Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)
Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)

#1 слайд
5-сынып қазақ тілі
Сабақ тақырыбы:
Түбінде адам болатын бала
Оқытушы: Касымова С.Б.
«№4ЖББОМ» КММ қазақ тілі мен
әдебиеті пәні мұғалімі
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Теміртау қаласы
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5- бөлім.
Адамгершілік - асыл қасиет
1 слайд
5-сынып қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Оқытушы: Касымова С.Б. «№4ЖББОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5- бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет
#2 слайд
Сабақтың
:
тақырыбы
. « » (
БСоқпақбаев МеніңатымҚожа Түбіндеадам
)
болатынбала
Осысабақ
арқылы
жүзеге
асатыноқу
мақсаттары
/ 1.
А И Әдебишығарманыңкомпозициясы
/ 2.5.
Б С Кейіпкерлердішынайыөмірмен
салыстырыпбағалау
Сабақтың
:
мақсаты
Әдебишығармадағыкомпазициялыққұрлымын
;
анықтайды
Әңгімедегікейіпкерлердішынайыөмірмен
.
байланыстырады
2 слайд
Сабақтың : тақырыбы . « » ( БСоқпақбаев МеніңатымҚожа Түбіндеадам ) болатынбала Осысабақ арқылы жүзеге асатыноқу мақсаттары / 1. А И Әдебишығарманыңкомпозициясы / 2.5. Б С Кейіпкерлердішынайыөмірмен салыстырыпбағалау Сабақтың : мақсаты Әдебишығармадағыкомпазициялыққұрлымын ; анықтайды Әңгімедегікейіпкерлердішынайыөмірмен . байланыстырады
#3 слайд
ҚОЖА ЖАНТАС
ӨТІРІКШІ, ҚУ, ЗЫМИЯН, ШЫДАМСЫЗ, ТИЯНАҚСЫЗ, ЖАҒЫМПАЗ, АЛҒЫР,
ПЫСЫҚ, АҚЫЛДЫ, СОТҚАР, ТЕНТЕК, МЕЙІРІМДІ, ӘДІЛЕТТІ, АҚЫН, ӘЗІЛҚОЙ,
ТАПҚЫР, ҚАТЕЛІКТЕРІН ТҮСІНЕ БІЛЕДІ.
Уақыт саны бірдейлер жұптасады. Сағатқа қараймыз
Үй жүмысын пысықтау: 1 -тапсырма. ЖЖ.“Теріп алу” әдісі
арқылы кейіпкерлерге мінездеме береді. Дәптерге жазамыз
3 слайд
ҚОЖА ЖАНТАС ӨТІРІКШІ, ҚУ, ЗЫМИЯН, ШЫДАМСЫЗ, ТИЯНАҚСЫЗ, ЖАҒЫМПАЗ, АЛҒЫР, ПЫСЫҚ, АҚЫЛДЫ, СОТҚАР, ТЕНТЕК, МЕЙІРІМДІ, ӘДІЛЕТТІ, АҚЫН, ӘЗІЛҚОЙ, ТАПҚЫР, ҚАТЕЛІКТЕРІН ТҮСІНЕ БІЛЕДІ. Уақыт саны бірдейлер жұптасады. Сағатқа қараймыз Үй жүмысын пысықтау: 1 -тапсырма. ЖЖ.“Теріп алу” әдісі арқылы кейіпкерлерге мінездеме береді. Дәптерге жазамыз
#4 слайд
ЕКІ ЖҰП ШЫҒЫП ФЛИПЧАРТҚА ЖАЗАМЫЗ
4 слайд
ЕКІ ЖҰП ШЫҒЫП ФЛИПЧАРТҚА ЖАЗАМЫЗ
#5 слайд
2- .
тапсырма
C
ағаттүсінеқараптопқабөлінеміз
.
ТЖ
.
Композициялыққұрылымынаталдау
Kahot
1.Оқиғаның басталуы.
2.Оқиғаның байланысы.
3.Оқиғаның дамуы.
4.Оқиғаның шарықтау шегі.
БАҒАЛАУ:
5 слайд
2- . тапсырма C ағаттүсінеқараптопқабөлінеміз . ТЖ . Композициялыққұрылымынаталдау Kahot 1.Оқиғаның басталуы. 2.Оқиғаның байланысы. 3.Оқиғаның дамуы. 4.Оқиғаның шарықтау шегі. БАҒАЛАУ:
#6 слайд
Тыңдалым
6 слайд
Тыңдалым
#7 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Оқушылар Қожаға қатысты
«Ақыл-ой картасын» сызу үшін
төмендегі айдарларды
қолданады:
Түрі қандай?
Не айтты және қалай
сөйлейді?
Ол не істейді?
Ол туралы басқалар не
ойлайды?
2-топ. «Әдебиет лотосы» әдісі лото тасы арқылы
кейіпкерді анықтап сол кейіпкерді талдаймыз
1-топ «Ақыл-ой картасы»
Шығарм
а атауы
АвторыКейіпкер
лері
Қанда
й
Қандай
жағымды
қасиеттері
мен
қылықтар
ы ұнайды?
Кейіпкерге
ұқсағың келе
ме, жоқ па?
себебі
3-топ. «Кейіпкерлерге
мінездеме» әдісі
Әңгіме
кейіпкері
Адамгершілік
қасиеттері
Қандай әсер
қалдырады
Майханова
4-топ. « DEAL» әдісі
D-Deskribe- баяндау, сипаттау ( көргенді
сипаттау)
E-Explain- түсіндіру ( оқиғаны суреттеу)
A-Annalise-талдау ( себептерін айту)
L-Links- байланыс ( өмірмен байланыстыру )
7 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын» сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: Түрі қандай? Не айтты және қалай сөйлейді? Ол не істейді? Ол туралы басқалар не ойлайды? 2-топ. «Әдебиет лотосы» әдісі лото тасы арқылы кейіпкерді анықтап сол кейіпкерді талдаймыз 1-топ «Ақыл-ой картасы» Шығарм а атауы АвторыКейіпкер лері Қанда й Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтар ы ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? себебі 3-топ. «Кейіпкерлерге мінездеме» әдісі Әңгіме кейіпкері Адамгершілік қасиеттері Қандай әсер қалдырады Майханова 4-топ. « DEAL» әдісі D-Deskribe- баяндау, сипаттау ( көргенді сипаттау) E-Explain- түсіндіру ( оқиғаны суреттеу) A-Annalise-талдау ( себептерін айту) L-Links- байланыс ( өмірмен байланыстыру )
#8 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ БОЙЫНША ТОПТАР БІР-
БІРІН БАҒАЛАЙДЫ
Бағалау критерийлері Дискрипторлар
Әдеби шығармадағы
кейіпкерлерді ажрата алады;
Мінездеме бере алады.
Әңгіменің мазмұнын біледі;
Салыстыру жасай алады.
Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен байланыстыра алады.
Суреттеулерді таба алады;
Шынайы өмірмен айланыстыра
алады.
Бағалау: «Күлегештер» арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
8 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ БОЙЫНША ТОПТАР БІР- БІРІН БАҒАЛАЙДЫ Бағалау критерийлері Дискрипторлар Әдеби шығармадағы кейіпкерлерді ажрата алады; Мінездеме бере алады. Әңгіменің мазмұнын біледі; Салыстыру жасай алады. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады. Суреттеулерді таба алады; Шынайы өмірмен айланыстыра алады. Бағалау: «Күлегештер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
#9 слайд
Қалыптастырушы тапсырма: Ж « PLIKERS» тест шешу
Бағалау: «Өзін-өзі бағалау»
Рефлекция
«SMS хабарлама»
Үйренгенім.............................................................
Мұғалімге ұсыныс................................................
Үйге тапсырма: «Менің қиялымдағы Қожа...» эссе
жазу
Критерийі:
Сөз саны 90-120
Оқиғамен байланыстыра отырып жаз
9 слайд
Қалыптастырушы тапсырма: Ж « PLIKERS» тест шешу Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» Рефлекция «SMS хабарлама» Үйренгенім............................................................. Мұғалімге ұсыныс................................................ Үйге тапсырма: «Менің қиялымдағы Қожа...» эссе жазу Критерийі: Сөз саны 90-120 Оқиғамен байланыстыра отырып жаз
шағым қалдыра аласыз













