Материалдар / "Бұйымды дайындау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Бұйымды дайындау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында Қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2020
493
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазығұрт ауылы Қ. Сәтбаев атындағы мектеп-лицей Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Малдыбаев Ербосын Тақырыбы: Бұйымды

1 слайд
Қазығұрт ауылы Қ. Сәтбаев атындағы мектеп-лицей Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Малдыбаев Ербосын Тақырыбы: Бұйымды дайындау

Оқу мақсаты Сабақ мақсаттар ы Бағалау критерийле рі 8.2.3.3 . Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында Қазақ

2 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаттар ы Бағалау критерийле рі 8.2.3.3 . Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында Қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. Барлығы: Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; Көпшілігі: Бүгінгі сабақ барысында қазақ халқының зергерлік бұйымдары туралы толық мәлімет алу. Кейбіреуі: Зергерлік бұйымдарда қолданатын материалдарды, өрнек түрлерін пайдалану жолдарын білу. * Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланды. * Бүгінгі сабақ барысында қазақ халқының зергерлік бұйымдары туралы толық мәлімет алды. * Зергерлік бұйымдарда қолданатын материалдарды, өрнек түрлерін пайдалану жолдарын білді.

Белс енді оқу әдістері Жеке жұмыс Кестемен жұмыс Төмендегі кестені пайдаланып салыстыру «Дөңгелек үстел» әдісі

3 слайд
Белс енді оқу әдістері Жеке жұмыс Кестемен жұмыс Төмендегі кестені пайдаланып салыстыру «Дөңгелек үстел» әдісі әдісі оқушылар өз ойларын ортаға салып талқылайды. Әр топ өз тақырыптары бойынша талқылау жүреді.«Санамақ» әдісімен топқа бөлу Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып,алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өзімнің жоспарымда бірнеше әдіс- тәсілдерді пайдаландым . * Сурет тақырыпқа сәйкес орындалған. *Салынған суреттің формасын жақсы сақтаған. *Ою-өрнектерін дұрыс пайдалана алған. *Түстерді дұрыс үйлестірген 1-топ Алқа ІІ-топ Сақина * Топ атауы қолөнер туындысының қай түріне жатады? *Бұл затты бұрынғы кезде қалай пайдаланған және кімдер жасап шығарған? *Бұл затты қандай материалдармен орындаған? Атауы Фактура сы Бұйым ның құрамы Артықшылықта ры Кемшіліктері

Саралап оқыту әдісі «Дөңгелек үстел» әдісі Орындалатын тапсырмада оқушылардың жауабын үнемі бақылап, дискриптордың талапта

4 слайд
Саралап оқыту әдісі «Дөңгелек үстел» әдісі Орындалатын тапсырмада оқушылардың жауабын үнемі бақылап, дискриптордың талаптарына сәйкес келетін нәтижелерді саралау арқылы талаптары жоғары, орта және төмен оқушыларға кері байланыс ұсынып отырамын. Дискриптордың талаптарына сәйкес жетілдіру үшін сұрақтар арқылы нәтижеге жетуіне ықпал жасап отырамын Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. Өтілген материалдар бойынша тұжырым жасауға кері байланыс беру арқылы ынталандыру. Өз бетінше білім алу дағдыларын қолдау көрсету арқылы дамыту. Ашық сұрақтар қойып әңгімелесу, тапсырмаларды орындау барысында көпіршелер орнату арқылы сенімділік қалыптастыру, қызығушылығын арттыру

Бағалау критерийлері «Дөңгелек үстел» әдісінде оқушылар өз ойларын ортаға салып талқылайды. Әр топ өз тақырыптары бойынша та

5 слайд
Бағалау критерийлері «Дөңгелек үстел» әдісінде оқушылар өз ойларын ортаға салып талқылайды. Әр топ өз тақырыптары бойынша талқылау жүреді. Дескриптор. • Топ атаулары бойынша толық мәлімет бере алды. • Берілген сұрақтарға да тұжырымды жауап бере алды. ҚБ «Бас бармақ» әдісі оқушылар бірін-бірі бағалайды Жеке жұмыс. Тапсырма: Оқушыларға өз топтарының тақырыбы бойынша бірнеше нобай жасауға тапсырма беремін. . Дескриптор: • Сурет тақырыпқа сәйкес орындалған. • Салынған суреттің формасын жақсы сақтаған. • Ою-өрнектерін дұрыс пайдалана алған. • Түстерді дұрыс үйлестірген. Бағалау: «Жұлдызша» арқылы бағалау