Цифрлық мектеп моделі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жоба тақырыбы:
Білім беруді
модернизациялау
жағдайында
цифрлық мектеп
моделі
1 слайд
Жоба тақырыбы: Білім беруді модернизациялау жағдайында цифрлық мектеп моделі
2 слайд
Жобаның мақсаты:
Орта мектеп жағдайында білім беру
процесін цифрландыру жұмысын
жүзеге асыру жолдары қарастырыу;
Цифрлық технологияларды енгізу
міндеттеріне талдау жасалып және
оның білім беруде дамыту;
2020-2025 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасын орындау
мүмкіндіктері қарастыру;
Цифрлық құралдарды білім беру
процесінде қолдануды өзгерту
2 слайд
Жобаның мақсаты: Орта мектеп жағдайында білім беру процесін цифрландыру жұмысын жүзеге асыру жолдары қарастырыу; Цифрлық технологияларды енгізу міндеттеріне талдау жасалып және оның білім беруде дамыту; 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын орындау мүмкіндіктері қарастыру; Цифрлық құралдарды білім беру процесінде қолдануды өзгерту
3 слайд
Жеке дағдылары мен
қабілеттері.
Мектептің
миссиясы мен
стратегиясы Сырт жағдайлар
(ХХІ ғасыр
дағдылары)
Басқару
тәжербиелері,
жұмыс ахуалы Құрылым және
жұмыс топтарыЦифрлық мектептің моделі
3 слайд
Жеке дағдылары мен қабілеттері. Мектептің миссиясы мен стратегиясы Сырт жағдайлар (ХХІ ғасыр дағдылары) Басқару тәжербиелері, жұмыс ахуалы Құрылым және жұмыс топтарыЦифрлық мектептің моделі
4 слайд
Цифорлық мектеп моделі
ӨЗЕКТІЛІГІ ҒЫЛЫМИЛЫҚ ЖАҢАЛЫҒЫ ТӘЖЕРБИЕДЕ
ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Рухани және ұлттық
мәдениетіміз
арқылы, мектеп
тәжірибесінде жаңа
басқару тәсілдерімен
көшбасшылық
жүйесін енгізу Диагностика,
мақсат қою және
жоспарлау
қағидаларын ұстану-
мониторинг және
эвалюцияның негізі Ұлттық
педагогиканың және
әлемдік білім беру
жүйесінің
тәжірбиелерін
қолдана отырып,
мектеп тәжірбиесін
жаңарту Моделдің
нәтижелігі-қазіргі
заманғы әлемде өмір
сүріп, жұмыс істеуге
қабілетті, ұлттық
құндылықтармен
тәрбиеленген,
көшбасшылық
қасиеттері бар
тұлға
4 слайд
Цифорлық мектеп моделі ӨЗЕКТІЛІГІ ҒЫЛЫМИЛЫҚ ЖАҢАЛЫҒЫ ТӘЖЕРБИЕДЕ ҚҰНДЫЛЫҒЫ Рухани және ұлттық мәдениетіміз арқылы, мектеп тәжірибесінде жаңа басқару тәсілдерімен көшбасшылық жүйесін енгізу Диагностика, мақсат қою және жоспарлау қағидаларын ұстану- мониторинг және эвалюцияның негізі Ұлттық педагогиканың және әлемдік білім беру жүйесінің тәжірбиелерін қолдана отырып, мектеп тәжірбиесін жаңарту Моделдің нәтижелігі-қазіргі заманғы әлемде өмір сүріп, жұмыс істеуге қабілетті, ұлттық құндылықтармен тәрбиеленген, көшбасшылық қасиеттері бар тұлға
5 слайд
Цифрлы мектептің деңгейі
Қатысушылар
Мектеп әкімшілігі
Мұғалімдер
Оқушылар
Ата-аналар Қызметтер
Компонеттер
Мектеп үрдісін ықшамдандыру
Дайын оқу материалдарының
кітапханасын қолдану
Видео сабақтарды ұйымдастыру
Ата-анамен тікелей байланыс
Оқу үлгерімі мен сабаққа
қатысуын бағалау
Мұғаліммен тікелей байланыс
СМС хабарламаларды алу
Мектеп өмірінен тыс қалмау
Электронды журнал н/е күнделік
Үй тапсырмасы
Сабақ кестесі
Форум, блог,чат
Электронды оқулықтар
СМС хабарламаларды алу
Мектепті басқару жүйесі
( SMS );
Оқу үрдісін басқару
жүйесі
Тестілеу жүйесі
Оқушылардың
физикалық және
психологиялық
денсаулығының
электронды
мониторингтік жүйесі
Мектеп порталы, сайты
Ақпараттық –анықтама
жүйесі
5 слайд
Цифрлы мектептің деңгейі Қатысушылар Мектеп әкімшілігі Мұғалімдер Оқушылар Ата-аналар Қызметтер Компонеттер Мектеп үрдісін ықшамдандыру Дайын оқу материалдарының кітапханасын қолдану Видео сабақтарды ұйымдастыру Ата-анамен тікелей байланыс Оқу үлгерімі мен сабаққа қатысуын бағалау Мұғаліммен тікелей байланыс СМС хабарламаларды алу Мектеп өмірінен тыс қалмау Электронды журнал н/е күнделік Үй тапсырмасы Сабақ кестесі Форум, блог,чат Электронды оқулықтар СМС хабарламаларды алу Мектепті басқару жүйесі ( SMS ); Оқу үрдісін басқару жүйесі Тестілеу жүйесі Оқушылардың физикалық және психологиялық денсаулығының электронды мониторингтік жүйесі Мектеп порталы, сайты Ақпараттық –анықтама жүйесі
6 слайд
МЕКТЕПТІҢ ДАМУЫ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
•
Оқушыны заманауи ақпараттық қоғамның талаптарына сай
келетін цифрлық білім беру ортасына бейімделуге дайындау
және үйрету мақсатында, Wikipedia жобасы оқушылардың
мектептегі ғылыми -зерттеу қызметіне қызығушылығын енгізу
мен дамытудың тиімді білім беру алаңын құру үшін құрылды.
•
ІТ, инновациялық дағдыларға баулу мақсатында осы жылы іске
қосылған « AppInventor» мектеп жобасы болашақта әзірленетін
болады. Жоба мобильді қосымшалар саласындағы танымдық
белсенділікті арттыру мақсатында құрылды. Күтілетін
нәтиже мобильді қосымшаларды құру дағдылары мен
дағдыларының дамуы болады. App Inventor қосымшадан тыс
курсында оқушылар QR код тақырыбында жұмыс жасайды.
6 слайд
МЕКТЕПТІҢ ДАМУЫ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ • Оқушыны заманауи ақпараттық қоғамның талаптарына сай келетін цифрлық білім беру ортасына бейімделуге дайындау және үйрету мақсатында, Wikipedia жобасы оқушылардың мектептегі ғылыми -зерттеу қызметіне қызығушылығын енгізу мен дамытудың тиімді білім беру алаңын құру үшін құрылды. • ІТ, инновациялық дағдыларға баулу мақсатында осы жылы іске қосылған « AppInventor» мектеп жобасы болашақта әзірленетін болады. Жоба мобильді қосымшалар саласындағы танымдық белсенділікті арттыру мақсатында құрылды. Күтілетін нәтиже мобильді қосымшаларды құру дағдылары мен дағдыларының дамуы болады. App Inventor қосымшадан тыс курсында оқушылар QR код тақырыбында жұмыс жасайды.
7 слайд
Мектептің даму жоспарына сәйкес, ұзақ мерзімді перспективада оқушыларды
әлеуметтендіру мүмкіндіктерін кеңейту үшін мен мектептің қазіргі заманғы түлегінің
моделін жасауға тырыстым.
Менің ойымша, мұндай түлек қазіргі ақпараттық қоғамның талаптарына сәйкес
келетін цифрлық білім беру ортасына бейімделе алады.
СОСТАВНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ПРИ ФОРМИРОВАНИИ МОДЕЛИ
ВЫПУСКНИКА . МОДЕЛЬ ВЫПУСКНИКА
Владеет основными
навыками учебной
деятельности
Готов к
саморазвитию через
ИКТ
Бережно относится к
экологии и культуре
родного края.
Готов к
профессиональной
самореализации в
современном мире
Способный управлять
своим поведением,
ответственный,
способный принимать
правильные решения
Обладающий навыками
самоорганизации,
физически развитый
Деятельный, креативный,
проявляющий активную
деятельность
Патриот
7 слайд
Мектептің даму жоспарына сәйкес, ұзақ мерзімді перспективада оқушыларды әлеуметтендіру мүмкіндіктерін кеңейту үшін мен мектептің қазіргі заманғы түлегінің моделін жасауға тырыстым. Менің ойымша, мұндай түлек қазіргі ақпараттық қоғамның талаптарына сәйкес келетін цифрлық білім беру ортасына бейімделе алады. СОСТАВНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ПРИ ФОРМИРОВАНИИ МОДЕЛИ ВЫПУСКНИКА . МОДЕЛЬ ВЫПУСКНИКА Владеет основными навыками учебной деятельности Готов к саморазвитию через ИКТ Бережно относится к экологии и культуре родного края. Готов к профессиональной самореализации в современном мире Способный управлять своим поведением, ответственный, способный принимать правильные решения Обладающий навыками самоорганизации, физически развитый Деятельный, креативный, проявляющий активную деятельность Патриот
8 слайд
Цифрлық білім беру контенті- бұл интерактивтік формадағы
оқытуды қамтамасыз ететін оқытылатын пәндер бойынша
цифрлық дидактикалық материалдар:
- фотолар;
- дыбыс және бейнефрогменттер;
- статистикалық және динамикалық моделдер;
-вертуалдық және интерактивтік;
-моделдеу объектілері, т.б. материалдар.
Қазіргі уақытта цифрлық білім беру ресурстары оқу тілімен сәйкес
қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ұсынылған.
•
Цифорлық сауаттылық-уақыт сұранысы
8 слайд
Цифрлық білім беру контенті- бұл интерактивтік формадағы оқытуды қамтамасыз ететін оқытылатын пәндер бойынша цифрлық дидактикалық материалдар: - фотолар; - дыбыс және бейнефрогменттер; - статистикалық және динамикалық моделдер; -вертуалдық және интерактивтік; -моделдеу объектілері, т.б. материалдар. Қазіргі уақытта цифрлық білім беру ресурстары оқу тілімен сәйкес қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ұсынылған. • Цифорлық сауаттылық-уақыт сұранысы
9 слайд
Мектеп өмірінен
9 слайд
Мектеп өмірінен
10 слайд
Біздің мектептің әлеуметтік желілері:
Сілтеме
https://
www.instagram.com/p/
CUpITVcKHPo/?
utm_medium=copy_link Сілтеме
https://m.facebook.com/story.php?
story_fbid=419692682836706&id=100
043879335694
10 слайд
Біздің мектептің әлеуметтік желілері: Сілтеме https:// www.instagram.com/p/ CUpITVcKHPo/? utm_medium=copy_link Сілтеме https://m.facebook.com/story.php? story_fbid=419692682836706&id=100 043879335694