Материалдар / Ц дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ц дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып ұстаздарына керек,ц әрпі мен дыбысын өткенде дайын слайд қолданса болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2019
398
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы : О й ы н е р е ж е с і д е г е н н е ? “ Ц ” д ы б ы с ы м е н ә р п і

1 слайд
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы : О й ы н е р е ж е с і д е г е н н е ? “ Ц ” д ы б ы с ы м е н ә р п і

1 слайд

С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы : О й ы н е р е ж е с і д е г е н н е ? “ Ц ” д ы б ы с ы м е н ә р п і

Оқу мақсаты: 1.3.8.1.Жазу жолын жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялы

2 слайд
Оқу мақсаты: 1.3.8.1.Жазу жолын жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын мәтін құрап айту. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар : әріп элементтерін дұрыс байланыстырады,тірек сөздерді орынды қолданады.Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Көптоқушылар: Сөздерді дұрыс байланыстырып,сөйлем еген құрайды.Түсініп оқиды. Кейбір оқушылар : Мәтінге түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді . Бағалау критерийлері: Буындап немесе тұтас оқи алады. Тақырып бойынша ой қорыту жасай алады,шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды .

2 слайд

Оқу мақсаты: 1.3.8.1.Жазу жолын жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.8.1.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын мәтін құрап айту. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар : әріп элементтерін дұрыс байланыстырады,тірек сөздерді орынды қолданады.Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Көптоқушылар: Сөздерді дұрыс байланыстырып,сөйлем еген құрайды.Түсініп оқиды. Кейбір оқушылар : Мәтінге түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді . Бағалау критерийлері: Буындап немесе тұтас оқи алады. Тақырып бойынша ой қорыту жасай алады,шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды .

 Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз.

3 слайд
 Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз Былай қанат қағамыз ! Сабақтың басы : 1.Ширату 2.Психологиялық ахуал

3 слайд

 Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз Былай қанат қағамыз ! Сабақтың басы : 1.Ширату 2.Психологиялық ахуал

 Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз!

4 слайд
 Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып,жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру.Қ.Б:“Отшашу”әдісі Оқу мақсатын таныстыру: Белсенді әдістер сабақтың ортасы: Кітаппен жұмыс Топпен “Көршіңе әңгімелеп бер” ойыныТопқа бөлу Жұмыс ережесімен келісу

4 слайд

 Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып,жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру.Қ.Б:“Отшашу”әдісі Оқу мақсатын таныстыру: Белсенді әдістер сабақтың ортасы: Кітаппен жұмыс Топпен “Көршіңе әңгімелеп бер” ойыныТопқа бөлу Жұмыс ережесімен келісу

5 слайд

5 слайд

Цех Мотоцикл Концер т Цифр Цемент

6 слайд
Цех Мотоцикл Концер т Цифр Цемент

6 слайд

Цех Мотоцикл Концер т Цифр Цемент

 Мәтіннің тақырыбын анықтай алады. Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

7 слайд
 Мәтіннің тақырыбын анықтай алады. Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Сергіту сәті: Бір,екі,үш, Бойға жинап күш. Қолға қалам аламыз, Әдемі етіп жазамыз. Дескриптор Дәптермен жұмыс

7 слайд

 Мәтіннің тақырыбын анықтай алады. Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Сергіту сәті: Бір,екі,үш, Бойға жинап күш. Қолға қалам аламыз, Әдемі етіп жазамыз. Дескриптор Дәптермен жұмыс

8 слайд

8 слайд

Сайқымазақтың сыры Циркте жұрт самсаған, Мәз болса деп жан салам. Ду күлдірсем оларды, Қуанамын мен соған.

9 слайд
Сайқымазақтың сыры Циркте жұрт самсаған, Мәз болса деп жан салам. Ду күлдірсем оларды, Қуанамын мен соған. Қ.Мырза Әли

9 слайд

Сайқымазақтың сыры Циркте жұрт самсаған, Мәз болса деп жан салам. Ду күлдірсем оларды, Қуанамын мен соған. Қ.Мырза Әли

“ Шынжыр” ойыны: Шарты: 1-ші оқушы әріп айтады. 2-ші оқушы сөз айтады. 3-ші оқушы сөйлем құрайды.

10 слайд
“ Шынжыр” ойыны: Шарты: 1-ші оқушы әріп айтады. 2-ші оқушы сөз айтады. 3-ші оқушы сөйлем құрайды.

10 слайд

“ Шынжыр” ойыны: Шарты: 1-ші оқушы әріп айтады. 2-ші оқушы сөз айтады. 3-ші оқушы сөйлем құрайды.

«Ойнайық та,ойлайық!» … ирк, кон…ерт, …ех, … емент, ...ифр,поли...ия, ...иркуль,офи...ер.

11 слайд
«Ойнайық та,ойлайық!» … ирк, кон…ерт, …ех, … емент, ...ифр,поли...ия, ...иркуль,офи...ер.

11 слайд

«Ойнайық та,ойлайық!» … ирк, кон…ерт, …ех, … емент, ...ифр,поли...ия, ...иркуль,офи...ер.

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!