Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып пән мұғалімдеріне тақырып бойынша молекула-кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау1.Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары:

#1 слайд
Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары: 8.3.1.5 – молекула- кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау ; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты 1 .Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау

1 слайд

Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары: 8.3.1.5 – молекула- кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау ; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты 1 .Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалы

#2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалым дағдылыры қалыптасады. « Сіз қаншалықты сенесіз » әдісі « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі «Крестиктер- нөлдіктер» әдісі Жұптық жұмыс Ақпаратты оқып оқулықтағы мәтінмен салыстыра отырып дұрыс мәліметті табады, мұнда оқылым, салыстыру, Топтық жұмыс Топқа тапсырма беріп, ақпараты оқу,жұмыс істеу, айтылым , ізденім дағдыларын дамыту. Жеке оқып өз бетінше ойланып, ойын қорытады, жұппен талқылау, топпен пікір алмасып, ортақ қорытынды жасайды Жеке жұмыс Мұнда оқушылардың талдау, салыстыру, синтез, жалпылау сияқты логикалық ойлау дағдылары дамиды.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалым дағдылыры қалыптасады. « Сіз қаншалықты сенесіз » әдісі « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі «Крестиктер- нөлдіктер» әдісі Жұптық жұмыс Ақпаратты оқып оқулықтағы мәтінмен салыстыра отырып дұрыс мәліметті табады, мұнда оқылым, салыстыру, Топтық жұмыс Топқа тапсырма беріп, ақпараты оқу,жұмыс істеу, айтылым , ізденім дағдыларын дамыту. Жеке оқып өз бетінше ойланып, ойын қорытады, жұппен талқылау, топпен пікір алмасып, ортақ қорытынды жасайды Жеке жұмыс Мұнда оқушылардың талдау, салыстыру, синтез, жалпылау сияқты логикалық ойлау дағдылары дамиды.

Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушы

#3 слайд
Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушылардың сыни ойлауы дамиды, терең таңдау талдау жасайды. Өз ой пікірін жәй айтып қана қоймай оны дәлелдейді « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жылдам қарқынды жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар көмекті қажет етеді. Олар біршама уақыт беріледі «БББ» әдіс арқылы оқушылардан керібайланыс аламын.

3 слайд

Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушылардың сыни ойлауы дамиды, терең таңдау талдау жасайды. Өз ой пікірін жәй айтып қана қоймай оны дәлелдейді « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жылдам қарқынды жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар көмекті қажет етеді. Олар біршама уақыт беріледі «БББ» әдіс арқылы оқушылардан керібайланыс аламын.

Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуын

#4 слайд
Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін біледі Тапсырма Дескриптор Бағалау Суретте не көрсетілген? Буланудың қандай түрін байқадың? Сұйықтардың кебу жылдамдығы неге байланысты? 1.Буланудың қандай құбылыс екенін білді. 2.Кебу жылдамдығы оның тегіне байланысын білді. 3. Қаныққан және қанықпаған будың айырмашылығын білді. Фигуралар арқылы бағалаймын

4 слайд

Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін біледі Тапсырма Дескриптор Бағалау Суретте не көрсетілген? Буланудың қандай түрін байқадың? Сұйықтардың кебу жылдамдығы неге байланысты? 1.Буланудың қандай құбылыс екенін білді. 2.Кебу жылдамдығы оның тегіне байланысын білді. 3. Қаныққан және қанықпаған будың айырмашылығын білді. Фигуралар арқылы бағалаймын

Файл форматы:
pptx
15.02.2019
647
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі