Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алимова Феруза Давроновна
Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация.
Қаныққан және қанықпаған булар
Сабақтың оқу мақсаттары:
8.3.1.5 – молекула-
кинетикалық теория
негізінде заттың
сұйық күйден газ
күйіне және кері
айналуын сипаттау; 8.3.2.13 – заттың
булану және
конденсация үдерісі
кезіндегі
температураның
уақытқа тәуелділік
графигін талдау ; 8.3.2.14 – су
буының мысалы
негізінде қанығу
күйін сипаттау
Сабақтың мақсаты
1 .Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу
2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп
болуын білу
3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен
болатынын сипаттау
4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды
талдау
5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен
олардың санының артуына тәуелді екенін білу
6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау
1 слайд
Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары: 8.3.1.5 – молекула- кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау ; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты 1 .Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
«Сұрақты қағып
ал» әдісі
Жеке жұмыс
Жеке оқып өз
бетінше
ойланып,
оқылым, ойлау,
айтылым ,
тындалым
дағдылыры
қалыптасады. « Сіз қаншалықты
сенесіз » әдісі « Ойлан-Жұптас-
Бөліс» әдісі «Крестиктер-
нөлдіктер» әдісі
Жұптық
жұмыс
Ақпаратты
оқып
оқулықтағы
мәтінмен
салыстыра
отырып дұрыс
мәліметті
табады,
мұнда
оқылым,
салыстыру, Топтық жұмыс
Топқа тапсырма
беріп, ақпараты
оқу,жұмыс
істеу,
айтылым ,
ізденім
дағдыларын
дамыту.
Жеке оқып өз
бетінше
ойланып, ойын
қорытады,
жұппен
талқылау,
топпен пікір
алмасып, ортақ
қорытынды
жасайды Жеке жұмыс
Мұнда
оқушылардың
талдау,
салыстыру,
синтез,
жалпылау
сияқты
логикалық ойлау
дағдылары
дамиды.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалым дағдылыры қалыптасады. « Сіз қаншалықты сенесіз » әдісі « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі «Крестиктер- нөлдіктер» әдісі Жұптық жұмыс Ақпаратты оқып оқулықтағы мәтінмен салыстыра отырып дұрыс мәліметті табады, мұнда оқылым, салыстыру, Топтық жұмыс Топқа тапсырма беріп, ақпараты оқу,жұмыс істеу, айтылым , ізденім дағдыларын дамыту. Жеке оқып өз бетінше ойланып, ойын қорытады, жұппен талқылау, топпен пікір алмасып, ортақ қорытынды жасайды Жеке жұмыс Мұнда оқушылардың талдау, салыстыру, синтез, жалпылау сияқты логикалық ойлау дағдылары дамиды.
3 слайд
Саралау тәсілдері
« Диалог және
қолдау көрсету» Қарқынды
Қорытыды
«Сіз қаншалықты
сенесіз» әдісі
арқылы сұрақ қойып
оқушылардың сыни
ойлауы дамиды,
терең таңдау
талдау жасайды.
Өз ой пікірін жәй
айтып қана қоймай
оны дәлелдейді « Ойлан-Жұптас-
Бөліс» әдісі
арқылы. Оқушылар
жылдам қарқынды
жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар
көмекті қажет
етеді. Олар
біршама уақыт
беріледі «БББ» әдіс
арқылы
оқушылардан
керібайланыс
аламын.
3 слайд
Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушылардың сыни ойлауы дамиды, терең таңдау талдау жасайды. Өз ой пікірін жәй айтып қана қоймай оны дәлелдейді « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жылдам қарқынды жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар көмекті қажет етеді. Олар біршама уақыт беріледі «БББ» әдіс арқылы оқушылардан керібайланыс аламын.
4 слайд
Бағалау
критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу
күйіне жетуіне молекулалардың
қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін
біледі
Тапсырма
Дескриптор
Бағалау Суретте не көрсетілген?
Буланудың қандай түрін байқадың?
Сұйықтардың кебу жылдамдығы
неге байланысты?
1.Буланудың қандай құбылыс екенін білді.
2.Кебу жылдамдығы оның тегіне байланысын білді.
3. Қаныққан және қанықпаған будың айырмашылығын
білді.
Фигуралар арқылы
бағалаймын
4 слайд
Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін біледі Тапсырма Дескриптор Бағалау Суретте не көрсетілген? Буланудың қандай түрін байқадың? Сұйықтардың кебу жылдамдығы неге байланысты? 1.Буланудың қандай құбылыс екенін білді. 2.Кебу жылдамдығы оның тегіне байланысын білді. 3. Қаныққан және қанықпаған будың айырмашылығын білді. Фигуралар арқылы бағалаймын