Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
4.1.1.6 бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыру/сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Математи ка 4-сынып Ақпанның 14-і Сынып жұмысы

#1 слайд
Математи ка 4-сынып Ақпанның 14-і Сынып жұмысы

1 слайд

Математи ка 4-сынып Ақпанның 14-і Сынып жұмысы

Сабақтың тақырыбы: Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру •Оқу мақсаты: 4.1.1.6 бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді с

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру •Оқу мақсаты: 4.1.1.6 бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыру/сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату •Сабақтың мақсаты: Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыруды үйренеді. •Бағалау критерийлері: бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстырады

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру •Оқу мақсаты: 4.1.1.6 бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыру/сан сәулесінде салыстыру, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарды ажырату •Сабақтың мақсаты: Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыруды үйренеді. •Бағалау критерийлері: бөлімдері немесе алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстырады

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ •«Менің көңіл - күйім» жаттығуы Мақсаты: көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағ

#3 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ •«Менің көңіл - күйім» жаттығуы Мақсаты: көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. •Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл - күйлеріңді суреттеп салыңдар.

3 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ •«Менің көңіл - күйім» жаттығуы Мақсаты: көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. •Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл - күйлеріңді суреттеп салыңдар.

Үй жұмысын тексеру • 1) 96000:100х3=960х3=2880тг (жеңілдік) 96000-2880=93120тг (жаңа баға) • 2) 123000:100х3=1230х3=3690т

#4 слайд
Үй жұмысын тексеру • 1) 96000:100х3=960х3=2880тг (жеңілдік) 96000-2880=93120тг (жаңа баға) • 2) 123000:100х3=1230х3=3690т г(жеңілдік) 123000-3690=119310тг (жаңа баға)

4 слайд

Үй жұмысын тексеру • 1) 96000:100х3=960х3=2880тг (жеңілдік) 96000-2880=93120тг (жаңа баға) • 2) 123000:100х3=1230х3=3690т г(жеңілдік) 123000-3690=119310тг (жаңа баға)

Дескриптор: -бөлшек құрастырады -cанның пайызын табады 1балл Өткен сабақты бекіту 1%2%3%4%5% 1200 1500

#5 слайд
Дескриптор: -бөлшек құрастырады -cанның пайызын табады 1балл Өткен сабақты бекіту 1%2%3%4%5% 1200 1500

5 слайд

Дескриптор: -бөлшек құрастырады -cанның пайызын табады 1балл Өткен сабақты бекіту 1%2%3%4%5% 1200 1500

Жаңа сабақ Бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы кем болса сол бөлшек кіші болады. 1 2 4 4 Алымдары бірдей екі бөлшек

#6 слайд
Жаңа сабақ Бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы кем болса сол бөлшек кіші болады. 1 2 4 4 Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі үлкен болса, сол бөлшек кіші болады. 2 2 1 4

6 слайд

Жаңа сабақ Бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы кем болса сол бөлшек кіші болады. 1 2 4 4 Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі үлкен болса, сол бөлшек кіші болады. 2 2 1 4

Дескриптор: диаграмма бойынша теңсіздік құрастырады-1балл

#7 слайд
Дескриптор: диаграмма бойынша теңсіздік құрастырады-1балл

7 слайд

Дескриптор: диаграмма бойынша теңсіздік құрастырады-1балл

Топтық жұмыс «Қазақы үйден тапсырма» әдісі Дескриптор: Бөлшек құрастырады Салыстырады 2 балл

#8 слайд
Топтық жұмыс «Қазақы үйден тапсырма» әдісі Дескриптор: Бөлшек құрастырады Салыстырады 2 балл

8 слайд

Топтық жұмыс «Қазақы үйден тапсырма» әдісі Дескриптор: Бөлшек құрастырады Салыстырады 2 балл

Жаңа білімді меңгеру. «Кім жылдам?» ойыны Дескриптор: Бөлшектерді салыстырады-1балл 1-қатар 2-қатар

#9 слайд
Жаңа білімді меңгеру. «Кім жылдам?» ойыны Дескриптор: Бөлшектерді салыстырады-1балл 1-қатар 2-қатар

9 слайд

Жаңа білімді меңгеру. «Кім жылдам?» ойыны Дескриптор: Бөлшектерді салыстырады-1балл 1-қатар 2-қатар

Сергіту сәті

#10 слайд
Сергіту сәті

10 слайд

Сергіту сәті

Оюдағы тапсырма Дескриптор: өлшем бірліктеріне өрнектейді-1балл

#11 слайд
Оюдағы тапсырма Дескриптор: өлшем бірліктеріне өрнектейді-1балл

11 слайд

Оюдағы тапсырма Дескриптор: өлшем бірліктеріне өрнектейді-1балл

Нұсқалық есеп Дескриптор: Жай теңдеуге айналдырады-1балл Белгісіз санды табады-1балл Тексереді-1балл І нұсқа ІІ нұсқа

#12 слайд
Нұсқалық есеп Дескриптор: Жай теңдеуге айналдырады-1балл Белгісіз санды табады-1балл Тексереді-1балл І нұсқа ІІ нұсқа

12 слайд

Нұсқалық есеп Дескриптор: Жай теңдеуге айналдырады-1балл Белгісіз санды табады-1балл Тексереді-1балл І нұсқа ІІ нұсқа

КЕРІ БАЙЛАНЫС

#13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

13 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Үйге тапсырма

#14 слайд
Үйге тапсырма

14 слайд

Үйге тапсырма

Файл форматы:
pptx
11.11.2025
52
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі