Ц дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С а б а қ т ы ң
т а қ ы р ы б ы : О й ы н
е р е ж е с і д е г е н н е ?
“ Ц ” д ы б ы с ы
м е н ә р п і
1 слайд
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы : О й ы н е р е ж е с і д е г е н н е ? “ Ц ” д ы б ы с ы м е н ә р п і
2 слайд
Оқу мақсаты:
1.3.8.1.Жазу жолын жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі
сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын мәтін құрап айту.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар : әріп элементтерін дұрыс байланыстырады,тірек сөздерді
орынды қолданады.Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
Көптоқушылар: Сөздерді дұрыс
байланыстырып,сөйлем еген құрайды.Түсініп оқиды.
Кейбір оқушылар : Мәтінге
түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді .
Бағалау критерийлері:
Буындап немесе тұтас оқи
алады.
Тақырып бойынша ой қорыту жасай
алады,шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды .
2 слайд
Оқу мақсаты: 1.3.8.1.Жазу жолын жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын мәтін құрап айту. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар : әріп элементтерін дұрыс байланыстырады,тірек сөздерді орынды қолданады.Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Көптоқушылар: Сөздерді дұрыс байланыстырып,сөйлем еген құрайды.Түсініп оқиды. Кейбір оқушылар : Мәтінге түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді . Бағалау критерийлері: Буындап немесе тұтас оқи алады. Тақырып бойынша ой қорыту жасай алады,шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды .
3 слайд
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім
аламыз.
Көзді салып қараңыз
Былай
қанат қағамыз ! Сабақтың басы :
1.Ширату
2.Психологиялық ахуал
3 слайд
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз Былай қанат қағамыз ! Сабақтың басы : 1.Ширату 2.Психологиялық ахуал
4 слайд
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды,тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене
қатысып,жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске
түсіру.Қ.Б:“Отшашу”әдісі Оқу мақсатын таныстыру:
Белсенді әдістер
сабақтың ортасы: Кітаппен жұмыс
Топпен
“Көршіңе әңгімелеп бер” ойыныТопқа бөлу
Жұмыс ережесімен келісу
4 слайд
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып,жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру.Қ.Б:“Отшашу”әдісі Оқу мақсатын таныстыру: Белсенді әдістер сабақтың ортасы: Кітаппен жұмыс Топпен “Көршіңе әңгімелеп бер” ойыныТопқа бөлу Жұмыс ережесімен келісу
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Цех Мотоцикл
Концер
т Цифр
Цемент
6 слайд
Цех Мотоцикл Концер т Цифр Цемент
7 слайд
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады.
Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.
Берілген
тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Сергіту сәті:
Бір,екі,үш,
Бойға жинап күш.
Қолға қалам аламыз,
Әдемі етіп жазамыз. Дескриптор
Дәптермен жұмыс
7 слайд
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады. Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Сергіту сәті: Бір,екі,үш, Бойға жинап күш. Қолға қалам аламыз, Әдемі етіп жазамыз. Дескриптор Дәптермен жұмыс
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Сайқымазақтың сыры
Циркте жұрт самсаған,
Мәз болса деп жан салам.
Ду күлдірсем оларды,
Қуанамын мен соған.
Қ.Мырза Әли
9 слайд
Сайқымазақтың сыры Циркте жұрт самсаған, Мәз болса деп жан салам. Ду күлдірсем оларды, Қуанамын мен соған. Қ.Мырза Әли
10 слайд
“ Шынжыр” ойыны:
Шарты: 1-ші оқушы әріп айтады.
2-ші оқушы сөз айтады.
3-ші оқушы сөйлем
құрайды.
10 слайд
“ Шынжыр” ойыны: Шарты: 1-ші оқушы әріп айтады. 2-ші оқушы сөз айтады. 3-ші оқушы сөйлем құрайды.
11 слайд
«Ойнайық та,ойлайық!»
… ирк, кон…ерт, …ех,
… емент, ...ифр,поли...ия,
...иркуль,офи...ер.
11 слайд
«Ойнайық та,ойлайық!» … ирк, кон…ерт, …ех, … емент, ...ифр,поли...ия, ...иркуль,офи...ер.
12 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!