Материалдар / Бұрыш пен радиандық өлшемдері

Бұрыш пен радиандық өлшемдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Исхакова Гүлназ Абдрашқызы
Авторы:
11 Қараша 2020
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бірлік жалпы орта мектебі Исхаков

1 слайд
Бірлік жалпы орта мектебі Исхакова Гүлназ Абдрашқызы Математика пәні мұғаліміҚыс қа мерз і мд і жоспар бойынша таныстырылым

1 слайд

Бірлік жалпы орта мектебі Исхакова Гүлназ Абдрашқызы Математика пәні мұғаліміҚыс қа мерз і мд і жоспар бойынша таныстырылым

Оқу мақсаты: 9.1.1.1 бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру; 9.1.2.1 градусты радианға және радианды градусқа айналдыр

2 слайд
Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу; Кейбір оқушылар орындай алады: Бірлік шеңбердегі нүктенің координаталары (cos а ,sin а ) екен ін біледі;Саба қ та қ ырыбы:Бұрыш пен градустық және радиандық өлшемдері Барлық оқушылар орындай алады: Бұрыштың радиандық өлшемі түсінігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді ; . Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу;

2 слайд

Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу; Кейбір оқушылар орындай алады: Бірлік шеңбердегі нүктенің координаталары (cos а ,sin а ) екен ін біледі;Саба қ та қ ырыбы:Бұрыш пен градустық және радиандық өлшемдері Барлық оқушылар орындай алады: Бұрыштың радиандық өлшемі түсінігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілейді ; . Оқу мақсаты: 9.1.1.1   бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;   9.1.2.1   градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;   9.1.1.2   бірлік шеңбердің бойында  сандарын белгілеу;

Сабақтың басы. Ой шақыру. «Қызықты деректер»  Велосипедтің спицасы қанша градусқа бұрылғаның қалай көрсетуге болады?  Еге

3 слайд
Сабақтың басы. Ой шақыру. «Қызықты деректер»  Велосипедтің спицасы қанша градусқа бұрылғаның қалай көрсетуге болады?  Егер дөңгелек толық айналса спица бастапқы орнына келеді. Бірақ бұру өлшемі ноль емес 360 градус болады. Ары қарай бұрыштың шамасы үлкейе береді. Кері айналса қандай бұрыштар болады? (- 360 градус). Бұндай мысалдарды көптеп келтіруге болады (самолеттің пропеллері, дизельдің маховигі т.б)  Бұл қатынас күннің қозғалысымен де байланысты. Сағаттың тілдерінің қозғалыс бағыты біздің күннің қозғалысын қалай көретінімізбен жасалған. Бірақ Коперник (1473-1543) өз жаңалығын ашқанда біз көретін күннің Жерді айналу бағытының дұрыс емес екенін дәлелдеген. Сондықтан сағат тілінің бағыты теріс бағыт болып саналады.

3 слайд

Сабақтың басы. Ой шақыру. «Қызықты деректер»  Велосипедтің спицасы қанша градусқа бұрылғаның қалай көрсетуге болады?  Егер дөңгелек толық айналса спица бастапқы орнына келеді. Бірақ бұру өлшемі ноль емес 360 градус болады. Ары қарай бұрыштың шамасы үлкейе береді. Кері айналса қандай бұрыштар болады? (- 360 градус). Бұндай мысалдарды көптеп келтіруге болады (самолеттің пропеллері, дизельдің маховигі т.б)  Бұл қатынас күннің қозғалысымен де байланысты. Сағаттың тілдерінің қозғалыс бағыты біздің күннің қозғалысын қалай көретінімізбен жасалған. Бірақ Коперник (1473-1543) өз жаңалығын ашқанда біз көретін күннің Жерді айналу бағытының дұрыс емес екенін дәлелдеген. Сондықтан сағат тілінің бағыты теріс бағыт болып саналады.

Сабақтың ортасы.Жаңа сабақты түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу.Түсіну. Қолдану. «Мен саған,сен маған» әдісі арқылы к

4 слайд
Сабақтың ортасы.Жаңа сабақты түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу.Түсіну. Қолдану. «Мен саған,сен маған» әдісі арқылы кесте толтыру(жұптық жұмыс) . Дескриптор: Білім алушы Градустық өлшемде берілген бұрышты радианға айналдырады; Радиандық өлшемде берілген бұрышты градусқа айналдырады; Бұрышт ың градусты қ өлшемі 30⁰ 60⁰ 180 ⁰ Бұрышты ң радианды қ өлшемі 30 * π = π /6 180 π ─ 4 π ─ 2 3 π ─ 2

4 слайд

Сабақтың ортасы.Жаңа сабақты түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу.Түсіну. Қолдану. «Мен саған,сен маған» әдісі арқылы кесте толтыру(жұптық жұмыс) . Дескриптор: Білім алушы Градустық өлшемде берілген бұрышты радианға айналдырады; Радиандық өлшемде берілген бұрышты градусқа айналдырады; Бұрышт ың градусты қ өлшемі 30⁰ 60⁰ 180 ⁰ Бұрышты ң радианды қ өлшемі 30 * π = π /6 180 π ─ 4 π ─ 2 3 π ─ 2

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.Талдау. «К өрршіңді тексер »әдісі Сәйкестендіру тесті. (Жеке жұмыс) градус радиан 180 П/2

5 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.Талдау. «К өрршіңді тексер »әдісі Сәйкестендіру тесті. (Жеке жұмыс) градус радиан 180 П/2 30 П/4 45 2П 60 П 90 3П/2 360 П/3 270 П/6

5 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану.Талдау. «К өрршіңді тексер »әдісі Сәйкестендіру тесті. (Жеке жұмыс) градус радиан 180 П/2 30 П/4 45 2П 60 П 90 3П/2 360 П/3 270 П/6

Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау. Бағалау. « Ойлан,жұптас,бөліс » әдісі : Оқулықпен жұмыс ( ТЖ) №4.1 Тригонометриялық

6 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау. Бағалау. « Ойлан,жұптас,бөліс » әдісі : Оқулықпен жұмыс ( ТЖ) №4.1 Тригонометриялық шеңбердің көмегімен 150,210,540,-45,-135,-720 градусқа тең бұрыштарды кескіндейді.

6 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау. Бағалау. « Ойлан,жұптас,бөліс » әдісі : Оқулықпен жұмыс ( ТЖ) №4.1 Тригонометриялық шеңбердің көмегімен 150,210,540,-45,-135,-720 градусқа тең бұрыштарды кескіндейді.

4-тапсырма: Иә ,жоқ сұрақ жауап әдісі ( жеке жұмыс )  1.Толық бұрыштың 1/360 бөлігін 1 градустық бұрыш деп атайды.(иә)  2.10

7 слайд
4-тапсырма: Иә ,жоқ сұрақ жауап әдісі ( жеке жұмыс )  1.Толық бұрыштың 1/360 бөлігін 1 градустық бұрыш деп атайды.(иә)  2.10 0 =1 рад ( жоқ )  3.1рад= П/180 0 (жоқ)  4.180 0 =П рад( иә )  5.Радиустың ұзындығына тең болатын доғамен керілген цнетрлік бұрышты 1 радиандық бұрыш дейді.(иә)  Әр топтан бір оқушы шығарып,жауаптарын слайд арқылы бір-бірін тексереді

7 слайд

4-тапсырма: Иә ,жоқ сұрақ жауап әдісі ( жеке жұмыс )  1.Толық бұрыштың 1/360 бөлігін 1 градустық бұрыш деп атайды.(иә)  2.10 0 =1 рад ( жоқ )  3.1рад= П/180 0 (жоқ)  4.180 0 =П рад( иә )  5.Радиустың ұзындығына тең болатын доғамен керілген цнетрлік бұрышты 1 радиандық бұрыш дейді.(иә)  Әр топтан бір оқушы шығарып,жауаптарын слайд арқылы бір-бірін тексереді

« Кім жылдам »әдісі ( жеке жұмыс)  1.3п/10 радианға сәйкес келетін бұрыштың градустық өлшемі қандай?  А.54° В.–4

8 слайд
« Кім жылдам »әдісі ( жеке жұмыс)  1.3п/10 радианға сәйкес келетін бұрыштың градустық өлшемі қандай?  А.54° В.–48° С.64° D.56° Е.–52°  2.Автокөліктің дөңгелегі 1 секунд ішінде толық 6 айналым жасайды. Автокөліктің дөңгелегі 3 секундта қанша айналым жасайды? Жауабын градус өлшемінде бер.  А.6480° В.21600° С.7160° Д.5400° Е.1080° 3.7 1 0° бұрышы қай ширекте орналасқан?  А.І В.ІІ С.ІІІ Д.ІV  4.ІІІ ширекке сәйкес келетін бұрышты тап  А.5П/4 В.3П/2 С.2П/3 Д.11П/3 Е.3П/4

8 слайд

« Кім жылдам »әдісі ( жеке жұмыс)  1.3п/10 радианға сәйкес келетін бұрыштың градустық өлшемі қандай?  А.54° В.–48° С.64° D.56° Е.–52°  2.Автокөліктің дөңгелегі 1 секунд ішінде толық 6 айналым жасайды. Автокөліктің дөңгелегі 3 секундта қанша айналым жасайды? Жауабын градус өлшемінде бер.  А.6480° В.21600° С.7160° Д.5400° Е.1080° 3.7 1 0° бұрышы қай ширекте орналасқан?  А.І В.ІІ С.ІІІ Д.ІV  4.ІІІ ширекке сәйкес келетін бұрышты тап  А.5П/4 В.3П/2 С.2П/3 Д.11П/3 Е.3П/4

Тест жауаптары 1.А 2.А 3. D 4 .А

9 слайд
Тест жауаптары 1.А 2.А 3. D 4 .А

9 слайд

Тест жауаптары 1.А 2.А 3. D 4 .А

Критериалды бағалау Ауызша қолдап мадақтап отыру «Бағдаршам »әдісі бойынша парақша түсіне қарай бағалаймын: Т үсініксіз б

10 слайд
Критериалды бағалау Ауызша қолдап мадақтап отыру «Бағдаршам »әдісі бойынша парақша түсіне қарай бағалаймын: Т үсініксіз болса –қызыл түс А здап түсінсе – сары түс Т олық түсінген болса – жасыл түс қызылқы Ө зара бағалауӨзін-өзі бағалау Дескрипторлар Критериалды бағалау

10 слайд

Критериалды бағалау Ауызша қолдап мадақтап отыру «Бағдаршам »әдісі бойынша парақша түсіне қарай бағалаймын: Т үсініксіз болса –қызыл түс А здап түсінсе – сары түс Т олық түсінген болса – жасыл түс қызылқы Ө зара бағалауӨзін-өзі бағалау Дескрипторлар Критериалды бағалау

Белсенді оқу әдістері Графикалық органайзер: (ТЖ) Б ірлік шеңбер салып,градус,радиан өлшемдерін белгілейді « Көршіңді

11 слайд
Белсенді оқу әдістері Графикалық органайзер: (ТЖ) Б ірлік шеңбер салып,градус,радиан өлшемдерін белгілейді « Көршіңді тексер» (Жеке ж) «Мен саған,сен маған» әдісі (ЖЖ)«қызықты деректер» Белсенді оқу әдістері

11 слайд

Белсенді оқу әдістері Графикалық органайзер: (ТЖ) Б ірлік шеңбер салып,градус,радиан өлшемдерін белгілейді « Көршіңді тексер» (Жеке ж) «Мен саған,сен маған» әдісі (ЖЖ)«қызықты деректер» Белсенді оқу әдістері

Саралау тапсырмалары : Есеп –жаттығуларды тез орындау, сұраққа шапшаң жауап беру негізіне- қарқын әдісі,топтық,жұптық,жеке ж

12 слайд
Саралау тапсырмалары : Есеп –жаттығуларды тез орындау, сұраққа шапшаң жауап беру негізіне- қарқын әдісі,топтық,жұптық,жеке жұмыстар мен кері байланыс кезінде диалог және қолдау тәсілдері,жұмыс қорытындысы бойынша бағалау әдістері,тапсырма арқылы Саралаулар жүзеге асырылады Саралау тапсырмалары :

12 слайд

Саралау тапсырмалары : Есеп –жаттығуларды тез орындау, сұраққа шапшаң жауап беру негізіне- қарқын әдісі,топтық,жұптық,жеке жұмыстар мен кері байланыс кезінде диалог және қолдау тәсілдері,жұмыс қорытындысы бойынша бағалау әдістері,тапсырма арқылы Саралаулар жүзеге асырылады Саралау тапсырмалары :

Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды О қ у ма қ сатына нег і зделген б ағалау критерийлер і н аны қ тау ға м ү мкіндік ал

13 слайд
Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды О қ у ма қ сатына нег і зделген б ағалау критерийлер і н аны қ тау ға м ү мкіндік алдым Белсенді оқу әдістерін оқу мақсатымен байланыстыру жолдарын нақтыладым О қушыларды ң т апсырмаларды игеру де ңг ей і н анықтап,дескрипторларды ж ү йеледім Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды

13 слайд

Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды О қ у ма қ сатына нег і зделген б ағалау критерийлер і н аны қ тау ға м ү мкіндік алдым Белсенді оқу әдістерін оқу мақсатымен байланыстыру жолдарын нақтыладым О қушыларды ң т апсырмаларды игеру де ңг ей і н анықтап,дескрипторларды ж ү йеледім Ы қ шамсаба қ бойынша қ орытынды

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі