Буллинг
Буллинг

#1 слайд
Тақырыбы:
«Буллинг
деген жау»
1 слайд
Тақырыбы: «Буллинг деген жау»
#2 слайд
Мақсаты:
«Буллингтен» сөзінің мағынасын түсінеді.Қоғамда
орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы
қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді
жағдайлардың алдын алу.Сынып арасында бір-
біріне қолдай білуге,сыйластық танытуға үйренеді.
2 слайд
Мақсаты: «Буллингтен» сөзінің мағынасын түсінеді.Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу.Сынып арасында бір- біріне қолдай білуге,сыйластық танытуға үйренеді.
#3 слайд
Құндылық:
Ар-ұят
Достарына,сыныптастарына отбасы
мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік
таныту
3 слайд
Құндылық: Ар-ұят Достарына,сыныптастарына отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту
#4 слайд
Ұйымдастыру:
Көршің қандай?
Парталасыңның есіміне жақсы
қасиетін қосып айтады
4 слайд
Ұйымдастыру: Көршің қандай? Парталасыңның есіміне жақсы қасиетін қосып айтады
#5 слайд
Буллинг деген не?
Қорлау (буллинг) – басқа
адамның жанын ауырту
мақсатында агрессияны
қолдану. Қорлау
жәбірленушіге ауыртпалық пен
қайғы әкеледі. Оның агрессив
мінез-құлықтың
басқа түрлерінен ерекшелігі –
бірнеше рет қайталанады және
жеке адамға немесе топқа
бағытталады.
Бүгінде буллинг әлем мектеп
те
рінде кеңінен таралып отыр.
Буллинг сөзі ағылшын тілінің
bully, яғни қорқыту ұғымын
береді. Бұл физикалық агрессия
ны
ғана емес, психологиялық қысым,
қорқыту, тартып алу, қорлау
дегенді білдіреді. Мұндай теріс
әрекеттер физикалық байланыс,
сөздер немесе басқа да әдістер
түрінде болуы мүмкін. Мысалы, бет
көрінісін өзгерту немесе әдепсіз
қимыл, сондай-ақ буллингтің
құрбанын топтан, қауымдастықтан
әдейі шығарып тастауға ұмтылу.
5 слайд
Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа бағытталады. Бүгінде буллинг әлем мектеп те рінде кеңінен таралып отыр. Буллинг сөзі ағылшын тілінің bully, яғни қорқыту ұғымын береді. Бұл физикалық агрессия ны ғана емес, психологиялық қысым, қорқыту, тартып алу, қорлау дегенді білдіреді. Мұндай теріс әрекеттер физикалық байланыс, сөздер немесе басқа да әдістер түрінде болуы мүмкін. Мысалы, бет көрінісін өзгерту немесе әдепсіз қимыл, сондай-ақ буллингтің құрбанын топтан, қауымдастықтан әдейі шығарып тастауға ұмтылу.
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Ұйымдастыру:
Жағдайаттарды талдау
7 слайд
Ұйымдастыру: Жағдайаттарды талдау
#8 слайд
Буллинг тест:
8 слайд
Буллинг тест:
#9 слайд
1.Сыныптастарымның арасындаменіңдостарымкөп:
А)Ия,менбәрімендоспын
Б)меніңекідосымбар
В)жоқ,менешкіммендосемеспін
Г)менбәрімендосболғымкеледі
2.Менүшінбасқалардыңкелбетімаңызды
А)Ия,егерадаммағанұнамаса,меноныменсөйлеспеймін
Б)жоқ,еңбастысы,адамқызықтыболсаболды
В)менөзімніңсыртқыкелбетімекөңілімтолмайды
Г)әрине,бұлмаңызды
3.Меніңсыныбымдамағанұнамайтынбалаларбар:
А)иә,бірнемесеекі
Б)жоқ,бәрімағанұнайды
В)мағанбәріұнамайды
Г)иә,бірақоларсыныптағыбарлықадамдарғаұнамайды
4.Менкөбінесежалғыздықпенмазасыздықтысезінемін/Ячастоиспытываючувствоодиночества
итревоги:
А)иә
Б)жоқ
В)кейде
Г)жиі
5.Егербіреуменіңсыныстасымдыбіреуренжітсе,менөзімдісезінемін:
А)жеңілдік,бұлмағанқатыстыемес/облегчение,хорошо,чтоменяэтонекасается
Ә)әділетсіздік,менсыныптасымдықолдаймын
В)Мендеешқандайсезімболмайды,себебіолоғанлайықты
Г)Меніңбұліскеқатысымжоқ
6.Менсыныптастарымменкөбірекуақытөткізгімкеледі:
А)иә,бірақбұлсирек
Б)бізүнемібіргеуақытөткіземіз
В)жоқ,мағаноларменқызықтыемес
Г)жоқ,өйткенікейбірбалаларбәрінбұзады
7.Меніңсыныптастарымменіменсөйлескісікелмейтінсияқты:
А)Ия,солайжәнебұлмағанжағымсыз
Б)жоқ,бәріменімендос
В)Ия,олдаменүшінқалыптыжағдай
Г)Меноларменсөйлескімкелмейді
8.Мағанбіреуұрысқандаменөзімдіашулысезінемін:
А)иә
Б)жоқ
В)кейде
Г)жиі
9.Менбасқасыныптанемесемектептеоқығымкеледі:
А)иә,мағанбіздіңұжымұнамайды
Б)жоқ,бәрімағансәйкескеледі
В)кейдесыныптастарменжанжалпайдаболғанда
Г)жоқ,себебібасқамектепнашарболуымүмкін
10.Меніңше,күшкөмегіменкез-келгенмәселенішешугеболады:
А)Ия,бұлеңтиімдіәдіс
Б)жоқ,"бейбіт"жолменшешкендұрыс
В)кейдеонсызболмайды
Г)бәріжағдайғажәнеадамдарғабайланысты
9 слайд
1.Сыныптастарымның арасындаменіңдостарымкөп: А)Ия,менбәрімендоспын Б)меніңекідосымбар В)жоқ,менешкіммендосемеспін Г)менбәрімендосболғымкеледі 2.Менүшінбасқалардыңкелбетімаңызды А)Ия,егерадаммағанұнамаса,меноныменсөйлеспеймін Б)жоқ,еңбастысы,адамқызықтыболсаболды В)менөзімніңсыртқыкелбетімекөңілімтолмайды Г)әрине,бұлмаңызды 3.Меніңсыныбымдамағанұнамайтынбалаларбар: А)иә,бірнемесеекі Б)жоқ,бәрімағанұнайды В)мағанбәріұнамайды Г)иә,бірақоларсыныптағыбарлықадамдарғаұнамайды 4.Менкөбінесежалғыздықпенмазасыздықтысезінемін/Ячастоиспытываючувствоодиночества итревоги: А)иә Б)жоқ В)кейде Г)жиі 5.Егербіреуменіңсыныстасымдыбіреуренжітсе,менөзімдісезінемін: А)жеңілдік,бұлмағанқатыстыемес/облегчение,хорошо,чтоменяэтонекасается Ә)әділетсіздік,менсыныптасымдықолдаймын В)Мендеешқандайсезімболмайды,себебіолоғанлайықты Г)Меніңбұліскеқатысымжоқ 6.Менсыныптастарымменкөбірекуақытөткізгімкеледі: А)иә,бірақбұлсирек Б)бізүнемібіргеуақытөткіземіз В)жоқ,мағаноларменқызықтыемес Г)жоқ,өйткенікейбірбалаларбәрінбұзады 7.Меніңсыныптастарымменіменсөйлескісікелмейтінсияқты: А)Ия,солайжәнебұлмағанжағымсыз Б)жоқ,бәріменімендос В)Ия,олдаменүшінқалыптыжағдай Г)Меноларменсөйлескімкелмейді 8.Мағанбіреуұрысқандаменөзімдіашулысезінемін: А)иә Б)жоқ В)кейде Г)жиі 9.Менбасқасыныптанемесемектептеоқығымкеледі: А)иә,мағанбіздіңұжымұнамайды Б)жоқ,бәрімағансәйкескеледі В)кейдесыныптастарменжанжалпайдаболғанда Г)жоқ,себебібасқамектепнашарболуымүмкін 10.Меніңше,күшкөмегіменкез-келгенмәселенішешугеболады: А)Ия,бұлеңтиімдіәдіс Б)жоқ,"бейбіт"жолменшешкендұрыс В)кейдеонсызболмайды Г)бәріжағдайғажәнеадамдарғабайланысты
#10 слайд
Кері байланыс:
«Менің сөзім»
10 слайд
Кері байланыс: «Менің сөзім»
#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













