Материалдар / Бұрыш. Бұрыштың түрлері

Бұрыш. Бұрыштың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқыту бағдарламаларын сын тұр

1 слайд
«Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқыту бағдарламаларын сын тұрғысынан ойлау қабілетін және өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға бағыттау қажет.» «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 2017 жылғы 31 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Президенті Н. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы

1 слайд

«Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқыту бағдарламаларын сын тұрғысынан ойлау қабілетін және өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға бағыттау қажет.» «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 2017 жылғы 31 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Президенті Н. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы

Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4.В Сынып: 5 Мектеп: №39 ОМГ Сабақтың тақырыбы: Бұрыш5 сынып оқулы

2 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4.В Сынып: 5 Мектеп: №39 ОМГ Сабақтың тақырыбы: Бұрыш5 сынып оқулығы. Бағалау критерийі Сабақтың мақсаты Тілдік мақсаттар Құндылыққа баулу Пәнаралық байланыс Алдынғы бөлім

2 слайд

Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4.В Сынып: 5 Мектеп: №39 ОМГ Сабақтың тақырыбы: Бұрыш5 сынып оқулығы. Бағалау критерийі Сабақтың мақсаты Тілдік мақсаттар Құндылыққа баулу Пәнаралық байланыс Алдынғы бөлім

Сабақтың басы 10 мин • «Мозаика» әдісі • Ширату тапсырма ЦОР сайтын да • «Қошемет» әдісі Сабақтың ортасы 25 мин • «Борт журна

3 слайд
Сабақтың басы 10 мин • «Мозаика» әдісі • Ширату тапсырма ЦОР сайтын да • «Қошемет» әдісі Сабақтың ортасы 25 мин • «Борт журналы» әдісі • «Светофор» әдісімен бағалау • «Кім жылдам?» әдісі • «Смайликтер» арқылы бағалау • «Полиглот» Сабақтың соңы 10 мин • EXPO-2017 • «Ромбтық» жіктелім • «Қошемет» әдісі • «Табыс ағашы» кері байланыс • Ізденуге тапсырма

3 слайд

Сабақтың басы 10 мин • «Мозаика» әдісі • Ширату тапсырма ЦОР сайтын да • «Қошемет» әдісі Сабақтың ортасы 25 мин • «Борт журналы» әдісі • «Светофор» әдісімен бағалау • «Кім жылдам?» әдісі • «Смайликтер» арқылы бағалау • «Полиглот» Сабақтың соңы 10 мин • EXPO-2017 • «Ромбтық» жіктелім • «Қошемет» әдісі • «Табыс ағашы» кері байланыс • Ізденуге тапсырма

• Жіктеу тәсілі • Диалог және қолдау көрсету тәсілі • Қорытынды тәсілі саралау Жалғастыруға дайынмын Толық түсінбедім

4 слайд
• Жіктеу тәсілі • Диалог және қолдау көрсету тәсілі • Қорытынды тәсілі саралау Жалғастыруға дайынмын Толық түсінбедім Түсінбедім Бі лу Тү сін у Қо лд ану Та лд ау Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Блум таксономиясының деңгейлеріне негізделген

4 слайд

• Жіктеу тәсілі • Диалог және қолдау көрсету тәсілі • Қорытынды тәсілі саралау Жалғастыруға дайынмын Толық түсінбедім Түсінбедім Бі лу Тү сін у Қо лд ану Та лд ау Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Блум таксономиясының деңгейлеріне негізделген

Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру; бұрыштың түрлерін ажырату (сүйір, ті

5 слайд
Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру; бұрыштың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық) транспортирдің көмегімен бұрыштарды салу, салу дағдыларын қалыптастыру;.

5 слайд

Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру; бұрыштың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық) транспортирдің көмегімен бұрыштарды салу, салу дағдыларын қалыптастыру;.

Бұрыштың градустың өлшемі ұғымын біледі; бұрыштарды белгілей алады; бұрыштарды салыстыра алады; бұрыштардың түрін ажырата

6 слайд
Бұрыштың градустың өлшемі ұғымын біледі; бұрыштарды белгілей алады; бұрыштарды салыстыра алады; бұрыштардың түрін ажырата алады; транспортирдің көмегімен бұрыштарды сала алады;

6 слайд

Бұрыштың градустың өлшемі ұғымын біледі; бұрыштарды белгілей алады; бұрыштарды салыстыра алады; бұрыштардың түрін ажырата алады; транспортирдің көмегімен бұрыштарды сала алады;

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының екінші кұндылығы: Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қар

7 слайд
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының екінші кұндылығы: Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

7 слайд

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының екінші кұндылығы: Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

www.play.nis.edu.kz

8 слайд
www.play.nis.edu.kz

8 слайд

www.play.nis.edu.kz

«Борт журналы» тәсілі Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім Мәтінді оқып жаңадан білгенім Болжамдар Тың ақпаратта

9 слайд
«Борт журналы» тәсілі Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім Мәтінді оқып жаңадан білгенім Болжамдар Тың ақпараттар        

9 слайд

«Борт журналы» тәсілі Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім Мәтінді оқып жаңадан білгенім Болжамдар Тың ақпараттар        

«Кім жылдам?» әдісі Тапсырма мына сілтемеде орналасқан: http://www.commoncoresheets.com/

10 слайд
«Кім жылдам?» әдісі Тапсырма мына сілтемеде орналасқан: http://www.commoncoresheets.com/

10 слайд

«Кім жылдам?» әдісі Тапсырма мына сілтемеде орналасқан: http://www.commoncoresheets.com/

Сергіту сәтінде «Полиглот» ойының ойнату: Біреуінің жүрегінің түгі бар, Екіншінің қатты істейтін миы бар. Мақал-мәтел, жұмбақ ш

11 слайд
Сергіту сәтінде «Полиглот» ойының ойнату: Біреуінің жүрегінің түгі бар, Екіншінің қатты істейтін миы бар. Мақал-мәтел, жұмбақ шешсең үш тілде Осы ойынның сізге деген сыйы бар. 1. Бір тал кессең, ........... тал ек / он , десять, ten / 2. Жігіт бір сырлы, ..............қырлы . / сегіз, восемь, eight/ 3. Ер бір рет өледі, қорқақ........рет өледі. / мың, тысяча, one thousand / 4. Ел іші - ......... бесік. / алтын, золото, gold / 5. Сыйлап берген ....................да тәтті. / су, вода, water /

11 слайд

Сергіту сәтінде «Полиглот» ойының ойнату: Біреуінің жүрегінің түгі бар, Екіншінің қатты істейтін миы бар. Мақал-мәтел, жұмбақ шешсең үш тілде Осы ойынның сізге деген сыйы бар. 1. Бір тал кессең, ........... тал ек / он , десять, ten / 2. Жігіт бір сырлы, ..............қырлы . / сегіз, восемь, eight/ 3. Ер бір рет өледі, қорқақ........рет өледі. / мың, тысяча, one thousand / 4. Ел іші - ......... бесік. / алтын, золото, gold / 5. Сыйлап берген ....................да тәтті. / су, вода, water /

* EXPO-2017 Expo ( Экспо ) - дүниежүзілік көрме. Ол техникалық, технологиялық табыстарды көрсетуге арналған халықаралық кө

12 слайд
* EXPO-2017 Expo ( Экспо ) - дүниежүзілік көрме. Ол техникалық, технологиялық табыстарды көрсетуге арналған халықаралық көрме. Экспо 2017 — 2017 жылдың 10 маусымнан бастап 10 қыркүйегіне дейін Қазақстанның елордасы Астана қаласында Халықаралық көрмелер бюросымен (ХКБ) ұйымдастырылатын Халықаралық көрме. Тік бұрышпен 80 градустың айырымы Жазынқы бұрышпен 170 градустың айырымы

12 слайд

* EXPO-2017 Expo ( Экспо ) - дүниежүзілік көрме. Ол техникалық, технологиялық табыстарды көрсетуге арналған халықаралық көрме. Экспо 2017 — 2017 жылдың 10 маусымнан бастап 10 қыркүйегіне дейін Қазақстанның елордасы Астана қаласында Халықаралық көрмелер бюросымен (ХКБ) ұйымдастырылатын Халықаралық көрме. Тік бұрышпен 80 градустың айырымы Жазынқы бұрышпен 170 градустың айырымы

Тақырыпты қорытындылау үшін «Ромбтық» жіктелім қолданылады:

13 слайд
Тақырыпты қорытындылау үшін «Ромбтық» жіктелім қолданылады:

13 слайд

Тақырыпты қорытындылау үшін «Ромбтық» жіктелім қолданылады:

Кері байланыс: «Табыс ағашы» әдісімен.

14 слайд
Кері байланыс: «Табыс ағашы» әдісімен.

14 слайд

Кері байланыс: «Табыс ағашы» әдісімен.

Үйге ізденуге арналған тапсырма: Ежелгі Грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыра ұстаған қара құл кіреді. Қыз оғ

15 слайд
Үйге ізденуге арналған тапсырма: Ежелгі Грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыра ұстаған қара құл кіреді. Қыз оған: «Құмыраны трапедзионға қой» дейді.  Сұрақ: Оқушылар трапедзион деген сөздің мағынасы және оның математикаға қандай қатысы бар деп ойлайсыздар.  «Трапедзион» - Ежелгі Грецияда үстелді атаған, үстел беті төрт бұрыш пішінді».  

15 слайд

Үйге ізденуге арналған тапсырма: Ежелгі Грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыра ұстаған қара құл кіреді. Қыз оған: «Құмыраны трапедзионға қой» дейді.  Сұрақ: Оқушылар трапедзион деген сөздің мағынасы және оның математикаға қандай қатысы бар деп ойлайсыздар.  «Трапедзион» - Ежелгі Грецияда үстелді атаған, үстел беті төрт бұрыш пішінді».  

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ