Cабақ жоспары: Темірді игеру және оның ерте көшпелілер өміріндегі маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
5 сынып
Қазақстан тарихы
1 слайд
5 сынып Қазақстан тарихы
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
Ежелгі тұрмыс-тіршілік, жартасқа сурет салу өнері, темір
дәуірінің кезеңдері мен ерекшеліктері
•
Бағалау критерийі:
•
Ежелгі адамдардың тұрмысы мен тіршілігін
сипаттай алады
•
Жартастарға салынған суреттер жайлы
мәліметтерді біледі
•
Темір дәуірінің кезеңдерін анықтай алады
•
Темір дәуірінің ерекшеліктерін таба алады
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: Ежелгі тұрмыс-тіршілік, жартасқа сурет салу өнері, темір дәуірінің кезеңдері мен ерекшеліктері • Бағалау критерийі: • Ежелгі адамдардың тұрмысы мен тіршілігін сипаттай алады • Жартастарға салынған суреттер жайлы мәліметтерді біледі • Темір дәуірінің кезеңдерін анықтай алады • Темір дәуірінің ерекшеліктерін таба алады
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
•
Жаңа сабақ:
9.11.18 ж.
Темірді игеру және оның
ерте көшпелілер
өміріндегі маңызы
5 слайд
• Жаңа сабақ: 9.11.18 ж. Темірді игеру және оның ерте көшпелілер өміріндегі маңызы
6 слайд
•
Оқу мақсаты:
•
5.2.1.2 Ежелгі адамдардың темір
өндіруді қалай меңгергенін
білеміз
•
5.2.2.3 Адам өмірінде темір
жасау өндірісінің қандай
маңызды болғанын түсінеміз
6 слайд
• Оқу мақсаты: • 5.2.1.2 Ежелгі адамдардың темір өндіруді қалай меңгергенін білеміз • 5.2.2.3 Адам өмірінде темір жасау өндірісінің қандай маңызды болғанын түсінеміз
7 слайд
•
Тірек сөздер
•
Шикі үрлеу
•
Ұста
•
Қорыту пеші
•
Ер
•
Үзеңгі
•
Ауыздық
7 слайд
• Тірек сөздер • Шикі үрлеу • Ұста • Қорыту пеші • Ер • Үзеңгі • Ауыздық
8 слайд
Білу және түсіну дағдысы: Шикі үрлеу, ұста, қорыту
пеші, ер, үзеңгі, ауыздық ұғымының мағыналарының
біледі;
Қолдану дағдысы : Темір дәуірінің кем дегенде үш
ерекшелігін анықтайды
Сыни ойлау мен талдау дағдысы : Ой ұшқырлығы,
логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін
қолдану.
Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады,
диалог құрайды.
8 слайд
Білу және түсіну дағдысы: Шикі үрлеу, ұста, қорыту пеші, ер, үзеңгі, ауыздық ұғымының мағыналарының біледі; Қолдану дағдысы : Темір дәуірінің кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы : Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
•
Ұста деген кім және ол немен айналысты?
•
Ежелгі адам темірді қалай игерді?
•
Темірді игеру шаруашылық салаларының қалыптасуына қандай әсерін тигізді?
•
Еске түсір!
•
Егіншілік қай кезеңде пайда болған еді және кетпенді егіншілік деген не?
•
Ойлан!
•
Неліктен темірдің кең таралуынан кейін ғана егіншілік шаруашылықтың маңызды
бөлігіне айалған?
•
Ізден!
•
Соқа деген не? Оны не үшін және қалай пайдаланған?
•
Ойлан!
•
Қолөнер не себепті егіншіліктен бөлініп шықты?
•
Біліміңді тексер!
•
Адамзат дамуында қолаға қарағанда темір өндіру жақсы дамыды. Осы тұжырыммен
сен келісесің бе? Түсіндір!
18 слайд
• Ұста деген кім және ол немен айналысты? • Ежелгі адам темірді қалай игерді? • Темірді игеру шаруашылық салаларының қалыптасуына қандай әсерін тигізді? • Еске түсір! • Егіншілік қай кезеңде пайда болған еді және кетпенді егіншілік деген не? • Ойлан! • Неліктен темірдің кең таралуынан кейін ғана егіншілік шаруашылықтың маңызды бөлігіне айалған? • Ізден! • Соқа деген не? Оны не үшін және қалай пайдаланған? • Ойлан! • Қолөнер не себепті егіншіліктен бөлініп шықты? • Біліміңді тексер! • Адамзат дамуында қолаға қарағанда темір өндіру жақсы дамыды. Осы тұжырыммен сен келісесің бе? Түсіндір!
19 слайд
19 слайд
20 слайд
•
Үйге тапсырма:
•
П. 20 оқу, жасыл
шаршы тапсырмасын
орындау.
20 слайд
• Үйге тапсырма: • П. 20 оқу, жасыл шаршы тапсырмасын орындау.