Материалдар / Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып пән мұғалімдеріне тақырып бойынша молекула-кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау1.Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
560
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары:

1 слайд
Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары: 8.3.1.5 – молекула- кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау ; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты 1 .Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау

1 слайд

Алимова Феруза Давроновна Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар Сабақтың оқу мақсаттары: 8.3.1.5 – молекула- кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау ; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты 1 .Заттың бір күйден екінші күйге өтуі молекулалардың қозғалысынан болатынын білу 2.Молекулалардың арасындағы тартылыс күштерінің өзгеруі де зат күйінің ауысуына себеп болуын білу 3.Сұйық және газ күйлерінің бір-біріне және керісінше түрленулері энергия шығыны есебінен болатынын сипаттау 4.Зат күйлерінің түрленуі температураға тәуелділігі екенін түсіндіру және оны графикте салуды талдау 5.Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін білу 6.Қаныққан будың булану үдерісінде пайда болатынын сипаттау

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалы

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалым дағдылыры қалыптасады. « Сіз қаншалықты сенесіз » әдісі « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі «Крестиктер- нөлдіктер» әдісі Жұптық жұмыс Ақпаратты оқып оқулықтағы мәтінмен салыстыра отырып дұрыс мәліметті табады, мұнда оқылым, салыстыру, Топтық жұмыс Топқа тапсырма беріп, ақпараты оқу,жұмыс істеу, айтылым , ізденім дағдыларын дамыту. Жеке оқып өз бетінше ойланып, ойын қорытады, жұппен талқылау, топпен пікір алмасып, ортақ қорытынды жасайды Жеке жұмыс Мұнда оқушылардың талдау, салыстыру, синтез, жалпылау сияқты логикалық ойлау дағдылары дамиды.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Сұрақты қағып ал» әдісі Жеке жұмыс Жеке оқып өз бетінше ойланып, оқылым, ойлау, айтылым , тындалым дағдылыры қалыптасады. « Сіз қаншалықты сенесіз » әдісі « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі «Крестиктер- нөлдіктер» әдісі Жұптық жұмыс Ақпаратты оқып оқулықтағы мәтінмен салыстыра отырып дұрыс мәліметті табады, мұнда оқылым, салыстыру, Топтық жұмыс Топқа тапсырма беріп, ақпараты оқу,жұмыс істеу, айтылым , ізденім дағдыларын дамыту. Жеке оқып өз бетінше ойланып, ойын қорытады, жұппен талқылау, топпен пікір алмасып, ортақ қорытынды жасайды Жеке жұмыс Мұнда оқушылардың талдау, салыстыру, синтез, жалпылау сияқты логикалық ойлау дағдылары дамиды.

Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушы

3 слайд
Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушылардың сыни ойлауы дамиды, терең таңдау талдау жасайды. Өз ой пікірін жәй айтып қана қоймай оны дәлелдейді « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жылдам қарқынды жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар көмекті қажет етеді. Олар біршама уақыт беріледі «БББ» әдіс арқылы оқушылардан керібайланыс аламын.

3 слайд

Саралау тәсілдері « Диалог және қолдау көрсету» Қарқынды Қорытыды «Сіз қаншалықты сенесіз» әдісі арқылы сұрақ қойып оқушылардың сыни ойлауы дамиды, терең таңдау талдау жасайды. Өз ой пікірін жәй айтып қана қоймай оны дәлелдейді « Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жылдам қарқынды жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар көмекті қажет етеді. Олар біршама уақыт беріледі «БББ» әдіс арқылы оқушылардан керібайланыс аламын.

Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуын

4 слайд
Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін біледі Тапсырма Дескриптор Бағалау Суретте не көрсетілген? Буланудың қандай түрін байқадың? Сұйықтардың кебу жылдамдығы неге байланысты? 1.Буланудың қандай құбылыс екенін білді. 2.Кебу жылдамдығы оның тегіне байланысын білді. 3. Қаныққан және қанықпаған будың айырмашылығын білді. Фигуралар арқылы бағалаймын

4 слайд

Бағалау критерийі Сұйықтың булану үдерісі кезінде қанығу күйіне жетуіне молекулалардың қозғалысы мен олардың санының артуына тәуелді екенін біледі Тапсырма Дескриптор Бағалау Суретте не көрсетілген? Буланудың қандай түрін байқадың? Сұйықтардың кебу жылдамдығы неге байланысты? 1.Буланудың қандай құбылыс екенін білді. 2.Кебу жылдамдығы оның тегіне байланысын білді. 3. Қаныққан және қанықпаған будың айырмашылығын білді. Фигуралар арқылы бағалаймын