Материалдар / Бүтін көрсеткішті дәреже
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бүтін көрсеткішті дәреже

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын,іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын,зейін,ойлану, қабылдауын дамыту. 3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір-бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының « Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лице

1 слайд
«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының « Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бүтін көрсеткішті дәреже «Білім биржасы» іскерлік ойын сабағы Тулеметова Камида Әбілдабекқызы. Талдықорған қаласы

1 слайд

«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының « Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бүтін көрсеткішті дәреже «Білім биржасы» іскерлік ойын сабағы Тулеметова Камида Әбілдабекқызы. Талдықорған қаласы

Мақсаты: 1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзінд

2 слайд
Мақсаты: 1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын,іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын,зейін,ойлану, қабылдауын дамыту. 3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: 1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын,іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын,зейін,ойлану, қабылдауын дамыту. 3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдер: Іскерлік ойын, диалогтық оқыту, миға шабуыл, жұптық әдіс Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі:

3 слайд
Әдіс – тәсілдер: Іскерлік ойын, диалогтық оқыту, миға шабуыл, жұптық әдіс Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайд, үйлестірмелі карточкалар, бағалау парағы

3 слайд

Әдіс – тәсілдер: Іскерлік ойын, диалогтық оқыту, миға шабуыл, жұптық әдіс Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайд, үйлестірмелі карточкалар, бағалау парағы

ы ? ? Біздің сыныбымыз «Биржа» болады. Бүгін биржада «Алғыр», «Білгір» және «Дарын» фирмалары жұмыс

4 слайд
ы ? ? Біздің сыныбымыз «Биржа» болады. Бүгін биржада «Алғыр», «Білгір» және «Дарын» фирмалары жұмыс істейді. Биржамыздың ақшасы – БАБ (білімнің ақшалы бірлігі) Әр фирманың бастапқы қоры – 120 БАБ, әр қызметкердің бастапқы қоры – 30БАБ. Ойынның мақсаты: Бастапқы қорды сақтау және дұрыс инвестициялар арқылы фирмаға кіріс әкелу. Кірісі көп фирма жеңімпаз болып есептеледі.

4 слайд

ы ? ? Біздің сыныбымыз «Биржа» болады. Бүгін биржада «Алғыр», «Білгір» және «Дарын» фирмалары жұмыс істейді. Биржамыздың ақшасы – БАБ (білімнің ақшалы бірлігі) Әр фирманың бастапқы қоры – 120 БАБ, әр қызметкердің бастапқы қоры – 30БАБ. Ойынның мақсаты: Бастапқы қорды сақтау және дұрыс инвестициялар арқылы фирмаға кіріс әкелу. Кірісі көп фирма жеңімпаз болып есептеледі.

Тест жауаптары: 1.С 2.Д 3 .А 4.А 5.А 6.В 7.С

5 слайд
Тест жауаптары: 1.С 2.Д 3 .А 4.А 5.А 6.В 7.С

5 слайд

Тест жауаптары: 1.С 2.Д 3 .А 4.А 5.А 6.В 7.С

Акция сатып алу. Топпен жұмыс Өрнектің мәнін тап: 2 5 (2 3 ) 4 Құны 20 БАБ

6 слайд
Акция сатып алу. Топпен жұмыс Өрнектің мәнін тап: 2 5 (2 3 ) 4 Құны 20 БАБ 2 13 2.Есепте: 2 8 . (7 2 ) 4 Құны 20 БАБ 14 7 3. Есепте: (0,25) -2 .16 -1 Құны 20 БАБ 4. Өрнектің мәні n -ге тәуелді болмайтынын дәлелде: 6 n+1 .6 n+2 Құны 20 БАБ 6 2n 5. Дәреже түрінде жаз: Құны 20 БАБ а 6n-7 . a 4n-1 : a 5n-2 6.Өрнекті негізі а болатын дәреже түріне келтір: Құны 20 БАБ ( a 8 ) 4 (а 4 ) 3 а 6 а 9

6 слайд

Акция сатып алу. Топпен жұмыс Өрнектің мәнін тап: 2 5 (2 3 ) 4 Құны 20 БАБ 2 13 2.Есепте: 2 8 . (7 2 ) 4 Құны 20 БАБ 14 7 3. Есепте: (0,25) -2 .16 -1 Құны 20 БАБ 4. Өрнектің мәні n -ге тәуелді болмайтынын дәлелде: 6 n+1 .6 n+2 Құны 20 БАБ 6 2n 5. Дәреже түрінде жаз: Құны 20 БАБ а 6n-7 . a 4n-1 : a 5n-2 6.Өрнекті негізі а болатын дәреже түріне келтір: Құны 20 БАБ ( a 8 ) 4 (а 4 ) 3 а 6 а 9

40 БАБ 40 БАБ 60 БАБ 60 БАБ 70 БАБ70 БАБ 50 БАБ 50 БАБ келесі Аукцион тапсырмалар ыИнвестицияға салу 80 БАБ

7 слайд
40 БАБ 40 БАБ 60 БАБ 60 БАБ 70 БАБ70 БАБ 50 БАБ 50 БАБ келесі Аукцион тапсырмалар ыИнвестицияға салу 80 БАБ

7 слайд

40 БАБ 40 БАБ 60 БАБ 60 БАБ 70 БАБ70 БАБ 50 БАБ 50 БАБ келесі Аукцион тапсырмалар ыИнвестицияға салу 80 БАБ

1-тапсырма. Құны 40 БАБ Өрнектің мәнін салыстыр: 2 500 және 3 300 келесі

8 слайд
1-тапсырма. Құны 40 БАБ Өрнектің мәнін салыстыр: 2 500 және 3 300 келесі

8 слайд

1-тапсырма. Құны 40 БАБ Өрнектің мәнін салыстыр: 2 500 және 3 300 келесі

келесіЕсептеңдер: 27 3 . 25 5 15 8

9 слайд
келесіЕсептеңдер: 27 3 . 25 5 15 8

9 слайд

келесіЕсептеңдер: 27 3 . 25 5 15 8

5-тапсырма. Құны 60 БАБ ( ) -2 .0,25:2 -4 +0,997 0 келесі3 26-тапсырма. Құны 60 БАБ Жақшаны ашып, ышамдаңдар: (-2а 3 с 4 )

10 слайд
5-тапсырма. Құны 60 БАБ ( ) -2 .0,25:2 -4 +0,997 0 келесі3 26-тапсырма. Құны 60 БАБ Жақшаны ашып, ышамдаңдар: (-2а 3 с 4 ) 3 (-2а 5 в 2 ) 3 (-0,5а 2 в 4 ) 2

10 слайд

5-тапсырма. Құны 60 БАБ ( ) -2 .0,25:2 -4 +0,997 0 келесі3 26-тапсырма. Құны 60 БАБ Жақшаны ашып, ышамдаңдар: (-2а 3 с 4 ) 3 (-2а 5 в 2 ) 3 (-0,5а 2 в 4 ) 2

5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ5 БАБ5 БАБАукцион тапсырмалары келесі

11 слайд
5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ5 БАБ5 БАБАукцион тапсырмалары келесі

11 слайд

5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ5 БАБ5 БАБАукцион тапсырмалары келесі

№ 210,212, 213

12 слайд
№ 210,212, 213

12 слайд

№ 210,212, 213