Материалдар / Булану және конденсациялану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Булану және конденсациялану

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттың сұйық күйден газ күйге өтуі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Наурыз 2019
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақтарал ауданы. “Достық” жалпы орта мектебі. Физика пәні мұғалімі Аралбаева Махаббат Назаралиевна. Оқу мақсаты: 8.3.1.5-МКТ

1 слайд
Мақтарал ауданы. “Достық” жалпы орта мектебі. Физика пәні мұғалімі Аралбаева Махаббат Назаралиевна. Оқу мақсаты: 8.3.1.5-МКТ негізінде заттардың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау 8.3.2.13 Заттың булану және конденсациялану үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдау 8.3.2.14.Су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты: МКТ-ның негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын білу . Булану және конденсациялану үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдау Қаныққан және қанықпаған булардыСабақтың мақсаты:  МКТ-ның негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын білу  . Булану және конденсациялану үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдау  Қаныққан және қанықпаған буларды ажырата отырып, су буының мысалы негізінде қанығу күйін түсіну;Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсациялану. Қаныққан және қанықпаған булар.

1 слайд

Мақтарал ауданы. “Достық” жалпы орта мектебі. Физика пәні мұғалімі Аралбаева Махаббат Назаралиевна. Оқу мақсаты: 8.3.1.5-МКТ негізінде заттардың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау 8.3.2.13 Заттың булану және конденсациялану үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдау 8.3.2.14.Су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау Сабақтың мақсаты: МКТ-ның негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын білу . Булану және конденсациялану үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдау Қаныққан және қанықпаған булардыСабақтың мақсаты:  МКТ-ның негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын білу  . Булану және конденсациялану үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдау  Қаныққан және қанықпаған буларды ажырата отырып, су буының мысалы негізінде қанығу күйін түсіну;Сабақтың тақырыбы : Булану және конденсациялану. Қаныққан және қанықпаған булар.

Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Сабақтың мақсатына қол жеткізу үшін оқушыларды топтық, жұптық, жеке тапсырмалалар беру арқылы

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Сабақтың мақсатына қол жеткізу үшін оқушыларды топтық, жұптық, жеке тапсырмалалар беру арқылы оқу арқылы оқу дағдыларын ( оқылым, жазылым, айтылым, тындалы ) қалыптастыруға ықпал ету. «Ой қозғауәдісі» бойынша Оқушылардың тақырыпты ашуы «Деректерді жинау» тәсілі бойынша топтық жұмыс «Пирамида» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Сабақтың мақсатына қол жеткізу үшін оқушыларды топтық, жұптық, жеке тапсырмалалар беру арқылы оқу арқылы оқу дағдыларын ( оқылым, жазылым, айтылым, тындалы ) қалыптастыруға ықпал ету. «Ой қозғауәдісі» бойынша Оқушылардың тақырыпты ашуы «Деректерді жинау» тәсілі бойынша топтық жұмыс «Пирамида» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

САРАЛАУ Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқалар беру Диалог жәнеқолдау көрсетуді қажет ететін оқ

3 слайд
САРАЛАУ Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқалар беру Диалог жәнеқолдау көрсетуді қажет ететін оқушыларды ынталандыруМатериал мен әдістерді іріктеп оқушыларды қарқынын жеделдету

3 слайд

САРАЛАУ Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқалар беру Диалог жәнеқолдау көрсетуді қажет ететін оқушыларды ынталандыруМатериал мен әдістерді іріктеп оқушыларды қарқынын жеделдету

Бағалау Бағалау критеийлері Тапсырма Дескриптор Кері байланыс 1. Булану және конденсациялану, қаныққан булар,қанықпаған була

4 слайд
Бағалау Бағалау критеийлері Тапсырма Дескриптор Кері байланыс 1. Булану және конденсациялану, қаныққан булар,қанықпаған булар дегеніміз не? 2. Буланудың түзілу процесін графикте көрсету , ерекшеліктеріне ,айырмашылықтарына сипаттама беру,мысалдар келтіру . 3. Өмірде қолданыстағы булану, қанығу процестерін ажырату ,жіктеу мысал келтіру. 1. МКТ ның негізгі ережелерін біледі 2. Заттардың булануы және конденсациялануы үдерісі кезіндег і температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдап ажырата алады . 1. Булану, конденсациялануға анықтама бере алады. 2. Булану процесін өмірде қолданыста кездестіре алады 3. Қаныққан және қанықпаған буларды қолданыста ажырата алады Оқушылар: Топтардың бірін - бірі бағалауы – Стикерлер арқылы. Жұппен бірін - бірі бағалау. Мұғалімнің бағалауы Жеке жұмысының деңгейінекері байланыс жазба түрінде немесе ауызша түрде жүргізіледі.

4 слайд

Бағалау Бағалау критеийлері Тапсырма Дескриптор Кері байланыс 1. Булану және конденсациялану, қаныққан булар,қанықпаған булар дегеніміз не? 2. Буланудың түзілу процесін графикте көрсету , ерекшеліктеріне ,айырмашылықтарына сипаттама беру,мысалдар келтіру . 3. Өмірде қолданыстағы булану, қанығу процестерін ажырату ,жіктеу мысал келтіру. 1. МКТ ның негізгі ережелерін біледі 2. Заттардың булануы және конденсациялануы үдерісі кезіндег і температураның уақытқа тәуелділігі графигін талдап ажырата алады . 1. Булану, конденсациялануға анықтама бере алады. 2. Булану процесін өмірде қолданыста кездестіре алады 3. Қаныққан және қанықпаған буларды қолданыста ажырата алады Оқушылар: Топтардың бірін - бірі бағалауы – Стикерлер арқылы. Жұппен бірін - бірі бағалау. Мұғалімнің бағалауы Жеке жұмысының деңгейінекері байланыс жазба түрінде немесе ауызша түрде жүргізіледі.