бұрынғы бағалау ( 2- 5) баға қою және жиынтық бағалау айырмашылығы неде? 02 Жиынтық бағалау дегеніміз не?

6 слайд

Топқа арналған сұрақтар 01 Бағалау дегеніміз не? 03 Бұрынғы бағалау ( 2- 5) баға қою және жиынтық бағалау айырмашылығы неде? 02 Жиынтық бағалау дегеніміз не?

Бағалау дегеніміз- Оқу нәтижелері туралы дәлелдерді жинау үдерісі , Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару

7 слайд
Бағалау дегеніміз- Оқу нәтижелері туралы дәлелдерді жинау үдерісі , Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару

7 слайд

Бағалау дегеніміз- Оқу нәтижелері туралы дәлелдерді жинау үдерісі , Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару

Жиынтық бағалау - белгілі бір кезең аяқталғаннан кейін баллмен есептелетін (БЖБ) және оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша

8 слайд
Жиынтық бағалау  - белгілі бір кезең аяқталғаннан кейін баллмен есептелетін (БЖБ) және оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша (ТЖБ) бағаланатын бағалау түрі. I

8 слайд

Жиынтық бағалау  - белгілі бір кезең аяқталғаннан кейін баллмен есептелетін (БЖБ) және оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша (ТЖБ) бағаланатын бағалау түрі. I

Бөлім бойынша жиынтық бағалау Бжб тапсырмаларын мұғалім өз бетінше құрастырады. 1 Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды .

9 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалау Бжб тапсырмаларын мұғалім өз бетінше құрастырады. 1 Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды . 2 15-20 минут аралығында өткізіледі. 3 Баллдары дескрипторға сәйкес қойылады . 4 Тоқсандық бағаға әсер етеді 5

9 слайд

Бөлім бойынша жиынтық бағалау Бжб тапсырмаларын мұғалім өз бетінше құрастырады. 1 Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды . 2 15-20 минут аралығында өткізіледі. 3 Баллдары дескрипторға сәйкес қойылады . 4 Тоқсандық бағаға әсер етеді 5

Тоқсандық жиынтық бағалау Тжб тапсырмаларын мұғалім спецификация бойынша құрастырады. 1 Тоқсанның барлық бөлімдері бо

10 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау Тжб тапсырмаларын мұғалім спецификация бойынша құрастырады. 1 Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды. 2 1 сабақ көлемінде өткізіледі (40 минут ). 3 Баллдары балл қою кестесіне сәйкес қойылады . 4 Тоқсандық бағаға әсер етеді 5

10 слайд

Тоқсандық жиынтық бағалау Тжб тапсырмаларын мұғалім спецификация бойынша құрастырады. 1 Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды. 2 1 сабақ көлемінде өткізіледі (40 минут ). 3 Баллдары балл қою кестесіне сәйкес қойылады . 4 Тоқсандық бағаға әсер етеді 5

Дағды түрлері Сөйлеу процессі Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым

11 слайд
Дағды түрлері Сөйлеу процессі Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым

11 слайд

Дағды түрлері Сөйлеу процессі Оқылым Жазылым Тыңдалым Айтылым

Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын жасауда неге сүйенеміз? 1 2 3 4 5 6 Оқу жоспары ( ОМЖ )Жалпыға міндетті білім с

12 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын жасауда неге сүйенеміз? 1 2 3 4 5 6 Оқу жоспары ( ОМЖ )Жалпыға міндетті білім стандарты . Әдістемелік нұсқаулық Оқу бағдарламас ы ( ҰМЖ )

12 слайд

Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын жасауда неге сүйенеміз? 1 2 3 4 5 6 Оқу жоспары ( ОМЖ )Жалпыға міндетті білім стандарты . Әдістемелік нұсқаулық Оқу бағдарламас ы ( ҰМЖ )

Сергіту сәті “ Ыстық орындық ”

13 слайд
Сергіту сәті “ Ыстық орындық ”

13 слайд

Сергіту сәті “ Ыстық орындық ”

Бжб бойынша жиынтық бағалау Оқу мақсаты оқу бағдарламасында берілген ҰМЖ да кодпен беріледі. Оны өзгертуге болмайды.Оқу мақ

14 слайд
Бжб бойынша жиынтық бағалау Оқу мақсаты оқу бағдарламасында берілген ҰМЖ да кодпен беріледі. Оны өзгертуге болмайды.Оқу мақсатын өзгертуге бола ма? 15-20 минут . Белгілі бір уақыт бар ма? Бағалау критериилерін қалай іріктейміз? Оқу мақсаттарына сәйкес құрады Оқу мақсаттарының бәрін алу міндетті емес Тапсырмалар мақсатқа сай және баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес болу керек Дескриптор жазар кезде неге назар аударамыз? Әрбір тапсырманың нұсқаулығына және жұмысына қарап құрастырамыз Рубрика жазу міндетті ме? Бжб тапсырмаларының соңында рубрика жазу міндетті Орта, төменгі , жоғарғы деңгейге сәйкес жасаладыОқу мақсаттарын таңдағанда бөлімді ашатын мақсаттарды таңдап алған дұрыс Your Picture Here

14 слайд

Бжб бойынша жиынтық бағалау Оқу мақсаты оқу бағдарламасында берілген ҰМЖ да кодпен беріледі. Оны өзгертуге болмайды.Оқу мақсатын өзгертуге бола ма? 15-20 минут . Белгілі бір уақыт бар ма? Бағалау критериилерін қалай іріктейміз? Оқу мақсаттарына сәйкес құрады Оқу мақсаттарының бәрін алу міндетті емес Тапсырмалар мақсатқа сай және баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес болу керек Дескриптор жазар кезде неге назар аударамыз? Әрбір тапсырманың нұсқаулығына және жұмысына қарап құрастырамыз Рубрика жазу міндетті ме? Бжб тапсырмаларының соңында рубрика жазу міндетті Орта, төменгі , жоғарғы деңгейге сәйкес жасаладыОқу мақсаттарын таңдағанда бөлімді ашатын мақсаттарды таңдап алған дұрыс Your Picture Here

Insert Your ImageБөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұ

15 слайд
Insert Your ImageБөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста көрсетілген үлгілерді қолдануына болады. Одан басқа мұғалім өз бетінше бағалау құралдарын құрастыру ұсынылады .Ол үшін мұғалімге көмек ретінде төмендегідей алгоритмдер ұсынылады .

15 слайд

Insert Your ImageБөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста көрсетілген үлгілерді қолдануына болады. Одан басқа мұғалім өз бетінше бағалау құралдарын құрастыру ұсынылады .Ол үшін мұғалімге көмек ретінде төмендегідей алгоритмдер ұсынылады .

“ Кір жаю ” әдісі

16 слайд
“ Кір жаю ” әдісі

16 слайд

“ Кір жаю ” әдісі

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

17 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

17 слайд

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмаларын құрастыру алгоритмі

Б өлім бойынша жиынтық бағалау үлгісі

18 слайд
Б өлім бойынша жиынтық бағалау үлгісі

18 слайд

Б өлім бойынша жиынтық бағалау үлгісі

Бжб оқу мақсаты

19 слайд
Бжб оқу мақсаты

19 слайд

Бжб оқу мақсаты

Бжб 1 тапсырма

20 слайд
Бжб 1 тапсырма

20 слайд

Бжб 1 тапсырма

Your Picture Here Your Picture HereБжб 2 тапсырма

21 слайд
Your Picture Here Your Picture HereБжб 2 тапсырма

21 слайд

Your Picture Here Your Picture HereБжб 2 тапсырма

Your Picture Here Your Picture HereБжб дескриптор

22 слайд
Your Picture Here Your Picture HereБжб дескриптор

22 слайд

Your Picture Here Your Picture HereБжб дескриптор

Your Picture Here Your Picture HereБжб рубрика

23 слайд
Your Picture Here Your Picture HereБжб рубрика

23 слайд

Your Picture Here Your Picture HereБжб рубрика

Тжб спецификациясы мазмұнын,құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады.. .Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты ; Пән бойы

24 слайд
Тжб спецификациясы мазмұнын,құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады.. .Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты ; Пән бойынша күтілетін нәтижелер; Пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты; Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі; Тоқсандық жиынтық бағалауға шолу; Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері ; Тапсырмалардың балл қою ережелері

24 слайд

Тжб спецификациясы мазмұнын,құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады.. .Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты ; Пән бойынша күтілетін нәтижелер; Пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты; Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі; Тоқсандық жиынтық бағалауға шолу; Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері ; Тапсырмалардың балл қою ережелері

Бекіту : “ Кім жылдам? ”

25 слайд
Бекіту : “ Кім жылдам? ”

25 слайд

Бекіту : “ Кім жылдам? ”

Кім жылдам? Дескриптор Бағалау критерийі Модерация Рубрика

26 слайд
Кім жылдам? Дескриптор Бағалау критерийі Модерация Рубрика

26 слайд

Кім жылдам? Дескриптор Бағалау критерийі Модерация Рубрика

27 слайд

27 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет !!!

28 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет !!!

28 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет !!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ