Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (Түбінде адам болатын бала)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта қолданылатын тиімді әдістер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
5-сынып қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Оқытушы: Касымова С.Б. «№4ЖББОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пә

#1 слайд
5-сынып қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Оқытушы: Касымова С.Б. «№4ЖББОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5- бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет

1 слайд

5-сынып қазақ тілі Сабақ тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Оқытушы: Касымова С.Б. «№4ЖББОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5- бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет

Сабақтың : тақырыбы . « » ( БСоқпақбаев МеніңатымҚожа Түбіндеадам ) болатынбала Осысабақ арқылы жүзеге асатыноқу м

#2 слайд
Сабақтың : тақырыбы . « » ( БСоқпақбаев МеніңатымҚожа Түбіндеадам ) болатынбала Осысабақ арқылы жүзеге асатыноқу мақсаттары / 1. А И Әдебишығарманыңкомпозициясы / 2.5. Б С Кейіпкерлердішынайыөмірмен салыстырыпбағалау Сабақтың : мақсаты  Әдебишығармадағыкомпазициялыққұрлымын ; анықтайды  Әңгімедегікейіпкерлердішынайыөмірмен . байланыстырады

2 слайд

Сабақтың : тақырыбы . « » ( БСоқпақбаев МеніңатымҚожа Түбіндеадам ) болатынбала Осысабақ арқылы жүзеге асатыноқу мақсаттары / 1. А И Әдебишығарманыңкомпозициясы / 2.5. Б С Кейіпкерлердішынайыөмірмен салыстырыпбағалау Сабақтың : мақсаты  Әдебишығармадағыкомпазициялыққұрлымын ; анықтайды  Әңгімедегікейіпкерлердішынайыөмірмен . байланыстырады

ҚОЖА ЖАНТАС ӨТІРІКШІ, ҚУ, ЗЫМИЯН, ШЫДАМСЫЗ, ТИЯНАҚСЫЗ, ЖА

#3 слайд
ҚОЖА ЖАНТАС ӨТІРІКШІ, ҚУ, ЗЫМИЯН, ШЫДАМСЫЗ, ТИЯНАҚСЫЗ, ЖАҒЫМПАЗ, АЛҒЫР, ПЫСЫҚ, АҚЫЛДЫ, СОТҚАР, ТЕНТЕК, МЕЙІРІМДІ, ӘДІЛЕТТІ, АҚЫН, ӘЗІЛҚОЙ, ТАПҚЫР, ҚАТЕЛІКТЕРІН ТҮСІНЕ БІЛЕДІ. Уақыт саны бірдейлер жұптасады. Сағатқа қараймыз Үй жүмысын пысықтау: 1 -тапсырма. ЖЖ.“Теріп алу” әдісі арқылы кейіпкерлерге мінездеме береді. Дәптерге жазамыз

3 слайд

ҚОЖА ЖАНТАС ӨТІРІКШІ, ҚУ, ЗЫМИЯН, ШЫДАМСЫЗ, ТИЯНАҚСЫЗ, ЖАҒЫМПАЗ, АЛҒЫР, ПЫСЫҚ, АҚЫЛДЫ, СОТҚАР, ТЕНТЕК, МЕЙІРІМДІ, ӘДІЛЕТТІ, АҚЫН, ӘЗІЛҚОЙ, ТАПҚЫР, ҚАТЕЛІКТЕРІН ТҮСІНЕ БІЛЕДІ. Уақыт саны бірдейлер жұптасады. Сағатқа қараймыз Үй жүмысын пысықтау: 1 -тапсырма. ЖЖ.“Теріп алу” әдісі арқылы кейіпкерлерге мінездеме береді. Дәптерге жазамыз

ЕКІ ЖҰП ШЫҒЫП ФЛИПЧАРТҚА ЖАЗАМЫЗ

#4 слайд
ЕКІ ЖҰП ШЫҒЫП ФЛИПЧАРТҚА ЖАЗАМЫЗ

4 слайд

ЕКІ ЖҰП ШЫҒЫП ФЛИПЧАРТҚА ЖАЗАМЫЗ

2- . тапсырма C ағаттүсінеқараптопқабөлінеміз . ТЖ . Композициялыққұрылымынаталдау Kahot 1.Оқиғаның басталуы. 2.Оқиғаның

#5 слайд
2- . тапсырма C ағаттүсінеқараптопқабөлінеміз . ТЖ . Композициялыққұрылымынаталдау Kahot 1.Оқиғаның басталуы. 2.Оқиғаның байланысы. 3.Оқиғаның дамуы. 4.Оқиғаның шарықтау шегі. БАҒАЛАУ:

5 слайд

2- . тапсырма C ағаттүсінеқараптопқабөлінеміз . ТЖ . Композициялыққұрылымынаталдау Kahot 1.Оқиғаның басталуы. 2.Оқиғаның байланысы. 3.Оқиғаның дамуы. 4.Оқиғаның шарықтау шегі. БАҒАЛАУ:

Тыңдалым

#6 слайд
Тыңдалым

6 слайд

Тыңдалым

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын» сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: Түрі қандай? Не айтты жә

#7 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын» сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: Түрі қандай? Не айтты және қалай сөйлейді? Ол не істейді? Ол туралы басқалар не ойлайды? 2-топ. «Әдебиет лотосы» әдісі лото тасы арқылы кейіпкерді анықтап сол кейіпкерді талдаймыз 1-топ «Ақыл-ой картасы» Шығарм а атауы АвторыКейіпкер лері Қанда й Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтар ы ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? себебі               3-топ. «Кейіпкерлерге мінездеме» әдісі Әңгіме кейіпкері Адамгершілік қасиеттері Қандай әсер қалдырады Майханова     4-топ. « DEAL» әдісі D-Deskribe- баяндау, сипаттау ( көргенді сипаттау) E-Explain- түсіндіру ( оқиғаны суреттеу) A-Annalise-талдау ( себептерін айту) L-Links- байланыс ( өмірмен байланыстыру )

7 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын» сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: Түрі қандай? Не айтты және қалай сөйлейді? Ол не істейді? Ол туралы басқалар не ойлайды? 2-топ. «Әдебиет лотосы» әдісі лото тасы арқылы кейіпкерді анықтап сол кейіпкерді талдаймыз 1-топ «Ақыл-ой картасы» Шығарм а атауы АвторыКейіпкер лері Қанда й Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтар ы ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? себебі               3-топ. «Кейіпкерлерге мінездеме» әдісі Әңгіме кейіпкері Адамгершілік қасиеттері Қандай әсер қалдырады Майханова     4-топ. « DEAL» әдісі D-Deskribe- баяндау, сипаттау ( көргенді сипаттау) E-Explain- түсіндіру ( оқиғаны суреттеу) A-Annalise-талдау ( себептерін айту) L-Links- байланыс ( өмірмен байланыстыру )

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ БОЙЫНША ТОПТАР БІР- БІРІН БАҒАЛАЙДЫ Бағалау критерийлері Дискрипторлар Әдеби шығармадағы кейіпкерлерді ажрат

#8 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ БОЙЫНША ТОПТАР БІР- БІРІН БАҒАЛАЙДЫ Бағалау критерийлері Дискрипторлар Әдеби шығармадағы кейіпкерлерді ажрата алады; Мінездеме бере алады.   Әңгіменің мазмұнын біледі; Салыстыру жасай алады.   Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады. Суреттеулерді таба алады; Шынайы өмірмен айланыстыра алады. Бағалау: «Күлегештер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

8 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ БОЙЫНША ТОПТАР БІР- БІРІН БАҒАЛАЙДЫ Бағалау критерийлері Дискрипторлар Әдеби шығармадағы кейіпкерлерді ажрата алады; Мінездеме бере алады.   Әңгіменің мазмұнын біледі; Салыстыру жасай алады.   Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады. Суреттеулерді таба алады; Шынайы өмірмен айланыстыра алады. Бағалау: «Күлегештер» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Қалыптастырушы тапсырма: Ж « PLIKERS» тест шешу Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» Рефлекция «SMS хабарлама» Үйренгенім..............

#9 слайд
Қалыптастырушы тапсырма: Ж « PLIKERS» тест шешу Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» Рефлекция   «SMS хабарлама» Үйренгенім............................................................. Мұғалімге ұсыныс................................................   Үйге тапсырма: «Менің қиялымдағы Қожа...» эссе жазу Критерийі: Сөз саны 90-120 Оқиғамен байланыстыра отырып жаз

9 слайд

Қалыптастырушы тапсырма: Ж « PLIKERS» тест шешу Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» Рефлекция   «SMS хабарлама» Үйренгенім............................................................. Мұғалімге ұсыныс................................................   Үйге тапсырма: «Менің қиялымдағы Қожа...» эссе жазу Критерийі: Сөз саны 90-120 Оқиғамен байланыстыра отырып жаз

Файл форматы:
pptx
29.10.2018
1316
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі