Бұрыш.Бұрыштың шамасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұрыш.Бұрыштың шамасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: БҰРЫШ. БҰРЫШТЫҢ ШАМАСЫ.

#1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: БҰРЫШ. БҰРЫШТЫҢ ШАМАСЫ.

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: БҰРЫШ. БҰРЫШТЫҢ ШАМАСЫ.

#2 слайд

2 слайд

І тапсырма: Топтастыру: “Ассоциациялық карта”

#3 слайд
І тапсырма: Топтастыру: “Ассоциациялық карта” Бұрыш

3 слайд

І тапсырма: Топтастыру: “Ассоциациялық карта” Бұрыш

І тапсырма: Дұрыс жауап Тік Сүйір Бұрыш

#4 слайд
І тапсырма: Дұрыс жауап Тік Сүйір Бұрыш Доғал Жазыңқы Толық

4 слайд

І тапсырма: Дұрыс жауап Тік Сүйір Бұрыш Доғал Жазыңқы Толық

ІІ тапсырма: Ұғынуларын байқау «Миға шабуыл»

#5 слайд
ІІ тапсырма: Ұғынуларын байқау «Миға шабуыл»

5 слайд

ІІ тапсырма: Ұғынуларын байқау «Миға шабуыл»

Бұрыш дегеніміз не? Толық бұрыш қанша градус? Бұрыштың өлшем бірлігі Жазыңқы бұрыш неше градус? Бұрышты қандай құрал

#6 слайд
Бұрыш дегеніміз не? Толық бұрыш қанша градус? Бұрыштың өлшем бірлігі Жазыңқы бұрыш неше градус? Бұрышты қандай құралмен өлшейміз? Биссектриса дегеніміз не?

6 слайд

Бұрыш дегеніміз не? Толық бұрыш қанша градус? Бұрыштың өлшем бірлігі Жазыңқы бұрыш неше градус? Бұрышты қандай құралмен өлшейміз? Биссектриса дегеніміз не?

ІІІ тапсырма: “Суреті бойынша түрін анықта“ І топ: ІІ топ:“Шамасы бойынша бұрыштың түрін анықта” 65 0 ; 112 0 ; 180 0 ;

#7 слайд
ІІІ тапсырма: “Суреті бойынша түрін анықта“ І топ: ІІ топ:“Шамасы бойынша бұрыштың түрін анықта” 65 0 ; 112 0 ; 180 0 ; 142 0 ; 71 0 ; 179 0 ; 91 0 ; 33 0 ; 360 0 ; 90 0 .

7 слайд

ІІІ тапсырма: “Суреті бойынша түрін анықта“ І топ: ІІ топ:“Шамасы бойынша бұрыштың түрін анықта” 65 0 ; 112 0 ; 180 0 ; 142 0 ; 71 0 ; 179 0 ; 91 0 ; 33 0 ; 360 0 ; 90 0 .

ІІІ тапсырма: д ұрыс жауап СҮ ЙІ Р ДО Ғ АЛ СҮ ЙІ Р ТІ К ДО Ғ АЛ ЖА ЗЫҢ ҚЫ

#8 слайд
ІІІ тапсырма: д ұрыс жауап СҮ ЙІ Р ДО Ғ АЛ СҮ ЙІ Р ТІ К ДО Ғ АЛ ЖА ЗЫҢ ҚЫ ТІ К ТОЛЫҚ

8 слайд

ІІІ тапсырма: д ұрыс жауап СҮ ЙІ Р ДО Ғ АЛ СҮ ЙІ Р ТІ К ДО Ғ АЛ ЖА ЗЫҢ ҚЫ ТІ К ТОЛЫҚ

Сүйір бұрыштар: 65 0 ; 71 0 ; 33 0 . Доғал бұрыштар: 112 0 ;142 0 ; 179 0 . Тік бұрыш: 90 0 Жазыңқы бұрыш: 180 0 Толық бұры

#9 слайд
Сүйір бұрыштар: 65 0 ; 71 0 ; 33 0 . Доғал бұрыштар: 112 0 ;142 0 ; 179 0 . Тік бұрыш: 90 0 Жазыңқы бұрыш: 180 0 Толық бұрыш: 360 0

9 слайд

Сүйір бұрыштар: 65 0 ; 71 0 ; 33 0 . Доғал бұрыштар: 112 0 ;142 0 ; 179 0 . Тік бұрыш: 90 0 Жазыңқы бұрыш: 180 0 Толық бұрыш: 360 0

ІV тапсырма: Салу есебі Мына бұрыштарды салыңдар: 40 0 90 0 175 0 180 0

#10 слайд
ІV тапсырма: Салу есебі Мына бұрыштарды салыңдар: 40 0 90 0 175 0 180 0

10 слайд

ІV тапсырма: Салу есебі Мына бұрыштарды салыңдар: 40 0 90 0 175 0 180 0

Сергіту жаттығуы:

#11 слайд
Сергіту жаттығуы:

11 слайд

Сергіту жаттығуы:

V тапсырма: Сурет бойынша белгісіз бұрышты тап? І жұп: ІІ жұп: ∟ВОА= ?

#12 слайд
V тапсырма: Сурет бойынша белгісіз бұрышты тап? І жұп: ІІ жұп: ∟ВОА= ? ∟HSP = ?

12 слайд

V тапсырма: Сурет бойынша белгісіз бұрышты тап? І жұп: ІІ жұп: ∟ВОА= ? ∟HSP = ?

V тапсырма: дұрыс жауап І қатар: ІІ қатар: ∟ВОА= 60 0 ∟

#13 слайд
V тапсырма: дұрыс жауап І қатар: ІІ қатар: ∟ВОА= 60 0 ∟HSP = 35 0

13 слайд

V тапсырма: дұрыс жауап І қатар: ІІ қатар: ∟ВОА= 60 0 ∟HSP = 35 0

VІ тапсырма: “ Деңгейлік тапсырма” І деңгей: Шамасы 120 0 қа тең бұрыштың үштен бір бөлігін тап? ІІ деңгей: Жазыңқы бұр

#14 слайд
VІ тапсырма: “ Деңгейлік тапсырма” І деңгей: Шамасы 120 0 қа тең бұрыштың үштен бір бөлігін тап? ІІ деңгей: Жазыңқы бұрыш бірдей 5 бөлікке бөлінген. Осы бұрыштарды табыңдар. Әрбір бұрыш қанша бұрышты береді? . ІІІ деңгей: Тік бұрышты бір сәулемен бөлгенде шыққан бұрыштың біреуі екіншісінен 2 есе артық. Осы бұрыштарды табыңдар.

14 слайд

VІ тапсырма: “ Деңгейлік тапсырма” І деңгей: Шамасы 120 0 қа тең бұрыштың үштен бір бөлігін тап? ІІ деңгей: Жазыңқы бұрыш бірдей 5 бөлікке бөлінген. Осы бұрыштарды табыңдар. Әрбір бұрыш қанша бұрышты береді? . ІІІ деңгей: Тік бұрышты бір сәулемен бөлгенде шыққан бұрыштың біреуі екіншісінен 2 есе артық. Осы бұрыштарды табыңдар.

VІ тапсырма: “ Деңгейлік тапсырма” І деңгей: 120 0 : 3= 60 0 ІІ деңгей: 180 0 : 5= 36 0 ІІІ деңгей: х+2х=90 3х

#15 слайд
VІ тапсырма: “ Деңгейлік тапсырма” І деңгей: 120 0 : 3= 60 0 ІІ деңгей: 180 0 : 5= 36 0 ІІІ деңгей: х+2х=90 3х= 90 х=90:3 х=30 Жауабы: ∠1=30°, ∠2= 60°.

15 слайд

VІ тапсырма: “ Деңгейлік тапсырма” І деңгей: 120 0 : 3= 60 0 ІІ деңгей: 180 0 : 5= 36 0 ІІІ деңгей: х+2х=90 3х= 90 х=90:3 х=30 Жауабы: ∠1=30°, ∠2= 60°.

VІІ тапсырма: Тест. (Ұжымдық жұмыс) 1. Бұрыш дегеніміз- бір нүктеден шығатын екі а) түзу ә) сәуле б) кесінд

#16 слайд
VІІ тапсырма: Тест. (Ұжымдық жұмыс) 1. Бұрыш дегеніміз- бір нүктеден шығатын екі  а) түзу ә) сәуле б) кесінді  2. Бұрыштың элементтері:  а) 1 төбесі 1 қабырға ә) 2 төбесі, 2 қабырға б) 1 төбесі 2 қабырғасы   3. Бұрыштың өлшем бірлігі:  а) грамм ә) градус б) метр  4. Бұрышты өлшейтін құрал  а) трансформатор ә)транссибир б)транспортир  5.Суретте қандай бұрыш берілген: а) Сүйір ә) доғал б) тік

16 слайд

VІІ тапсырма: Тест. (Ұжымдық жұмыс) 1. Бұрыш дегеніміз- бір нүктеден шығатын екі  а) түзу ә) сәуле б) кесінді  2. Бұрыштың элементтері:  а) 1 төбесі 1 қабырға ә) 2 төбесі, 2 қабырға б) 1 төбесі 2 қабырғасы   3. Бұрыштың өлшем бірлігі:  а) грамм ә) градус б) метр  4. Бұрышты өлшейтін құрал  а) трансформатор ә)транссибир б)транспортир  5.Суретте қандай бұрыш берілген: а) Сүйір ә) доғал б) тік

VІІ тапсырма: дұрыс жауап Бұрыш дегеніміз- бір нүктеден шығатын екі а) түзу ә) сәуле б)кесінді 2. Бұрышты

#17 слайд
VІІ тапсырма: дұрыс жауап Бұрыш дегеніміз- бір нүктеден шығатын екі  а) түзу ә) сәуле б)кесінді  2. Бұрыштың элементтері:  а) 1 төбесі 1 қабырға ә) 2 төбесі, 2 қабырға б) 1 төбесі 2 қабырғасы  3. Бұрыштың өлшем бірлігі:  а) грамм ә) градус б) метр  4. Бұрышты өлшейтін құрал  а) трансформатор ә)транссибир б)транспортир  5.Суретте қандай бұрыш берілген: а) Сүйір ә) доғал б) тік

17 слайд

VІІ тапсырма: дұрыс жауап Бұрыш дегеніміз- бір нүктеден шығатын екі  а) түзу ә) сәуле б)кесінді  2. Бұрыштың элементтері:  а) 1 төбесі 1 қабырға ә) 2 төбесі, 2 қабырға б) 1 төбесі 2 қабырғасы  3. Бұрыштың өлшем бірлігі:  а) грамм ә) градус б) метр  4. Бұрышты өлшейтін құрал  а) трансформатор ә)транссибир б)транспортир  5.Суретте қандай бұрыш берілген: а) Сүйір ә) доғал б) тік

VІІІ тапсырма: Ойын «Геометрияға бастау»

#18 слайд
VІІІ тапсырма: Ойын «Геометрияға бастау»

18 слайд

VІІІ тапсырма: Ойын «Геометрияға бастау»

ІХ. Үй тапсырмасы: Есеп дәптер №

#19 слайд
ІХ. Үй тапсырмасы: Есеп дәптер №

19 слайд

ІХ. Үй тапсырмасы: Есеп дәптер №

Рефлексия «Бес саусақ» «Бес саусақ» «Бәрі сенің қолыңда» Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызықты болды. Сұқ саусақ - осы сұ

#20 слайд
Рефлексия «Бес саусақ» «Бес саусақ» «Бәрі сенің қолыңда» Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызықты болды. Сұқ саусақ - осы сұрақ бойынша мен өзіме қажетті мәлімет алдым. Ортаңғы саусақ - бұл маған қиынға соқты...(маған ұнамады)... Шылдырлы саусақ – мен әлі де болса дайындалуым керек. Кішкене саусақ - мен үшін жеткіліксіз болды...

20 слайд

Рефлексия «Бес саусақ» «Бес саусақ» «Бәрі сенің қолыңда» Бас бармақ - мен үшін маңызды және қызықты болды. Сұқ саусақ - осы сұрақ бойынша мен өзіме қажетті мәлімет алдым. Ортаңғы саусақ - бұл маған қиынға соқты...(маған ұнамады)... Шылдырлы саусақ – мен әлі де болса дайындалуым керек. Кішкене саусақ - мен үшін жеткіліксіз болды...

ХІ. БАҒАЛАУ:

#21 слайд
ХІ. БАҒАЛАУ:

21 слайд

ХІ. БАҒАЛАУ:

Файл форматы:
pptx
17.11.2018
802
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі