Цифрлы сауаттылық
Цифрлы сауаттылық

#1 слайд
Цифрлы білім беру
ресурстары. (ЦБР)
1 слайд
Цифрлы білім беру ресурстары. (ЦБР)
#2 слайд
Цифрлық білім беру ресурстары (бұдан әрі — ЦБР) білім беру
мазмұнын анықтайтын электрондық оқыту жүйесі
компонеттерінің бірі болып табылады. Білім берудің жоғары
сапасын қамтамасыз ету үшін, оқу үдерісінде өскелең
ұрпақтың ЦБР белсенді қолдану, бүгінгі таңда берілген
бағдарлама аясындағы педагогикалық қоғамдастықтың
алдында өзекті мәселелердің бірі болып табылады.
Оқу үдерісінде ЦБР тиімді пайдалану үшін, алдымен ЦБР
топтамасымен танысып, ондағы қажетті ресурсты таңдай
білген жөн. Біздің елімізде ең ауқымды ЦБР топтамасы
Ақпараттандырудың Ұлттық орталығының www.nci.kz
сайтында орналасқан.
ЦБР топтамасы қарастыратын негізгі мәселелер— мұғалімге
сабақты даярлау барысында көмектесу; сабақ барысындағы
көмек; оқушыларға үй тапсырмасын орындауда көмектесу.
2 слайд
Цифрлық білім беру ресурстары (бұдан әрі — ЦБР) білім беру мазмұнын анықтайтын электрондық оқыту жүйесі компонеттерінің бірі болып табылады. Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін, оқу үдерісінде өскелең ұрпақтың ЦБР белсенді қолдану, бүгінгі таңда берілген бағдарлама аясындағы педагогикалық қоғамдастықтың алдында өзекті мәселелердің бірі болып табылады. Оқу үдерісінде ЦБР тиімді пайдалану үшін, алдымен ЦБР топтамасымен танысып, ондағы қажетті ресурсты таңдай білген жөн. Біздің елімізде ең ауқымды ЦБР топтамасы Ақпараттандырудың Ұлттық орталығының www.nci.kz сайтында орналасқан. ЦБР топтамасы қарастыратын негізгі мәселелер— мұғалімге сабақты даярлау барысында көмектесу; сабақ барысындағы көмек; оқушыларға үй тапсырмасын орындауда көмектесу.
#3 слайд
Білім беру үдерісінде ЦБР-ды қолданудың
негізгі әдістері:
Біріншіден, жаңа материалды түсіндіргенде немесе жаңа
сабақты бекіткенде қолдану әдісі. Бұл жағдайда
анимациялық, бейне үзінділер, дыбыстық файлдар,
графикалық кескіндерді көрсету сияқты ЦБР-ды
пайдаланған дұрыс.
Екіншіден, оқушының өзіндік оқу іс-әрекетін
ұйымдастырғанда. Бұл жағдайда оқу комплексінің
барлық материалдары пайдалы болуы мүмкін.
Үшіншіден, ЦБР-ды әртүрлі бақылауларды (кіріс,
ағымдық, кесінді, қорытынды) ұйымдастырғанда. Мұнда
бақылау-диагностикасы оқушылардың компьютерлік
тестіленуі.
3 слайд
Білім беру үдерісінде ЦБР-ды қолданудың негізгі әдістері: Біріншіден, жаңа материалды түсіндіргенде немесе жаңа сабақты бекіткенде қолдану әдісі. Бұл жағдайда анимациялық, бейне үзінділер, дыбыстық файлдар, графикалық кескіндерді көрсету сияқты ЦБР-ды пайдаланған дұрыс. Екіншіден, оқушының өзіндік оқу іс-әрекетін ұйымдастырғанда. Бұл жағдайда оқу комплексінің барлық материалдары пайдалы болуы мүмкін. Үшіншіден, ЦБР-ды әртүрлі бақылауларды (кіріс, ағымдық, кесінді, қорытынды) ұйымдастырғанда. Мұнда бақылау-диагностикасы оқушылардың компьютерлік тестіленуі.
#4 слайд
Төртіншіден, мультимедиялық құралдарды пайдалану
арқылы ЦБР-ды нақты бір пән не бағыт бойынша
топтастыруға мүмкіндік беретін әдіс.
Бесіншіден, ЦБР-ды лабораториялық жұмыстарды орындау
кезінде. Мұндай ЦБР –дың артықшылығы қолдануы өте
үлкен және қымбат тұратын құрылғылардан тұратын оқу
кластары мен лабораторияларды алмастыруға мүмкіндік
береді.
Алтыншыдан, жаратылыстану ғылыми циклінің пәндері мен
информатика және АКТ үшін интерактивті ЦБР-ды
жаттықтырушы ретінде қолдану әдісін айтуға болады.
Жетіншіден, оқушыларға мұғалімнің қатысуынсыз өздеріне
ығайлы уақытта, өз темпінде теориялық материалдармен
танысуға, лабораториялық жұмыстар мен тестік
тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін қашықтықтан
оқытуды ұйымдастыру әдісін айтуға болады.
4 слайд
Төртіншіден, мультимедиялық құралдарды пайдалану арқылы ЦБР-ды нақты бір пән не бағыт бойынша топтастыруға мүмкіндік беретін әдіс. Бесіншіден, ЦБР-ды лабораториялық жұмыстарды орындау кезінде. Мұндай ЦБР –дың артықшылығы қолдануы өте үлкен және қымбат тұратын құрылғылардан тұратын оқу кластары мен лабораторияларды алмастыруға мүмкіндік береді. Алтыншыдан, жаратылыстану ғылыми циклінің пәндері мен информатика және АКТ үшін интерактивті ЦБР-ды жаттықтырушы ретінде қолдану әдісін айтуға болады. Жетіншіден, оқушыларға мұғалімнің қатысуынсыз өздеріне ығайлы уақытта, өз темпінде теориялық материалдармен танысуға, лабораториялық жұмыстар мен тестік тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру әдісін айтуға болады.
#5 слайд
Қорытынды
.Сандық білім ресурсы мұғалімді алмастыра
алмайды, бірақ мұғалімге қосымша материалдарды
ұсынады, яғни сабақ мазмұнын ақпараттық
коммуникациялық технологиялардың жаңа
мультимедиялық мүмкіндіктерімен толықтыруға,
оқушылардың назарын аса маңызды оқу
тақырыптарына аударуға, қажет болған жағдайда
оқушылардың назарын зерделенген көріністердің
ерекшеліктеріне шоғырландыруға, оны көрнекі
түрде көрсетуге, сабақтың мазмұнын қоғамда болып
жатқан өзгерістермен, өмірлік тәжірибелермен,
оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарымен
және т. б. құбылыстармен байланыстыруын
қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
5 слайд
Қорытынды .Сандық білім ресурсы мұғалімді алмастыра алмайды, бірақ мұғалімге қосымша материалдарды ұсынады, яғни сабақ мазмұнын ақпараттық коммуникациялық технологиялардың жаңа мультимедиялық мүмкіндіктерімен толықтыруға, оқушылардың назарын аса маңызды оқу тақырыптарына аударуға, қажет болған жағдайда оқушылардың назарын зерделенген көріністердің ерекшеліктеріне шоғырландыруға, оны көрнекі түрде көрсетуге, сабақтың мазмұнын қоғамда болып жатқан өзгерістермен, өмірлік тәжірибелермен, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарымен және т. б. құбылыстармен байланыстыруын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
#6 слайд
Презентация аяқталды
❕❕❕
6 слайд
Презентация аяқталды ❕❕❕
шағым қалдыра аласыз













