Бүтін көрсеткішті дәреже

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бүтін көрсеткішті дәреже

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын,іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын,зейін,ойлану, қабылдауын дамыту. 3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір-бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының « Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лице

#1 слайд
«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының « Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бүтін көрсеткішті дәреже «Білім биржасы» іскерлік ойын сабағы Тулеметова Камида Әбілдабекқызы. Талдықорған қаласы

1 слайд

«Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының « Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бүтін көрсеткішті дәреже «Білім биржасы» іскерлік ойын сабағы Тулеметова Камида Әбілдабекқызы. Талдықорған қаласы

Мақсаты: 1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзінд

#2 слайд
Мақсаты: 1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын,іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын,зейін,ойлану, қабылдауын дамыту. 3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: 1.Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдана отырып, есептерді шығара білу бейімділігін қалыптастыру. 2.Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын,іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын,зейін,ойлану, қабылдауын дамыту. 3.Оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге, бір- бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдер: Іскерлік ойын, диалогтық оқыту, миға шабуыл, жұптық әдіс Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі:

#3 слайд
Әдіс – тәсілдер: Іскерлік ойын, диалогтық оқыту, миға шабуыл, жұптық әдіс Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайд, үйлестірмелі карточкалар, бағалау парағы

3 слайд

Әдіс – тәсілдер: Іскерлік ойын, диалогтық оқыту, миға шабуыл, жұптық әдіс Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайд, үйлестірмелі карточкалар, бағалау парағы

ы ? ? Біздің сыныбымыз «Биржа» болады. Бүгін биржада «Алғыр», «Білгір» және «Дарын» фирмалары жұмыс

#4 слайд
ы ? ? Біздің сыныбымыз «Биржа» болады. Бүгін биржада «Алғыр», «Білгір» және «Дарын» фирмалары жұмыс істейді. Биржамыздың ақшасы – БАБ (білімнің ақшалы бірлігі) Әр фирманың бастапқы қоры – 120 БАБ, әр қызметкердің бастапқы қоры – 30БАБ. Ойынның мақсаты: Бастапқы қорды сақтау және дұрыс инвестициялар арқылы фирмаға кіріс әкелу. Кірісі көп фирма жеңімпаз болып есептеледі.

4 слайд

ы ? ? Біздің сыныбымыз «Биржа» болады. Бүгін биржада «Алғыр», «Білгір» және «Дарын» фирмалары жұмыс істейді. Биржамыздың ақшасы – БАБ (білімнің ақшалы бірлігі) Әр фирманың бастапқы қоры – 120 БАБ, әр қызметкердің бастапқы қоры – 30БАБ. Ойынның мақсаты: Бастапқы қорды сақтау және дұрыс инвестициялар арқылы фирмаға кіріс әкелу. Кірісі көп фирма жеңімпаз болып есептеледі.

Тест жауаптары: 1.С 2.Д 3 .А 4.А 5.А 6.В 7.С

#5 слайд
Тест жауаптары: 1.С 2.Д 3 .А 4.А 5.А 6.В 7.С

5 слайд

Тест жауаптары: 1.С 2.Д 3 .А 4.А 5.А 6.В 7.С

Акция сатып алу. Топпен жұмыс Өрнектің мәнін тап: 2 5 (2 3 ) 4 Құны 20 БАБ

#6 слайд
Акция сатып алу. Топпен жұмыс Өрнектің мәнін тап: 2 5 (2 3 ) 4 Құны 20 БАБ 2 13 2.Есепте: 2 8 . (7 2 ) 4 Құны 20 БАБ 14 7 3. Есепте: (0,25) -2 .16 -1 Құны 20 БАБ 4. Өрнектің мәні n -ге тәуелді болмайтынын дәлелде: 6 n+1 .6 n+2 Құны 20 БАБ 6 2n 5. Дәреже түрінде жаз: Құны 20 БАБ а 6n-7 . a 4n-1 : a 5n-2 6.Өрнекті негізі а болатын дәреже түріне келтір: Құны 20 БАБ ( a 8 ) 4 (а 4 ) 3 а 6 а 9

6 слайд

Акция сатып алу. Топпен жұмыс Өрнектің мәнін тап: 2 5 (2 3 ) 4 Құны 20 БАБ 2 13 2.Есепте: 2 8 . (7 2 ) 4 Құны 20 БАБ 14 7 3. Есепте: (0,25) -2 .16 -1 Құны 20 БАБ 4. Өрнектің мәні n -ге тәуелді болмайтынын дәлелде: 6 n+1 .6 n+2 Құны 20 БАБ 6 2n 5. Дәреже түрінде жаз: Құны 20 БАБ а 6n-7 . a 4n-1 : a 5n-2 6.Өрнекті негізі а болатын дәреже түріне келтір: Құны 20 БАБ ( a 8 ) 4 (а 4 ) 3 а 6 а 9

40 БАБ 40 БАБ 60 БАБ 60 БАБ 70 БАБ70 БАБ 50 БАБ 50 БАБ келесі Аукцион тапсырмалар ыИнвестицияға салу 80 БАБ

#7 слайд
40 БАБ 40 БАБ 60 БАБ 60 БАБ 70 БАБ70 БАБ 50 БАБ 50 БАБ келесі Аукцион тапсырмалар ыИнвестицияға салу 80 БАБ

7 слайд

40 БАБ 40 БАБ 60 БАБ 60 БАБ 70 БАБ70 БАБ 50 БАБ 50 БАБ келесі Аукцион тапсырмалар ыИнвестицияға салу 80 БАБ

1-тапсырма. Құны 40 БАБ Өрнектің мәнін салыстыр: 2 500 және 3 300 келесі

#8 слайд
1-тапсырма. Құны 40 БАБ Өрнектің мәнін салыстыр: 2 500 және 3 300 келесі

8 слайд

1-тапсырма. Құны 40 БАБ Өрнектің мәнін салыстыр: 2 500 және 3 300 келесі

келесіЕсептеңдер: 27 3 . 25 5 15 8

#9 слайд
келесіЕсептеңдер: 27 3 . 25 5 15 8

9 слайд

келесіЕсептеңдер: 27 3 . 25 5 15 8

5-тапсырма. Құны 60 БАБ ( ) -2 .0,25:2 -4 +0,997 0 келесі3 26-тапсырма. Құны 60 БАБ Жақшаны ашып, ышамдаңдар: (-2а 3 с 4 )

#10 слайд
5-тапсырма. Құны 60 БАБ ( ) -2 .0,25:2 -4 +0,997 0 келесі3 26-тапсырма. Құны 60 БАБ Жақшаны ашып, ышамдаңдар: (-2а 3 с 4 ) 3 (-2а 5 в 2 ) 3 (-0,5а 2 в 4 ) 2

10 слайд

5-тапсырма. Құны 60 БАБ ( ) -2 .0,25:2 -4 +0,997 0 келесі3 26-тапсырма. Құны 60 БАБ Жақшаны ашып, ышамдаңдар: (-2а 3 с 4 ) 3 (-2а 5 в 2 ) 3 (-0,5а 2 в 4 ) 2

5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ5 БАБ5 БАБАукцион тапсырмалары келесі

#11 слайд
5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ5 БАБ5 БАБАукцион тапсырмалары келесі

11 слайд

5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ 5 БАБ5 БАБ5 БАБАукцион тапсырмалары келесі

№ 210,212, 213

#12 слайд
№ 210,212, 213

12 слайд

№ 210,212, 213

Файл форматы:
pptx
13.05.2024
304
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі