Буллингті білесіз бе ? Оқушыларға арналған сабақ
Буллингті білесіз бе ? Оқушыларға арналған сабақ

#1 слайд
“Өркен” балалардың әл-ауқатын арттыру ұлттық
ғылыми-практикалық институты.
Курстың тақырыбы: “ Білім беру ұйымдарында
буллингтің алдын алу бағдарламасының ғылыми
практикалық негіздері ”
3 - Топ «Сіз буллингті білесіз бе?»
2025 жыл.
1 слайд
“Өркен” балалардың әл-ауқатын арттыру ұлттық ғылыми-практикалық институты. Курстың тақырыбы: “ Білім беру ұйымдарында буллингтің алдын алу бағдарламасының ғылыми практикалық негіздері ” 3 - Топ «Сіз буллингті білесіз бе?» 2025 жыл.
#2 слайд
Педагогтардың буллинг ұғымы, түрлері, белгілері
және оның алдын алу тәсілдері туралы білімдерін
арттыру, мектепте қауіпсіз психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты:
2 слайд
Педагогтардың буллинг ұғымы, түрлері, белгілері және оның алдын алу тәсілдері туралы білімдерін арттыру, мектепте қауіпсіз психологиялық ахуал қалыптастыру. Мақсаты:
#3 слайд
Міндеттері:
Буллингтің
түрлері мен
белгілерін
түсіндіру;
Педагогтардың
буллинг
жағдайларын тану
қабілетін дамыту;
Алдын алу және
араласу
стратегияларымен
таныстыру;
Мектеп ұжымында
қолдау мәдениетін
нығайту.
3 слайд
Міндеттері: Буллингтің түрлері мен белгілерін түсіндіру; Педагогтардың буллинг жағдайларын тану қабілетін дамыту; Алдын алу және араласу стратегияларымен таныстыру; Мектеп ұжымында қолдау мәдениетін нығайту.
#4 слайд
Өткізу
формасы
Семинар–практикум
Тренинг элементтері
Ұзақтығы: 30 – 40 минут
4 слайд
Өткізу формасы Семинар–практикум Тренинг элементтері Ұзақтығы: 30 – 40 минут
#5 слайд
Біздің топ
Топ басшы
Балжігіт
Фарида
Сауле
Жазира
Шолпан
5 слайд
Біздің топ Топ басшы Балжігіт Фарида Сауле Жазира Шолпан
#6 слайд
Қатысушылар:
Пән мұғалімдері
Сынып жетекшілер
Психолог
Әлеуметтік педагог
6 слайд
Қатысушылар: Пән мұғалімдері Сынып жетекшілер Психолог Әлеуметтік педагог
#7 слайд
Семинардың барысы:
1. Кіріспе
бөлім
(10 мин)
Тақырыптың өзектілігі туралы қысқаша
баяндама
“Буллинг деген не?” атты шағын бейнеролик
немесе слайд көрсету
“Ассоциация” жаттығуы: қатысушылар “буллинг”
сөзін естігенде ойларына не келетінімен бөліседі
7 слайд
Семинардың барысы: 1. Кіріспе бөлім (10 мин) Тақырыптың өзектілігі туралы қысқаша баяндама “Буллинг деген не?” атты шағын бейнеролик немесе слайд көрсету “Ассоциация” жаттығуы: қатысушылар “буллинг” сөзін естігенде ойларына не келетінімен бөліседі
#8 слайд
Теориялық ақпарат:
2. Негізгі
бөлім
(10 мин)
Буллинг ұғымы және түрлері (физикалық, вербалды,
әлеуметтік, кибербуллинг)
Қатысушылар рөлдері: буллер, құрбан, бақылаушы
Мектептегі буллингтің себептері мен салдары
Психологиялық белгілер: қорқыныш, жалғыздық, оқу
үлгерімінің төмендеуі т.б.
8 слайд
Теориялық ақпарат: 2. Негізгі бөлім (10 мин) Буллинг ұғымы және түрлері (физикалық, вербалды, әлеуметтік, кибербуллинг) Қатысушылар рөлдері: буллер, құрбан, бақылаушы Мектептегі буллингтің себептері мен салдары Психологиялық белгілер: қорқыныш, жалғыздық, оқу үлгерімінің төмендеуі т.б.
#9 слайд
Практикалық жұмыс: (10 мин)
Кейс-талдау:
Нақты жағдайды
талдау, педагог
қалай әрекет
етеді?
Рөлдік ойын:
“Бақылаушы не
істеуі керек?”Топтық жұмыс:
“Буллингтің алдын
алу шаралары” атты
постер жасау
9 слайд
Практикалық жұмыс: (10 мин) Кейс-талдау: Нақты жағдайды талдау, педагог қалай әрекет етеді? Рөлдік ойын: “Бақылаушы не істеуі керек?”Топтық жұмыс: “Буллингтің алдын алу шаралары” атты постер жасау
#10 слайд
Қорытынды бөлім (10 мин)
“Мен не білдім?”
рефлексия парағы
Психологтың
ұсыныстары
Семинар
қорытындысы
10 слайд
Қорытынды бөлім (10 мин) “Мен не білдім?” рефлексия парағы Психологтың ұсыныстары Семинар қорытындысы
#11 слайд
Алдын алу шараларын
ұйымдастыра алады;
і
Педагогтар буллингті ерте тану
дағдыларын меңгереді;
Мектептегі қолайлы психологиялық
ахуалға үлес қосады.
Күтілетін нәтиже:
11 слайд
Алдын алу шараларын ұйымдастыра алады; і Педагогтар буллингті ерте тану дағдыларын меңгереді; Мектептегі қолайлы психологиялық ахуалға үлес қосады. Күтілетін нәтиже:
#12 слайд
12 слайд
шағым қалдыра аласыз













