Буллинг

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Буллинг

Материал туралы қысқаша түсінік
буллинг туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: «Буллинг деген жау»

#1 слайд
Тақырыбы: «Буллинг деген жау»

1 слайд

Тақырыбы: «Буллинг деген жау»

Мақсаты: «Буллингтен» сөзінің мағынасын түсінеді.Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа

#2 слайд
Мақсаты: «Буллингтен» сөзінің мағынасын түсінеді.Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді  жағдайлардың алдын алу.Сынып арасында бір- біріне қолдай білуге,сыйластық танытуға үйренеді. 

2 слайд

Мақсаты: «Буллингтен» сөзінің мағынасын түсінеді.Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді  жағдайлардың алдын алу.Сынып арасында бір- біріне қолдай білуге,сыйластық танытуға үйренеді. 

Құндылық: Ар-ұят Достарына,сыныптастарына отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту

#3 слайд
Құндылық: Ар-ұят Достарына,сыныптастарына отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту

3 слайд

Құндылық: Ар-ұят Достарына,сыныптастарына отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту

Ұйымдастыру: Көршің қандай? Парталасыңның есіміне жақсы қасиетін қосып айтады

#4 слайд
Ұйымдастыру: Көршің қандай? Парталасыңның есіміне жақсы қасиетін қосып айтады

4 слайд

Ұйымдастыру: Көршің қандай? Парталасыңның есіміне жақсы қасиетін қосып айтады

Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпал

#5 слайд
Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа бағытталады. Бүгінде буллинг әлем мектеп ­те­ рінде кеңінен таралып отыр. Буллинг сөзі ағылшын тілінің bully, яғни қорқыту ұғымын береді. Бұл физикалық агрессия ­ны ғана емес, психологиялық қысым, қорқыту, тартып алу, қорлау дегенді білдіреді. Мұндай теріс әрекеттер физикалық байланыс, сөздер немесе басқа да әдістер түрінде болуы мүмкін. Мысалы, бет көрінісін өзгерту немесе әдепсіз қимыл, сондай-ақ буллингтің құрбанын топтан, қауымдастықтан әдейі шығарып тастауға ұмтылу.

5 слайд

Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа бағытталады. Бүгінде буллинг әлем мектеп ­те­ рінде кеңінен таралып отыр. Буллинг сөзі ағылшын тілінің bully, яғни қорқыту ұғымын береді. Бұл физикалық агрессия ­ны ғана емес, психологиялық қысым, қорқыту, тартып алу, қорлау дегенді білдіреді. Мұндай теріс әрекеттер физикалық байланыс, сөздер немесе басқа да әдістер түрінде болуы мүмкін. Мысалы, бет көрінісін өзгерту немесе әдепсіз қимыл, сондай-ақ буллингтің құрбанын топтан, қауымдастықтан әдейі шығарып тастауға ұмтылу.

#6 слайд

6 слайд

Ұйымдастыру: Жағдайаттарды талдау

#7 слайд
Ұйымдастыру: Жағдайаттарды талдау

7 слайд

Ұйымдастыру: Жағдайаттарды талдау

Буллинг тест:

#8 слайд
Буллинг тест:

8 слайд

Буллинг тест:

1.Сыныптастарымның арасындаменіңдостарымкөп: А)Ия,менбәрімендоспын Б)меніңекідосымбар В)жоқ,менешкіммендосемеспін Г)менбәрімендо

#9 слайд
1.Сыныптастарымның арасындаменіңдостарымкөп: А)Ия,менбәрімендоспын Б)меніңекідосымбар В)жоқ,менешкіммендосемеспін Г)менбәрімендосболғымкеледі 2.Менүшінбасқалардыңкелбетімаңызды А)Ия,егерадаммағанұнамаса,меноныменсөйлеспеймін Б)жоқ,еңбастысы,адамқызықтыболсаболды В)менөзімніңсыртқыкелбетімекөңілімтолмайды Г)әрине,бұлмаңызды 3.Меніңсыныбымдамағанұнамайтынбалаларбар: А)иә,бірнемесеекі Б)жоқ,бәрімағанұнайды В)мағанбәріұнамайды Г)иә,бірақоларсыныптағыбарлықадамдарғаұнамайды 4.Менкөбінесежалғыздықпенмазасыздықтысезінемін/Ячастоиспытываючувствоодиночества итревоги: А)иә Б)жоқ В)кейде Г)жиі 5.Егербіреуменіңсыныстасымдыбіреуренжітсе,менөзімдісезінемін: А)жеңілдік,бұлмағанқатыстыемес/облегчение,хорошо,чтоменяэтонекасается Ә)әділетсіздік,менсыныптасымдықолдаймын В)Мендеешқандайсезімболмайды,себебіолоғанлайықты Г)Меніңбұліскеқатысымжоқ 6.Менсыныптастарымменкөбірекуақытөткізгімкеледі: А)иә,бірақбұлсирек Б)бізүнемібіргеуақытөткіземіз В)жоқ,мағаноларменқызықтыемес Г)жоқ,өйткенікейбірбалаларбәрінбұзады 7.Меніңсыныптастарымменіменсөйлескісікелмейтінсияқты: А)Ия,солайжәнебұлмағанжағымсыз Б)жоқ,бәріменімендос В)Ия,олдаменүшінқалыптыжағдай Г)Меноларменсөйлескімкелмейді 8.Мағанбіреуұрысқандаменөзімдіашулысезінемін: А)иә Б)жоқ В)кейде Г)жиі 9.Менбасқасыныптанемесемектептеоқығымкеледі: А)иә,мағанбіздіңұжымұнамайды Б)жоқ,бәрімағансәйкескеледі В)кейдесыныптастарменжанжалпайдаболғанда Г)жоқ,себебібасқамектепнашарболуымүмкін 10.Меніңше,күшкөмегіменкез-келгенмәселенішешугеболады: А)Ия,бұлеңтиімдіәдіс Б)жоқ,"бейбіт"жолменшешкендұрыс В)кейдеонсызболмайды Г)бәріжағдайғажәнеадамдарғабайланысты

9 слайд

1.Сыныптастарымның арасындаменіңдостарымкөп: А)Ия,менбәрімендоспын Б)меніңекідосымбар В)жоқ,менешкіммендосемеспін Г)менбәрімендосболғымкеледі 2.Менүшінбасқалардыңкелбетімаңызды А)Ия,егерадаммағанұнамаса,меноныменсөйлеспеймін Б)жоқ,еңбастысы,адамқызықтыболсаболды В)менөзімніңсыртқыкелбетімекөңілімтолмайды Г)әрине,бұлмаңызды 3.Меніңсыныбымдамағанұнамайтынбалаларбар: А)иә,бірнемесеекі Б)жоқ,бәрімағанұнайды В)мағанбәріұнамайды Г)иә,бірақоларсыныптағыбарлықадамдарғаұнамайды 4.Менкөбінесежалғыздықпенмазасыздықтысезінемін/Ячастоиспытываючувствоодиночества итревоги: А)иә Б)жоқ В)кейде Г)жиі 5.Егербіреуменіңсыныстасымдыбіреуренжітсе,менөзімдісезінемін: А)жеңілдік,бұлмағанқатыстыемес/облегчение,хорошо,чтоменяэтонекасается Ә)әділетсіздік,менсыныптасымдықолдаймын В)Мендеешқандайсезімболмайды,себебіолоғанлайықты Г)Меніңбұліскеқатысымжоқ 6.Менсыныптастарымменкөбірекуақытөткізгімкеледі: А)иә,бірақбұлсирек Б)бізүнемібіргеуақытөткіземіз В)жоқ,мағаноларменқызықтыемес Г)жоқ,өйткенікейбірбалаларбәрінбұзады 7.Меніңсыныптастарымменіменсөйлескісікелмейтінсияқты: А)Ия,солайжәнебұлмағанжағымсыз Б)жоқ,бәріменімендос В)Ия,олдаменүшінқалыптыжағдай Г)Меноларменсөйлескімкелмейді 8.Мағанбіреуұрысқандаменөзімдіашулысезінемін: А)иә Б)жоқ В)кейде Г)жиі 9.Менбасқасыныптанемесемектептеоқығымкеледі: А)иә,мағанбіздіңұжымұнамайды Б)жоқ,бәрімағансәйкескеледі В)кейдесыныптастарменжанжалпайдаболғанда Г)жоқ,себебібасқамектепнашарболуымүмкін 10.Меніңше,күшкөмегіменкез-келгенмәселенішешугеболады: А)Ия,бұлеңтиімдіәдіс Б)жоқ,"бейбіт"жолменшешкендұрыс В)кейдеонсызболмайды Г)бәріжағдайғажәнеадамдарғабайланысты

Кері байланыс: «Менің сөзім»

#10 слайд
Кері байланыс: «Менің сөзім»

10 слайд

Кері байланыс: «Менің сөзім»

Назарларыңызға рахмет!

#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
08.02.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі